تحصیل در مدارس بلغارستان

کشور بلغارستان یکی از کشور های کم هزینه در اروپا است و علاقمندان زیادی برای مهاجرت به بلغارستان از طریق تحصیل دارد . تحصیل در بلغارستان به صرفه است و دارای مراکز آموزشی معتبری در سطح جهان است . با فراهم کردن تحصیل به زبان های آلمانی و انگلیسی و فرانسوی و البته بلغاری به یکی از مقاصد بین المللی تبدیل شده است . لازم به ذکر است آموزش و پروش در این کشور را دولت حمایت می کند و در مدارس دولتی تحصیل رایگان است. دانش آموزان برای تحصیل در مدارس بلغارستان از سنین 7 سالگی تا 16 سالگی باید تحصیلات اجباری را پشت سر بگذارند . این سیستم نیز با توجه به اروپایی بودن بلغارستان از همان روند قاره اروپا پیروی می نماید . در این کشور مدارس عمومی و مدارس زبان و مدارس بین المللی وجود دارد. در مدارس زبان های خارجی نیز می توانید به زبان های انگلیسی و ایتالیایی و فرانسوی و حتی اسپانیایی ، ارمنی و روسی و عبری نیز آموزش بگیرید.

یکی از روش های مهاجرت به بلغارستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به بلغارستان ” اطلاعات کسب کنید .

تحصیل در مدارس بلغارستان تحصیل ابتدایی در مدارس بلغارستان

تحصیل در مدارس بلغارستان شامل دوره ابتدایی است که شامل دو دوره است یکی کلاس های اول تا چهارم و بخش دوم نیز از پنجم تا هشتم است . با گذراندن این دوره 8 ساله دانش آموزان می توانند در دوره دبیرستان شرکت کنند . دانش آموزان در این مقطع نحوه ارتباط بیشتر با جامعه را نیز می آموزند تا بتوانند افراد موفق تری در سطح جامعه باشند .

تحصیل در مدارس بلغارستان

تحصیل در مدارس بلغارستان

در مقاله ” تحصیل در بلغارستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در بلغارستان اطلاعات کسب کنید .

تحصیل در مدارس بلغارستان تحصیل دبیرستان در مدارس بلغارستان

بعد از پشت سر گذاشتن تحصیلات 8 ساله ابتدایی نوبت به ثبت نام در دبیرستان می رسد . برای تحصیل در این مقطع بلغارستان فرد برای 4 تا 5 سال باید تحصیل نماید تا آماده پذیرش در دانشگاه های این کشور و یا هر کشور دیگری که بخواهد شود . دوره دبیرستان نیز در بلغارستان به مدارس هنری ، مدارس متوسط جامع و عمومی و مدارس فنی و حرفه ای تقسیم می شود . دانش آموزان بسته به زبانی که تحصیل می کنند باید ادبیات آن زبان را بیاموزند و درس های دیگر مانند ریاضی ، جغرافیا ، فیزیک ، زیست و شیمی و کامپیوتر و موسیقی و هنر و ورزش در بین آنها مشترک است . سال تحصیلی در دبیرستان در بلغارستان در دو دوره است و دوره اول از از اواسط سپتامبر تا پایان ژانویه و دوره دوم از آغاز فوریه تا پایان ماه ژوئن است. در پایان هر کدام از این دوره ها، دانش آموزان از هر درس نمره میان ترم دریافت می کنند و در پایان سال تحصیلی نمره نهایی را خواهند گرفت . دانش آموزان با تحصیل در دبیرستان در صورت داشتن رزومه تحصیلی مناسب شانس بالاتری برای پذیرش در برترین دانشگاه های جهان خواهند داشت . تحصیل در مدارس بلغارستان در مقطع دبیرستان برای مدارس جامع بر اساس نمرات امتحانی خواهد بود .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در بلغارستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در بلغارستان ” است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری

یکی از کشورهایی که با سرمایه گذاری در آن می توان به سود و اخذ اقامت رسید، کشور بلغارستان می ...

هزینه های تحصیل در گروه پزشکی بلغارستان هزینه های تحصیل در گروه پزشکی بلغارستان

کشور بلغارستان در اروپا از لحاظ مساحت در رتبه چهاردهم قرار گرفته است . گرچه کیفیت زندگی و سط...

تحصیل پزشکی در بلغارستان تحصیل پزشکی در بلغارستان

کشور بلغارستان از دیگر کشورهای مجذوب برای متقاضیان تحصیل در رشته های پزشکی با توجه به پیشر...

نظرات کاربران
Call Now Button