تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان

کشور صربستان یکی از کشورهای ایده آل برای تحصیل در اروپای شرقی می باشد که پایتخت آن شهر بلگراد است . تحصیل در بهترین دانشگاه های صربستان بیشتر به زبان صربی انجام می شود ولی در سال های اخیر که موج متقاضیان تحصیل در کشورهای اروپای شرقی خصوصا تقاضا برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اروپای شرقی افزایش پیدا کرده است ، کشور صربستان تلاش می کند که تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان را بیشتر گسترش دهد . از این رو موسسه آتیه آفرینان ایرانیان با کادری مجرب از متخصصین و مشاوران ارشد بین المللی می توانند راهنمای مناسبی جهت تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان داشته باشد لذا به متقاضیان توصیه می شود که مقاله پیش رو را با دقت مطالعه فرمایند .

شما می توانید برای مهاجرت به صربستان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به صربستان ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان مزایای تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان

موسسات کشور صربستان سابقه ای طولانی در زمینه آموزش با کیفیت بالا ارائه می دهند و بسیاری از آنها در دهه ۱۸۰۰ تأسیس شده اند . این موسسات طیف وسیعی از مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه برنامه های مدیریتی ، بانکی ، اقتصاد ، علوم سیاسی ، هنر ، کشاورزی ، ارتباطات ، علوم رایانه و مهندسی و علوم پزشکی را ارائه می دهند .

سیستم آموزش عالی کشور صربستان با استانداردهای اروپایی در فرآیند بولونیا مطابقت دارد و از سیستم انتقال اعتبار اروپایی (ECTS) استفاده می کند . متقاضیان تحصیل در صربستان به طور کامل غرق در فرهنگ چند قومی اروپای مرکزی می شوند و همچنین به راحتی می توانند در دوران تحصیل خود به کشورهای اروپایی سفر کنند . دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان را دارند ، معمولا قبل از شروع تحصیل در رشته تحصیلی خود ، 1 سال آموزش زبان صربی و یا انگلیسی را می گذرانند .

تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان کشور صربستان

دانشگاه های صربستان تنها موسساتی هستند که سه مقطع آموزش عالی را ارائه می دهند و این کشور دارای ۱۷ دانشگاه ( ۸ دولتی و ۹ خصوصی ) است . زبان اصلی آموزش صربستان برای همه سطوح آموزشی زبان صربی می باشد اما برنامه های تحصیلی انگلیسی زبان نیز در برخی دانشگاه ها وجود دارد . برخی دانشگاه های بین المللی مانند دانشگاه نیویورک در بلگراد وجود دارد که رشته هایی مانند پزشکی ، دندانپزشکی و MBA را در قالب تحصیل به زبان انگلیسی در کشور صربستان ارائه می دهد .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در صربستان دارید می توانید مقاله ” تحصیل در صربستان ” را مطالعه نمایید.

تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان انواع دوره های زبان انگلیسی در کشور صربستان

دوره های زبان انگلیسی متفاوتی در صربستان با توجه به سطح دانش زبان فرد وجود دارد که این دوره ها برای همه سطوح گوناگون ، سنین و مدت زمان در دسترس هستند. امروزه دانشگاه های صربستان از جانب دانشجویان علاقه مند به تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان ، درآمدهای خوبی کسب می کنند . بسیاری از دانشجویان خارجی برای مشاوره با اساتید در زمینه تدریس انگلیسی هزینه پرداخت می کنند . همچنین این دوره های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی در صربستان برگزار می شود که دانشجویان می توانند با اهداف مختلف در این دوره ها شرکت کنند . آنها برای آماده سازی زبان انگلیسی جهت تحصیل در کشور صربستان می توانند در دوره های زبان انگلیسی شرکت کنند و مهارت های زبان انگلیسی خود را بالا ببرند . انواع دوره های زبان انگلیسی در کشور صربستان عبارتند از :

  • دوره های عمومی انگلیسی برای بزرگسالانی می باشند که می خواهند مهارت های خود را در زمینه نوشتاری ، شنیداری ، خواندن و صحبت کردن بهبود ببخشند . اکثر دوره های عمومی انگلیسی برای بزرگسالان سن ۱۶ و بالاتر و ۲ تا ۴۸ هفته در دسترس است .
  • دوره های آمادگی آزمون انگلیسی برای افرادی می باشد که می خواهند برای تست مهارت های انگلیسی آماده شوند تا فرصت های شغلی شان را افزایش دهند یا در یک دانشگاه پذیرفته شوند .
  • دوره های تخصصی انگلیسی برای افرادی است که می خواهند انگلیسی بخوانند و در فعالیت هایی تخصصی تر مانند ورزش ، هنر ، غذا و غیره شرکت کنند .
تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان

تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان

تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان – برنامه های تحصیلی در صربستان برای خارجی ها

در حال حاضر بیش از ۲۵۰،۰۰۰ دانشجو در تمام موسسات آموزش عالی در کشور صربستان وجود دارد ، تحصیل در بیش از ۲۰۰۰ برنامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، متخصص و یا دکترا وجود دارد که دانشجویان خارجی هم می توانند از آن استفاده کنند . اکثریت برنامه های ارائه شده برای دانشجویان خارجی به زبان انگلیسی بوده و فرصت هایی برای تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان و یا تبادل دانشجویان هستند .

تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان هزینه تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان

جهت تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان در دانشگاه های دولتی ، علیرغم رایگان بودن تحصیلات برای صربستانی ها ، دانشجویان بین المللی معمولا به ملزم به پرداخت مقداری شهریه هستند . به استثناهای برخی برنامه ها مانند تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در صربستان ، هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی نیز بسیار پایین می باشد . هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی نسبت به مراکز دولتی ، به طور گسترده ای متفاوت می باشد ولی برای برخی برنامه ها می تواند تا ۲۰،۰۰۰ یورو باشد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در صربستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در صربستان ” است .

تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان – فرصت های شغلی برای دانشجویان انگلیسی زبان در صربستان

گرچه بیکاری در کشور صربستان در حال حاضر بسیار زیاد می باشد ولی دانشجویان در حال تحصیل در صربستان به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد ممکن است فرصت های بیشتری برای پیدا کردن کار داشته باشند . به خصوص شرکت هایی که تجارت گسترده ای با کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارند و اجازه اقامت و کار برای نیروهای کار خارجی را به راحتی فراهم می کنند . مجوز کار برای ۳ تا ۱۲ ماه معتبر می باشد و پس از آن نیز به راحتی تمدید می شود .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ

کشور نروژ از جمله کشورهای اروپایی می باشد که کماکان تحصیل را به صورت رایگان برای دانشجویان...

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

یکی از مهمترین مزایای تحصیل در کشورهای اروپای شرقی امکان آموزش گسترده به زبان انگلیسی می ب...

تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

کشور گرجستان ، یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد که با ارائه فرصت های عالی به دانشجویان در ج...

نظرات کاربران
Call Now Button