تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

افرادی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی و با هزینه مناسب دارند ، کشور روسیه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افراد باشد که به راحتی می توانند به تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه بپردازند . در کمتر کشوری پیدا می شود که دانشگاه های آن بدون مدرک زبان دانشجو را پذیرش کنند ، افرادی که پذیرش دانشگاه های انگلیسی زبان در کشور روسیه را دارند می توانند از دوره زبان آن دانشگاه استفاده کنند و آن دوره را بگذرانند و مدرک خود را بگیرند . در کشور روسیه این امکان وجود دارد که افراد علاوه بر این که می توانند با هزینه مناسب تحصیل کنند می توانند به دو زبان روسی و انگلیسی بدون داشتن مدرک زبان مشغول تحصیل شوند . دانشجویان پس از ورود به دانشگاه های روسیه یک دوره 9 ماه تا یک سال زبان می خوانند که این دروس نیز جز واحدهای درسی آنها محسوب می شوند که پس از پایان این دوره عملا وارد رشته خود می شوند و به ادامه تحصیل می پردازند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در روسیه ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه شرایط تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در روسیه

برای متقاضیانی که قصد تحصیل در زمینه پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی را دارند دانشگاه های کشور روسیه می تواند مقصد خوبی باشد، زیرا دانشگاه های روسیه هم از نظر سطح علمی و هم رنکینگ جهانی جز برترین های دنیا می باشد. فرد متقاضی تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در روسیه باید ابتدا یک دوره پاتفک را بگذراند که پس از قبولی در این دوره می تواند وارد دانشگاه شود. تقریبا دوره پاتفک بین ۹ تا ۱۲ ماه طول می کشد و فرد متقاضی تحصیل پزشکی می تواند دوره پاتفک خود را به زبان روسی و یا به زبان انگلیسی نیز بگذارند اما افرادی که تحصیل پزشکی به زبان روسی در روسیه را دارند باید یک دوره ۵ تا ۷ سال را بگذارنند و قبل از ورود به دانشگاه باید یک دوره به زبان روسی را نیز پشت سر گذاشته باشند تا امکان ورود به رشته پزشکی به زبان روسی را داشته باشند.

لازم به ذکر است که دانشگاه های روسیه برای ورود به رشته های پزشکی شرایط خاصی را اعمال می کنند زیرا دانشگاه های روسیه از اعتبار بالایی در جهان برخوردار هستند و مدارک تحصیلی رشته های پزشکی در بسیاری از کشورها مورد تایید و اعتبار می باشد به طوری که افراد متقاضی تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در روسیه می توانند پس از اخذ مدرک تحصیلی خود برای کشورهایی برتر مانند انگلستان ، کانادا ، آمریکا ، استرالیا ، آلمان ، اتریش ، سوئد و غیره اقدام کنند .همچنین این افراد  امکان انتقال در حین تحصیل به کشورهای دیگر را دارند و می توانند با اخذ پذیرش از کشور دیگر برای انتقال خود اقدام نمایند و ادامه تحصیلات خود را در کشور دیگر بگذرانند .

یکی از دلایلی که باعث شده تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در روسیه مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد این است که این افراد بدون ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل امکان اخذ پذیرش و ویزا را دارند یعنی بدون مدرک زبان نیز می توانند وارد کشور شوند و به تحصیلات خود بپردازند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در روسیه ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در روسیه ” می باشد .

در اکثر دانشگاه های روسیه برای تحصیل در مقطع کارشناسی فرد نیاز به گذراندن دوره پادفک دارد و پس از اتمام این دوره می تواند وارد دوره اصلی به زبان روسی شود . در بسیاری از دانشگاه های روسیه ، رشته های کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی نیز تدریس می شود.

تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه هزینه تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در روسیه

هزینه تحصیل پزشکی در روسیه به زبان انگلیسی تقریبا  5000 تا 10000 دلار می باشد و همچنین هزینه تحصیل به زبان روسی معمولا کمتر می باشد و هزینه تحصیل در رشته داروسازی در حدود 3000 تا 5000 دلار می باشد. همچنین هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی در حدود ۳۰۰۰ تا ۷۵۰۰ دلار است .

تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه دانشگاه های پزشکی انگلیسی زبان در روسیه

در زیر لیست دانشگاه های پزشکی انگلیسی زبان در روسیه آورده شده است :

  • انستیتو دندانپزشکی مسکو روسیه
  • آکادمی پزشکی مسکو روسیه
  • دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ
  • آکادمی تخصصی پزشکی سن پترزبورگ روسیه
  • مرکز چشم پزشکی فیدروف روسیه

 تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه – دانشگاه های انگلیسی زبان روسیه

هر روزه دانشگاه های روسیه که رشته هایی را به زبان انگلیسی برگزار می کنند بیشتر می شود . برخی از دانشگاه های انگلیسی زبان روسیه عبارتند از :

  • دانشگاه دولتی فنی باومن مسکو روسیه
  • دانشگاه دولتی لومونسوف مسکو روسیه
  • انستیتو روابط بین الملل مسکو روسیه
  • دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک روسیه
  • دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه
تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

 تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه – مدارک لازم برای ارسال درخواست تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

مدارک لازم برای ارسال درخواست تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه، از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر متفاوت است، اما به طور کلی فرد به ارائه یک سند تحصیلی از دوره قبلی تحصیلی مانند دیپلم یا گواهی آموزش و پرورش، نامه و یا مدرک اثبات کننده سطح زبان انگلیسی فرد مانند نمره مناسب و قبولی در آزمون آیلتس یا تافل (اگر زبان مادری فرد انگلیسی باشد نیاز به مدرک ندارد) نیاز دارد. برخی از دانشگاه های روسیه نیز ممکن است از فرد CV تحصیلی، نامه معرفی از طرف یک استاد را بخواهند و یا برای تکمیل اطلاعات با فرد از طریق اسکایپ مصاحبه ای به زبان انگلیسی ترتیب دهند.

یکی از روش های مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به روسیه ” اطلاعات کسب کنید .

تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه دلایل تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

با توجه به مزایای تحصیل به زبان انگلیسی، کشور روسیه نسبت به کشورهایی که در آنها تحصیل به زبان انگلیسی وجود ندارد در اولویت برای تحصیل قرار دارد. تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی یک فرصت عالی برای افرادی است که خواهان دریافت آموزش خوب و مقرون به صرفه هستند. تعدادی از بورسیه های تحصیلی در روسیه برای تحصیل به زبان انگلیسی به صورت تقریبا رایگان وجود دارد. دولت روسیه این بورسیه ها را برای دانشجویان مشتاق و جهت جذب دانشجویان بین المللی قرار داده است. معمولا بورسیه تحصیلی در دانشگاه های روسیه به افرادی با رزومه های بالا تعلق می گیرد. در صورت پذیرش از دانشگاه های روسیه با بورسیه در هر دانشگاهی شرایط تحصیل رایگان در روسیه برای فرد امکان پذیر می شود. معمولا بورسیه برای تحصیل در مقاطع بالاتر مانند دکترا و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و شرایط تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد را آسان تر می کند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ

کشور نروژ از جمله کشورهای اروپایی می باشد که کماکان تحصیل را به صورت رایگان برای دانشجویان...

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

یکی از مهمترین مزایای تحصیل در کشورهای اروپای شرقی امکان آموزش گسترده به زبان انگلیسی می ب...

تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

کشور گرجستان ، یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد که با ارائه فرصت های عالی به دانشجویان در ج...

نظرات کاربران
Call Now Button