تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک

کشور دانمارک یکی از محبوب ترین کشورهای جهان جهت تحصیل به زبان انگلیسی از سوی دانشجویان بین المللی محسوب می شود زیرا از هزینه تحصیل پایین، دوره های تحصیلی با کیفیت بالا و به زبان انگلیسی و روش های جدید آموزشی برخوردار است. استانداردهای عالی برای زندگی و تنوع موضوعی در دوره های آموزشی، دانشگاه های دانمارک را به یکی از مکان های پرتقاضا برای تحصیل دانشجویان خارجی تبدیل کرده است. پنج دانشگاه دانمارک در رتبه بندی جهانی دانشگاه در میان ۴۰۰ دانشگاه برتر دنیا در سال ۲۰۱۷ قرار گرفته اند. اکثر دوره های آموزشی در دانمارک به خصوص در مقطع کارشناسی به زبان دانمارکی می باشد اما پیدا کردن دوره های مناسب به زبان انگلیسی چندان دشوار نمی باشد و تعدادی از دوره ها نیز به زبان آلمانی می باشد. در کشور دانمارک در مورد تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک، دوره های متفاوتی وجود دارد که بسیاری از این دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شود.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت دانمارک مقاله ” اقامت در دانمارک ” را مطالعه بفرمایید .

همان طور که اشاره شد اگر چه بیشتر آموزشهای دانشگاهی در کشور دانمارک به زبان دانمارکی می باشد اما بیش از ۷۰۰ برنامه آموزشی به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در دانمارک می باشند، در نظر گرفته شده است. همچنین بیش از ۸۶ درصد از ساکنین این کشور قادرند به زبان انگلیسی صحبت کنند. دانشگاه های کشور دانمارک برای دانشجویانی که از کشورهای اروپایی، سوئیس به دانمارک آمده اند رایگان می باشد اما برای افرادی که شهروندان این کشورها  نیستند، لازم است که مبلغی به عنوان هزینه تحصیل پرداخت کنند. میانگین این هزینه به طور متوسط برابر با ۶۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ یورو در سال می باشد.

دانشجویان بین المللی که به دنبال برنامه های تحقیقاتی و یا کاربردی می باشند می توانند از میان دوره های مختلف زیر که به زبان انگلیسی، تدریس می شود و دوره مورد نظر خود را انتخاب کنند :

  • دوره هایی با رتبه بندی ( کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری)
  • دوره های تبادلی
  • دوره های کوتاه مدت و مدارس تابستانی

یکی از روش های مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به دانمارک ” اطلاعات کسب کنید .

افراد می توانند از میان مراکز آموزشی متفاوتی نیز برای تحصیل اقدام کنند.

  • دانشگاه های دانمارک جهت تحصیل در کشور دانمارک
  • کالج های دانشگاهی
  • موسسات آموزش عالی هنری
  • مدارس آموزش و پروش دریایی
تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک

تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور دانمارک دارید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور دانمارک ” را مطالعه نمایید.

دانشگاه کوپنبرگ دانمارک ، قدیمی ترین و برترین دانشگاه دانمارک در رتبه بندی جهانی دانشگاه های ۲۰۱۷ بوده است. این دانشگاه دارای ۴ پردیس دانشگاهی می باشد و در کنار دوره های متعدد خود به زبان دانمارکی،  برخی از دوره های آموزشی خود را به زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می دهد.شهروندان غیر دانمارکی، با توجه به شرایط مهاجرت به دانمارک  اگر مدرک تحصیلی مورد تایید دانشگاه های دانمارک را دارا باشند می توانند برای تحصیل در دانشگاه های آن اقدام کنند . دانشگاه های دانمارک در بسیاری از رشته ها به دانشجویان پذیرش دانشگاهی را بدون ارائه مدرک زبان هم اعطا می کنند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ

کشور نروژ از جمله کشورهای اروپایی می باشد که کماکان تحصیل را به صورت رایگان برای دانشجویان...

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

یکی از مهمترین مزایای تحصیل در کشورهای اروپای شرقی امکان آموزش گسترده به زبان انگلیسی می ب...

تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

کشور گرجستان ، یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد که با ارائه فرصت های عالی به دانشجویان در ج...

نظرات کاربران
Call Now Button