تحصیل به زبان انگلیسی در اوکراین

یکی از راه های مهاجرت به اوکراین ، اقدام از طریق مهاجرت تحصیلی و اخذ اقامت از طریق تحصیل به زبان انگلیسی در اوکراین می باشد . در همه روش های فوق فرد پس از مهاجرت به این کشور نسبت به اخذ اقامت و نهایت تابعیت اوکراین اقدام کند . مهاجرت به اوکراین از طریق تحصیل یکی از بهترین روشهای مهاجرت به این کشور می باشد . زبان تدریس در دانشگاه های اوکراین به زبان اوکراینی ، روسی ، آلمانی و انگلیسی می باشد و بسیاری از دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند . در این مقاله قصد داریم به بررسی تحصیل به زبان انگلیسی در اوکراین در رشته های مختلف بپردازیم .

در مقاله ” تحصیل در اوکراین ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در اوکراین اطلاعات کسب کنید .

تحصیل به زبان انگلیسی در اوکراین – تحصیل در رشته های پزشکی در اوکراین به زبان انگلیسی

کلیه دانشگاه های اوکراین در تمامی رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری به زبان انگلیسی ثبت نام می کنند. دانشگاه های پزشکی اوکراین از سال ۲۰۱۰ دیگر مورد تایید ایران نمی باشند و تنها مورد تایید اروپا، امریکا و آسیا هستند .

تحصیل به زبان انگلیسی در اوکراین – تحصیل در رشته های مهندسی و علوم انسانی در اوکراین به زبان انگلیسی

تدریس به زبان انگلیسی در کنار روسی در دانشگاه های فنی و مهندسی و علوم انسانی اوکراین از سال ۲۰۱۰ آغاز شده است . دانشجویان متقاضی تحصیل در رشته های فنی مهندسی و علوم انسانی در اوکراین می توانند در مقاطع کارشناسی به زبان انگلیسی بدون امتحان وردی شرکت کنند و برای پذیرش داشتن یکی از دیپلم های مورد تایید وزارت آموزش و پروش ایران کفایت می کند . دانشگاه های فنی مهندسی و علوم انسانی کشور اوکراین شرط معدل ندارند و همچنین برای پذیرش نمره زبان نیاز نمی باشد.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در اوکراین ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در اوکراین ” است .

تحصیل به زبان انگلیسی در اوکراین – تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های اوکراین به زبان انگلیسی

بیشتر رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های اوکراین به زبان روسی ارائه می شوند، جز رشته های علوم پایه که تا مقطع دکترا امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد . برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد، داشتن مدرک لیسانس معتبر از دانشگاه های ایران مورد تایید وزارت علوم کفایت می کند. برخی از دانشگاه های اوکراین مدرک لیسانس را کامل قبول می کنند و برخی ها نیز هم به فرد دوره تکمیلی می دهند. ارزشیابی مدرک متقاضی در وزارت علوم اوکراین بین 1 تا 7 ماه طول می کشد و دانشجو می بایست در دوره پیش دانشگاهی مهندسی یا انسانی در یکی از دانشگاه های مهندسی اوکراین ثبت نام کند و این دوره را تکمیل کند، بعد از ارزشیابی می تواند وارد مقطع کارشناسی ارشد شود. البته شرکت در دوره های انگلیسی این مقطع را شامل نمی شود.دانشجویان شاغل تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد شامل کمک هزینه دولت ایران به صورت ارز دانشجویی می شوند.

در مقاله ” مهاجرت به اوکراین ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به اوکراین اطلاعات کسب کنید .

 

تحصیل به زبان انگلیسی در اوکراین

تحصیل به زبان انگلیسی در اوکراین

تحصیل به زبان انگلیسی در اوکراین – تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه های اوکراین به زبان انگلیسی

تعداد رشته های ارائه شده به زبان انگلیسی در مقطع دکترا بسیار کم می باشد، داشتن مدرک فوق لیسانس معتبر از ایران برای ثبت نام کافی است و نیازی به نمره زبان هم نمی باشد.مشابه مقطع کارشناسی ارشد در اوکراین ، مدرک فرد نیز نیاز به ارزشیابی دارد. لذا توصیه می شود حتما دروه پیش دانشگاهی مهندسی یا انسانی را در دانشگاه های مهندسی یا علوم انسانی اوکراین بگذرانید . لازم به ذکر است دوره دکترا هم شامل ارز دانشجویی وزارت علوم می شود .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ

کشور نروژ از جمله کشورهای اروپایی می باشد که کماکان تحصیل را به صورت رایگان برای دانشجویان...

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

یکی از مهمترین مزایای تحصیل در کشورهای اروپای شرقی امکان آموزش گسترده به زبان انگلیسی می ب...

تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

کشور گرجستان ، یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد که با ارائه فرصت های عالی به دانشجویان در ج...

نظرات کاربران
Call Now Button