تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

میراث فرهنگی و تاریخ عنی و هزینه های مقرون به صرفه در کشور اسپانیا، آن را به عنوان مقصد اصلی برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است . یک گزینه عالی برای تحصیل در خارج از کشور ، تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا می باشد . این کشور دارای دانشگاه های بسیاری می باشد که سالانه هزاران دانشجوی خارجی را می پذیرد . بیش از 670 برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی در دانشگاه های اسپانیا وجود دارد .  بسیاری از این دانشگاه ها برخی از دوره های خود را به زبان انگلیسی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و برنامه های دکترا را ارائه می دهند .

شما می توانید برای مهاجرت به اسپانیا مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به اسپانیا ” را مطالعه فرمایید .

هنگامی که فرد تصمیم میگیرد برای دانشگاه های اسپانیا اقدام کند ، می تواند برای مقاطع لیسانس، ارشد و دکترا بسته به مدرک تحصیلی مقطع قبلی خود اقدام نماید.همچنین می تواند برای تحصیل به زبان اسپانیایی و یا انگلیسی درخواست دهد. مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد برای 5 شاخه جهت تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا وجود دارد که عبارتند از : هنر و علوم انسانی، علوم، علوم بهداشتی، علوم اجتماعی و حقوقی، مهندسی و معماری .  لذا متقاضی باید ثابت نماید که مهارت های زبان انگلیسی خوبی دارد تا بتواند به راحتی در دوره های دانشگاهی موفق شود. تقریبا تمام دانشگاه های اسپانیا امتحانات رسمی انگلیسی از قبیل آیلتس ، تافل و CAE را قبول می کنند .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور اسپانیا دارید می توانید مقاله ” تحصیل در اسپانیا ” را مطالعه نمایید.

تحصیلات انگلیسی می تواند بر اساس نوع دوره های ثبت نام شده باشد به عنوان مثال دوره هایی که برای کسب و کار، مالی، فناوری اطلاعات، روابط بین الملل و اقتصاد متمرکز هستند، معمولا به دلیل ماهیت بین المللی آنها بیشتر به انگلیسی ارائه می شوند .چندین دانشگاه آمریکایی و اروپایی وجود دارد که برنامه های تحصیلی ترمی یا سالانه را برای زبان انگلیسی در اسپانیا ارائه می دهند مثلا، دانشگاه سنت لوئیس اسپانیا تمام دروس را به زبان انگلیسی ارائه می دهد و یا دانشگاه بین المللی شیلر اسپانیا یکی دیگر از گزینه های است که دارای دانشکده های متعددی در سراسر اروپا می باشد

تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا دانشگاه های انگلیسی زبان در اسپانیا

در این قسمت قصد داریم شما را با دانشگاه های انگلیسی زبان در اسپانیا بیشتر آشنا کنیم که این دانشگاه ها عبارتند از :

  • دانشگاه آرکادیا اسپانیا (Arcadia University)

دانشگاه آرکادیا اسپانیا دوره های آموزشی خود را در رشته های مختلف به زبان انگلیسی برگزار می کند و این دانشگاه در شهرهای بارسلونا ، گرانادا و تولدو شعبه دارد .

برای اقامت و تابعیت در اسپانیا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در اسپانیا ” را مطالعه فرمایید .

  • دانشگاه سوفولک اسپانیا (Suffolk University)

دانشگاه سوفولک اسپانیا نیز دوره های تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی را برگزار می کند که در شهر مادرید می باشد .

تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

  • دانشگاه بین المللی ماربیا اسپانیا (Marbella International University)

شهر ماربیا (Marbella) در جنوب اسپانیا به خاطر ساحل زیبایش و هم چنین دانشگاه معتبرش شناخته شده می باشد. مزیت انتخاب این دانشگاه ، امکان تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی و اسپانیایی می باشد و فرد کاملا حق انتخاب دارد. هم چنین تنوعی که در رشته های این دانشگاه وجود دارد، از جمله تجارت جهانی تا مطالعات رسانه و بازاریابی گزینه های پیش رو دانشجویان را زیاد کرده است .

  • دانشگاه ولدن اسپانیا (Walden University (Online))

اگر فردی تمایل دارد در دوره های دانشگاه های مجازی اسپانیا شرکت کند و تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی را با اینترنت تجربه کند این دانشگاه بهترین گزینه می باشد و جالب است بدانید که فرد می تواند تا مقطع دکترا در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ

کشور نروژ از جمله کشورهای اروپایی می باشد که کماکان تحصیل را به صورت رایگان برای دانشجویان...

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

یکی از مهمترین مزایای تحصیل در کشورهای اروپای شرقی امکان آموزش گسترده به زبان انگلیسی می ب...

تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

کشور گرجستان ، یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد که با ارائه فرصت های عالی به دانشجویان در ج...

نظرات کاربران
Call Now Button