تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

همان طور که مستحضر هستید زبان رسمی کشور اتریش ، زبان آلمانی می باشد و دانشگاه های اتریش ، دروس خود را به زبان آلمانی تدریس می کنند . دانشگاه های خصوصی کشور اتریش علاوه بر این که به زبان انگلیسی تدریس می شود این امکان را دارد که دانشجویان هم با مدرک دیپلم و هم با مدرک لیسانس می توانند در آن تحصیل کنند. و فرد برای تحصیل با ارائه مدرک آیلتس زبان انگلیسی با نمره 6 برای مقطع کارشناسی و با نمره 6.5 برای مقطع کارشناسی ارشد می تواند از این دانشگاه ها پذیرش بگیرد . تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش فرصت بسیار مناسبی برای متقاضیانی می باشد که از سایر کشورها برای تحصیل به کشور اتریش مهاجرت می کنند و مدرک زبان آلمانی خود را اخذ نکرده اند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در اتریش ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش – تحصیل به زبان انگلیسی در رشته های مختلف در دانشگاه وین اتریش

امروزه دانشگاه وین اتریش جز دانشگاه های مطرح دنیا و حتی اتحادیه ی اروپا می باشد که افرادی قصد ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در کشور اتریش را دارند این امکان را فراهم می کند که در مقطع فوق لیسانس در رشته هایی به زبان انگلیسی تحصیل کرد . با اخذ مدرک از این دانشگاه  اتریش می تواند در دانشگاه های کشور آمریکا و سوئیس ادامه تحصیل داد . در زیر لیست رشته هایی که در دانشگاه وین اتریش به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می شوند آورده شده است و شرایط اولیه ورود به این رشته ها داشتن حداقل مدرک آیلتس 6 می باشد :

  • اقتصاد ، مدیریت و امور مالی
  • انجمن علمی-فناوری
  • علوم محیطی
  • برنامه کارشناسی ارشد میان رشته ای در علوم شناختی
  • زبان انگلیسی و زبان شناسی
  • ادبیات و فرهنگ انگلیسی
  • گیاه شناسی
  • اکولوژی و اکوسیستم
  • میکروبیولوژی مولکولی، محیط زیست میکروبی و ایمونولوژی

در مقاله ” اقامت در اتریش ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت اتریش اطلاعات کسب کنید .

در کشور اتریش ممکن است برنامه های کارشناسی زیادی به زبان انگلیسی وجود نداشته باشد. با این وجود تعدادی از برنامه های مقطع کارشناسی ارشد که زبان انگلیسی را برای تحصیل در اتریش آموزش می دهند وجود دارد. حداقل سطح مربوط به B1 / B2 با توجه به گذرنامه زبان اروپایی برای پذیرش در دوره های تدریس شده انگلیسی مورد نیاز می باشد .

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

افرادی که در رشته هایی همچون مترجمی زبان انگلیسی ، فرانسه ، روسی و … ویا ادبیات این رشته ها تحصیل کرده اند می توانند از دانشگاه های دولتی پذیرش گرفته و به رایگان در رشته پر طرفدار زبان شناسی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنند و می توانند از دانشگاه دولتی اتریش پذیرش بگیرند . این رشته ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند و داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6.5 برای آن ضروری است. اما افرادی که  در رشته هایی مانند رشته پر طرفدار پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و حتی دامپزشکی تحصیل کرده اند و مدارک گروه پزشکی که از ایران اخذ می شوند متاسفانه چه برای ادامه تحصیل و چه برای اشتغال برای کشور های دیگر قابل قبول نمی باشند . این دسته از افراد که در این رشته ها در ایران تحصیل کرده اند همیشه این نگرانی را دارند که هیچ جای دنیا مدارک آنها قابل قبول نبوده و در هر کشوری بخواهند به تحصیل یا کار مشغول شوند حتما باید آزمونی سخت را پشت سر گذاشته و در صورت قبولی در آن آزمون است که می توانند ادامه تحصیل داده و یا به کار مشغول شوند. این نگرانی همیشه وجود دارد اما کشور اتریش امروزه این نگرانی را برطرف کرده است . کشور اتریش برای طرفداران رشته پزشکی ، دندان پزشکی ، داروسازی و حتی دامپزشکی پیشنهادی ویژه دارد .این متقاضیان می توانند با پذیرش گرفتن از دانشگاه دولتی وین ، دوره های آبزروشیپ را گذرانده و بعد از آن وارد تخصص شوند .

یکی از روش های مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اتریش ” اطلاعات کسب کنید .

بدین گونه که دانشگاه وین اتریش این اجازه را می دهد که دوره هایی را به صورت تقریبا رایگان در دانشگاه پزشکی به زبان انگلیسی بگذرانند تا بتوانند مدرک خود را معادل سازی کرده و آن را مورد قبول سازند و بعد از گذراندن این دوره وارد مقطع تخصص شوند . افراد متقاضی با گذراندن این دوره به راحتی به تخصص برسند و حتی می توانند مشغول به کار شوند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ

کشور نروژ از جمله کشورهای اروپایی می باشد که کماکان تحصیل را به صورت رایگان برای دانشجویان...

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

یکی از مهمترین مزایای تحصیل در کشورهای اروپای شرقی امکان آموزش گسترده به زبان انگلیسی می ب...

تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

کشور گرجستان ، یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد که با ارائه فرصت های عالی به دانشجویان در ج...

نظرات کاربران
Call Now Button