تحصیل رایگان در نیوزلند(New Zealand)

دولت نیوزلند و برخی از دانشگاه های نیوزلند شرایط تحصیل رایگان در نیوزلند را برای دانشجویان بین المللی که علاقه مند به تحصیل در کشور نیوزلند می باشند، فراهم می آورند.

تحصیل رایگان در نیوزلند – بورسیه تحصیل در نیوزلند

جوایز تحصیلی اس ان نیوزلند، بورس های تحصیلی ای هستند که برای دانشجویان بین المللی در کشورهای جنوب شرقی آسیا که علاقه مند به تحصیلات تکمیلی در نیوزلند باشند فراهم شده اند، هدف این بورس ها کمک به این افراد برای بهبود وضعیت کشور های خود می باشد. این بورس های تحصیلی شامل هزینه شهریه، هزینه زندگی، هزینه سفر، و بیمه می باشد.

تحصیل رایگان در نیوزلند – شرایط تحصیل در نیوزلند

بورس تحصیلی اقیانوسیه در نیوزلند (NZPS) برای افرادی است که از بین کشور های نواحی اقیانوسیه (جزایر کوک، میکرونزیاف فیجی، کیریباتی، جزایر مارشال، نائورو، نیئو، پالائو،گینه نو پاپائو، ساموئا، جزایر سالامون، تونگا، توالو، وانواتو) انتخاب شده باشند و هم تحصیلات لیسانس و هم تحصیلات تکمیلی در نیوزلند را شامل می شود. بورس های تحصیلی شامل هزینه شهریه، هزینه سفر، هزینه زندگی و بیمه می باشد.

تحصیل رایگان در نیوزلند – بورس تحصیلی در نیوزلند

بورس های تحصیلی NZIDRS بورس هایی است که برای دانشجویان برتر بین المللی که علاقه مند به تحصیل در مقطع PhD در دانشگاه های نیوزلند می باشند، قرار گرفته است. بورس تحصیلی NZIDRS موارد زیر را برای مدت ۳ سال تحت پوشش خود قرار می دهد: هزینه شهریه دانشگاه، و دانشجویان وابسته، و مقدار هزینه ۲۵۰۰۰ دلار نیوزیند (بدون مالیات)، و همچنین بیمه پزشکی تا سقف ۶۰۰ دلار نیوزلند بصورت سالیانه. بر اساس شرایط تحصیل رایگان در نیوزلند دانشجویان بین المللی مسئول پرداخت میزان تفاوت بین هزینه های دانشجویان بین المللی و دانشجوهای داخلی می باشند.

تحصیل رایگان در نیوزلند – انواع شرایط تحصیل رایگان در نیوزلند

بورس های تحصیل در نیوزلند به صورت توسعه ای (NZDS) برای دانشجویان بین المللی که از بین کشور های در حال رشد آفریقایی، آسیایی، آمریکای لاتین و کارائیب انتخاب می گردند برای تحصیل در نیوزلند و رشد و ترقی آن ها در زمینه های علمی با استفاده از تحصیلات تکمیلی در رشته های خاص که منجر به کمک در پیشرفت کشورهای آن ها می گردد، شرایط تحصیل را فراهم می نماید. بورس های تحصیلی شامل هزینه شهریه، هزینه ی سفر، هزینه ی زندگی در نیوزلند ، و بیمه می گردد.

دانشگاه Canterbury این بورس تحصیلی را به دانشجویان ممتاز بین المللی که تحصیلات لیسانس خود را در دانشگاه به اتمام رسانده باشند ارائه می دهد. این بورس تحصیلی در حال حاضر دارای ارزش 10000 دلار، 15000 و 20000 دلار می باشد.

تحصیل رایگان در نیوزلند – بورس های تحصیلی دانشگاه  Aucklandنیوزلند

بورس های تحصیلی بانک ژاپن برای توسعه آسیا (ADB-JSP) برای تامین شرایط لازم برای شهروندان ADB و اعضای در حال توسعه این کشورها به منظور گذراندن تحصیلات تکمیلی موسسات دانشگاهی همکار در نواحی آسیایی و اقیانوسیه می باشد. دانشگاه Auckland یک موسسه همکار در این برنامه می باشد. این بورس تحصیلی هزینه شهریه، بلیط هواپیما، هزینه های معمول زندگی در Auckland و بیمه سلامت و پزشکی در نیوزلند را تامین می نماید.

تحصیل رایگان در نیوزلند

تحصیل رایگان در نیوزلند

تحصیل رایگان در نیوزلند – بورس های تحصیلی فوق لیسانس در دانشگاه Otago نیوزلند

جایزه تحصیل در روسیه در مقطع فوق لیسانس دانشگاه Otago هزینه های تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی ای که دارای فوق لیسانس بر اساس تز باشند را فرآهم می نماید. این بورس تحصیلی شامل ۱۳۰۰۰ دلار نیوزلند بعنوان کمک هزینه سالیانه و هزینه های تحصیلی بین المللی می باشد.

تحصیل رایگان در نیوزلند – بورس های تحصیلی فوق لیسانس Victoria

برای تشویق محققان مقاطع تحصیلات تکمیلی در Victoria، این دانشگاه بورس های تحصیلی ای را برای دانشجویانی که قصد شروع تحصیلات تمام وقت، بر اساس تحقیقان در مقطع فوق لیسانس دارند فراهم می نماید. این بورس های تحصیلی روسیه  شامل 15000 دلار برای مصارف مورد لزوم به همراه هزینه های داخلی می باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به نیوزلند مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند و روش های اقامت در نیوزلند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. به سبب فره...

بازار کار رشته زبان در نیوزلند بازار کار رشته زبان در نیوزلند

جهت ورود به بازار کار رشته زبان در کشور نیوزلند لازم است در خصوص شرایط و قوانین بازار کار نی...

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را می توان یکی از راه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کش...

نظرات کاربران
حقگو

حالا چرا ننوشتید بورسیه؟!

شیوا ساریخانی

با سلام در متن در خصوص بورسیه های تحصیلی کشور نیوزلند و همچنین توضیح در خصوص تحصیل رایگان در کشور نیوزلند آمده است. موفق باشید

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button