تحصیل رایگان در موناکو(Monaco)

کشور موناکو، یک دولت مستقل شهری در ناحیه ساحلی فرانسه در اطراف مدیترانه است که مقصد مناسبی برای گردشگران در سپری کردن تعطیلات است.بازدید از ساحل مدیترانه با توجه به موقعیت و شرایط آب و هوایی عالی آن در طول سال بسیار لذت بخش است.زمستانهای معتدل با میانگین درجه حرارت در حدود 8 درجه سانتی گراد و تابستان گرم حدود 26 درجه سانتی گراد همراه با وزش نسیم خنک از دریای مدیترانه و بارش ناچیز باران آن را به مکانی آرام و بسیار جذاب تبدیل کرده است.طبق آمار جمعیت بومی موناکو در اقلیت هستند.

خارجیان مقیم در این کشور از حدود ۱۲۵ ملیت و عمدتاً در مناطق شهری ساکن هستند و این منطقه بیشترین تراکم جمعیت را در جهان دارد. زبان رسمی موناکو فرانسوی است، اما زبان های انگلیسی، ایتالیایی و زبان بومی موناکو نیز صحبت می شود. اگرچه موناکو عضواتحادیه اروپا نیست، اما ارز رسمی این کشور یورو است. این کشور قبل از تبدیل شدن به یک کشور مستقل، توسط مجلس ایتالیایی گرمیالدی اداره می شد و پس از انقلاب فرانسه تحت سلطه فرانسه قرار گرفت. موناکو از سال ۱۹۹۳ از حق رأی در سازمان ملل برخوردار بوده است.

بخش اعظم موناکو در قسمت کوچکی از خط ساحلی بین ایتالیا و فرانسه واقع شده است که گاهی ساحل فرانسوی نیز نامیده می شود و یکی از زیباترین مکان های جهان است. با توجه به جذابیت آن، بسیاری از دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور به موناکو سفر می کنند. متاسفانه با توجه به فرهنگ لوکس، موزه ها، آثار تاریخی، و مناظر، دولت از هیچگونه برنامه ای در زمینه تحصیل در خارج از کشور حمایت نمی کند.

دانشگاه بین المللی موناکو بر روی آموزش نسل بعدی دانشجویان تجارت تمرکز دارد. شاید این کشور بهترین مکان برای تحصیل تجارت نباشد، اما نقطه اوج تجارت جهانی است و بسیاری از رهبران تجاری جهان آن را به یک مکان ایده آل برای درک سطح بالا از دنیای تجارت تبدیل نموده اند.

تحصیل رایگان در موناکو – برنامه های کمک هزینه تحصیلی در موناکو

بسیاری از دانشجویان باستان شناسی جذب باستان شناسی عصر برنز یا عصر مفرغ دریای اژه می شوند. این ساختارهای باستانی در سراسر منطقه مدیترانه ای از جمله موناکو پراکنده هستند. مؤسسه باستان شناسی آمریکا به دانشجویان فرصتی برای بررسی این ساختارها با اعطای کمک هزینه تحصیلی هریت و لئون پومرانس می دهد. این کمک هزینه ۵۰۰۰ دلاری برای حمایت از دانشجویان در پروژه های فردی مربوط به باستان شناسی عصر برنز دریای اژه است. فرایند گزینش بسیار دقیق است، زیرا این بورس تنها یکبار در سال تحصیلی اعطا می شود.

گروه جامعه شناسی، کشاورزی، بازسازی و منابع در دانشگاه دولتی میشیگان، دانشجویان خود را به تحصیل در خارج از کشور ترغیب می کنند. یکی از برنامه های آنها اکولوژی، فرهنگ و سیاست مواد غذایی در فرانسه است. این برنامه برای آموزش دانشجویان با تجربه در زمینه کشاورزی با کمک به کشاورزان در جهت ترویج کشاورزی و دامداری محلی در حین حفاظت از تنوع زیستی است. آنها چندین کمک هزینه در اختیار دانشجویان خود قرار می دهند:

بورس تحصیلی جورج جولز جویاکس برای دانشجویان مقطع کارشناسی است که حداقل به مدت چهار هفته در یک کشور فرانسوی زبان تحصیل می کنند.بورس تحصیلی اتحادیه اعتبار فدرال MSU بزرگترین کمک هزینه تحصیلی آنها است که بر اساس نیاز مالی و شایستگی های علمی اعطا می شود. دانشجویان واجد شرایط باید معدل ۲٫۵یا بیشتر و سابقه دریافت کمک هزینه فدرال دانشجویی (FAFSA) باشند.کمک هزینه تحصیلی بنیاد کلاگ ویژه دانشجویان رشته کشاورزی و منابع طبیعی است.

تحصیل رایگان در موناکو – کمک هزینه تحصیلی تجاری

دانشگاه میامی یک برنامه تبادل دانشجو با دانشگاه بین المللی موناکو دارد که فرصتی برای دانشجویان تجاری، به ویژه در رشته تجارت بین المللی، فراهم می کند. با این حال، سفر به موناکو و زندگی در آن ممکن است پر هزینه است. از این رو، دانشگاه میامی کمک هزینه های مختلفی برای کمک به کاهش هزینه مالی دانشجویان ارائه می دهد.

دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور دارند، اما استطاعت مالی کافی ندارند، می توانند برای دریافت بورس تحصیلی خارج از کشور درخواست دهند. شرایط دریافت این کمک هزینه تحصیلی عبارتند از: حداقل معدل ۳٫۰ ، نیاز مالی و ثبت نام در دانشگاه میامی.

کالج هنر و طراحی ساوانا (SCAD) فرصت های مختلفی ارائه می دهد. دانشجویانی که از SCAD فارغ التحصیل می شوند، به طور خودکار عضوی از این گروه خواهند بود. برخی از مزایای عضویت شامل دسترسی ویژه به امکانات پیشرفته، مراکز تناسب اندام، تخفیف های کتاب فروشی و حتی بورس تحصیلی دانشجویی می شود. یکی از این بورس های تحصیلی، بورس تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه بین المللی موناکو است. دانشگاه بین المللی موناکو هزینه تحصیل دانشجویان SCAD در رشته MBA یا کارشناسی ارشد رشته علوم در زمینه کالاها و خدمات لوکس را پرداخت می کند.

علاوه بر بورس های تحصیلی مذکور، دانشگاه بین المللی موناکو به دانشجویان متقاضی تحصیل در موناکو، کمک مالی اعطا می کند. این دانشگاه در سطح بین المللی با دانشگاه های زیادی در سراسر جهان همکاری دارد.

تحصیل رایگان در موناکو

تحصیل رایگان در موناکو

تحصیل رایگان در موناکو – نکته ای که وب سایت دانشگاه موناکو را از سایر وب سایت ها متمایز می کند:

  1. عدم نیاز به ورود یا ثبت نام

بلافاصله به سراغ بورس تحصیلی مورد نظر خود بروید و روند ثبت درخواست را شروع کنید. دسترسی به انواع کمک هزینه های تحصیلی در پایگاه داده این دانشگاه ساده و سریع است و برای مشاهده آن فقط باید روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید.نیازی به تکمیل فرم های نظرسنجی و تعیین نام کاربری یا رمز عبور نیست.

  1. با بورس تحصیلی مورد نظر خود تنها چند کلیک فاصله دارید.

با محدود کردن جستجوی خود در وب سایت دانشگاه سریعاً به فرصت های تحصیلی مورد نظر خود دست می یابید. لطفاً توجه داشته باشید که با جستجوی بیشتر، گزینه انتخابی شما انحصاری تر می شود و گزینه های موجود در قسمت بالای منوی سمت چپ برای مرور آسان واقع شده است.برخی از محبوب ترین بورس های تحصیلی این دانشگاه عبارتند از:

  • بورس تحصیلی گروه های دموگرافیک شامل: زنان، آفریقایی آمریکایی ها، بومیان آمریکایی، اسپانیایی ها، آسیایی ها و سایر اقلیت ها
  • بورس های تحصیلی ویژه خانواده عبارتند از: اولین دانشجو در خانواده، خانواده کم درآمد، دانشجویان بزرگسال، دانشجویان غیر سنتی و پرورش فرزندان
  • بورس های تحصیلی با توجه به موضوع عبارتند از: آموزش، پرستاری، زیبایی، پزشکی، روانشناسی، مهندسی، خودروسازی، حقوق اجرایی، حقوق کیفری، علوم دینی، علوم بهداشتی، فیزیوتراپی، خدمات اجتماعی، دامپزشکی و رادیولوژی
  • برنامه بورس تحصیلی فورچون ۵۰۰ (Fortune 500 ) شامل شرکت هایی مانند تارگت (Target)، پپسی (Pepsi)، مک دونالد (McDonalds)، فورد (Ford) و اپل (Apple) است.
  • بورس های تحصیلی نظامی عبارتند از: جانبازان و همسران، کودکان و سایر وابستگان آنها
  • بورس تحصیلی ورزشی به رشته ورزشی فوتبال تعلق می گیرد.
  • بورس تحصیلی ویژه دانشجویان با شرایط پزشکی عبارتند از: سرطان، دیابت، صرع، ADHD و سایر اختلالات سلامت

کمک هزینه تحصیلی بر اساس مقطع تحصیلی شامل دانشجویان دوره کارشناسی تا دانشجویان دکتری می شود.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری موناکو تحصیل در رشته پرستاری موناکو

معمولا اکثر دانشجویان ایرانی برای تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری موناکو می با...

تحصیل در موناکو تحصیل در موناکو

بخش بزرگی از موناکو در قسمت کوچکی از خط ساحلی بین ایتالیا و فرانسه واقع شده است که گاهی ساحل...

تحصیل دندانپزشکی در موناکو تحصیل دندانپزشکی در موناکو

رشته دندانپزشکی در کشورهای مختلف از طرفداران زیادی برخوردار است. معمولاً اکثر داوطلبانی ک...

نظرات کاربران
Call Now Button