تحصیل دکترا در لتونی

کشور لتونی یکی از کشورهای اروپای شمالی می باشد و یکی از کم جمیعت ترین و کم تراکم ترین کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می شود . این کشور می تواند یکی از گزینه های مناسب برای افرادی باشد که قصد تحصیل در خارج از کشور خود را دارند زیرا در چندین سال گذشته سطح دانشگاه های لتونی و همچنین سطح آموزش در لتونی رشد و پیشرفت مناسبی داشته است . یکی از محبوب ترین دوره های تحصیلی در این کشور ، دوره تحصیلی دکترا می باشد که هر ساله دانشجویان زیادی از اروپا و همچنین سایر کشورها برای تحصیل دکترا به کشور لتونی مهاجرت می کنند . دوره تحصیل دکترا در لتونی بین 4 تا 6 سال طول می کشد که بستگی به رشته دانشجو نیز دارد ( تحصیل به صورت تمام وقت معمولا 6 ترم و پاره وقت معمولا 8 ترم زمان می برد) و همچنین دانشجویان برای تحصیل دکترا در لتونی نیاز به داشتن مدرک معتبر زبان مثل آیلتس نیز هستند زیرا بیشتر آموزش ها در لتونی به زبان انگلیسی ارائه می شود .

برای اقامت و تابعیت در لتونی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لتونی ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل دکترا در لتونی

تحصیل دکترا در لتونی

متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا در لتونی می توانند افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه علوم اجتماعی هستند و یا افرادی با مدرک کارشناسی ارشد در زمینه علوم انسانی و فنی باشند (در صورت داشتن حداقل 2 سال تجربه کاری در زمینه مدیریت کسب و کار، مدیریت عمومی یا مدیریت آموزشی و داشتن دانش کافی در زمینه علوم مدیریتی) متقاضیان خارجی نیز باید دارای تحصیلاتی باشند که معادل مدرک کارشناسی ارشد در لتونی باشد و مطابقت مدرک آن ها توسط متخصصین مرکز اطلاعات علمی مشخص می شود. یکی از دانشگاه های معروف که مناسب برای دوره های دکترا در لتونی می باشد دانشگاه لتونی است که در شهر ریگا واقع شده است ، این دانشگاه یکی از معروف ترین دانشگاه های قاره اروپا است که بیش از ۱۳۰ رشته تحصیلی و برنامه تحصیلی در این دانشگاه ارائه می شود . شروع دوره مقطع دکترا در لتونی معمولا آخر سپتامبر می باشد و دانشجویان پس از ارائه پیشنهادهای پژوهشی و مشورت با ناظران خود، تحقیقات خود را انجام می دهند.

یکی از روش های مهاجرت به لتونی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لتونی ” اطلاعات کسب کنید .

تحصیل دکترا در لتونی هزینه تحصیل دکترا در لتونی

هزینه تحصیل دکترا در لتونی حدودا بین 15000 تا 20000 یورو می باشد .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در لتونی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لتونی توضیح دادیم .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل دکترا در بلژیک تحصیل دکترا در بلژیک

تحصیل دکترا در بلژیک کشور بلژیک ، یک کشور کوچک و در عین حال پرجمعیت ، یک گزینه جذاب برای بسی...

تحصیل دکترا در رومانی تحصیل دکترا در رومانی

تحصیل دکترا در رومانی کشور رومانی از اعضای اتحادیه اروپا و پیمان شینگن در جنوب شرقی اروپا م...

تحصیل دکترا در صربستان تحصیل دکترا در صربستان

کشور صربستان یکی از کشورهای اروپایی می باشد که از شرایط ایده آل برای زندگی، کار و تحصیل برخ...

نظرات کاربران
Call Now Button