کشور صربستان یکی از کشورهای اروپایی می باشد که از شرایط ایده آل برای زندگی، کار و تحصیل برخوردار است. به دلیل سطح بالای آموزش عالی در این کشور، بسیار از دانشجویان خارجی قصد تحصیل در صربستان را دارند. علاوه بر آموزش عالی در این کشور، شرایط رفاه برای زندگی و همچنین زیبایی های طبیعی و گردشگری که در کشور صربستان وجود دارد ، همه دلایل محکمی هستند که باعث می شوند دانشجویان، این کشور را برای ادامه تحصیل و زندگی دانشجویی انتخاب کنند. فردی که قصد تحصیل دکترا در صربستان را دارد ابتدا باید مدرک کارشناسی ارشد معتبر خود را به همراه مدرک زبان انگلیسی برای بررسی به کشور صربستان بفرستد که برای این بررسی فرد باید هزینه ای را به دولت صربستان پرداخت کند. اگر مدارک فرد قابل قبول باشند، دانشگاه آنها را تایید میکند . سپس فرد باید به این کشور رفته و در یکی از آموزشگاه های زبان صربی ثبت نام کند و گواهی انسیتوی زبان را دریافت کند که دریافت این گواهی الزامی است.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در صربستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در صربستان ” است.

تحصیل دکترا در صربستان به دو بخش مستقل و اصلی تحقیقاتی تقسیم می شود که دانشجویان ملزم به انجام تحقیقات در زمینه های علمی هستند. دانشجویان در نهایت با ارائه پایان نامه و موفقیت در آزمون های این مقطع تحصیلی می ­توانند مدرک دکتری خود را دریافت کنند. برنامه تحصیل دکترا در کشور صربستان طبق برنامه تحصیلی معتبر تدریس می شود که می تواند از دیدگاه پیش زمینه علمی در یک یا چند رشته آموزش داده شود. بخشی از برنامه تحصیلی دکترا در صربستان می تواند با همکاری یک یا چند موسسه در دانشگاه میزبان مورد آموزش قرار بگیرد. الزامات عمومی برای پذیرش در مقطع دکترا در این کشور توسط قانون تحصیلات عالی، مقررات دانشگاهی، و قوانین دقیق مطابق با استانداردهای آموزشی اجرا می شود .

شما می توانید برای مهاجرت به صربستان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به صربستان ” را مطالعه فرمایید .

دوره هایی به عنوان دوره های پیش دکتری در صربستان برگزار می شود که در آن دروسی مرتبط با رشته درخواستی فرد ارائه می شود. ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد و نمره حاصل از شرکت در این آزمون معیار مهم برای پذیرش فرد برای مقطع دکترا در صربستان می باشد . دوره دکترا در صربستان حداقل 3 سال طول می کشد. فرد متقاضی تحصیل دکترا در صربستان باید حداقل 180 امتیاز کسب کند تا فارغ التحصیل شود. در این مقطع به همراه مدرک دکتری ، یک مدرک درجه سوم تحصیلات یا همان DR . JURIS نیز به فرد داده می شود .

در مقاله ” تحصیل در صربستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در صربستان اطلاعات کسب کنید .

ارائه پایان نامه دکترا قسمت نهایی برنامه تحصیلی در این مقطع می باشد و این بخش شامل یک بخش مستقل و اصلی تحقیقاتی است که باید در زمینه مربوطه یا چندین رشته از علوم تکمیل شود. افراد زمانی مجاز به ارائه پایان نامه خود هستند، که شرایط لازم را برآورده و در آزمون های ارائه شده قبول شوند. به دانشجویی که رساله خود را با موفقیت ارائه دهد، مدرک دکترا داده می شود که دانشجو در یک مراسم و در حضور اساتید و روسای دانشگاه، دفاع خود را ارائه می دهد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل دکترا در بلژیک تحصیل دکترا در بلژیک

تحصیل دکترا در بلژیک کشور بلژیک ، یک کشور کوچک و در عین حال پرجمعیت ، یک گزینه جذاب برای بسی...

تحصیل دکترا در رومانی تحصیل دکترا در رومانی

تحصیل دکترا در رومانی کشور رومانی از اعضای اتحادیه اروپا و پیمان شینگن در جنوب شرقی اروپا م...

تحصیل دکترا در گرجستان تحصیل دکترا در گرجستان

تحصیل دکترا در گرجستان کشور گرجستان به پایتخت شهر تفلیس ، کشوری زیبا با تمدنی کهن می باشد ک...

نظرات کاربران
Call Now Button