تحصیل دکترا در مالتا

کشور مالتا جزیره ای کوچک در دریای مدیترانه می باشد که در جنوب جزیره سیسیل ایتالیا قرار گرفته است . این کشور خود را به عنوان یک کشور کاملا دو زبانه برای زبان مالتی و انگلیسی ارتقا داده است که برای بسیاری از موسسات آموزشی در سراسر جهان به عنوان کشورهایی می باشد که زبان انگلیسی زبان اول می باشد و به همین دلیل به دانشجویان کمک هزینه می کنند که به این کشور مهاجرت نمایند . اکثر شهروندان مالتی زبان انگلیسی را با یک استاندارد بسیار بالایی صحبت می کنند . حال در این مقاله قصد داریم به تحصیل دکترا در مالتا بپردازیم . دانشجویان دکترا در مالتا اغلب دانشجویانی می باشند که قبلا مدرک کارشناسی ارشد دریافت کرده اند.  علاوه بر این، باید پایان نامه یا پایان نامه در درجه اول شامل تحقیق علمی اصلی باشد و پذیرش جهت تحصیل دکترا در مالتا در درجه اول نیازمند مکاتبه افراد با دانشگاه های مالتا می باشد تا اینکه متقاضی سوپروایزر مرتبط با رشته خود را پیدا کرده سپس درخواست پذیرش نماید.

برای اقامت و تابعیت در مالتا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در مالتا ” را مطالعه فرمایید .

رشته های تحصیلی جهت تحصیل دکترا در مالتا  شامل هنر، علوم و فناوری، علوم پزشکی، اقتصاد، مدیریت، آموزش، مهندسی، قانون و غیره می باشد . دانشجویان در برنامه های تحصیلی تمام وقت و یا نیمه وقت ثبت نام می کنند.  دوره های ارائه شده مرتبط با نیازهای کشور می باشند .  دوره ها در دیپلم، دوره کارشناسی و تحصیلات تکمیلی و دکترا ارائه می شود. مدت زمان تحصیل دکترا در مالتا 4 سال می باشد . اکثر دوره های دانشگاهی جهت تحصیل دکترا در مالتا به زبان انگلیسی برگزار می شود.  تعداد محدودی از دوره های زبان مالتی نیز موجود می باشد . فرد متقاضی تحصیل دکترا در مالتا باید مهارت های زبان انگلیسی تحصیلی خود را برای تطبیق با نیازهای زبان انگلیسی در دانشگاه های مالتی که برنامه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند، توسعه دهد و بایستی فرد یک مدرسه زبان انگلیسی را در هر نقطه از جهان انتخاب کند و دوره آمادگی امتحان زبان انگلیسی مورد علاقه خود را از گزینه های دوره های مختلف زبان انتخاب کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مالتا شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مالتا ” بیاندازید.

تحصیل  دکترا در مالتا مبتنی بر تحقیق در دانشگاه مالتا، دانشجویان  را قادر می سازد تا تحقیقات مستقل خود را تحت نظارت ناظران خود انجام دهند که متخصصان در زمینه تحقیقات به دانشجویان کمک می کنند.  پایان نامه های موفق دکترا باید، مدرکی دال بر تحقیق اساسی و اصلی، تحویل واضح و علمی و دانایی صحیح از زمینه کلی که در آن پایان نامه قرار می گیرد، نمایش داده شود.لازم به ذکر است که فرد جهت تحصیل دکترا در مالتا باید رزومه قوی داشته باشد تا با پذیرش وی موافقت گردد و مواردی که رزومه را قوی تر خواهد کرد عبارتند از:

  • مرتبط بودن رشته لیسانس و فوق لیسانس در مالتا
  • معدل بالا در مقطع لیسانس و فوق لیسانس
  • توصیه نامه از اساتید مختلف و حتی الامکان شناخته شده
  • داشتن مدرک GRE و  GMAT برای رشته های مهندسی و مدیریتی
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی (هر چه این مدرک از نظر نمره بالاتر باشد به نفع فرد است)
  • داشتن تجربه در پروژه های تحقیقاتی و کنفرانس ها
  • داشتن انگیزه نامه قوی
  • داشتن مقالات در سطح بین المللی
تحصیل دکترا در مالتا

تحصیل دکترا در مالتا

در مقاله ” تحصیل در مالتا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مالتا اطلاعات کسب کنید .

بورسیه تحصیلی در دانشگاه های مالتا نیز معمولا به افرادی با رزومه های بالا تعلق می گیرد . در صورت پذیرش از دانشگاه های مالتا  با بورسیه در هر دانشگاهی شرایط تحصیل رایگان در مالتا برای فرد امکان پذیر می شود. معمولا بورسیه برای تحصیل در مقاطع بالاتر مانند دکتری PHD و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و شرایط تحصیل در مالتا در مقطع دکترا یا PhD و شرایط تحصیل در مالتا در مقطع کارشناسی ارشد را آسان تر می کند. سطح علمی دانشگاه های مالتا با یکدیگر متفاوت می باشد حتما قبل از انتخاب دانشگاه مورد نظر خود رتبه این دانشگاه در سال جاری را جستجو نمایید .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل دکترا در بلژیک تحصیل دکترا در بلژیک

تحصیل دکترا در بلژیک کشور بلژیک ، یک کشور کوچک و در عین حال پرجمعیت ، یک گزینه جذاب برای بسی...

تحصیل دکترا در رومانی تحصیل دکترا در رومانی

تحصیل دکترا در رومانی کشور رومانی از اعضای اتحادیه اروپا و پیمان شینگن در جنوب شرقی اروپا م...

تحصیل دکترا در صربستان تحصیل دکترا در صربستان

کشور صربستان یکی از کشورهای اروپایی می باشد که از شرایط ایده آل برای زندگی، کار و تحصیل برخ...

نظرات کاربران
Call Now Button