تحصیل دکترا در ایسلند

یکی از راه های مهاجرت به ایسلند ، تحصیل در ایسلند و تحصیل دکترا در ایسلند می باشد که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی در ایسلند می توان نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی ایسلند اقدام نمود . تحصیل در اکثر رشته های دانشگاه های ایسلند به زبان انگلیسی می باشد که افراد باید با توجه به ورود به رشته های مختلف جهت تحصیل در دو دوره تمام وقت و پاره وقت اقدام کنند . افرادی که قصد ادامه تحصیل در ایسلند دارند و از لحاظ مدرک زبان در سطح بالایی نیستند می توانند برای تحصیل در دوره زبان اقدام کنند که مختصص دانشجویانی می باشد که قصد ادامه تحصیل دکترا در ایسلند را دارند . در این مقاله قصد داریم بیشتر روی تحصیل دکترا در ایسلند تمرکز کنیم . فرد متقاضی تحصیل دکترا در ایسلند باید 180 واحد تحصیلی را بگذراند و همچنین طرف مدت یک سال پس از ورود به دانشگاه باید پروپوزال (طرح پیشنهادی) خود را ارائه دهد . مدت تحصیل در مقطع دکترا در ایسلند 3 تا 5 سال می باشد .

در مقاله ” اقامت در ایسلند” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت ایسلند اطلاعات کسب کنید .

لازم به ذکر است شرایط کاری در مقطع دکترا نیز وجود دارد که علاوه بر کار پاره وقت دانشجویان در صورت داشتن رزومه تحصیلی برجسته می توانند به عنوان استادیار حین تحصیل در دانشگاه مشغول به کار شوند که این اجازه کاری می تواند به متقاضیان و دانشجویان کمک شایانی در خصوص هزینه های تحصیل و زندگی در ایسلند کند .

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/10/تحصیل-دکتری-در-ایسلند.mp3″]

تحصیل دکترا در ایسلند – مدارک لازم جهت تحصیل دکترا در ایسلند

مدارک لازم جهت تحصیل کارشناسی در ایسلند عبارتند از :

  • مدارک هویتی مانند شناسنامه، گذرنامه و غیره
  • یک قطعه عکس پاسپورتی
  • فتوکپی از تمام صفحات مدارک هویتی
  • گواهی عدم سوء پیشینه البته زمان این گواهی عدم سوء پیشینه نباید دیرتر از ۶ ماه باشد
  • پذیرش از دانشگاه معتبر که این پذیرش باید به سفارت ارائه شود

یکی از روش های مهاجرت به ایسلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به ایسلند” اطلاعات کسب کنید .

تحصیل دکترا در ایسلند

تحصیل دکترا در ایسلند

  • ترجمه مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات جهت تحصیل دکترا در ایسلند
  • داشتن مدرک زبان معتبر
  • بیمه نامه پزشکی که این بیمه نامه باید از نظر کشور ایسلند معتبر باشد که حداقل باید ۶ ماه از تاریخی که فرد وارد کشور می شود باید اعتبار داشته باشد.
  • تعهد نامه بانکی که این تعهد نامه نشان دهنده ی پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی به مدت یک سال می باشد که هر فرد باید این ضمانت نامه را به سفارت ارائه کند .

ارائه مدارک تحصیلی فرد جهت اخذ پذیرش در مقاطع کارشناسی از دانشگاه های ایسلند مانند اکثر کشورها متفاوت می باشد و افراد متقاضی باید تمامی مدارک تحصیلی خود را به همراه ریز نمرات به زبان انگلیسی ترجمه کنند ، البته این مدارک باید به همراه اصل مدرک مورد نظر به صورت تایید شده ترجمه و ارائه شود.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در ایسلند” را مطالعه فرمایید .

تحصیل دکترا  در ایسلند  – هزینه تحصیل دکترا در ایسلند

هزینه تحصیل دکترا در ایسلند معمولا رایگان می باشد و این دوره معمولا برای افراد شغل محسوب می شود. البته افراد باید در این مقطع استاد راهنما داشته باشند که این موضوع باعث شده است افراد بتوانند از این فرد حقوق بالایی را دریافت کنند و بیشتر هزینه های خود را تامین کنند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل دکترا در بلژیک تحصیل دکترا در بلژیک

تحصیل دکترا در بلژیک کشور بلژیک ، یک کشور کوچک و در عین حال پرجمعیت ، یک گزینه جذاب برای بسی...

تحصیل دکترا در رومانی تحصیل دکترا در رومانی

تحصیل دکترا در رومانی کشور رومانی از اعضای اتحادیه اروپا و پیمان شینگن در جنوب شرقی اروپا م...

تحصیل دکترا در صربستان تحصیل دکترا در صربستان

کشور صربستان یکی از کشورهای اروپایی می باشد که از شرایط ایده آل برای زندگی، کار و تحصیل برخ...

نظرات کاربران
حميد امين

با سلام.ميخواستم راجع به تحصيل رايگان در مقطع دكتري در ايسلند بدونم.و هزينه زندگي اونجا چطوره؟ و اينكه با حقوقي كه با كار براي دانشجو جور ميشه ميشه زندگي كرد يا نه؟ با تشكر

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، تحصیل در مقطع دکترا در این کشور رایگان و هزینه زندگی ماهیانه بین 800 الی 1000 یورو می باشد. با کار دانشجویی میتوان درصدی از هزینه ها رو پرداخت کرد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button