تحصیل دکترا در ایرلند

جزایر بریتانیا به عنوان یک مرکز برتر جهانی برای تحصیل معرفی شده که هر ساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی بین المللی زیادی را جذب می کنند اما با این وجود برخی از معتبرترین دانشگاه های آنها در سرزمین اصلی بریتانیا وجود ندارند و در عوض در جمهوری ایرلند واقع شده اند . امروزه کشور ایرلند همچنان یک موقعیت پیشرو در آموزش عالی اروپایی را اتخاد می کند و در سالهای اخیر کشور ایرلند یکی از سیستم های پیشرفته تر آموزش و پرورش در مقطع دکترا در اروپا را ارائه کرده است . دانشگاه های ایرلند موسسات آموزشی و پژوهشی در حوزه های مختلف تحصیلی دارد . حال در این مقاله به شرح تحصیل دکترا در ایرلند بپردازیم . مدت زمان تحصیل دکترا در ایرلند بین 3 تا 4 سال تمام وقت با تمرکز بر تحقیق و نوشتن یک پایان نامه اصلی و برجسته و اجرای پایان نامه می باشد . سال تحصیلی در اکثر دانشگاه ها و کالج های آموزش عالی ایرلند بین اواخر سپتامبر و ژوئن با تعطیلات تابستانی در ماه های ژوئیه و اوت در ماه های آتی برگزار می شود .

شما می توانید برای مهاجرت به ایرلند مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به ایرلند” را مطالعه فرمایید .

متقاضیان ورود به مقطع دکترا در دانشگاه های ایرلند را می توان در 3 دسته تقسیم بندی کرد که عبارتند از :

  1. افرادی با سوابق تحصیلی عالی
  2. افرادی که سوابق تحصیلی معمولی دارند ولی فاصله زمانی میان آخرین مقطع و اقدام جهت اخذ ویزا برای ایشان کمتر از دو سال می باشد
  3. افرادی که بیش از 2 سال از آخرین مدرک تحصیلی ایشان می گذرد.

تحصیلات دانشگاهی در ایرلند به زبان انگلیسی صورت می گیرد ولی اگر فرد زبان انگليسی زبان اصلی اش نباشد و یا قبلا در مقطع کارشناسی به زبان انگليسی تحصيل نکرده باشد ممکن است لازم باشد که مدرک زبان را ارائه دهد. دانشگاه های ایرلند به طور کلی از پذیرش بیشترین آزمون های بین المللی شامل TOEFL، IELTS و Academic PTE برخوردار هستند.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/10/تحصیل-دکتری-در-ایرلند.mp3″]

 

برای اقامت و تابعیت در ایرلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در ایرلند” را مطالعه فرمایید .

کشور ایرلند یک کشور عضو اتحادیه اروپا می باشد و به همین ترتیب دانشجویان کشورهای دیگر اتحادیه اروپا و EEA را بدون نیاز به ویزای رسمی وارد کشور ایرلند می شوند و اگر دانشجو  شهروند یک کشور خارج از اتحادیه اروپا و EEA باشد باید برای گرفتن ویزا برای ورود به ایرلند درخواست دهد و علاوه بر ویزاهمچنین باید به اداره مهاجرت به ایرلند درخواست خود را ارائه داد و برای کارت اقامت خود درخواست دهد . این ویزا به دانشجو اجازه خواهد داد که در طول مقطع تحصیل دکترای خود ،ایرلند را  ترک کند و دوباره وارد ایرلند شود .

تحصیل دکترا در ایرلند

تحصیل دکترا در ایرلند

تحصیل دکترا در ایرلند  – هزینه تحصیل دکترا در ایرلند

هزینه تحصیل دکترا در ایرلند شامل موارد زیر است :

دانشگاه های ایرلند هیچ هزینه اضافی برای دانشجویان بین المللی از اتحادیه اروپا نمی گیرند ، اما معمولا حداقل بین ۴ تا ۶۰۰۰ یورو (۴۱۵۵-۷۷۳۰ دلار) در سال حداقل می باشد . نرخ ها بین برنامه های مختلف دکترا متفاوت هستند. هزینه ها در زمینه هایی مانند کسب و کار و یا دارو می تواند به میزان قابل ملاحظه ای بیشتر باشد و بین ۲۰۰۰۰ € (۲۵۷۷۰ $) و ۳۰۰۰۰ €، (۳۸،۶۵۰ $) در سال باشد.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در ایرلند” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ایرلند توضیح دادیم .

معمولا دانشجویان غیر اتحادیه اروپا هزینه هایی را با نرخ بین المللی بالاتر می پردازند اما هزینه های دقیق بین برنامه ها و موسسات متفاوت است، اما می توانید انتظار داشته باشید حداقل ۹۰۰۰ یورو (۱۱۶۰۰ دلار) هزینه داشته باشید، در حالی که بعضی دوره ها هزینه ای بیش از ۳۰۰۰۰ یورو (۳۸۶۵۰ دلار) در سال می باشد .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل دکترا در بلژیک تحصیل دکترا در بلژیک

تحصیل دکترا در بلژیک کشور بلژیک ، یک کشور کوچک و در عین حال پرجمعیت ، یک گزینه جذاب برای بسی...

تحصیل دکترا در رومانی تحصیل دکترا در رومانی

تحصیل دکترا در رومانی کشور رومانی از اعضای اتحادیه اروپا و پیمان شینگن در جنوب شرقی اروپا م...

تحصیل دکترا در صربستان تحصیل دکترا در صربستان

کشور صربستان یکی از کشورهای اروپایی می باشد که از شرایط ایده آل برای زندگی، کار و تحصیل برخ...

نظرات کاربران
Call Now Button