تحصیل دندان پزشکی در لیختن اشتاین

امروزه دانشجویان زیادی علاقه مند به تحصیل در رشته ی دندان پزشکی در اتحادیه اروپا هستند و در میان کشورهای اتحادیه اروپا به دنبال کشوری می باشند که هزینه های تحصیل در دندان پزشکی مقرون به صرفه و مناسب باشد و همین طور به زبان انگلیسی ارائه شود. بنابراین تحصیل دندان پزشکی در لیختن اشتاین می تواند یکی از بهترین و ایده آل ترین گزینه ها برای ادامه تحصیل می باشد. رشته دندان پزشکی یکی از پردرآمد ترین و پر متقاضی ترین رشته ها می باشدکه امکان تحصیل دندان پزشکی در لیختن اشتاین وجود دارد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لیختن اشتاین” را مطالعه فرمایید .

هزینه های تحصیل دندان پزشکی در لیختن اشتاین نسبت به سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا مناسب تر و ازران تر می باشد و دانشجویانی که مدرک دکترای دندانپزشکی خود  را از دانشگاه خصوصی سلطنتی لیختن اشتاین اخذ می نمایند می توانند در کل اتحادیه اروپا و در بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، دندانپزشکی های خصوصی و عمومی مشغول به کار شوند .

تحصیل دندان پزشکی در لیختن اشتاین  – دانشگاه خصوصی سلطنت لیختن اشتاین ( UFL )

دانشگاه خصوصی سلطنت لیختن اشتاین ( UFL )، تنها دانشگاه لیختن می باشد که در زمینه ی پزشکی و دندان پزشکی فعالیت می کند . دانشگاه خصوصی سلطنت لیختن اشتاین در پاییز سال 2000 به عنوان یک دانشگاه خصوصی در تریسن تاسیس شد و توسط دولت به عنوان موسسه آموزش عالی به رسمیت شناخته شده است و حق اعطای دکترا را دارد .در حال حاضر دانشگاه خصوصی سلطنت لیختن اشتاین بر دو زمینه تمرکز دارد: یکی پزشکی و دیگری حقوق . لازم به ذکر است که این دانشگاه با بیش از ۲۰ موسسه دیگر در سایر نقاط جهان همکاری دارد . برنامه دکترای این موسسه در سطح بین المللی شناخته شده و معتبر می باشد برای فارغ التحصیلان مدارک پزشکی ، دندانپزشکی ، زیست شناسی ، بیوشیمی ، بیوفیزیک ، فارماکولوژی یا علوم ورزشی ، علوم تغذیه و روانشناسی ارائه می دهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به لیختن اشتاین شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به لیختن اشتاین” بیاندازید.

تحصیل دندان پزشکی در لیختن اشتاین

تحصیل دندان پزشکی در لیختن اشتاین

تحصیل دندان پزشکی در لیختن اشتاین  – هزینه تحصیل در لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین مانند بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر نرخ های مساعدی برای تحصیل ارائه می دهد، هزینه تحصیل در لیختن اشتاین  شبیه بسیاری از کشورهای اروپایی است، هزینه ها کمی متفاوت است و بسته به نوع دانشگاه و برنامه دانشجویان می تواند متغیر باشد، معمولا بیش از ۴۹۴۶ فرانک ( ۴۰۰۰ یورو) در هر سال تحصیلی هزینه تحصیل بیشتر نمی شود.هزینه زندگی در لیختن اشتاین با توجه به شرایط دانشجویان متفاوت می باشد ، حداقل هزینه های مورد انتظار برای دانشجویانی که در لیختن اشتاین زندگی می کنند مبلغ حدود ۱۵۰۰ فرانک در هر ماه در نظر گرفته شده است.

برای اقامت و تابعیت در لیختن اشتاین روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لیختن اشتاین” را مطالعه فرمایید .

تحصیل دندان پزشکی در لیختن اشتاین  – اقامت دانشجویان بین المللی در لیختن اشتاین  

برای اقامت دانشجویان بین المللی در لیختن اشتاین گزینه های زیر  در دسترس می باشد :

  • خوابگاه دانشجویی برایتحصیل دندان پزشکی در لیختن اشتاین : خوابگاه دانشجویی ارائه شده توسط دانشگاه، رایج ترین و محبوب ترین گزینه مسکن برای دانشجویان بین المللی در لیختن اشتاین می باشد، خوابگاه دانشجویی به دانشجویان کمک می کند تا در کنار سایر دانشجویان باشند و همچنین خوابگاه های دانشجویی به طور گسترده برای دانشجویان در دسترس و ارزان می باشد.
  • اقامت خصوصی برای تحصیل دندان پزشکی در لیختن اشتاین : دانشجویان می توانند مسکن خصوصی را از طریق مشاورین املاک پیدا کنند که البته قیمت مسکن با توجه به اندازه ، محل و امکانات ارئه شده می تواند متفاوت باشد .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ یک کشور اروپای غربی می باشد که به دریا دسترسی ندارد. اقتصاد بسیار پویا کشور...

تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند

با توجه به موقعیت جغرافیایی نیوزلند که جز استرالیا هیچ کشور آشنای دیگری در نزدیکی آن وجود ن...

تحصیل دندانپزشکی در مالزی تحصیل دندانپزشکی در مالزی

کشور مالزی، یکی از پیشرفته ترین کشورهای جنوب شرق آسیا است که در بیشتر فصول سال آب و هوای گرم...

نظرات کاربران
Call Now Button