افرادی که برای ساختن آینده بهتر خود به دنبال برترین دانشگاه های دنیا و کشورهای مطرح دنیا با مدارک دانشگاهی با اعتبار بسیار بالا هستند عموما یا به دنبال تحصیل دندانپزشکی در آمریکا، تحصیل دندان پزشکی در انگلستان و یا تحصیل در کشورهایی با برترین رتبه های جهانی هستند.

لازم به ذکر است که 2 کشور انگلستان و آمریکا قطعا دو انتخاب برتر در میان جمع کشورهای به نام و با اعتبار بالای جهانی می باشند که بدون شک با انتخاب یکی از این دو کشور جهت تحصیل، می توان آینده شغلی و موفقیت خود را تضمین نمود.
البته نمی توان هزینه های بالای تحصیل در آمریکا و انگلستان را نادیده نگرفت و درصد زیادی از افراد ممکن است که نتوانند از پس هزینه ها برای تحصیل برآیند که البته برای این دسته از افراد نیز راه های دیگری همچون تحصیل دندان پزشکی در روسیه موجود می باشد.

شما می توانید برای مهاجرت به آمریکا مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به آمریکا ” را مطالعه فرمایید.

تحصیل دندان پزشکی در آمریکا
تحصیل دندان پزشکی در آمریکا

طول دوره تحصیل دندانپزشکی در آمریکا

طول دوره تحصیل دندان پزشکی در آمریکا دوره 4 ساله است که دانشجو می بایست امتحان ورودی شبیه به کنکور را داده و بعد از قبولی در آن میتواند وارد دانشگاه در رشته دندانپزشکی شود، کارشناسی این رشته را بگیرد و بعد از آن برای مقطع ارشد و تخصص اقدام کند.

تا اینجای کار اگر کسی از نظر مالی مشکلی نداشته باشد بالطبع مشکلی بر سر راه نخواهد داشت، تا مدتی قبل تنها مشکل فقط در مورد ویزا بود، که آن هم بسته به نظر آفیسر ویزا در سفارت کاملا می توانست نتیجه های متفاوت با چیزی که انتظارش را داشتیم داشته باشد.
که آن هم بخاطر سیستم ویزا دهی سفارت آمریکا بود، که تمامی تصمیم ها نهایتا از سوی آفیسر ویزا گرفته می شد و البته این در مورد ویزا شدن دوره های زبان نیز به مرور دیده شده که آفیسر به کسانیکه از دوره های زبان پذیرش اخذ کرده بودند ویزا نداده و ویزای آن عزیزان رد شده است.

توصیه موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در آمریکا، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در آمریکا ” است.

طول دوره تحصیل دندانپزشکی در آمریکا
طول دوره تحصیل دندانپزشکی در آمریکا

شرایط اخذ پذیرش و ویزای آمریکا

با تغییرات اخیر در روابط ایران با کشورهایی همچون آمریکا، بتدریج شرایط اخذ پذیرش و ویزای آمریکا سهل تر گشته و نسبت به زمان قبل می توان گفت شانس متقاضی برای اخذ پذیرش و ویزای آمریکا بالاتر رفته و از طرفی چون هزینه های تحصیل دندانپزشکی آمریکا تقریبا با هزینه های تحصیل دندانپزشکی در انگلستان نزدیک به هم می باشند متقاضیان گرامی میتوانند از این به بعد با خیالی آسوده برای تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی آمریکا نیز اقدام کنند.
و مطمئنا آمریکا با دارا بودن برترین دانشگاه های دنیا، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و از طرفی هم اعتبار مدارک صادره از دانشگاه های آمریکا را نمی توان نادیده گرفت.

این خبر میتواند خبری خوشحال کننده برای پزشکان محترم و دندانپزشکان گرامی علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی در آمریکا نیز باشد که دیگر با خیال راحت میتوانند در یکی از بهترین دانشگاه های آمریکا با سطح علمی بالا و معتبر در جهان جهت تخصص دندانپزشکی ادامه تحصیل دهند و پس از آن هم در آمریکا اجازه کار خواهند داشت و میتوانند جهت اخذ اقامت دائم آمریکا نیز اقدام نمایند.

ادامه تحصیل دندانپزشکی در آمریکا

ادامه تحصیل دندانپزشکی در آمریکا جهت افرادی که در ایران و یا کشورهای مورد تایید آمریکا تحصیل کرده و دکترا اخذ نموده اند بدین صورت است که می بایست حتما در امتحان ورودی مخصوص رشته دندانپزشکی در آمریکا شرکت کند که برای تحصیل دندانپزشکی در آمریکا نیاز است.
قبول شدگان می توانند درآمریکا طبابت کنند و یا اینکه برای ادامه تحصیل و گرفتن تحصیل دندانپزشکی در آمریکا اقدام کنند.

در این زمینه، دانشگاه UCLA آمریکا برای افرادی که دکترای دندانپزشکی دارند و قصد ادامه تحصیل برای تخصص را دارند، اخذ پذیرش می کند و می توانند فورا بعد از تحصیل و گرفتن تخصص که حدودا 4 سال به طول می انجامد.
جهت اخذ اقامت دائم و همچنین جهت اشتغال به کار اقدام کنند و قطعا مدرک این دانشگاه از معتبرترین مدارک دانشگاهی دنیا می باشد و بالطبع موقعیت های شغلی برتری نسبت به کسانیکه در کشورها و یا دانشگاه های دیگر دنیا تحصیل نموده اند خواهند داشت.

ادامه تحصیل دندانپزشکی در آمریکا
ادامه تحصیل دندانپزشکی در آمریکا

در مورد دانشجویانی که از ایران درخواست پذیرش دارند و به عنوان دانشجوی بین الملل وارد میشوند باید ذکر کرد که داشتن حداقل یک لیسانس در رشته مرتبط و مدرک زبان انگلیسی لازم است تا شرایط ورود را راحت تر کند. تمام مدارس دندانپزشکی آمریکا، دوره‌های پیش از ورود به رشته دندانپزشکی را دارند، که بر روی وب سایتشان قابل مشاهده است.
برای مثال دوره‌هایی برای دروس زیست، شیمی، فیزیک، آناتومی، بیوشیمی و فیزیولوژی و شرکت در این دوره ها برای قبولی راحت تر در آزمون های ورودی پیشنهاد می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ یک کشور اروپای غربی می باشد که به دریا دسترسی ندارد. اقتصاد بسیار پویا کشور...

تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند

با توجه به موقعیت جغرافیایی نیوزلند که جز استرالیا هیچ کشور آشنای دیگری در نزدیکی آن وجود ن...

تحصیل دندانپزشکی در مالزی تحصیل دندانپزشکی در مالزی

کشور مالزی، یکی از پیشرفته ترین کشورهای جنوب شرق آسیا است که در بیشتر فصول سال آب و هوای گرم...

نظرات کاربران
فریبا

باسلام پسرم 18 ساله ودیپلم با معدل پیش دانشگاهی19.86 دارد ومایلست دررشته دندانپزشکی درآمریکایا کانادا تحصیل کند لطفا منو راهنمایی کنید

سارا جوادی

با سلام. برای تحصیل در این رشته فرزند شما باید در آزمون ورودی این کشور ها شرکت کنند. شرکت در این آزمون نیازمند دانش زبان انگلیسی بالا و معدل دیپلم بالاست. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس حاصل فرمایید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button