در هر سال افراد زیادی به کشور دومینیکا مهاجرت می کنند. یکی از دلایلی که دانشجویان برای تحصیل دندانپزشکی در دومینیکا به این کشور مهاجرت می کنند، هزینه های پایین زندگی و تحصیل در این کشور می باشد.
البته باید به این نکته توجه داشته باشید که دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی در جمهوری دومینیکن مورد تأیید وزارت بهداشت کشور ایران نیستند. با این حال در ادامه به بررسی تحصیل دندانپزشکی در دومینیکا پرداخته می شود.

تحصیل دندانپزشکی در دومینیکا

لازم به ذکر است دانشجویانی که می خواهند برای تحصیل دندانپزشکی در دومینیکا اقدامات لازم را انجام دهند باید قبل از درخواست خود زبان اسپانیایی را فراگرفته باشند زیرا این امکان یادگیری زبان اسپانیایی در مقطع لیسانس در دانشگاه های دولتی کشور دومینیکا امکان پذیر نیست. دانشجویان برای تحصیل دندانپزشکی در دومینیکا باید دارای مدرک b2 زبان اسپانیایی یا مدرک زبان آیلتس 6 زبان انگلیسی باشند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور دومینیکا

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور دومینیکا به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی ارائه می شود. دانشجو برای تحصیل در این مقطع باید دارای مدرک آیلتس 6.5 باشد. دانشجویان تحصیل در دومینیکا در مقطع کارشناسی ارشد به صورت قانونی اجازه دارند که 20 ساعت در هر هفته مشغول به کار شوند. لازم به ذکر است که دانشجویان باید در مقطع فوق لیسانس در رشته ای مرتبط با رشته ی کارشناسی خود تحصیل نمایند. فقط در رشته های MBA رشته مدیریت دانشجو می تواند تغییر رشته بدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به دومینیکا موسسه آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به دومینیکا ” بیاندازید.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور دومینیکا

تحصیل در مقطع دکتری در کشور دومینیکا

طول دوره تحصیل در دومینیکا در مقطع دکتری تقریباً بین 3 تا 5 سال می شود. برای پذیرش تحصیل در دومینیکا متقاضی باید حتماً یک استاد راهنما داشته باشد که پس از تأیید استاد راهنما دانشجو می تواند اقدامات لازم را برای پذیرش تحصیل در دومینیکا انجام دهد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پاسپورت دومینیکا پاسپورت دومینیکا

در صورتی که به کار و زندگی در خارج از ایران فکر می کنید داشتن پاسپورت دومینیکا یکی از بهترین...

تحصیل در رشته فیزیوتراپی دومینیکا تحصیل در رشته فیزیوتراپی دومینیکا

در صورتی که قصد دارید یک درمانگر فیزیکی باشید ، در حال حاضر می توانید این رشته را در کشور دو...

تحصیل در دومینیکا تحصیل در دومینیکا

تحصیل در دومینیکا در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. که در مقاله های “ بورسیه های تحصی...

نظرات کاربران
Call Now Button