کشور لوکزامبورگ یک کشور اروپای غربی می باشد که به دریا دسترسی ندارد. اقتصاد بسیار پویا کشور را به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل کرده است. شهر لوکزامبورگ، پایتخت و بزرگترین کشور لوکزامبورگ می باشد.
3 زبان لوکزامبورگی، فرانسوی و آلمانی در این کشور رایج است. کشور لوکزامبورگ یکی از پیشرفته ترین سیستم های مراقبت بهداشتی در جهان دارد که توسط Caisse de Maladie des Ouvier کنترل می شود.
امید به زندگی در هنگام تولد در این کشور 82.2 درصد می باشد. تحصیلات ابتدایی دندانپزشکی لوکزامبورگ پس از اتمام تحصیلات متوسطه با داشتن دیپلم دبیرستان یا مدرک کارشناسی و یا معادل آن شروع می شود. لازم است بدانید که دانشگاه لوکزامبورگ تنها دانشگاه در لوکزامبورگ می باشد که اولین سال از لیسانس پزشکی و آموزش ویژه در پزشکی را ارائه می دهد.

برای اقامت و تابعیت در لوکزامبورگ روش های متفاوتی وجود دارد موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید.

تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ
تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ

زبان تحصیل در لوکزامبورگ

زبان تحصیل در لوکزامبورگ فرانسوی و آلمانی و برنامه تحصیلی معمولا 6 سال است. تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر می باشد. دانش آموزانی که قصد دارند تحصیلات خود را در یک کشور اروپایی ادامه دهند فقط می توانند برای سال اول در دانشگاه لوکزامبورگ تحصیل نمایند و پس از گذراندن سال اول کارشناسی پزشکی در لوکزامبورگ دانش آموز می تواند درخواست تحصیل خود را در پزشکی در خارج از کشور در دانشگاه مورد تایید دانشگاه لوکزامبورگ ادامه دهد.

دانشکده دندانپزشکی لوکزامبورگ از مدل های مشابه تحصیل در انگلستان، کانادا و سوئیس پیروی می کند که آموزش 16 ساله ای را درجهت آموزش ابتدایی ارائه می دهد. پس از آن دانش آموزان می توانند برای تکمیل 3 سال اخذ تخصص در لوکزامبورگ یا خارج از کشور، گزینه ای را در نظر داشته باشند.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ

دانشگاه لوکزامبورگ 100 دانشجوی دندانپزشکی را در هر سال تحصیلی می پذیرد. دانش آموزانی که پذیرفته می شوند، می توانند ثبت نام نهایی را انجام دهند. فارغ التحصیلان غیر اتحادیه اروپا باید مدارک تحصیلات پزشکی خود را در وزارت تحصیلات عالی لوکزامبوریک تأیید کنند و سپس مدارک زیر را باید ارائه دهند:

  • کپی اسناد رسمی مدارک متوسطه یا دیپلم خارجی که توسط وزارت آموزش و پرورش به رسمیت شناخته شده
  • 3 عکس پاسپورت
  • رزومه
  • کپی ضمانت نامه دیپلم متوسطه
  • گواهی کپی از مدارک پزشکی اولیه

شما می توانید برای مهاجرت به لوکزامبورگ مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید.

تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ
تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ

شرایط ورود به دانشگاه های لوکزامبورگ

امید است که با ارائه آموزش جامع و تحصیل در لوکزامبورگ، دانشجویان احتمال بیشتری در کشور خواهند داشت تا در کنار تحصیل، اجازه کار را داشته باشند. تخمین زده می شود که در سال های آینده سالانه 2500 نفر از پزشکان جدید نیاز به مراقبت های پزشکی برای جمعیت رو به رشد دارند.

دانشجویان از لوکزامبورگ جهت اخذ مقطع دندانپزشکی باید حداقل شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه اورگان را داشته باشند، تا پیش زمینه مناسبی را برای آنها ایجاد نماید.
اگر حداقل الزامات در خصوص مهارت زبان انگلیسی را رعایت نکنید، می توانید برای پذیرش به صورت مشروط مراحل اولیه اقدام را منظور نمایید تا بتوانید مورد پذیرش دانشگاه لوکزامبورگ واقع شوید.

شرایط پذیرش ورود به دانشگاه های لوکزامبورگ با توجه به درخواست های اصلی متقاضیان متفاوت است و دانشگاه یا کالجی که دانشجوی پذیرش یافته دوره های تحصیلی خود را می گذراند، شرایط خاصی را در نظر خواهد گرفت و معادل سازی دروس پزشکی یا دندانپزشکی به صورت جمعی توسط اساتید مربوطه صورت خواهد گرفت.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند

با توجه به موقعیت جغرافیایی نیوزلند که جز استرالیا هیچ کشور آشنای دیگری در نزدیکی آن وجود ن...

تحصیل دندانپزشکی در مالزی تحصیل دندانپزشکی در مالزی

کشور مالزی، یکی از پیشرفته ترین کشورهای جنوب شرق آسیا است که در بیشتر فصول سال آب و هوای گرم...

تحصیل دندانپزشکی در مالتا تحصیل دندانپزشکی در مالتا

تحصیل دندانپزشکی در مالتا یکی از برترین کشورهای اروپایی جهت ادامه تحصیل و زندگی، کشور مالت...

نظرات کاربران
Call Now Button