یکی از روش های مهاجرت به سنت کیتس مهاجرت تحصیلی به این کشور است. کشور سنت کیتس دارای طرفداران زیادی در همه کشور ها برای ادامه تحصیل می باشد. همچنین رشته دندانپزشکی یکی از رشته های محبوب در همه کشورها می باشد.
دانشگاه پزشکی ویندزور در کشور سنت کیتس از معروفترین دانشگاه پزشکی سنت کیتس است. بنابراین در این مقاله به بررسی تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس می پردازیم.

در مقاله ” تحصیل در سنت کیتس” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سنت کیتس اطلاعات کسب کنید.

تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس

تحصیل در مقاطع مختلف در کشور سنت کیتس

برای تحصیل در مقطع لیسانس در کشور سنت کیتس داوطلب باید دارای مدرک آیلتس 6 و برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور سنت کیتس داوطلب باید دارای مدرک آیلتس 6.5 و برای تحصیل در مقطع دکتری در سنت کیتس داوطلب باید دارای مدرک زبان آیلتس 7 باشد.

دانشجویانی که می خواهند به دانشگاه های پزشکی کشور سنت کیتس وارد شوند باید در آزمون ورودی دانشگاه مورد نظر شرکت نمایند. البته دانشجویان می توانند قبل از برگزاری آزمون ورودی ابتدا در دوره های کالج در کشور سنت کیتس شرکت نمایند.

هزینه های تحصیل در کشور سنت کیتس نسبت به سایر کشورها از قبیل آمریکا کم تر و ارزان تر است. بنابراین دانشجویان در این کشور می توانند با هزینه های پایین به تحصیل و زندگی در کشور سنت کیتس بپردازند.

کشور سنت کیتس دارای چندین دانشگاه پزشکی می باشد که یکی از دانشگاه های پزشکی این کشور دانشگاه پزشکی ویندزور است که در ادامه به معرفی این دانشگاه می پردازیم.

تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس

دانشگاه پزشکی ویندزور در کشور سنت کیتس

دانشگاه پزشکی ویندزور در کشور سنت کیتس در منطقه کین واقع است. رشته دکتری داروسازی یکی از رشته های این دانشگاه می باشد. دانشگاه ویندزور در شهر های کشور آمریکا از قبیل میشیگان و ایلینویز دوره های کلینیکا خود را برگزار می کند. همچنین دفتر مرکزی دانشگاه ویندزور در شهر ایلینویز قرار دارد.

همچنین یکی از بهترین دانشگاه های سنت کیتس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی می باشد. هزینه تحصیل در دوره علوم پایه که ۴ ترم می شود در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی تقریباً بین 1391300 تا 1430400 دلار می شود. همچنین هزینه تحصیل علوم کلینیکی که 5 تا 10 ترم می شود، در این دانشگاه تقریباً بین 1700000 تا 1800000 دلار می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته زبان در سنت کیتس بازار کار رشته زبان در سنت کیتس

کار در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور سنت کیتس نیازمند ارائه مدرک تحصیلی اخذ شده از یک دان...

مهاجرت به سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های اقدام برای اخذ اقامت کشور سنت کیتس اس...

تحصیل در سنت کیتس تحصیل در سنت کیتس

تحصیل در سنت کیتس و شرایط در آن به چه صورت است؟ آیا می توان به تحصیل در مدارس سنت کیتس پرداخت...

نظرات کاربران
Call Now Button