تحصیل دندانپزشکی در ایسلند

همان طور که می دانید رشته دندانپزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته های علوم پزشکی می باشد که هر ساله افراد زیادی مایل به ادامه تحصیل در این رشته هستند . حال در این مقاله قصد داریم به مطالبی از قبیل تحصیل دندانپزشکی در ایسلند و شرایط تحصیل دندانپزشکی در ایسلند و شرایط پذیرش در دانشگاه های اسکاندویناوی بپردزایم . افرادی که قصد تحصیل دندانپزشکی  در ایسلند را دارند، آموزش های لازم در جهت علوم دندانپزشکی ، شرکت در فعالیت های عملی، درک مباحث دندانپزشکی با حل مسائل و استفاده از مهارت های نظری و استفاده از مهارت های نظری و عملی را خواهند دید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ایسلند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ایسلند” بیاندازید.

تحصیل دندانپزشکی در ایسلند  – شرایط تحصیل دندانپزشکی در ایسلند

شرایط تحصیل دندانپزشکی در ایسلند به این صورت است که افراد متقاضی جهت تحصیل دندانپزشکی در ایسلند و پذیرش در دانشگاه های این کشور پس از اتمام دوره متوسطه و در پایان ترم اول بایستی در آزمون ورودی شرکت نمایند . این در حالی است که تنها از ۸ تا از دانشجویان که نمرات بالایی دارند قادر به شرکت در این آزمون ها هستند . لازم به ذکر است نوع تحصیل دندانپزشکی در ایسلند به صورت تمام وقت می باشد . دانشجویان می بایست جهت تحصیل دندانپزشکی در ایسلند ۳۶۰ امتیاز را به دست آورند که که آنان قابلیت کسب ۶۰ امتیاز برای هر سال را دارند. علاوه بر این دانشجویان می بایست امتیازات لازم را قبل از شروع سال تحصیلی جدید بدست آورند. دانشجویان گرایش دندانپزشکی کسانی هستند که دانش بسیاری قوی در خصوص علوم زیست شناسی، فناوری، علوم بالینی،استانداردهای موجود و روش شناسی دارند و قابلیت دادن درخواست برای آگاهی از موقعیت های بالینی را خواهند داشت.

توصیه می شود که افراد متقاضی تحصیل دندانپزشکی در ایسلند اطلاعاتی در خصوص تاریخچه پزشکی، بیماری های دندانی و دندانپزشکی کسب کنند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان می بایست نسبت به ثبت تمامی وقایع پیچیده، تاریخچه بیماری های دندانی و دیگر موارد مرتبط با بیماری های دندانی و دندانپزشکی نیز مبادرت ورزند. تمامی این کارها با مواردی نظیر: زیست شیمیایی؛ پزشکی؛ روانشناسی؛ علوم اجتماعی  برای تمامی افراد و سنین نیز در ارتباط است. علاوه بر این انتظار می رود که دانشجویان در آزمون عملی که با تمامی یافته ها و تحقیقاتشان در ارتباط است نیز شرکت نمایند.برای دانشجویانی که از خارج از منطقه اسکاندیناوی آمده اند یادگیری زبان ایسلندی را به عنوان زبان دوم پیشنهاد می شود .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در ایسلند” را مطالعه فرمایید .

تحصیل دندانپزشکی در ایسلند

تحصیل دندانپزشکی در ایسلند

تحصیل دندانپزشکی در ایسلند  – شرایط ورود به دانشگاه های اسکاندیناوی

شرایط ورود به دانشگاه های اسکاندیناوی شامل موارد زیر است :

شرایط کلی برای ورود به دانشگاه های ایسلند شرکت در آزمون ورودی stúdentspróf  می باشد و همچنین دانشجویان به اثبات مهارت های زبان انگلیسی نیاز دارند. دانشجویانی که زبان مادری آنان انگلیسی نمی باشد بایستی حداقل نمره تافل 79 و یا آیلتس 6.5 را کسب نمایند . علاوه بر این موارد دانشجویان بایستی در آزمون پذیرش دانشگاه که هر سال یکبار برگزار می شود شرکت نمایند چرا که این امر به عنوان شرایط اصلی ورود به این دانشگاه ها محسوب می شود. بخاطر داشته باشید که امکان شرکت در کلاس ها به صورت آنلاین و با مراجعه به وب سایت مربوطه برای دانشجویان وجود دارد که این امر مستلزم شرکت در آزمون ورودی می باشد.

برای اقامت و تابعیت در ایسلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در ایسلند” را مطالعه فرمایید .

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ یک کشور اروپای غربی می باشد که به دریا دسترسی ندارد. اقتصاد بسیار پویا کشور...

تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند

با توجه به موقعیت جغرافیایی نیوزلند که جز استرالیا هیچ کشور آشنای دیگری در نزدیکی آن وجود ن...

تحصیل دندانپزشکی در مالزی تحصیل دندانپزشکی در مالزی

کشور مالزی، یکی از پیشرفته ترین کشورهای جنوب شرق آسیا است که در بیشتر فصول سال آب و هوای گرم...

نظرات کاربران
Call Now Button