مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل دندانپزشکی استرالیا امکان پذیر است . در این مقاله به بررسی تحصیل دندانپزشکی استرالیا می پردازیم . امروزه تحصیل در رشته تجربی برای بسیاری از والدین در ایران اهمیت دارد یکی از رشته هایی که می توان در آن سرمایه گذاری کرد برای فرزندانمان تحصیل در رشته دندانپزشکی است.
کشور استرالیا یکی از کشورهای مهاجر پذیر می باشد بسیاری از متقاضیان برای تحصیل در استرالیا ، تحصیل دندانپزشکی استرالیا را انتخاب می کنند . در ادامه این مقاله درباره شرایط تحصیل دندانپزشکی استرالیا بیشتر آشنا می شویم.

توصیه موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در استرالیا، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در استرالیا” است.

تحصیل دندانپزشکی استرالیا
تحصیل دندانپزشکی استرالیا

تحصیل دندانپزشکی استرالیا – شرایط تحصیل دندانپزشکی در استرالیا

در این قسمت قصد داریم درباره شرایط تحصیل دندانپزشکی استرالیا توضیح دهیم . برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در کشور استرالیا باید ابتدا دانش آموزان دوره فاندیشن را در کشور استرالیا بگذرانند.
دوره فانیشن یک ساله است و بهتر است برای گذراندن این دوره به کالج های معتبر که دارای اعتبار بالایی باشند مراجعه کنید. برای ورود به این دوره در کالج ها فرد باید حداقل مدرک زبان آیلتس 5/5 را داشته باشد. 
دانش آموزانی که از سال های قبل از پیش دانشگاهی خود وارد کشور استرالیا شده باشند از شرایط بهتری برخوردار هستند. لازم به ذکر است که هزینه کالج دوره های فاندیشن در کشور استرالیا بالاتر از 25000 دلار در سال می شود. برای ورود به بیشتر دانشگاه های معتبر کشور استرالیا ورود در صورت داشتن مدرک آیلتس 7 امکان پذیر می باشد.

یکی دیگر از راه های تحصیل در رشته دنداپزشکی در دانشگاه های کشور استرالیا، داشتن مدرک دیپلم متقاضی در رشته تجربی می باشد. سپس متقاضی باید در آزمون های Gamsat و Umat شرکت کند و نمره ی قبولی را کسب کند.
پس از دریافت نمره قبولی در این آزمون ها متقاضی می تواند وارد دانشگاه های دندانپزشکی کشور استرالیا شود. البته تعداد بالای داوطلبان و همچنین ظرفیت های محدود دانشگاه کمی این راه را دشوارتر کرده است. دوره تحصیل دندانپزشکی استرالیا بین 5 تا 7 سال می باشد.

هزینه زندگی برای دانشجویان در استرالیا متفاوت است اما در کل هر دانشجو در هر ماه مبلغی بین 1500 تا 2000 دلار را صرف هزینه های خود می کند.
هزینه بیمه هر دانشجو نیز 50 دلار برای هر ماه است که دانشجو قبل از وارد شدن به کشور استرالیا باید هزینه بیمه خود را پرداخت کند. هزینه های تحصیل دانشجویان نیز در هر سال بین 30000 تا 80000 دلار می شود.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در استرالیا
شرایط تحصیل دندانپزشکی در استرالیا

تحصیل دندانپزشکی استرالیا – دانشگاه های دندانپزشکی استرالیا

دانشگاه های دندانپزشکی استرالیا جهت تحصیل دندانپزشکی استرالیا عبارتند از:

این دانشگاه های دانشگاه های مطرح استرالیا می باشد ولی دانشگاه های دیگری نیز هستند که تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا را داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ یک کشور اروپای غربی می باشد که به دریا دسترسی ندارد. اقتصاد بسیار پویا کشور...

تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند

با توجه به موقعیت جغرافیایی نیوزلند که جز استرالیا هیچ کشور آشنای دیگری در نزدیکی آن وجود ن...

تحصیل دندانپزشکی در مالزی تحصیل دندانپزشکی در مالزی

کشور مالزی، یکی از پیشرفته ترین کشورهای جنوب شرق آسیا است که در بیشتر فصول سال آب و هوای گرم...

نظرات کاربران
Call Now Button