برای مهاجرت به اتریش راه های گوناگونی وجود دارد یکی از این راه ها مهاجرت به اتریش برای ادامه تحصیل در اتریش می باشد. امروزه افراد زیادی قصد دارند که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کنند و یکی از روش های مهاجرت به خارج از کشور تحصیل می باشد که روش مناسبی است و افراد زیادی از این روش استفاده می کنند. 
تحصیل دندانپزشکی اتریش یکی از رشته هایی است که در جامعه امروزی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و هم دارای علاقمندان زیادی می باشد. همچنین تحصیل دندانپزشکی اتریش از بازار کار خوبی نیز بهره مند است. در ادامه این مقاله درباره تحصیل دندانپزشکی اتریش و شرایط تحصیل دندانپزشکی اتریش به طور کامل توضیح خواهیم داد.

برای اقامت و تابعیت در اتریش روش های متفاوتی وجود دارد موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در اتریش ” را مطالعه فرمایید.

تحصیل دندانپزشکی اتریش
تحصیل دندانپزشکی اتریش

مدت زمان تحصیل دندانپزشکی در اتریش

تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی وین در رشته دندانپزشکی در کشور اتریش تقریباً 6 سال زمان می برد.
شهریه پرداختی در دانشگاه پزشکی وین در کشور اتریش در هر ترم 760 یورو می باشد.

تحصیل در رشته دندانپزشکی در مقطع لیسانس در کشور اتریش تقریباً بین 3 تا 4 سال زمان می برد. تمامی درس ها در طول این 3 یا 4 سال به زبان آلمانی تدریس می شوند. برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه های پزشکی اتریش فرد باید در مقطع لیسانس در دانشگاه های دولتی  کشور خودش در حال تحصیل باشد.

تحصیل در رشته دندانپزشکی در کشور اتریش در مقطع کارشناسی ارشد تقریباً 2 سال زمان می برد. اگر دانشجویان بیشتر تلاش کنند می توانند این مقطع را زودتر به اتمام برسانند.

برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در مقطع دکتری در کشور اتریش دانشجویان باید مدرک فوق لیسانس خود را از یکی از دانشگاه های معتبر دریافت کرده باشد. همچنین دروس مقطع دکتری در رشته دندانپزشکی در کشور اتریش به 2 زبان نگلیسی و آلمانی تدریس می شوند.

دانشگاه های دندانپزشکی اتریش

در این مقاله اطلاعات در رابطه با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش در اختیار علاقه مندان تحصیل در اتریش قرار گرفت. دانشگاه های دندانپزشکی اتریش عبارتند از:

  • دانشگاه گراتس (University of Graz)
  • دانشگاه علوم پزشکی وین (Medical Unversity Of Vienna)
  • دانشگاه اینسبروک (Universität Innsbruck)
  • دانشگاه وین (University of Vienna )

دانشگاه های دندانپزشکی اتریش
دانشگاه های دندانپزشکی اتریش

بورسیه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش

معمولا در مقاطع بالاتر مانند دکتری PHD و کارشناسی ارشد بورسیه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش  تعلق می گیرد و این بورسیه تحصیلی در اتریش به افرادی که رزومه بالایی دارند تعلق می گیرد.
بورسیه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش شرایط تحصیل در اتریش در مقطع دکترا یا PhD، کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس را آسان تر می کند. در صورت پذیرش از دانشگاه های اتریش با بورسیه در هر دانشگاهی شرایط تحصیل رایگان در اتریش برای شما امکان پذیر میگردد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ تحصیل دندانپزشکی در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ یک کشور اروپای غربی می باشد که به دریا دسترسی ندارد. اقتصاد بسیار پویا کشور...

تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند

با توجه به موقعیت جغرافیایی نیوزلند که جز استرالیا هیچ کشور آشنای دیگری در نزدیکی آن وجود ن...

تحصیل دندانپزشکی در مالزی تحصیل دندانپزشکی در مالزی

کشور مالزی، یکی از پیشرفته ترین کشورهای جنوب شرق آسیا است که در بیشتر فصول سال آب و هوای گرم...

نظرات کاربران
Call Now Button