تحصیل در چین می تواند موفقیت خوبی برای افرادی باشد که قصد تحصیل با هزینه های مناسب در یکی از کشورهای پیشرفته جهان را دارند.
از مزیت های تحصیل در کشور چین می توان به تحصیل به زبان انگلیسی در چین اشاره نمود. اگر که به زبان انگلیسی در کشور چین تحصیل نمایید، دیگر نیازی به داشتن مدرک زبان چینی نخواهید داشت.
اما اگر قصد تحصیل در کشور چین به زبان چینی را دارید باید در آزمونی به نام Chinese proficiency test که همان آزمون تسلط به زبان چینی است، شرکت کنید.

نمره قبولی در آزمون HSK حداکثر نمره 120 از 200 است و دانشگاه های مختلف رنج های متفاوتی را برای قبولی در نظر دارند. این آزمون در اکثر کشورها برگزار می گردد و شما برای شرکت در این آزمون نیاز نخواهید داشت که حتما به کشور چین سفر کنید.

شرایط تحصیل در چین

درخواست مشاوره تحصیلی

همراهان عزیز، لطفا برای گرفتن مشاوره تلفنی تحصیلی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

چین یکی از کشور های شرقی آسیاست این کشور در چندین دهه گذشته رشد اقتصادی بسیار عالی داشته است و توانسته تبدیل به دومین قدرت اقتصادی دنیا شود. سیستم آموزشی با کیفیتی که این کشور دارد باعث شده تا سالانه دانش آموزان و دانشجویان بی شماری برای تحصیل به این کشور سفر کنند.

یکی از مزایای تحصیل در چین نیز هزینه های بسیار مناسب این کشور به نسبت دیگر کشور های دنیاست به همین علت این کشور می تواند یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی برای افراد مختلف باشد.

تحصیل در مدارس چین

سیستم اموزش و پرورش مدرن در چین از 3 بخش تشکیل شده است: تحصیلات پیش دبستانی، تحصیلات پایه ای  و تحصیلات برتر. دولت چین از سال 1986 قانونی مبنی بر 9 سال تحصیل اجباری رایگان (6 سال تحصیلات پایه ای و 3 سال تحصیلات ثانویه) پایه گذاری کردند که ملزوماتی برای رسیدن به اموزش و پرورش جهانی بوده است در این قانون به دانش آموزان سن مدرسه حق 9 سال تحصیل دادند.

در شهرهای چین اگر والدین فرزندانشان را از تحصیل محروم کنند مجرم شناخته می شوند تحصیل در مدارس چین از سن 6 تا 15 سالگی انجام می پذیرد. تمامی دانش آموزان خارجی که قصد تحصیل در مدارس این کشور را دارند باید به زبان این کشور تسلط پیدا کنند. البته در مقاطع پایین تر مانند دبستان این زبان در کنار دروس دیگر به دانش آموزان آموزش داده می شود.

تحصیل در مدارس چین

تحصیل مقطع کارشناسی در چین

تحصیل کارشناسی در چین در حدود 4 سال است. کشور چین دارای دانشگاه های ممتاز جهانی زیادی است. تحصیل در کشور چین در مقطع کارشناسی عمدتا به زبان انگلیسی ارائه می شود.
برای اقدام در مقطع کارشناسی کشور چین شما نیاز به ارائه دادن مدرک زبان انگلیسی (آیلتس یا تافل) خواهید داشت.در کنار مدرک زبان نیاز به مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی مرتبط با رشته درخواستی خواهید داشت.

معدل شما برای اقدام نباید کمتر از 14 باشد. برای اقدام افرادی که سنشان زیر 25 سال باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزا خواهند داشت. هزینه های تحصیل در کشور چین مناسب است و کشور چین در لیست ارزانترین کشورها برای تحصیل قرار گرفته است.

هزینه تحصیل در چین در مقطع کارشناسی حدودا 3000 دلار در سال است. البته این مبلغ با توجه به رشته و دانشگاه مشخص می شود. با توجه به گزارشات ارائه شده در سال 2012 میلادی چین در جایگاه پنجمین کشور مورد علاقه دانشجویان امریکایی قرار داشته است.
در مقابل نیز یکی از کشورهای متقاضی برای تحصیل در امریکا مردمان کشور چین هستند. دولت چین در نظر دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی تعداد دانشجویان بین المللی در این کشور را به نیم میلیون برساند.

تحصیل مقطع کارشناسی در چین
تحصیل مقطع کارشناسی در چین

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در چین

اگر متقاضی تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در چین هستید، باید دارای مدرک کارشناسی مرتبط با رشته درخواستی را داشته باشید و معدل شما حداقل باید 14 باشد. بهتر است که برای تحصیل از اساتید مقطع کارشناسی خود توصیه نامه داشته باشید. 
تحصیل در کشور چین در مقطع کارشناسی ارشد به دو زبان انگلیسی و چینی امکان پذیر است. طول این مقطع در کشور چین 2 تا 3 سال است .

شانس افرادی که تا قبل از سن 35 سالگی اقدام به ارسال مدارک جهت اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد می نمایند، بیشتر است. هزینه تحصیل در کشور چین در مقطع کارشناسی ارشد حدودا 3000 تا 5000 دلار در سال است. این مبلغ با توجه به رشته و دانشگاه مشخص خواهد شد.

تحصیل در مقطع دکترا در چین

تحصیل در مقطع دکترا در چین به زبان انگلیسی ارائه می گردد.در برخی از دانشگاه ها دروس هم به زبان چینی و هم به زبان انگلیسی ارائه می شوند. دوره دکتری شامل دو دوره میباشد.در دوره اول فرد به گذراندن واحد های مربوط به رشته خود می پردازد و در دوره دوم پایان نامه خود را زیر نظر استاد راهنما به انجام میرساند.

طول مدت تحصیل در چین در مقطع دکترا عموماً 3-4 ساله و شهریه دانشگاه ها در حدود 5000 دلار در سال است. هزینه تحصیل در کشور چین در مقطع دکتری حدودا  2,462-7,822 دلار در سال است. در حالت کلی تحصیل در کشور چین جهت مطالعه رشته های خاص و همچنین تحصیل دکترا همراه با بورسیه بسیار پرطرفدار است.

تحصیل در مقطع دکترا کشور چین
تحصیل در مقطع دکترا کشور چین

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین نیز همواره یکی از مقاصد اصلی تحصیلی بسیاری از دانشجویان بوده است. به دلیل هزینه های تحصیلی بسیار مناسب این کشور به نسبت دیگر کشور های دنیا بسیاری از افراد هستند که علاقه مند به تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در چین هستند.
نکته بسیار مهمی که در خصوص تحصیل گروه پزشکی در چین وجود دارد این است که برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین نیازبه گذراندن دوره ای مانند کالج  و یا شرکت در آزمون ورودی دارد و دانشجویان می توانند با دریافت پذیرش به صورت مستقیم از دانشگاه های کشور چین اقدام به تحصیل در رشته های مربوطه کنند.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین معمولا در حدود 5 تا 6 سال به طول می انجامد و دانشجویان برای ورود به آن نیاز نیاز به داشتن مدرک دیپلم دبیرستان و همچنین مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6 دارند.
برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین نیاز است که حتما به زبان رسمی این کشور تسلط پیدا کرد چرا که در پایان دوره های آموزشی دانشگاه دانشجو باید یک دوره کارآموزی را در بیمارستان ها یا درمانگاه های چین بگذراند به همین علت برای برقراری ارتباط دانستن این زبان بسیار با اهمیت می باشد.

تحصیل به زبان انگلیسی در چین

زبان تدریس در دانشگاه های معتبر کشور چین انگلیسی است حتی بدون ارائه مدرک زبان انگلیسی، ‌می‌ توانید در بیشتر دانشگاه‌‌‌‌‌ های شانگهای به زبان انگلیسی تحصیل کنید.
اما باید در حد آیلتس 5.5 آکادمیک به زبان انگلیسی مسلط باشید و این خود یکی از مهمترین دلایل برای دانشجویان بین المللی به خصوص ایرانی برای انتخاب چین به عنوان کشور مقصد برای تحصیل می باشد.

هزینه های تحصیل در چین

هزینه های تحصیل در چین می تواند با توجه به رشته تحصیلی دانشجو و همچنین دانشگاه مربوطه و همچنین مقطع تحصیلی او متفاوت باشد ولی اگر بخواهیم میانگین هزینه های تحصیل در دانشگاه های چین را در نظر بگیریم می توانیم بگوییم که این هزینه های در حدود 2 تا 4 هزار دلار در سال است.
به طور کلی هزینه های تحصیل در کشور چین بسیار مناسب تر از کشور های دیگر است و دانشجویان کمتری در این کشور به مشکل مالی برخورد می کنند.

بسته به دانشگاه و رشته‌ ای که دانشجو انتخاب کند، دانشجویان باید آمادگی پرداخت شهریه‌ ای بین 11480 تا 20880 یوان را در هر سال تحصیلی داشته باشند.
دانشجویان می‌توانند علاوه بر دانشگاه‌‌‌‌‌ های خصوصی چین، در دانشگاه‌‌‌‌‌های آمریکایی و بریتانیایی که در شهرهای چین پردیس دارند، تحصیل کنند که شامل پردیس چینی دانشگاه ناتینگهام، لستر و لنکستر است.
معمولا هزینه پذیرش دانشگاه‌‌‌‌‌ های چین حدودا 1128 یوان می باشد. از دوره‌‌‌‌‌ هایی که مؤسسه‌ های چینی ارائه می‌ کنند ، دورۀ کارشناسی پزشکی و جراحی بسیار پرهزینه‌ است.

هزینه های تحصیل در چین
هزینه های تحصیل در چین

تحصیل رایگان در چین

به طور کلی تحصیل در چین شامل پرداخت شهریه می باشد و از این رو می توان گفت که تحصیل رایگان در چین وجود ندارد ولی در برخی دانشگاه های این کشور کمک هزینه های مختلفی برای دانشجویان بین المللی این کشور در نظر گرفته شده است که می توانند با دریافت آن ها هزینه های تحصیلی در چین را کاهش دهند.

همچنین یکی از راه های کمتر کردن هزینه های تحصیل در چین از طریق کار دانشجویی می باشد در این کشور نیز دانشجویان می توانند از 10 تا 30 ساعت در هفته مشغول به کار دانشجویی شوند.
ولی نکته ای که باید به آن دقت کرد این است که در این کشور یافتن کار بسیار سخت است و همچنین حقوق های دریافتی نیز بسیار کم می باشد. با کار در چین شاید بتوان هزینه های زندگی در چین را کسب کرد.

بورسیه های تحصیلی چین

بورسیه های تحصیلی چین نیز یکی از مواردی است که همواره در خصوص آن سوالات فراوانی پرسیده می شود. برای دریافت بورسیه های تحصیلی چین دانشجو باید از ژانویه تا آوریل هر سال درخواست خود را مبنی بر بورسیه تحصیلی چین اعلام کند.

بورسیه های تحصیلی چین معمولا در دو نوع ارائه می شود این 2 نوع بورسیه های تحصیلی کامل یا CSC و بورسیه های تحصیلی جزئی می باشد.
بورسیه های تحصیلی ارائه شده در چین معمولا مطابق با مقطع تحصیلی دانشجو ارائه می شود مثلا دانشجویان مقطع کارشناسی که تحصیل آن ها 4 سال به طول می انجامد بورسیه ای به اندازه 4 سال دریافت می کنند.

اقامت پس از تحصیل در چین

برای کسب اقامت پس از تحصیل در چین راه های گوناگونی وجود دارد که در این قسمت به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم. اولین راه برای بدست آوردن اقامت چین پس از به اتمام رسیدن تحصیل از طریق کار می باشد.
طبق قوانین چین هر دانشجویی که بتواند پس از به اتمام رسیدن تحصیل در چین کاری را برای خود پیدا کند می تواند با طی کردن مراحلی در اداره مهاجرت چین به اقامت کاری چین دست پیدا کند. راه دوم نیز از طریق سرمایه گذاری در چین می باشد.

تمامی افرادی که سرمایه کافی را داشته باشند می توانند اقدام به سرمایه گذاری در چین کنند و از این طریق به اقامت این کشور دست پیدا کنند.
سرمایه گذاری در چین معمولا از طریق ثبت شرکت در چین انجام می شود و تمامی دانشجویانی که شرایط مالی مناسب داشته باشند می توانند اقدام به این کار کنند. راه سوم نیز از طریق ازدواج می باشد چین نیز همانند برخی کشور های دنیا به تمامی افراد خارجی که با شهروندان این کشور ازدواج کنند اقامت چین را اعطا می کند.

اقامت پس از تحصیل در چین
اقامت پس از تحصیل در چین

اعتبار مدارک دانشگاه های کشور چین

مدرک کاردانی و کارشناسی دانشگاه‌‌‌‌‌‌ های کشور چین،  بسیار معتبر است. دوره‌‌‌‌‌ های کارشناسی که در مؤسسه‌ های چین برگزار می‌ کنند، به دلیل بالابودن سطح آموزش، فرصت‌‌‌‌‌ های گسترده پژوهشی، کادر آموزشی برجسته و فرصت‌‌‌‌‌‌‌های کاری سودآور مشهور است.

نظام مدرک دانشگاهی چین

سیستم آموزشی چین کاملاً مشابه سیستم آموزشی آمریکاست. دانشجویان می‌ توانند در دوره‌‌‌‌‌ های کارشناسی ثبت نام کنند و طی 4 سال تحصیل کنند. به دانشجویان طبق رشته‌ ای که انتخاب کردند، مدرک کارشناسی ارائه می گردد.

7 مزایای تحصیل در چین

از جمله مزایای تحصیل در چین موارد زیر می باشد:

  1. تحصیل در دانشگاه های با کیفیت
  2. امکان دریافت بورسیه های تحصیلی ارائه شده
  3. امکان دریافت بیمه سلامت دانشجویی
  4. هزینه های تحصیلی بسیار مناسب
  5. هزینه های زندگی بسیار کم به نسبت برخی کشور های دیگر
  6. امکانات تحصیلی بسیار عالی
  7. امکان تحصیل به دو زبان چینی و انگلیسی

مدارک ویزای تحصیلی چین

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی چین به شرح زیر می باشد:

  1. اصل و کپی پاسپورت به همراه اعتبار 6 ماهه
  2.  عکس 3 در 4
  3. تکمیل فرم درخواست ویزای تحصیلی
  4. اصل و کپی نامه پذیرش دانشگاه مربوطه در چین
  5. گواهی سلامت پزشکی
  6. پرداخت هزینه های درخواست ویزا
  7. عدم سوء سابقه
مدارک ویزای تحصیلی چین
مدارک ویزای تحصیلی چین

تحصیل زبان چینی در چین

معمولا دانشگاه‌‌‌‌‌ های کشور چین دوره‌‌‌‌‌ های آموزش زبان چینی دارند. دانشجویان ‌‌‌‌‌بین‌ المللی که خواهان تحصیل در چین هستند اما رشتۀ موردنظر آن‌ها تنها به زبان چینی تدریس می‌ گردد می‌توانند ابتدا این دوره‌‌‌‌ ها را در دانشگاه محبوب خود طی کنند، سپس در رشتۀ موردنظر خود تحصیل کنند.
معمولا استادان دوره‌‌‌‌ های تدریس زبان چینی در چین نویسندگان کتاب‌های درسی چین هستند. متقاضیان تحصیل در چین به زبان چینی باید در آزمونی به نام Chinese proficiency test‌ شرکت کنند که همان آزمون تسلط به زبان چینی است.

متقاضیان بورسیه‌‌‌‌‌ های تحصیلات تکمیلی که باید به زبان چینی تحصیل نمایند و سطح زبان چینی آن‌‌‌‌ ها مناسب نباشد، لازم است دوره‌‌‌‌‌ های زبان چینی را طی 1 تا 2 سال تحصیلی طی کنند تا بتوانند قبل از شروع دورۀ اصلی سطح زبان خود را با نیاز دانشگاه‌های میزبان مطابقت دهند . اما اگر نتوانند مهارت لازم در زبان چینی کسب کنند، بورسیه تحصیلی دریافت نمی کنند.
مدت دوره‌‌‌‌‌های زبان چینی برای رشته‌‌‌‌‌های علوم، مهندسی، کشاورزی، پزشکی غربی، اقتصاد، مدیریت، مطالعات حقوقی و هنرهای زیبا یک سال و برای رشته‌های ادبیات، تاریخ، فلسفه و طب چینی حداکثر دو سال خواهد بود.

سخن پایانی

کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ بورسیه تحصیلی چین ، تابعیت و اقامت تحصیلی در چین را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای تحصیلی چین می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

فرد متقاضی تحصیل در چین در چه مقاطعی می تواند تحصیل کند؟

کارشناسی در چین ، کارشناسی ارشد در چین، دکترا در چین ، پست داک، زبان چینی کوتاه ‌مدت و بلند مدت و…

بهترین شهرهای چین از نظر تحصیل کدام است؟

شهرهای درجه‌ یک مانند پکن، شانگهای، نانیجگ، گوانگجو، بیجینگ و…

آیا امکان کار در حین تحصیل در چین وجود دارد؟

از نظر دولت چین کار کردن دانشجو ممنوع است. و اگر متوجه بشوند که برای شرکت چینی کار می‌ کنید ویزای شما را باطل می ‌کنند.

4.2/5 - (4 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در چین تحصیل پزشکی در چین

همانطور که می دانید تحصیل پزشکی این روزها به علت شرایط خوب درآمد بسیار حائز اهمیت شده است . ...

مهاجرت به چین مهاجرت به چین

مهاجرت به چین و روش های اقامت در چین در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به چین از طر...

دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین

دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی شاندونگ چین زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید . د...

نظرات کاربران
امین صادقی

سلام. چین برای دانشجویان قبلی در کلیه رشته ها اجازه بازگشت و حضوری شدن دوره ها را نمیده و متاسفانه به هیچ وجه پاسخگو نیست. از اقوام هستند که بلاتکلیف مانده اند و در صورت امکان قصد ترانسفر به سایر کشورها را دارند. لطفا بفرمایید با چه مستندات و برنامه ای شرکت محترم شما برای دانشگاههای چین تبلیغ می شود امیدوارم مستندات متقنی ارائه فرمایید با تشکر

آتیه آفرینان

دوست عزیز با موسسه تماس 02172207 تماس بگیرید.

Farnaz

سلام من دانشجوی مهندسی بهداشت محیط در مقطع کارشناسی هستم.آیا امکان تحصیل کارشناسی ارشد این رشته به زبان انگلیسی در چین وجود دارد؟

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز استعلام رشته از دانشگاه های چین باید گرفته شود جهت رزرو وقت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

ظفری

سلام من 40 سالمه وکارشناسی ارشد فیزیک اتمی و مولکولی با معدل 17.11 از دانشگاه روزانه دارم میخوام در مقطع دکتری در کشور چین تحصیل کنم ولی نمیتونمهیچهزینه ای رو متحمل بشم چکارباید بکنم؟ و اینکه مدرک زبان ندارم و میخوامتازه اقدام کنم به گرفتن این مدرک

آتیه آفرینان

با سلام، تنها درصورت اخذ پذیرش فول فاند تحصیلتان رایگان می باشد، که این مورد کاملا بستگی به سطح رزومه ی تحصیلی شما دارد. جهت دریافت مشاوره تخصصی با شماره 02172207تماس بگیرید.

نیما

سلام وقتتون بخیر همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد چین چند ساعت در هفته اجازه کار داریم؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر، 20 ساعت اجازه کار دارید.

باران

سلام من با مهدل دیپلم 16 میتوانم دردانشگاه های چین تحصیل کنم؟؟برای ورود ب دانشگاه بایدازمون بدهم

آتیه آفرینان

با سلام، برای شما امکان اقدام وجود دارد، اما برای بررسی رشته و دانشگاه دلخواهتان با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

سما یاسینی

سلام. من ۲۵ سال دارم رشتم آی تی هست. آیا میتونم برای ارشد در چین تحصیل کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام بله برای کارشناسی ارشد می توانید اقدام کنید.

مهرداد کاویانی

برای تحصیل در چین باید زبان چینی بلد باشیم یا با ززبان انگلیسی هم میشه تو چین تحصیل کرد؟

آتیه آفرینان

با سلام به زبان انگلیسی هم امکان تحصیل وجود دارد.

الناز

سلام شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در چین به چه صورتی است؟

آتیه آفرینان

با سلام ،به زبان انگلیسی امکان تحصیل وجود دارد، جهت بررسی رزومه ی تحصیلی و رشتتون با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

آرین

برای تحصیل در چین حتما باید زبان چینی بلد باشیم؟

آتیه آفرینان

سلام ، خیر امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد.

min78

سلام من دانشجوی کارشناسی زبان روسی هستم وبزودی تموم میکنم درسم رو . ۲۲ سالم هست و میخوام برای سال آینده برای بورس زبان چینی در چین اقدام کنم . چه چیز هایی نیاز دارم؟ تافل باید داشته باشم یا ایلتس و اینکه ایا ایلتس دانشگاهی یا عمومی؟ چند درصد امکان داره بورس کنن یا اینکه من بورس رو بگیرم؟ معدل کارشناسیم بالای ۱۵ هست ولی میخوام در اونجا همون کارشناسی زبان چینی رو بخونم .

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر اگر هدف شما تحصیل در مقطع لیسانس می باشد بایستی سریع تر اقدام کنید و اینکه بورسیه برای مقطع لیسانس تعلق نمی گیرید اما نکته ای که در رابطه با این کشور وجود دارد در کل هزینه زندگی و شهریه خیلی بالا نیست.

امیر

سلام ، من دانشجوی ترم دوم داروسازی در دانشگاه ciu قبرس شمالی هستم ، Gpa معدل ترم اولم ۳.۹ از ۴ شد و رتبه ی اول کلاسم شدم . همچنین در سطح حرفه ای نوازندگی پیانو انجام میدم بطوریکه در آزمون ورودی لیسانس نوازندگی پیانو در کنسرواتوار تفلیس پذیرفته شدم ولی از تصمیمم منصرف شدم و تصمیم گرفتم که رشته ی داروسازی بخونم . سوال من اینه که آیا برای من امکان گرفتن انتقالی به یکی از دانشگاه های معتبر چین در رشته ی داروسازی به زبان انگلیسی بعد از پایان سال اول وجود داره ؟ و همچنین امکان گرفتن بورسیه یا تخفیف در شهریه چطور ؟

آتیه آفرینان

سلام اولین مورد اینکه داروسازی چی مورد تایید نمی باشد دومین مورد امکان انتقالی گرفتن در حال حاضر پایین می باشد. شهریه هم حدودا 6000 دلار می باشد.

علیرضا

با سلام . با معدل بالای ۱۸ و مدرک زبان ایلتس ۶ و سن ۱۸ سال و سالیانه ۱۰ هزار دلار میشه برای تحصیل داروسازی چین اقدام کرد ؟ و اینکه میتونیم در شیراز مشاوره حضوری داشته باشیم ؟

آتیه آفرینان

سلام بله شما شرایط و هزینه ی لازم را دارید امکان اقدام برای داروسازی این کشور برایتان وجود دارد، جهت رزرو وقت با شماره ی 07191012707 تماس بگیرید.

Maryam

سلام .من سال دوازدهم رشته انسانی هستم دیپلمم نیومده ولی خب احتمالا معدلم بالای ۱۸.۵۰میشه ۵تامدرک بین المللی فنی حرفه ای دارم و مدرک زبانمو هم تا چندوقت دیگ میگیرم ایا شرایط شرکت در بورسیه تحصیلی چین رو دارم؟ممنون میشم راهنماییم کنید البته من هنوز دیپلمم نیومده و با تلاش زیاد امکان بالا بردن معدلم وجود داره

آتیه آفرینان

سلام بورسیه کامل به مقطع کارشناسی تعلق نمی گیرد هزینه ی تحصیل بسته به رشته و دانشگاه حدودا 4000-8000 دلار می باشد.

سارا

سلام من 22 سالمه و کارشناسی مدیریت صنعتی هستم و دیپلم انسانی دارم با معدل 19. میتونم برای رشته پزشکی در چین اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

سلام برای این کشور دیپلم ریاضی و تجربی لازم می باشد منتهی با توجه به اینکه دیپلم انسانی دارید کشور های مجارستان ، چک و فرانسه مناسب تر هستند.

Insta: : Ali_syfali

با سلام و تشکر از سایت خوب و مطالب کاملتون چند تا سوال داشتم تحصیل به‌زبان چینی روی بورسیه تاثیر میزاره و اگه میزاره تحصیل به کدوم زبان بهتره من میخوام تو چین لیسانس بازیگری بگیرم آیا بهم بورسیه تعلق میگیره و میتونم در حین تحصیل کار کنم

آتیه آفرینان

سلام هزینه ی تحصیل در چین بسیار پایین می باشد ولی بورسیه کامل برای مقطع لیسانس به شما تعلق نمی گیرد برای اخذ بورسیه کشورهای ایتالیا و آلمان گزینه ی بهتری می باشند .

reza

سلام من رشتم موسیقی کلاسیک هست و کارم حرفه ای هست معدل خوب برای کارشناسی ارشد چه زبانی لازم است؟ قبل اقدام به خوندن زبان چینی و مدرک ان بگیرم خوبه؟یا انگلیسی؟ بورسیه چی؟

آتیه آفرینان

سلام تحصیل به زبان انگلیسی با ایلتس 6.5 ممکن هست شهریه سالیانه حدود 4000- 8000 دلار می باشد.

asal

بادیپلم ریاضی در چین میتوان رشته پزشکی خواند؟

آتیه آفرینان

سلام. بله

asal

سلام من دیپلم ریاضی دارم میتونم برای کارشناسی در کشورچین اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

سلام ، بله با دیپلم ریاضی و تجربی برای رشته های پزشکی می توانید اقدام کنید.

Raha

سلام ببخشید من پایه دوازدهم هستم سوالی ازتون دارم ممنون میشم جواب بدید. اگر من برای گرفتن بورسیه تحصیلی چین اقدام کنم و درخواستم قبول بشه دولت چین همه هزینه ها به جز هزینه های شخصی خودم رو پرداخت میکنه ؟ واینکه آیا برای دانشجویان بین المللی که میخوان برای کارشناسی درس بخونن حقوقی تعلق میگیره ؟که بخشی از هزینه های مارو تامین کنه؟ باتوجه به اینکه در اونجا برای دانشجویان بین المللی شغلی وجود نداره.

آتیه آفرینان

با سلام خدمت شما، تحصیل در کشور چین در کل هزینه دارد میزان هزینه بستگی به رشته ی مورد نظر شما دارد اما در کل حدودا 4 - 8 هزار دلار می باشد. برای مقطع لیسانس بورس و فاند به شما تعلق نمی گیرد ولی کشور آلمان و ایتالیا از این جهت مناسب تر بوده برای شما.

Bahare

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم در کشور چین برای مقطع کارشناسی ارشد طراحی لباس بورس وجود داره یا خیر ؟ برای کارشناسی چطور؟

آتیه آفرینان

سلام ممنون. بله میتوان برای شما اقدام کرد برای این رشته کشور فرانسه (مهد مد و لباس ) گزینه خوبی میباشد.

Barfa rh

سلام ۱۸ ساله هستم و قصد اقدام برای پذیرش تحصیلی در یکی از رشته های معماری یا مهندسی کامپیوتر رو دارم... در مورد آزمون ورودی دانشگاه و شرایط زندگی تو چین میشه راهنماییم کنین؟ میشه توی چین کار پیدا کرد؟ چین کشور مناسبی برای مهاجرت هست؟

آتیه آفرینان

با سلام . کشور چین در آسیا گزینه خوبی برای تحصیل می باشد چراکه هزینه های شما به شدت پایین می آید ابتدا می توانید کالج را در این کشور بگذرانید در ارتباط با کار کرد هم به صورت پاره وقت مقدور می باشد.

ابب

سلام .من یک جا شنیدم که بورسیه رشته پزشکی امکانش هست اگه به زبان خودشون اونجا درس بخونیم درسته ؟

آتیه آفرینان

با سلام از اول بورسیه نمیدن اگر اونجا نمره خوب و عالی کسب کنید کسب کنید امکان بورسیه گرفتن وجود دارد. هم میتوانید به زبان چینی و انگلیسی تحصیل کنید.

نازی

سلام من 18 سالمه و کنکوری هستم میخواستم بدونم اگه در دانشگاه تهران رشته زبان چینی بخونم برای ارشد بهم بورسیه میدن برای تحصیل در چین؟ و بعد از تموم شدن درسم میتونم ویزای کار بگیرم و اونجا بمونم؟ و اینکه اگه نمیشه بورسیه چین رو گرفت یا چین موند میتونم با مدرک زبان چینی برای تحصیل در کره اقدام کنم چون تو ایران زبان کره ای در دانشگاه ها تدریس نمیشه. لطفا راهنماییم کنید ممنون

آتیه آفرینان

با سلام. شرایط مهاجرت سال به سال تغییر می کند از حالا نمی توان شرایط این کشور را برای چهارسال آینده گفت ، در حال حاضر کالج را برای شما می توان اقدام کرد.

هلیا

با سلام. برای خواندن زبان چینی به عنوان رشته تحصیلی در چین هزینه های گفته شده به همراه بورسیه هست؟میشه دقیق تر توضیح بدید...از یه طرف میخونم که شهریه و خوابگاه رو پوشش میده و از طرفی میبینم هزینه نسبتا بالایی باید بدیم واقعا گیج شدم.

آتیه آفرینان

با سلام . هزینه های تحصیل در دانشگاه های چین بسته به مقطع و رشته متفاوت است اما در کل هزینه ها در قیاس با ما بقی کشور ها بسیار پایین بوده.

احمد

سلام شرایط دقیق بورسیه ها چجوریه؟ با معدل ۱۴ برق دانشگاه صنعتی اصفهان شانسی هست بشه برای ارشد بورسیه گرفت؟

آتیه آفرینان

با سلام . براي دريافت بورسيه مي بايست زبان مورد نياز كشور چين و معدل حداقل 16 به بالا و رزومه مناسبي را ارائه دهيد، زيرا رقابت بسيار بالايي جهت اخذ بورسيه در كشور چين وجود دارد .

کتایون

سلام برای پذیرش در دانشگاه جیائوتونگ شانگهای باید ازمون ورودی بدیم؟؟

آتیه آفرینان

با سلام. در کل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در چین نیاز به آزمون ورودی نیست.

alirza

سلام. وقتتون بخیر من کارشناسی ارشد دارم میخواستم شرایط گرفتن بورس کامل csc برای مقطع دکتری در کشور چین رو بدونم ممنون میشم راهنمایی کنید

آتیه آفرینان

سلام و وقت بخير. به طور كلي بورسيه csc شامل تمامي هزينه هاي تحصيل و زندگي شما خواهد شد . شرايط اصلي جهت اخذ بورسيه csc مواردي از جمله سن ير 40 سال ، مدرك زبان چيني و معدل بالاي 16 مي باشد همچنين ارائه رزومه تحقيقاتي از موارد مهم تلقي مي شود .

ملیکاسادات

سلام.با دیپلم و گواهی پیش تجربی میتونم تو رشته هایی مثل مدیریت یااقتصاد تو چین پذیرش بگیرم؟

بهنوش

سلام.من معدل کل دیپلمم 18.40 و معدل کل پیش دانشگاهیم 14.98 دارم برای مدرک hskمیخونم.و درخواست بورسیه لیسانس برای زبان چینی هدفم است.آیا شانسی دارم؟ و اینکه برای بورسیه رشته زبان ریزنمرات کدام دروس بیشتر براشون اهمیت داره؟(پیش دانشگاهی نمرات تخصصی خوبی نگرفتم )

آتیه آفرینان

با سلام . در حالت كلي براي تحصيل در كشور چين با بورسيه مي بايست معدل شما حداقل از نمره 16 بالاتر بوده و نمره زبان بالا ارائه دهيد. جهت تحصيل در رشته مذكور نيز ريز نمرات دروس تخصصي اهميت بيشتري خواهد داشت .

هونام

با سلام و وقت بخیردر رابطه با مهاجرت تحصیلی به چین چنتا سوال داشتم از حضور بزرگوارتون:ایا به اصل مدارک بنده نیاز هست یا نه؟و اینکه ایا مدارک باید ترجمه رسمی شن یا خیر؟با چه رزومه ای میشه برای من بورسیه کامل از csc گرفت؟خیلی مچکرم از وقتی که میزارین

سارا جوادی

با سلام به ترجمه رسمی مدرک شما نیاز است.معدل بالا و مدرک زبان

خزان

با سلام آیا دانشگاه های فودان و ژیجیانگ نیاز به آزمون ورودی دارند؟ 

مبینا

سلام ..خسته نباشید ....من ۱۹ سالمه و میخوام برای پذیرش اقدام کنم ....باید چیکار کنم؟اصلا از کجا باید شروع کنم؟؟؟

سارا جوادی

با سلام اولین قدم انتخاب کشور مقصد و کسب اطلاعات است . که میتوانید با کمک مشاورین گروه آتیه آفرینان اطلاعات لازم را کسب نمایید. پیشنهاد میکنم با دپارتمان مشاوره گروه آتیه آفرینان تماس بگیرید. 02172207

آریان

سلام، برای بورسیه شدن در چین  درمقطع کارشناسی حتما باید کنکور داده باشیم و دانشجو باشیم یا شرط معدل دیپلم و آیتلس کافیه؟

سارا جوادی

با سلام چین در مقطع کارشناسی بورسیه نمیکند. برای سایر کشورها اقدام نمایید

محمد

با سلام وخسته نباشیدمن الان 21سالمه ومعدلدیپلمم19/38هست ومیخواستم برای پزشکی بین چین و روسیه یک کشور را انتخاب کنم به نظرتون کدام یک بهتر است چین روانتخاب کردم به دلیل تحصیل به زبان انگلیسی حالا به نظر شما برای سال آخر به دلیل سختی زبان چینی به مشکل برمیخورمممنون میشم اگه راهنمایی کنید

سارا جوادی

با سلام چین و روسیه هر دو زبان های بسیار سختی برای یادگیری هستند و شما باید در سال آخر این زبان را یاد بگیرید. در ارتباط با تحصیل به زبان انگلیسی بله در چین این امکانپذیر است.

سام

سلام.با معدل كل ديپلم بالاي ١٧.٥ و پيش بالاي ١٦سن ٢٥سال و ٧ماه،،دندانپزشكي چين مورد تاييد   ازمون ورودي دارند  يا خير؟؟؟ شرايط پذيرش به چ صورتي هست؟

سارا جوادی

با سلام بله دانشگاه های چین اکثرا مورد تایید وزارت بهداشت هستند. آزمون ورودی وجود ندارد اما پس از گذراندن دوره کالج با توجه به نمرات دوره کالج وارد دانشگاه خواهید شد.

کیاووش

با درود خدمت شماسپاس بابت این مقاله جامع مربوطه به تحصیل در چین که در اختیار ما قرار دادید.

سارا جوادی

با سلام با سپاس از همراهی شما

مهیار

سلام به همه دوستان عزیز مهیار هستم.میخواستم در مورد یادگیری زبان چینی مطلبی را بیان کنم.بنده حدود پنج سال پیش برای مهاجرت به چین اقدام کردم اما مشکلی بزرگ داشتم که اون مشکل یادگیری زبان بود به کلاس های زیادی مراجعه کردم اما هیچ کدوم مفید واقع نشد .

سارا جوادی

با سلام با تشکر از اینکه تجربیاتتون رو دراختیار همراهان ما قرار دادید. تجربه افراد مختلف در یادگیری زبان با یک دیگر متفاوت است.

خدیجه

سلام.کلا نمیتوان در چین کار دانشجویی انجام داد؟؟نمرات دروس تخصصی ام بالاتر از ۱۶است و معدلم بالای۱۹،آیا برای پذیرش پزشکی دانشگاه فودان مناسبه؟؟وضعیت دانشجویان مسلمان در دانشگاهایش چطوره؟؟با تشکر

سارا جوادی

با سلام به صورت قانونی نمیتوان به کار مشغول شد.برای دانشگاه فودان شما باید در آزمون ورودیش شرکت کنید که با توجه به رنکینگ این دانشگاه بسیار رقابتی و سخته. در چین از تمامی کشورهای فرهنگ و ادیان دانشچو وجود دارد.

پریسا

سلام و خسته نباشیدآیا مدرک دانشگاه های چین در رشته‌های پزشکی برای کشور های اروپایی و کانادا معتبر و قابل قبول هستش؟

سارا جوادی

با سلام بله دانشگاه های ممتاز و خوب چین مورد تایید تمام دنیا هستند.

ملینا

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم با توجه به اینکه چین یکی از پیشتازان صنعت بیمه هست ایا دانشجو برای مهاجرت به چین برای تحصیل بیمه در مقطع ارشد شانسی دارد یا خیر؟ایا نیاز به زبان چینی هست؟شانس اقامت دایم بعد ان چطور است؟ممنونلازم به ذکر است به دلیل شرایط خاص دانشکده ما بیمه رو به صورت انگلیسی یاد گرفته ایم.

سارا جوادی

با سلام بله این رشته در برخی دانشگاه های چین ارائه می شود و امکان تحصیل به زبان چینی و انگلیسی هستو البته لازم به ذکر است که شانس پذیرش چندان بالایی برای این رشته ها برای بین الملل ها وجود ندارد.

kasra

سلام من 20 سالمه دانشگاه نرفتم کنکور دادم و قصد رازم در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا به چین برم و تحصیل کنم و میخواستم بدونم حق کار در این کشور چگونه است ضمنا من مدرک ایلتس 6.5 دارم و توانایی مالی پرداخت هزینه 1 سال را دارم و قصد دارم با کار در پاره ای وقت بتونم هزینه های زندگی و تحصیل خود را فراهم کنم مچکرم اگر میشه لطف کنید و کمی در این باره توضیح دهید

محمدحسین امینی

سلام من کشورچین تحصیل کردم شمامیتانید بورسیه دریافت خیلی راحت است

سارا جوادی

با سلام خیر در کشور چین دانشجویان بین المللی اجازه کار کردن را به صورت قانونی ندارند در ضمن با توجه به جمعیت این کشور شغلی برای افراد خارجی باقی نمی ماند. بهتر است برای سایر کشورها مخصوصا کشورهای اروپایی اقدام نمایید.

نسیم

سلاممن ۳۳ سالمه و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی دارم. معدل ۱۸.۸۵۴ مقاله دارم۴ کتاب ترجمه شده و در ترجمه یک کتاب دیگه هم همکاری داشتم همچنین دو کتاب در دست ترجمه دارمبه عنوان نویسنده و مترجم عضو صندوق اعتباری هنر و بیمه شده شده وزارت ارشاد هستمسابقه تدریس تو دانشگاه آزاد دارم و در مسابقه ترجمه قرآن به زبان انگلیسی رتبه سوم بین اساتید رو کسب کردمعلاوه بر اون ۹ سال سابقه تدریس آموزشگاهی زبان انگلیسی دارممدارک همه موارد فوق موجوده…برای گرفتن مدرک آیلتس آکادمیک هم هیچ مشکلی ندارممیخواستم توی یکی از کشورهایی که بورسیه کامل ارائه می کنند (مثل چین، انگلستان، دوبی، آلمان،ترکیه و یا هر کشور آسیایی یا اروپایی دیگه ای که full fund ارائه میکنه) ادامه تحصیل بدم و دکتری زبان و ادبیات انگلیسی بخونم… با توجه به رزومه علمی و سابقه کاری که دارم این امکان هست که بتونم از کشوری بورسیه کامل دریافت کنم؟ چند درصد این احتمال وجود داره و برای چه کشورهایی؟ شما چطور می تونین به من کمک کنید؟ آیا میتونم برای مهاجرت کاری هم برای کشوری اقدام کنم؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز به منظور اقدام برای بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا بیشتر سابقه تحقیقاتی شما مثل مقالات isi مدنظر می باشد. کشورهایی که در این مقطع و رشته بورسیه های خوبی ارائه می دهند عبارت اند از : استرالیا ، نیوزلند ، امریکا ، کانادا و کشورهای حوزه اسکاندیناوی مثل سوئد. گروه آتیه آفرینان برای پوزیشن های فول فاند بر حسب رزومه متقاضی اقدام می کند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button