تحصیل در نیوزلند و دانشگاه های آن یکی از بالاترین سطوح کیفی را در خصوص ارائه آموزش دارند و به دلیل ارزان تر بودن تحصیل در نیوزلند، این کشور می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ادامه تحصیل باشد. 
تحصیل در نیوزلند به دلیل ارائه شدن به زبان انگلیسی، تحصیل را برای دانشجویان بسیار ساده تر کرده است و دانشجویان بین المللی دیگر نیازی به یادگیری زبان دوم یا سوم ندارند.

شرایط تحصیل در نیوزلند

درخواست مشاوره تحصیلی

همراهان عزیز، لطفا برای گرفتن مشاوره تلفنی تحصیلی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نیوزلند کشوری است که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده و از تعداد زیادی جزیره کوچک تشکیل شده است. پایتخت این کشور شهر ولینگتون و زبان رسمی این کشور نیز زبان انگلیسی و مائوری است.
این کشور با توجه به شرایط مناسبی که برای تحصیل دارد امروزه تبدیل به یکی از مقاصد اصلی دانشجویانی شده است که به دنبال ادامه تحصیل در یک کشور درجه یک هستند.

مراکز فنی حرفه ای در نیوزلند: در کشور نیوزلند بیشتر از 60 موسسه آموزش عالی وجود دارد. هر یک از این موسسات رشته متفاوتی را به متقاضیان ارائه میدهند. این دوره ها شامل کلاس های عملی 2 تا 18 ماهه است که شامل کارآموزی و کارورزی می باشد.

این دوره ها سبب می شود تا دانشجویان تجربه های زیادی را کسب نمایند. برخی از مشاغل نیاز به مدرک کارشناسی ندارند و افراد با گذراندن این دوره ها می توانند با مشاغل مرتبط در دوره های گذرانده شده، مشغول به کار شوند.

تحصیل در مدارس نیوزلند

تحصیل در مدارس نیوزلند یکی از گزینه های تحصیل در نیوزلند است. بیشتر مدارس متوسطه در نیوزلند دولتی هستند و برنامه های ارائه شده در آن ها نیز در کل کشور ثابت است. البته در این کشور مدارس خصوصی نیز وجود دارند که بیشتر آن ها بر اساس سنت های فلسفی و یا مذهبی خاص بنا شده اند.
از جمله مدارکی که توسط مدارس نیوزلند و در دوره متوسطه ارائه می شود گواهی ملی دستاورد تحصیلی (NCEA) می باشد. این گواهی در سه سطح 1، 2 و 3 ارائه می شود.

تحصیل در نیوزلند

دانش آموزان معمولاً در سال 11 برای NCEA 1 شروع به درس خواندن می کنند و در سال های 12 و 13 آن را ادامه می دهند. تحصیل در دوره های ابتدایی در نیوزلند از سن 5 سالگی تا 10 ساگی می باشد و طول دوره آن نیز 6 ساله است و در این مقطع کودکان را در خواندن و نوشتن و محاسبه و علوم پایه ای دیگر قوی می کنند. از جمله دروس این مقطع تحصیلی در نیزولند انگلیسی، ریاضیات، آمار، علوم، تکنولوژی، مطالعات اجتماعی، هنر، سلامت و ورزش می باشد.

دوره راهنمایی نیز از سن 11 تا 12 سالگی می باشد و به طور کلی 2 سال به طول می انجامد در این مقطع تحصیلی به دانش آموزان کمک می شود تا بتوانند اعتماد به نفس خود را افزایش داده و مهارت های کافی را پیدا کنند.
در دوره متوسطه نیز که از سن 13 تا 18 سالگی می باشد در حدود 5 سال به طول می انجامد می شود و دانش آموزان با یادگیری و تکمیل مهارت های خود شرایط ورود به دانشگاه را پیدا می کنند.

تحصیل در مدارس نیوزلند
صفر تا صد تحصیل در نیوزلند | چرا تحصیل در نیوزلند

رنک دانشگاه های برتر در نیوزلند

یکی از موارد بسیار مهمی که هر دانشجویی قبل از اقدام به اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی باید آن را در نظر داشته باشد، دانشگاه های موجود در کشور مقصد، رتبه و اعتبار دانشگاه انتخابی است. در ذیل هشت دانشگاه برتر نیوزلند همراه با رتبه هایشان در سال های اخیر آورده شده است:

رنک دانشگاه های برتر در نیوزلند
رنک دانشگاه های برتر در نیوزلند

تحصیل کارشناسی در نیوزلند

کشور نیوزلند با داشتن دانشگاه های برتر، جزو یکی از کشورهای پر تقاضا برای تحصیل است. این کشور در مقطع تحصیلی کارشناسی با کشورهای انگلستان و استرالیا هم تراز است.
شروع ترم های تحصیلی در این کشور در ماه های ژوئن و جولای می باشد. برای اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی، طول دوره تحصیلی شما 3 سال است. دلیل این موضوع که با کذراندن 3 سال تحصیلی می توانید مدرک کارشناسی بگیرید این است که فقط واحدهای مورد نیاز با دانش علمی شما به شما ارائه میشود و از ارائه واحدهای اضافی و نامناسب که باعث اتلاف وقت شما میشود خودداری می شود.

تحصیل کارشناسی در نیوزلند معمولا به صورت یک دوره 3 تا 4 ساله است و دانشجویانی که قصد تحصیل لیسانس در نیوزلند را دارند باید حتما مدرک دیپلم دبیرستان و همچنین مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6 را ارائه کنند.
از جمله رشته های تحصیلی ارائه شده در نیوزلند در مقطع کارشناسی رشته های کشاورزی، کسب و کار و مدیریت، طراحی دیجیتال، مهندسی، طراح مد، غذا و مهمان نوازی، ریاضیات، علوم پایه و فناوری می باشد. دانشجویان در این مقطع تحصیلی پس از 3 سال مدرک Bachelor و پس از 4 سال مدرک Honours را دریافت می کنند.

تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزلند

تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزلند در یک دوره 1 تا 2 ساله انجام می پذیرد و دانشجویان برای ورود به آن نیز باید حتما مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده و نمره مناسبی را در زبان انگلیسی داشته باشند.
برای تحصیل فوق لیسانس در نیوزلند نیاز است که دانشجو مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6.5 را داشته باشد. تحصیل در این مقطع تحصیلی علاوه بر آزمون شامل پایان نامه نیز می شود و تمامی دانشجویان باید در انتهای تحصیل خود آن را ارائه کنند.

تحصیل کارشناسی در نیوزلند
اعزام دانشجو و تحصیل در نیوزلند

تحصیل دکتری در نیوزلند

طول دوره دکتری بسته به رشته تحصیلی شما متفاوت است.با توجه به رشته مد نظر بین 3 الی 5 سال طول دوره تحصیلی شما است. در کنار تحصیل اجازه کار نیز به شما داده می شود. در کنار تحصیل و کار، امکان اخذ بورس تحصیلی نیز برای دانشجویان این مقطع امکان پذیر است.

دانشجویان برای تحصیل دکتری در نیوزلند باید نظر یک استاد راهنما را به پروژه خود جلب کنند و با گرفتن تاییدیه از او می توانند پذیرش دانشگاه مربوطه در نیوزلند را بدست آورند. پایان این دوره آموزشی نیز با ارائه پایان نامه انجام می شود و دانشجویانی می توانند مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند که پایان نامه ای بی نقص را ارائه کنند.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند در یک دوره 5 تا 6 ساله انجام می شود و دانشجویان باید حتما مدرک دیپلم و مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6/5 را داشته باشند. 
تحصیل پزشکی در نیوزلند به صورت یک دوره 3 ساله آموزشی پایه و همچنین یک دوره 2 تا 3 ساله آموزش تکمیلی می باشد و معمولا دانشجویان یک سال آخر تحصیل را به کارآموزی در بیمارستان های نیوزلند می گذرانند تا بتوانند مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده و در این کشور مشغول به کار شوند.

جوایز تحصیلی نیوزلند

برای دانش آموزانی از آسیای جنوب شرقی که دارای رتبه بالا و نمرات خوب هستند و تحصیلات دبیرستان خود را با موفقیت به پایان رسانده اند جوائزی در نظر گرفته شده است. این بورسیه به افزایش منافع دیپلماتیک کمک میکند.

هزینه های تحصیل در نیوزلند

کالاهای مصرفی در کشور نیوزلند بسیار با کیفیت می باشد. در زیر برخی از هزینه های زندگی آورده شده است.تمامی هزینه ها به دلار نیوزلند می باشد.

هزینه های زندگی در نیوزلند مشابه استرالیا می باشد اما به مراتب پایین تر است. دانشجویان خارجی باید سالانه  15000- 20000 دلار نیوزلند برای هزینه زندگی خود کنار بگذارند.
هزینه محل اسکان نیز با توجه به محله و نوع خانه و اینکه خوابگاه دانشجویی باشد یا خیر متفاوت می شود. اما گفته می شود اجاره ها 100 تا 200$ در هفته می باشند. شهریه دانشگاه ها نیز بسته به دانشگاه، رشته تحصیلی  و مقطع تحصیلی متفاوت خواهد بود.

هزینه های تحصیل در نیوزلند
اعزام دانشجو و تحصیل در نیوزلند

در زیر شهریه ها به صورت کلی فهرست شده است:

  • دبیرستان و پیش دانشگاهی 15000 تا 20000 دلار نیوزلند در سال
  • رشته های کارشناسی و پایین تر از آن سالانه 20000 تا 30000 دلار نیوزلند در سال
  • رشته های بالاتر از مقاطع کارشناسی تا حداکثر 14000 تا 25000 دلار نیوزلند درسال
  •  هزینه های دکتری بین 4000 تا 8000 دلار نیوزلند در سال است چون این مقطع توسط دولت نیوزیلند حمایت شده، در نتیجه شهریه پایین تری دارد.

خوابگاه ها:

برای دانشجویان این کشور امکان استفاده از خوابگاه نیز وجود دارد. خوابگاه های دانشجویی دارای محیطی آرام و معمولا با مساحت های زیاد و امکانات به روز و بسیار پیشرفته، باشگاه ها و سالن های فرهنگی و اتاق ها مطالعه و امنیت بالا است.
خوابگاه هایی مجزا برای دانشجویان برتر با امکانات و شرایط عالی، با توجه به روند هر ترم در اختیار این دانشجویان قرار میگیرد. معمولا خوابگاه ها نزدیک به محل دانشگاه ها هستند و هزینه های کمی را دریافت می کنند.

دوره های زبان انگلیسی:

نیوزلند دارای 2 زبان رسمی: زبان انگلیسی و Maori است. همه دانشجویان بین المللی تحصیل در نیوزیلند که می خواهند در نیوزیلند تحصیل کنند، می توانند در همه جا به انگلیسی صحبت کنند.
با این حال، زبان مائوری در برخی از مکان ها، مانند Onehunga یا Nguru وجود دارد. علاوه بر این چندین زبان بومی دیگر نیز در برخی از جزیره های این کشور رواج دارد.

مدارک فارغ التحصیلی:

مدرک فارغ التحصیلی 1 سال پس از اتمام تحصیل در نیوزلند صادر می گردد.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند

متقاضیانی که قصد مهاجرت تحصیلی به نیوزلند دارند ، باید ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کنند. روند اخذ ویزا در سال 2021 معمولا 3 تا 5 ماه زمان می برد اما اگر نیاز به ارائه توضیحات بیشتر باشد، روند صدور گذرنامه طولانی تر می شود.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند
شرایط اخذ ویزای تحصیل نیوزلند

مدارکی که هر فرد حتما برای دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند به آن نیاز خواهد داشت به شرح زیر است:

  • گواهی رسمی اخذ پذیرش از یکی از موسسات علمی در نیوزلند
  • گواهی تمکن مالی که نشان دهنده توانایی متقاضی برای پرداخت شهریه دانشگاه است.
  • ارائه پاسپورت
  • یک قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی تمکن مالی به ارزش 15000 NZD (دلار نیوزلند) برای یک سال برای تامین هزینه های زندگی در نیوزیلند
  • بلیت سفر به کشور نیوزلند یا گواهی تمکن مالی برای خرید یک بلیت
  • گواهی مربوط به محل اقامت رزرو شده متقاضیان با سن کمتر از 18 سال
  • پرداخت هزینه صدور ویزا
  • شهروندان بسیاری از کشورها باید گواهی سلامت پزشکی، عکس رادیولوژی قفسه سینه و گواهی پلیس را نیز ارائه دهند.

مزایای تحصیل در نیوزلند

مزایای تحصیل در نیوزلند به شرح ذیل است:

  1. تحصیل به زبان انگلیسی
  2. امکان دریافت بورسیه های تحصیلی
  3. تحصیل در دانشگاه های بین المللی و با اعتبار
  4. امکان استفاده از تمامی امکانات دانشگاه ها
  5. امکان استفاده از بیمه های دانشجویی و آزاد این کشور
  6. تحصیل در یک محیط امن
  7. آسان تر یافتن شغل با داشتن مدارک دانشگاهی این کشور
  8. پذیرش آسان تر به نسبت دیگر کشورهای دنیا
  9. پایه گذاری سیستم آموزشی معتبر بریتانیا
  10. سیستم آموزشی پیشرفته با هنرهای پیشرفته
  11. محیط یادگیری امن با امکانات عالی تحصیلی و خدمات پشتیبانی
  12. فرهنگ غنی مردمان این کشور
  13. ارائه طیف گسترده ای از دوره های دانشگاهی، فنی و حرفه ای و مدارس
  14. هزینه های تحصیلی ارزان تر نسبت به آمریکا، استرالیا و انگلستان
  15. تدابیر تضمین کیفیت سازمان مجوز رسمی مجلس نیوزلند (NZQA)
  16. کشوری توسعه یافته با یک حومه آرام و صلح آمیز
مزایای تحصیل در نیوزلند
اعزام دانشجو و تحصیل در نیوزلند

تحصیل رایگان در نیوزلند

تحصیل رایگان در نیوزلند از طریق دریافت بورسیه های تحصیلی امکان پذیر است و سالانه بورسیه های تحصیلی مختلفی به دانشجویان بین المللی این کشور اعطا می شود. البته به طور کلی تحصیل در نیوزلند رایگان نیست و تمامی دانشجویان باید به صورت سالانه به دانشگاه های نیوزلند شهریه پرداخت کنند ولی در صورتی که بتوانند بورسیه تحصیلی دریافت کنند می توانند این هزینه ها را به شدت کاهش بدهند.
البته تمامی دانشجویان این کشور نیز می توانند به کار دانشجویی نیز مشغول شوند. با کار دانشجویی در نیوزلند هزینه های زندکی دانشجو می تواند از این طریق تامین شود.

بورسیه های تحصیلی نیوزلند

در صورتی که روزمه تحصیلی دانشجویان بسیار عالی باشد می توانند از بورسیه های تحصیلی نیوزلند استفاده کنند. دانشجویان علاوه بر بورسیه های تحصیلی نیوزلند در صورت که موضوع جذابی برای پایان نامه و کار تحقیقاتی داشته باشند می توانند به صورت ماهانه از استاد مورد نظر حقوق دریافت کنند که این حقوق نیز به اندازه است که تمامی خرج و مخارج دانشجو را پوشش دهد.

بورسیه های تحصیلی نیوزلند
بورسیه های تحصیلی نیوزلند

اقامت پس از تحصیل در نیوزلند

اقامت پس از تحصیل در نیوزلند از طریق کار در نیوزلند امکان پذیر است. طبق قوانین رسمی در نیوزلند تمامی دانشجویانی که موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود شده اند می توانند با پیدا کردن کار در نیوزلند و استخدام شدن در شرکت های این کشور ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار نیوزلند تغییر دهند و از این طریق به اقامت موقت نیوزلند و پس از چند سال نیز به اقامت دائم نیوزلند دست پیدا کنند.

مدارک ویزای تحصیلی نیوزلند

برای اخذ ویزای تحصیلی نیازمند مدارکی می باشید، مدارک ویزای تحصیلی نیوزلند به شرح زیر می باشد:

مدارک ویزای تحصیلی نیوزلند
مدارک اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند

سوالات متداول

شرایط تحصیل در نیوزلند چگونه است؟

تحصیل در نیوزلند در مقطع ابتدایی از سن 6 سالگی شروع می شود و 6 سال طول می کشد.

هزینه زندگی در نیوزلند چقدر است؟

هزینه زندگی در نیوزلند حدود 1500 تا 2000 دلار در ماه است که شامل: غذا، رفت و آمد، بیمه، مسکن و… می شود.

آیا برای ویزای کار در نیوزلند نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی می باشد؟

خیر

5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به نیوزلند مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند و روش های اقامت در نیوزلند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. به سبب فره...

بازار کار رشته زبان در نیوزلند بازار کار رشته زبان در نیوزلند

جهت ورود به بازار کار رشته زبان در کشور نیوزلند لازم است در خصوص شرایط و قوانین بازار کار نی...

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را می توان یکی از راه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کش...

نظرات کاربران
Aida

سلام من 16 سالمه و در ایرانم میخام برای بعد از دوره 12 کلاسم برای دیپلم اقدام به پذیرش کنم شرایط چطور میشه؟قبول میکنن؟مدرک زبان لازمه؟

آتیه آفرینان

با سلام اگر منظورتان اقدام برای مقطع کارشناسی می باشد بله مدرک زبان آیلتس 6 لازم می باشد.

حامد

سلام خسته نباشید. من در حال حاضر در نیوزیلند دانشجو هستم و اینکه من سربازی نرفتم و با پاسپورت موقت اومدم نیوزیلند حالا اگر درسم تموم شه میتونم از طریق پاسپورت موقت یا روش دیگه ای به استرالیا از طریق کار یا تحصیل مهاجرت کنم.

آتیه آفرینان

با سلام متوجه منظورتان از پاسپورت موقت نشدم!! (اعتبار پاسپورت منظورتان هست یا...) اما ورود و خروجتان به ایران می تونه مشکل ساز شه و نه کشور دیگه.

کامران

خیلی عالی بود ممنون

آتیه آفرینان

سپاسگذارم.

سوله سبک خرپایی

مطلب خوبی بودسوله سبک خرپایی

آزاده

سلام امکان گذراندن فقط دوره زبان در نیوزلند وجود دارد؟

آتیه آفرینان

سلام بله دوره های زبان حداقل 6 ماهه هستند و حدود 9000 دلار هزینه دارد .

آرام

سلام من کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی با معدل حدود ۱۸ در یکی از دانشگاه های دولتی ایران با ایلتس ۷/۵ آیا امکان گرفتن بورسیه تحصیلی توی مقطع کارشناسی ارشد در نیوزلند دارم اگه مقاله ای داشته باشم احتمال بورسیه ام زیاد می‌شود ؟ گرفتن بورسیه تحصیلی برام مهم است. ممنونم

آتیه آفرینان

سلام دانشگاه های این کشور شهریه دارند برای اخذ بورسیه کشورهای ایتالیا،آلمان و...پیشنهاد می شود .بله برای اخذ بورسیه داشتن مقاله به خصوص ISI تاثیرگذار میباشد .

نیلوفر

سلام سپاس از مطالبتون. میخواستم بپرسم اگر در مقطع ارشد تغییر رشته داده باشیم، و در حقیقت رشته‌ی کارشناسی و ارشدمون متفاوت باشه، امکان پذیرش برای دکتری هست؟ و کلا شانسی برای مهاجرت تحصیلی داریم ؟ و اینکه گپ تحصیلی برای نیوزیلند مهمه؟ و میزان قابل قبولش چقدره؟

آتیه آفرینان

سلام خدمت شما. برای مقطع دکتری لازم هست لیسانس و ارشد شما یک رشته و یا مرتبط بوده باشد. گپ تحصیلی برای ای کشور حائز اهمیت بوده نهایت تا 3سال می توان اقدام کرد.

ایدا

سلام خسته نباشید امکانش هس ک برای بورسیه در مقطع دکترا در نیوزلند برای ی رشته مشابه و نزدیک به رشته خودم اقدام کنم ؟با تشکر

آتیه آفرینان

سلام و عرض ادب. تحصیل در کشور نیوزلند هزینه دارد شهریه دانشگاه هاحدودا 6000 الی 9000 دلارمتغیر می باشد. اگر برای بورسیه مقطع دکتری می خواهید اقدام کنید رزومه ی شما بایستی بررسی شود. رشته ی تحصیلی می تواند مرتبط باشد ولیکن برای بورس گرفتند. رزومه ی تحقیقاتی و قوی را باید ارائه دهید.

آسمان

سلام وقتتون به خیر من 25 سال سن دارم و فارغ‌التحصیل کارشناسی معماری با معدل 16.9 هستم و دو سال و نیم سابقه کار حرفه ای دارم و زبان انگلیسیم قوی هست. منتها تا حالا مقاله ای در مجلات علمی معتبر چاپ نکردم با توجه به شرایطم شانسی برای دریافت بورسیه برای ادامه تحصیل در رشته ام دارم؟

آتیه آفرینان

سلام وقت شما هم بخیر. برای ارشد رشته ی معماری برایتان می توان اقدام کرد مدرک زبان ایلتس 6/5 لازم دارد برای بورسیه رزومه تحقیقاتی لازم هست. طبیعتا داشتن مقاله کمک زیادی می کند ولیکن اگر هدف شما گرفتن بورسیه می باشد بر روی کشورهای ایتالیا و آلمان و... می توانید فکر کنید.

مسعود انصاری

سلام دخترم در رشته نرم افزار از دانشکده داده پردازی ایران (وابسته به شرکت داده پردازی در تهران) که زیرمجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است فوق دیپلم خود را اخذ نموده است آیا برای پذیرش مقطع کارشناسی ارشد در خارج کشور، اگر در همین دانشکده برای اخذ مدرک کارشناسی بماند بهتر است یا به دانشگاه آزاد تهران مرکز برود؟ و آیا اصولا" داشتن مدرک لیسانس از علمی کاربردی با مدرک لیسانس از دانشگاه ازاد تفاوتی در اخذ پذیرش برای مقطع ارشد در نیوزلند دارد؟ ارادتمند مسعود انصاری

آتیه آفرینان

با سلام. برای پذیرش این کشور ارائه ی مدرک دانشگاه علمی کاربردی کمی ریسک دارد اما مدرک دانشگاه آزاد کاملا مورد تایید می باشد.

مسعود گرجی

سلام 40 ساله هستم متاهل ودارای 2 فرزند . فوق دیپلم مدیریت صنعتی ولیسانس مدیریت بازرگانی از سازمان مدیریت صنعتی دارم . آیا امکان ادامه تحصیل و یا مهاجرت از طریق نیروی کار به نیوزیلند را دارم . لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

آتیه آفرینان

با سلام . برای اقدام از طریق کار کشور نیوزلند می بایست امتیاز پرونده شما حداقل به 160 برسد ، در اینصورت امکان اقدام برای شما وجود خواهد داشت .

م.ر

باسلام 30 سال سن دارم در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت با معدل 16.30. قصد دارم تا دو سال دیگه بعد از گرفتن مدرک آیلتس و نوشتن مقاله ISI در مقطع دکترا بورس بگیرم. می خواستم ببینم امکان بورسیه هست با این شرایط؟ و چندتا مقاله باید داشته باشم که معدلم را جبران کنه؟ تا چه سنی میشه برای دکترا بورسیه شد و اقامت گرفت؟ آیا تعداد فرزندان بالا در خانواده یا فوت شدن پدر هم تاثیری دارد؟ ممنون میشم از پاسخ گویی شما

آتیه آفرینان

با سلام به طور کلی با رزومه متوسط هم امکان پذیرش وجود دارد. مدارک لازم: تکمیل فرم مربوطه دانشگاه مدرک کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات توصیه نامه از استاد ارائه پروپوزال تاییدیه از سوپروایزر(استاد راهنما) در نیوزلند انگیزه نامه رزومه تحصیلی کامل نمره زبان حداقل آیلتس ۶٫۵ یا تافل ۹۰ سوابق کاری همانند پروژه های تحقیقاتی داشتن مقاله های بین المللی که تاثیر فراوانی در اخذ پذیرش دارد.

Sharif Nasiri

شریف ناصری هستم فارغ صنف ۱۲ میخواستم در نیوزلند تحصیل کنم میشه منو رهنمایی کنید

آتیه آفرینان

با سلام. اگر منظورتون فارغ التحصیل سال 12 هست باید برای دوره کارشناسی اقدام کنید. و بایستی آیلتس 6 داشته باشید در غیر اینصورت باید در کورس زبان پذیرش بگیرید.

taha saberi

با سلام ببخشید من 15 سال سن دارم میخواستم برای دوره دانشگاه ام به نیوزلند بروم به زبان انگلیسی / فرانسوی / آلمانی مسلط هستم سال بعد هم مدرک ایتالیایی رو میگیرم چند تا هم مدرک بین المللی کامپیوتر دارم چگونه میتوانم ویزای دانشجویی نیوزلند رو بگیرم آیا میتوانم

آتیه آفرینان

با سلام. شرایط خوبی دارید و به راحتی میتوانید اقدام نمایید.

ملیکا

سلام کارشناس فیزیوتراپی هستم ۲۵ سال سن دارم با آیتلس ۷ میخواستم برای کار یا تحصیل در نیوزیلند اقدام کنم ، لطفا من رو راهنمایی کنید

آتیه آفرینان

با سلام. شرایط مناسبی دارید و میتوانید برای تحصیل در مقطع ارشد اقدام نمایید.

پرینا

درود بر شما من یه دختر ۱۵ ساله هستم ایا میتوانم در مدریه های نیوزیلند درس بخونم هزینه ها چقدره دوره راهنمایی ام با نعدل بالای 19.60پاس کردم

آتیه آفرینان

با سلام. از 12 تا 18 سال امکان گرفتن پذیرش در مدارس هست. و سطح زبان انگلیسیتون باید در حد آیلتس 4.5 باشد. شهریه مدارس سالیانه میانگین 36000 الی 44000 دلار نیوزلند می باشد.

آرش

سلام وقت شما بخیرمیبخشید ۲ سوال داشتم در مورد تحصیل در نیوزلند:کارشناسی ارشد دارم از دانشگاه ازاد، ایا میتونم دوباره برای پذیرش ارشد نیوزلند اقدام کنم؟۳۰ سال دارم.مدارک دانشگاه های ایران( علمی کاربردی، ازاد) مورد قبول جهت تحصیل میباشد؟

سارا جوادی

با سلام بله میتوانید اقدام کنید و مدرک شما مورد قبول است.

فاطمه

سلام روز بخیرمن 29 سالمه کارشناسی ارشد بهداشت محیط دارم و تا ی کم دیگه امتحان ایلتس میدم و میخوام کارامو انجام بد برای بورس شدن تو مقطع دکتری. همسرم دیپلم داره میخوام بدونم چه جوری اقدام کنیم که باهم بتونیم بریم و این که ایا او هم میتونه تو مقطع کارشناسی فاند بگیره یا نه؟

سارا جوادی

با سلام برای اکثر کشورها مثل نیوزلند در صورتی که شما اقدام نمایید همسر هم میتونن همراهتون بیان .گرفتن فاند در مقطع کارشناسی تقریبا غیر ممکن است.

رضا

با سلام. من نظر مثبت یکی از اساتید را برای مقطع دکترا در کشور نیوزلند را جلب کرده ام. همه مدارک و پروپورپزال تحقیقاتی هم ارسال کرده ام. آیا هزینه تحصیل برای دوره دکترا بالاس؟ 

م.ر

سلام میشه بگین رزومه تون چطوریه؟

سارا جوادی

با سلام تحصیل در مقطع دکترا هزینه بسیار بالایی در نیوزلند ندارد و احتمال خیلی زیاد شما بورسیه دریافت خواهید کرد. این مورد رو حتما با استادتون چک کنید.

امیر مدنی

سلام. امیر مدنی. سن 26. مدرک تحصیلی دیپلم. مدرک آیلتس زبان. شرایط تحصیل در کالج نیوزلند بفرمایید

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، درصورتی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی را در نیوزلند دارید و دیپلم 12 ساله و مدرک آیلتس رو اخذ کردید، نیازی به گذراندن دوره کالج نداریدو میتوانید مستقیما برای مقطع کاریشناسی اقدام کنید. درصورتیکه مدرک زبان شما برای پذیرش مقطع کارشناسی کافی نباشد ، در این صورت میتوان برای کالج های زبان اقدام کرد.

نسرین

باسلام ودرود،کارشناسی پرستاری دارم باده سال سابقه کار،میخواستم برای کارویا تحصیل در نیوزلند اقدام کنم ،لطفا مرا راهنمایی کنید.

شیوا ساریخانی

با سلام برای کسب اقامت کشور نیوزلند از طریق کار ، مدارک بیشتری به غیر از مدرک دانشگاهی و سابقه کار نیاز است.در صورتی که تمایل دارید تا برای ویزای کار کشور نیوزلند اقدام نمایید، می توانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نموده تا پرونده شما را بررسی کرده و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. شماره تماس : ۰۲۱۲۲۲۲۶۷۷۷ موفق باشید

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button