تحصیل در مدارس کشور مکزیک

کشور مکزیک در آمریکای شمالی قرار گرفته است و جنوب آن دارای آب و هوای مرطوب و مساعد می باشد بنابراین یکی از دلایل تحصیل در کشور مکزیک ، شرایط مساعد زندگی در این کشور است . زبان اصلی کشور مکزیک ، اسپانیایی است ولی مردم این کشور به دلیل فرهنگ های مختلف و سکونت حجم زیاد مهاجران به زبان های مختلف دنیا از جمله زبان انگلیسی که یک زبان بین المللی است ، تسلط دارند . از این رو متقاضیان تحصیل در مکزیک نیازی به اخذ مدرک زبان اسپانیایی و تسلط به این زبان نخواهند داشت . در این مقاله قصد داریم به طور مفصل در مورد تحصیل در مدارس کشور مکزیک بپردازیم .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مکزیک ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در مکزیک ” است .

آموزش و پرورش در کشور مکزیک دارای سابقه طولانی می باشد . در حال حاضر آموزش و پرورش در کشور مکزیک توسط دبیرخانه آموزش عمومی تنظیم شده است . سیستم آموزش و پرورش در کشور مکزیک اغلب توسط طبقه اجتماعی تقسیم می شود . خانواده های ثروتمند معمولا فرزندان خود را به مدارس خصوصی می فرستند که استانداردهای بالا و کمبود معلمان خوب و کتاب های درسی کم است ، در حالی که خانواده های فقیرتر فرزندان خود را به مدارس دولتی می فرستند . دولت مکزیک کتاب های درسی رایگان برای کودکان دبستانی فراهم می کند ولی هنگامی که آنها به دبیرستان می روند ، والدین نیاز به خرید کتاب های درسی برای فرزندان خود دارند . سال تحصیلی در کشور مکزیک معمولا از ماه سپتامبر تا ژوئن است .

تحصیل در مدارس کشور مکزیک

تحصیل در مدارس کشور مکزیک

سیستم آموزشی کشور مکزیک همانند بسیاری از کشورها شامل سطوح مختلفی است که طبق سن و مهارت دانش آموز تعیین می شود و شامل موارد زیر می باشد :

مقطعسنمدت
پیش دبستانی3-5 سالگی3 سال
ابتدایی6-11 سالگی6 سال
متوسطه12-14 سالگی3 سال
دبیرستان15 -17 سالگی3 سال

در مقاله ” مهاجرت به مکزیک ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به مکزیک اطلاعات کسب کنید .

استانداردهای محتوای برنامه درسی برای مدارس ابتدایی دولتی و خصوصی شامل اسپانیایی، ریاضی، علوم طبیعی، تاریخ، جغرافیا، هنر و تربیت بدنی است.

برای تحصیل در مدارس کشور مکزیک، یافتن مدارس خصوصی کار سختی نمی باشد ولی با این حال تعداد مدارس دو زبانه محدود است ، البته این انتخاب در شهرهای بزرگ راحت ‌تر خواهد بود. اغلب مدارس دو زبانه ترکیبی از سیستم آموزشی خارجی (آمریکایی، بریتانیایی و غیره) و سیستم آموزشی مکزیک هستند . هزینه تحصیل در مدارس دو زبانه کشور مکزیک نسبت به سایر مدارس نسبتاً گران ‌تر است که در این مدارس علاوه بر هزینه ‌های ماهانه و سالانه، هزینه‌ پذیرش دانش ‌آموز و در برخی موارد همچنین هزینه‌ های حمل و نقل و سایر فعالیت ‌ها نیز باید پرداخت شود.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در مکزیک ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل در مدارس کشور مکزیک – تحصیل در مدارس بین المللی در کشور مکزیک

مدارس بین المللی در کشور مکزیک اغلب بهترین گزینه برای افراد مهاجر می باشد . والدین افراد تحصیل در مدارس کشور مکزیک اطمینان حاصل خواهند کرد که کودکان آموزش عالی در سطح جهانی دریافت می کنند و می توانند در کشور خود و یا هر جای دنیا در دانشگاه شرکت کنند . اکثر مدارس بین المللی کشور مکزیک در شهرهای بزرگ مانند مکزیکو سیتی، گوادالاخارا و مونتری هستند. انگلیسی و آمریکایی، و همچنین مدارس آلمانی، فرانسوی و ژاپنی در مکزیک در دسترس هستند. هزینه تحصیلات در مقاطع بالاتر از مدارس نخبه بیشتر از حد مجاز است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

2/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری مکزیک تحصیل در رشته پرستاری مکزیک

بیشتر دانشجویان ایرانی جهت تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری مکزیک هستند . اولین ...

تحصیل دندانپزشکی در مکزیک تحصیل دندانپزشکی در مکزیک

کشور مکزیک در دانشگاه های خود رشته های متفاوتی را از جمله رشته دندانپزشکی ارائه می دهد. در ...

تحصیل در مکزیک تحصیل در مکزیک

تحصیل در مکزیک دارای متقاضیان زیادی است. این کشور دارای آب و هوای مرطوب و مساعد است، لذا ...

نظرات کاربران
Call Now Button