تحصیل در فنلاند و از پر طرفدارترین حوزه های تحصیلی، بورسیه تحصیلی فنلاند و ادامه تحصیل در فنلاند می باشد .کشور فنلاند دارای بهترین سیستم های آموزش دنیا می باشد چرا که در سال 2012 دانشگاه های فنلاند به بهترین سیستم آموزش دنیا معروف می باشد. کشور فنلاند بر اساس نیازهای جامعه، تجارت و صنعت موارد درسی و مهارت های لازم را به دانشجویان می آموزند و به همین علت کشور فنلاند یک کشور دانشجو پذیر می باشد.

کشور فنلاند در قسمت شمالی اروپا و در منطقه اسکاندیناوی واقع شده است و یکی از مرفه‌ ترین کشور‌های شمالی اروپا می باشد. زبان رایج در این کشور فنلاندی و سوئدی می باشد. کشور فنلاند با داشتن آب و هوا و اکوسیستم پاک و سالم و همچنین با بهره گیری از بهترین سیستم آموزش عالی جزو برترین گزینه ها برای زندگی و تحصیل می باشد.

تحصیل در فنلاند

شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در فنلاند 

درخواست مشاوره تحصیلی

همراهان عزیز، لطفا برای گرفتن مشاوره تلفنی تحصیلی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کشور فنلاند جزء محدوده کشورهای اسکاندیناوی می باشد و در شمال قاره اروپا واقع شده است که 80 درصد این کشور از جنگل پوشیده است.

از شرایط و قانون اعزام دانشجو به فنلاند و تحصیل در کشور فنلاند پرداخت شهریه برای اتباع خارجی و غیر بومی فنلاند تصویب شده است یعنی دانشجویان برای تحصیل در فنلاند باید شهریه پرداخت کنند که تا سال 2017 به صورت اختیاری و بعد از آن به صورت اجباری خواهد شد.

تحصیل در مدارس کشور فنلاند

کشور فنلاند بهترین مدارس را در دنیا دارد و نظام آموزشی فنلاند یکی از معتبر ترین سیستم های آموزشی می باشد .طبق تحقیقات به عمل آمده دانش آموزانی که کمترین وقت را در مدرسه می گذرانند، بهترین نتیجه را میگیرند. اما چرا مدارس کشور فنلاند، بهترین مدارس دنیا هستند؟ به دلایل زیر:

  • دانش آموز در مدارس کشور فنلاند مشغول یاد گرفتن است اما این یاد گرفتن حین بازی است.
  • دانش آموزان در کشور فنلاند به هیچ وجه تکلیفی در خانه انجام نمی دهند و دانش آموز تمام کارهای خود را در مدرسه انجام می دهد
  • از دانش آموز تا پایان دوره ابتدایی که 6 است هیچ امتحانی ازش گرفته نمی شود و فقط یک امتحان نهایی در پایان این دوره شش ساله از وی گرفته می شود.
  • یکی دیگر از مشخصات مدارس فنلاند زیاد بودن ساعات زنگ تفریح و ناهار می باشد که تقریبا 3 الی 4 است و اینکه کلا 20 ساعت در طول هفته دانش آموز باید به مدرسه برود.
  • هزینه تحصیل در مدارس کشور فنلاند رایگان می باشد.
  • در مدارس فنلاند دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی به 2 زبان خارجی علاوه بر زبان مادری خود آشنایی دارند که این طرح آموزشی به مدت 5 سال اجرا می شود و دانش آموز دو زبان خارجی یاد می گیرد.
  • تمامی معلمانی که برای مدارس انتخاب می شوند با سخت گیری های بسیار زیادی انتخاب می شوند و تمامی آنها دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشد و ویژگی که این مدارس را متمایز کرده است این که معلم در آموزش آزادی عمل و خلاقیت دارد و هر طور که تمایل داشته باشد می تواند مفاهیم را به دانش آموزش انتقال دهد.
  • یکی از مهمترین نکات سیستم آموزشی کشور فنلاند این است که امکان ترک تحصیل وجود ندارد و در صورتی که دانش آموزی در درسی ضعیف باشد، معلم وظیفه دارد به وی توجه ویژه ای داشته و ساعات بیشتری را به آن اختصاص دهد و همچنین روانشناسان و مشاوران مدرسه نیز دانش آموزی را که مشکل آموزشی داشته باشد، حمایت می کنند.
  • در مدارس کشور فنلاند توجه بسیار زیادی به تغذیه بچه ها می شود و سالم ترین و بهترین تغذیه ها در اختیار بچه ها قرار می گیرد.

تحصیل کارشناسی در فنلاند 

تحصیل کارشناسی در فنلاند یک دوره تحصیلی 4 ساله است که به زبان فنلاندی یا سوئدی می باشد که برای ورود به این مقطع، قبولی در آزمون ورودی دانشگاه ها ضروری است.
تحصیل در فنلاند در مقطع کارشناسی معمولا به زبان فنلاندی می باشد و دانشجوی متقاضی جهت اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی در کشور فنلاند ملزم به ارائه مدرکی نشان بر تسلط به زبان فنلاندی قبل از ورود به دانشگاه های کشور فنلاند می باشد.

 تحصیل در مقطع کارشناسی فنلاند

تحصیل کارشناسی ارشد در فنلاند 

تحصیل کارشناسی ارشد در فنلاند یک دوره تحصیلی 2 ساله است که به زبان انگلیسی ارائه می شود و داشتن مدرک کارشناسی با معدل بالای 15 از 20 و همچنین مدرک زبان آیلتس 6.5 مورد نیاز می باشد.
برای تحصیل در فنلاند در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان غیر اروپایی مستلزم پرداخت شهریه می باشد. شما می توانید در حین تحصیل در فنلاند در مقطع کارشناسی ارشد 20 تا 25 ساعت در هفته کار کنید و در حین تعطیلات اجازه 40 ساعت کار در هفته را دارید

تحصیل دکترا در فنلاند 

تحصیل دکتری در فنلاند یک دوره تحصیلی 3 تا 4 ساله است که به زبان انگلیسی ارائه می شود و داشتن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با معدل بالای 16 از 20 و همچنین مدرک زبان آیلتس 7 و پروپوزال قوی مورد نیاز می باشد.
شما اجازه دارید در حین تحصیل در فنلاند در مقطع دکترا 20 تا 25 ساعت در هفته کار کنید و در حین تعطیلات اجازه 40 ساعت کار در هفته را دارید.

روند اخذ پذیرش برای تحصیل در فنلاند در مقطع دکترا به شرح زیر می باشد:

  • یافتن مکان خالی تحقیقاتی در یک دانشگاه
  • ارتباط با استاد مریوط به گروه تحقیقاتی یافته شده
  • گرفتن نظر موافق استاد نسبت به سوابق شما
  • صحبت برای پشتیبانی مالی
  • گرفتن نامه پدیرش
  • مراجعه به سفارت

تحصیل پزشکی در فنلاند 

دانشگاه های پزشکی در فنلاند یکی از معتبرترین و پر طرفدارترین رشته های دانشگاهی در فنلاند می باشد. بعد از فارغ التحصیل شدن دانشجویان به راحتی می توانند در تمامی کشورهای جهان به کار مشغول شوند. برای تحصیل در فنلاند در رشته پزشکی باید در آزمون ورودی زبان سوئدی یا فنلاندی قبول شوند.
هر چند تحصیل در فنلاند با این زبان بسیار دشوار می باشد که باعث شده بسیاری از افراد منصرف بشوند و در کشورهایی مانند اتریش تحصیل کنند.

هزینه تحصیل در فنلاند 

دولت فنلاند قانون شهریه دار شدن دانشگاه ها در این کشور را برای اتباع خارجی و غیر فنلاندی تصویب نموده است، که به موجب آن دانشجویان خارجی برای تحصیل در دانشگاه های فنلاندی باید شهریه پرداخت کنند. بعد از پاییز سال 2017 طبق قانونی پرداخت شهریه برای اتباع خارج از اتحادیه اروپا ضروری شد و بین 4 هزار تا 18 هزار یورو به صورت سالانه تعیین شد.
تحصیل برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های علمی کاربردی (UAS) نسبت به دانشگاه های اصلی در فنلاند با شهریه کمتری امکانپذیر است. دانشگاه های فنلاندی به دانشجویان مستعد و ممتاز خارج از اتحادیه اروپا، بورسیه های تحصیلی را با توجه به رشته و مقطع موردنظر اعطا می کنند.

دانشجویان در حین تحصیل در فنلاند اجازه  20 ساعت کار و در حین تعطیلات 40 ساعت کار در هفته را دارند و بدین شکل امکان پوشش هزینه های تحصیل و زندگی را تا حد بسیاری خواهند داشت. پس از به پایان رساندن تحصیلات در فنلاند، دانشجویان می توانند ویزای خود را به مدت 1 سال تمدید کرده و در این مدت در جستجوی کار باشند و در صورت موفقیت می توانند ویزای خود را برای مدت طولانی تری تمدید کنند.
شرایط زبانی (language proficiency) در دانشگاه ‏های فنلاند، آیلتس 6.5 تا 7 آکادمیک می باشد و رزومه قوی و مطلوب دانشجو با داشتن انگیزه نامه مناسب، یکی از شروط مهم برای کسب بورسیه و تحصیل رایگان در فنلاند است.

تحصیل رایگان در فنلاند

تحصیل به صورت رایگان و به زبان انگلیسی برای مقطع دکترا در دانشگاه های فنلاند، دانشجویان بسیاری را جذب این کشور کرده است. همه دانشجویانی که برای مقطع دکترا در دانشگاه های فنلاند اقدام می کنند، مدارکشان برای بورسیه تحصیلی بررسی می شوند.
در مقطع ارشد شما مستلزم داشتن معدل 13 به بالا و در مقطع دکترا 15 به بالا می باشید و بر خلاف مقطع لیسانس نیازی به قبولی در آزمون ورودی نخواهید داشت.توجه داشته باشید که داشتن معدل بالای 15 دلیلی قطعی برای اخذ بورسیه نیست.

تحصیل رایگان در فنلاند

مزایای تحصیل در فنلاند 

مزایای تحصیل در فنلاند به شرح زیر می باشد:

  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی در کشوری که اکثر مردم با زبان انگلیسی آشنا هستند.
  • امکان تحصیل در دانشگاه های برتر جهانی در فنلاند مورد تأیید وزارت علوم ایران
  • امکان تحصیل در کلیه رشته های تحصیلی در برترین دانشگاه ها
  • امکان استفاده از بورسیه های تحصیلی برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا
  • امکان تردد 90 روزه در حوزه کشورهای عضو شنگن با دریافت ویزای شنگن فنلاند
  • امکان تحصیل برای یک ترم در خارج از فنلاند به عنوان دانشجوی تبادلی (exchange student)
  • مکان پیدا کردن فرصت های شغلی متنوع در صورت تسلط به زبان فنلاندی یا سوئدی در کشوری با درصد بیکاری بسیار پایین

چرا تحصیل در فنلاند 

کشور فنلاند کشوری بسیار عالی با کیفیت آموزش بسیار بالا برای ادامه تحصیل در تمامی رشته ها می باشد به همین علت بسیار از افراد تحصیل در فنلاند را انتخاب می کنند. در حال حاضر 7000 دانشجوی بین المللی از 40 کشور دنیا در فنلاند مشغول به تحصیل هستند.
پس می توان از مهمترین مزایای تحصیل و انتخاب کشور فنلاند برای تحصیل را به کیفیت بالای آموزش اشاره کرد. بیشتر از 300 رشته در کشور فنلاند به زبان انگلیسی می باشد که بخشی از این رشته ها به شکل عملی و کاربردی می باشد .

کشور فنلاند دارای ثبات اقتصادی و سیاسی می باشد و همچنین مردمان این کشور به راحتی به زبان انگلیسی صحبت می کنند . 8 تا از دانشگاه های فنلاند جزء 500 دانشگاه برتر دنیا می باشند و دانشگاه Helsinki را می توان نام برد که رتبه  104 را در دنیا دارد.

چرا تحصیل فنلاند

ویزای تحصیلی فنلاند 

برای اخذ ویزا جهت تحصیل در فنلاند در ابتدا به شما یک ویزای موقت می دهند که وارد کشور فنلاند شوید و بعد از انجام کارهای مرتبط با دانشگاه از اداره مهاجرت کارت اقامت را دریافت کنید.
اقامت موقت شما در فنلاند 1 ساله می باشد و باید آن را هرسال تمدید کنید. از سال 2012 به بعد کارت اقامت به شکل مستقیم در خود سفارت فنلاند در تهران صادر و به متقاضی داده می شود.

دانشگاه های کشور فنلاند 

دانشگاه های فنلاند عبارتند از:

  • Aalto University
  • Åbo Akademi University
  • Hanken School of Economics
  • Lappeenranta University of Technology
  • Tampere University of Technology
  • University of Eastern Finland
  • University of Helsinki
  • University of Jyväskylä
  • University of Lapland
  • University of Oulu
  • University of Tampere
  • University of Turku
  • University of Vaasa
  • University of the Arts Helsinki

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم فنلاند

گروه الف (ممتاز)

  1. Aalto University
  2. Abo Akademi University
  3. LUT University (Lappeenranta University of Technology)
  4. Tampere University
  5. Tampere University of Technology
  6. University of Eastern Finland
  7. University of Helsinki
  8. University of Jyvaskyla
  9. University of Oulu
  10. University of Turku

گروه ب (خوب)

  1. HAMK University of Applied Sciences / Hameen Ammattikorkeakoulu

گروه ج (متوسط)

  1. Hanken School of Economics / Hanken Svenska Handelshogskolan
  2. Haaga – Helia University of Applied Sciences / Haaga Helia Ammattikorkeakoulu
  3.  Metropolia University of Applied Sciences
  4. Jyvaskyla University of Applied Sciences / Jyvaskylan Ammattikorkeakoulu
  5. Laurea University of Applied Sciences / Laurea- Ammattikorkeakoulu
  6. Novia University of Applied Sciences (Sydvast Polytechnic) / Yrkeshogskolan Novia
  7. Oulu University of Applied Sciences
  8. Satakunta University of Applied Sciences / Satakunnan Ammattikorkeakoulu
  9. Savonia University of Applied Sciences
  10. Turku University of Applied Sciences / Turun Ammattikorkeakoulu
  11. University of Vaasa / Vaasan Yliopisto
  12. Vaasa University of Applied Sciences

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فنلاند

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فنلاند

دانشگاه های علمی کاربردی (UAS) فنلاند 

دانشگاه های علمی کاربردی (UAS) فنلاند عبارتند از :

  • Åland University of Applied Sciences
  • Arcada University of Applied Sciences
  • Centria University of Applied Sciences
  • Diaconia University of Applied Sciences
  • Haaga-Helia University of Applied Sciences
  • HAMK University of Applied Sciences
  • Metropolia University of Applied Sciences
  • HUMAK University of Applied Sciences
  • JAMK University of Applied Sciences
  • Kajaani University of Applied Sciences
  • Karelia University of Applied Sciences
  • Lahti University of Applied Sciences
  • Lapland University of Applied Sciences
  • Laurea University of Applied Sciences
  • Novia University of Applied Sciences
  • Oulu University of Applied Sciences
  • Saimaa University of Applied Sciences
  • Satakunta University of Applied Sciences
  • Savonia University of Applied Sciences
  • Seinäjoki University of Applied Sciences
  • Tampere University of Applied Sciences
  • Turku University of Applied Sciences
  • VAMK – Vaasa University of Applied Sciences
  • XAMK – South-Eastern Finland University of Applied Sciences

سخن پایانی

کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ بورسیه تحصیلی فنلاند ، تابعیت و اقامت تحصیلی در فنلاند را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه تحصیل در فنلاند می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل به زبان انگلیسی در فنلاند برای دانشجویان بین المللی وجود دارد؟

بله، برای دانشجویان بین المللی درصورت دریافت بورسیه تحصیلی ، امکان تحصیل رایگان در فنلاند به زبان انگلیسی موجود می باشد.

شرایط تحصیل کارشناسی در فنلاند به چه صورت می باشد؟

حداقل معدل در مقطع کارشناسی در فنلاند 13 می باشد، طول دوره کارشناسی در فنلاند تقریبآ 3 تا 4 سال می باشد.

هزینه زندگی در فنلاند چقدر است؟

کلیه هزینه های زندگی یک دانشجو در دوره تحصیل و زندگی خود در کشور فنلاند در حدود 8 تا 10 هزار یورو در سال می باشد.

4.5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری فنلاند تحصیل در رشته پرستاری فنلاند

تحصیل در رشته پرستاری فنلاند با لحاظ کردن شرایط و سیستم آموزشی فنلاند دانشجویان و متقاضیان...

مهاجرت کاری به فنلاند مهاجرت کاری به فنلاند

مهاجرت کاری به فنلاند یکی از راه های ورود به کشور فنلاند و اخذ اقامت این کشور است. همانطور ک...

کار در فنلاند کار در فنلاند

کار در فنلاند همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد مهاجرت به این ک...

نظرات کاربران
مریم خاکستری

سلام ببخشید برام ۳تا سوال پیش اومد ۱_ برای دانش آموزان فنلاند کنکور وجود دارد ؟ برای ورود به دانشگاه. ۲-برای انتخاب رشته ورود به دبیرستان استعداد یابی می شود یا سلیقه ای است ؟ یامعدلی...‌

آتیه آفرینان

با سلام. خیر کنکور نیازی نیست. لطفا وارد لینک رزرو وقت مشاوره شوید تا کارشناسان مجرب ما راهنمایی کاملتان کنند.

کیان

سلام وقت بخیر من لیسانس معماری دارم از دانشگاه غیر انتفاعی تهران و مدرک زبان آیلتس دارم با نمره ۸ آیا میتونم برای ادامه تحصیل به دانشگاه های دولتی فنلاند اقدام کنم ؟

آتیه آفرینان

با سلام. بله مشکلی نیست.

نرگس

با سلام حضور شما. ممنون میشم در مورد سوالم راهنمایی بفرمایید. من ۴۰ سالمه. متاهل هستم و فرزند ندارم. مدرک کارشناسی ارشد زبان انگلیسی دارم. به زبان انگلیسی مسلطم. مدرک تافل دارم (که البته منقضی شده و در صورت نیاز باید مجددا امتحان بدم). سه مقاله دارم و مدت ۲۰ سال هست که به تدریس و ترجمه متون انگلیسی مشغولم. پنج کتاب ترجمه شده هم دارم. با این شرایطی که دارم، آیا میتونم برای دکترای زبان انگلیسی از دانشگاههای فنلاند فاند بگیرم؟

آتیه آفرینان

با سلام. خیر متاسفانه کشورهای حوزه اسکاندیناوی پذیرش مستقیم در مقطع دکتری نمیدهند.

وحید

با سلام و وقت بخیر خدمت شما. ممنون میشم منو راهنمایی کنید. مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه دولتی دارم. رزومه م بسیار قویه حدود ۸۰ مقاله آی اس آی دارم و کلی پروژه تحقیقاتی دیگه. زبانم متوسطه اما مدرک زبان ندارم. متاهل هستم و فرزند ندارم. آیا میتونم از دانشگاههای فنلاند برای دکترای روانشناسی فول فاند بگیرم؟

آتیه آفرینان

با سلام. خیر، کشورهای حوزه اسکاندیاوی در مقطع دکتری پذیرش مستقیم نمیدهند.

جهانمهر

با سلام. 45 ساله هستم. مدرک مهندسی مکانیک با معدل 14 و سابقه کار مرتبط. همچنین آیلتس 6 آکادمیک. آیا میتوانم برای مقطع ارشد در فنلاند اقدام کنم ؟ با توجه به گپ تحصیلی ریسک زیادی وجود دارد؟ با تشکر

آتیه آفرینان

با سلام. به دلیل شرایط سنی بهتر هست کشور دیگه ای رو برای تحصیل انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02172207 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

احمد

با سلام بنده آخر سال 2022 40 سالم تموم میشه مدرک لیسانس عمران -آب و فاضلاب دارم 18 سال سابقه کاری مرتبط دارم می خوام برای ارشد در فنلاند ادامه تحصیل بدم معدل لیسانسم 13 و 43صدم هستش آیا امکانشو دارم؟ هزینه های شهریه و زندگی رو هم میتونم جور کنم

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز با توجه به شرایط سنی شما، مهاجرت تحصیلی ریسک بالایی دارد. برای اطلاع از روش های متناسب با شرایطتان حتما با شماره 02172207 تماس بگیرید.

نهدی

با سلام کارشناسی ارشد روان شناسی دارم مدرک زبان ندارم سنم 38 و متاهل هستم فرزند نداریم برای کارشناسی بدون مدرک زبان میتونم اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام با توجه به شرایط سنی و گپ تحصیلی برای مقطع لیسانس نمی توانید اقدام کنید اما گزینه های دیگری متناسب با شرایطتان دارید که در جلسه مشاوره راهنماییتون می کنند. جهت رزرو وقت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

قربانی

سلام و وقت بخیر من ۲۵ سالمه، معدل ۱۴.۹۷ کارشناسی مهندسی صنایع زبانم خوبه و با توجه به آزمون تعیین سطح زبان که دادم، گفتن با سه چهار ماه مطالعه، میتونم آیلس ۷ بگیرم دو سال سابقه کاری مرتبط دارم میخواستم بدونم شانس گرفتن ویزای تحصیلی برای ارشد چقدره؟ و اینکه چقدر باید سرمایه داشته باشم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

آتیه آفرینان

با سلام شرایط مناسبی دارید اما متاسفانه تحصیل در فنلاند تحصیل رایگان نیست بسته به زبان تحصیل، مقطع و دانشگاه 6000_18000یورو هزینه دارد که به این رقم هزینه های زندگی نیز اضافه می شود. جهت بررسی پشتوانه ی مالی و رزومه تحصیلی با شماره 02172207 تماس بگیرید.

عباس پور

سلام میخواستم بدونم با داشتن مدرک کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی میتونم برای ارشد رشته علوم تربیتی اقدام کنم بانمره آیلتس ۶.۵ و معدل ۱۵ و سنم ۲۴ و اینکه چون رشته ارشد رو متفاوت انتخاب میکنم مشکلی پیش نمیاد؟

آتیه آفرینان

با سلام بهتره هست که برای رشته ای که فارغ التحصیل شدین اقدام کنید اما لازمه شرایطتون به صورت تخصصی بررسی شه و استعلام دانشگاه و رشته گرفته شود با شماره 02172207 تماس بگیرید.

فرزان

با سلام. امسال کارشناسی رو در دانشگاه دولتی، با معدل ۱۸/۴۳ در رشته ی مهندسی نرم افزار گرفتم. رزومه ی قوی دارم. آیا شانسی برای فول فاند در دانشگاههای فنلاند دارم؟ ممنون از راهنمایتون.

آتیه آفرینان

با سلام معدلتان مناسب هست برای اقدام اما برای اخذ فاند در کنار معدل ارائه ی رزومه ی تحقیقاتی و شرکت در آزمون های بین المللی تاثیر فراوان دارد.

Hadise

سلام خسته نباشید،آزمون ورودی کارشناسی دانشگاه های فنلاند شامل چه دروسی میشود و آیا ضروری هست میشه درمورد آزمونش یکم اطلاعات بدین هرجا گشتم چیز زیادی در موردش گفته نشده؟

آتیه آفرینان

با سلام اخذ پذیرش و ویزا فنلاند برای مقطع کارشناسی خیلی سهل الوصول نیست، بسته به رشته ی مورد علاقتون موارد امتحانی متفاوت می باشد. جهت دریافت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

میترا

با سلام ایا با سی و دو سال سن، امکان تحصیل برای مستر مجدد و یا دکتری در رشته های مدیریت صنعتی، یا مهندسی صنایع و یا مهندسی فناوری اطلاعات وجود دارد؟

آتیه آفرینان

با سلام امکان تحصیل با توجه به شرایط سنی شما وجود دارد اما بهتر هست که برای کشور دیگری اقدام کنید

محمد

سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه کارشناسی کنترل کیفی موادغذایی دارم و نمره تافلم ۸۵ هست. گپ تحصیلیم ۲ ساله. سابقه کار مرتبط ندارم این ۲ سال درگیر خوندن زبان بودم. میخواستم بدونم ریسک صدور ویزا برای من چقدره میتونم ارشد اقدام کنم برای فنلاند؟

آتیه آفرینان

با سلام با توجه به شرایط سنی و مدرک زبانتون، از شانس خوبی برخوردار هستید.

نسترن

باسلام وقتتون بخیر بنده ناشنوا هستم آیا ناشنوایان درفنلاند استخدام شرایط ویژه وخاصی دارند یا نه؟؟ محدودیتی برای استخدام ندارندباتوجه به قانون یکسان بودن همه درقانون اساسی خودشان. من فرهنگی هستم در مدارس ناشنوایان دختر تدریس میکنم به طورخاص سؤالم درارتباط بااستخدام درآموزش وپرورش برای بنده ناشنوا است که آیامی تواندشغل معلمی در فنلاند راانتخاب کندوپذیرش می شود یا نه؟؟؟

آتیه آفرینان

باسلام پروسه ی مهاجرت کاری نیازمند به ارائه ی جاب آفر(دعوتنامه ی کاری) از کارفرما فنلاندی هست، از آنجا که متقاعدکردن کارفرما نیاز به تحصیلات عالی و مدرک زبان دارد همچنین پروسه ی صدور دعوتنامه بسیار پیچیده است، این روش را پیشنهاد نمی کنم.

عادله

سلام وقت بخیر کدوم دانشگاه فنلاند موقعیت تحصیل برای مقطع دکترا معماری رو داره؟

آتیه آفرینان

با سلام، جهت بررسی و مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

حسن

باسلام آیامعلولان درفنلانددراستخدام شرایط ویژه وخاصی دارندیاخیرمحدودیتی برای استخدام ندارندباتوجه به قانون یکسان بودن همه درقانون اساسی خودشان. به طورخاص سؤالم درارتباط بااستخدام درآموزش وپرورش برای یک شخص معلول است که آیامی تواندشغل معلمی راانتخاب کندوپذیرش می شودیاخیر؟

آتیه آفرینان

سلام ، بستگی به شغل و کارفرمای شما خواهد داشت ، برای هر شغلی توانایی و المان هایی تعریف شده اما از نظر قانونی تفاوتی نیست .

مهدی

سلام. آیا دانشگاه های علمی‌کاربردی فنلاند در مقطع ارشد پذیرش دارند و آیا با مدرک ارشد دانشگاه های علمی و کاربردی می توان در مقطع دکتری ادامه تحصیل داد؟

بهنام

با سلام و خسته نباشیدسوالم در مورد محدودیت سنی هست ، من ۲۹ سلل دارم و قصد تحصیل در مقطع لیسانس برای رشته نوازندگی رو دارم اما نمیدونم شرایط سنی پذیرش به چه صورت هستممنون میشم راهنماییم کنید

آتیه آفرینان

سلام. با مدرک ارشد از دانشگاه های علمی کاربردی امکان اقدام برای دکتری فنلاند را دارید.

مهدی

سلام. آیا همسر دانشجو اجازه کار تمام‌وقت‌در فنلاند را دارد؟

آتیه آفرینان

سلام ، بله.

مهسا

سلام من لیسانس آموزش زبان انگلیسی دارم ولی مدرک اصلیم ۶ماه تا یکسال دیگه میاد بنظرتون برای ارشد با این شرایط میتونم اقدام کنم و این که کدوم شهر رشته منو در مقطع ارشد دارن؟ درضمن من هنرستان بودم و پیش دانشگاهی ندارم این میتونه مشکل ساز بشه؟ سرمایه هم حدودا ۵۰۰ میلیون دارم . ممنون میشم اگه پاسخ بدین.

آتیه آفرینان

سلام اینکه هنرستان بودید برای پذیرش در مقطع ارشد مشکلی نخواهد داشت اما در رابطه با رشته و بررسی رزومه ی تحصیلیتان پیشنهاد میکنم با موسسه تماس بگیرید.

لیلی

با سلام پذیرش در مقطع دکتری شرط سنی داره؟ شما دقیقا اطلاع دارید تا چه سنی حدودا میشه پذیرش گرفت؟

آتیه آفرینان

سلام. خیلی پاسخ مشخصی به سوالتان نمی توان داد برای کشور فنلاند نهایت تا 40 سالگی، بسته رزومه ی تحصیلی فرد می توان اقدام کرد.

اروین

من ۱۷ سالمه دو سال پیش به یکی از کشور های اسکاندیناوی سفر کردم و حتی پرونده موفق اقامت هم گرفتم ولی نتونستم برم الام میخوام ویزای تحصیلی فنلاند رو بگیرم میتونم نمره هام عالی و بع زبان اینگلیسی مسلطم

آتیه آفرینان

سلام با ارائه ی مدرک دیپلم و مدرک ایلتس در سطح 6/5 برای کارشناسی می توانید اقدام کنید. اگر هم برای مدارس قصد دارید بایستی فردی در کشور فنلاند مسئولیت سرپرستی(قیم شما شود ) را قبول کند.

الناز

سلام و وقت بخیر دانشگاه علمی و کاربردی در فنلاند برا دکتری و ارشد مجدد فاند میده؟؟؟؟

آتیه آفرینان

باسلام. مقطع ارشد پولی هست و شهریه ها شبیه به کشور سوئد هست. در مقطع دکتری معدل، پایان نامه، رزومه، مقاله، نمره زبان و... همه تاثیرگذار هستند.

EhsanArtan

سلام و عرض ادب میشه لطفا بنده را راهنمایی کنید؟ من 29 سالم و ارشد الکترونیک دارم با دو مقاله ISI سطح زبانم خوب است ولی مدرک ندارم. هدفم تحصیل مجدد دوره ارشد در فنلاند است. هزینه دوره ارشد چقدر است؟ چه رشته هایی در حوزه برق از موقعیت های شغلی بهتری برخوردارند؟ و اینکه درسته 98% کسانی که فارغ التحصیل می شوند مشغول به کار می شوند؟ چون موسسه ای ادعا میکرد که هدف فنلاند از ایجاد دانشگاه آموزش نیرو برای موقعیت شغلی هستش.ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر. برای شما برای دکتری با موقعیت کاری برای کشور سوئد و فنلاند می توانیم اقدام کنیم حتی بدون مدرک زبان برای دوره های یادگیری زبان انگلیسی کشور سوئد هم مناسب می باشد. ولیکن اگر هدف شما تحصیل در مقطع ارشد کشور فنلاند هست، شهریه ی دانشگاه 800 - 14000 یورو می باشد.

الهام

ددلاین ارسال مدارک برای مقطع دکتری کی هست؟

سارا جوادی

با سلام مقطع دکتری ددلاین ندارد. بستگی به هر پوزیشن دارد.

سروش

سلام تشکر به خاطر مطالب خوبی که در اختیار قرار میدهید.امکان دریافت پذیرش  ارشد مجدد از دانشگاه های فنلاند وجود دارد؟من کارشناسی ارشد ام رو داخل ایران از دانشگاه ازاد گرفتم و میخوام برای یک ارشد دیگر برای فنلاند اقدام کنم

سارا جوادی

با سلام سپاس از همراهی شما. بله امکان پذیر است

ارمین

سلام وقت بخیر تشکر بابت مقاله خوبتون.میبخشید من ارشد نرم افزار دارم . میتونم برای ارشد برای فنلاند اقدام کنم؟مدارک همه دانشگاه های ایران (علمی کاربردی ، ازادو...)مورد قبول فنلاند جهت تحصیل هستند؟

سارا جوادی

با سلام سپاس از همراهی شما بله مدارک ایران در فنلاند ارزشیابی می شوند.

فردین

سلام برای فوق دکترای جراحی مغزواعصاب کدام دانشگاه بورسیه میدهد.متشکرم

سارا جوادی

با سلام برای بررسی شرایط شما برای دریافت بورسیه باید رزومه تحصیلی و کاری شما بررسی شود.لطفا با واحد مشاوره گروه آتیه آفرینان تماس حاصل نمایید تا همکاران وقت مشاوره حضوری یا تلفنی برای بررسی شرایط شما ترتیب دهند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button