برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی یونان، مقیاس های پذیرش مربوط به علوم، زیست شناسی، شیمی و فیزیک است. برخی از دانشگاه ها می توانند شرایط بیشتری جهت پذیرش داشته باشند. برنامه مدرن فیزیوتراپی بین المللی یک درجه خاص جهت دانشجویان دوره کارشناسی می باشد که شامل آموزش فیزیوتراپی ، گفتار ، فیزیوتراپی با تاکید بر فیزیوتراپی می باشد.
به دلیل همکاری نزدیک دانشگاه ها ، دانش آموزان می توانند مهارت های حرفه ای خود را طی سال تحصیلی در خارج از کشور تقویت کنند . در هر صورت ، این اقامت در خارج از کشور نیز معادل آن است که دانش آموزان فرصت بهبود مهارت های زبان خود ، تست محدودیت های فردی خود و تجربه های فرهنگ های دیگر را برای گسترش افق های خود را فراهم نمایند .

برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع بورسیه تحصیلی یونان مقاله ” انواع بورسیه تحصیلی یونان ” را مطالعه نمایید .

برنامه های فیزیوتراپی در یونان

برنامه فیزیوتراپی درجه بنیادی ، سبب توانایی دانش آموزان می شود تا در دوره فیزیوتراپی مهارت خاصی به دست آورند . بعد از پایان برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد ، فارغ التحصیلان می توانند جهت اخذ مجوز فیزیوتراپیست ها در سراسر اروپا درخواست نمایند . فیزیوتراپیست ها به عنوان فارغ التحصیل رشته فیزیوتراپی دارای دانش عمیق در خصوص بیماری ها و آسیب های سیستم عضلانی اسکلتی و مکانیسم های دیگر در خصوص اختلال در سلامتی دارند . فیزیوتراپ ها برنامه های درمانی و توانبخشی را طبق تشخیص های پزشکی و مشاهدات عینی ، می آموزند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل دندانپزشکی در یونان به مقاله ” تحصیل دندانپزشکی در یونان ” مراجعه کنید .

برنامه های فیزیوتراپی در یونان
برنامه های فیزیوتراپی در یونان

فرصت های شغلی فیزیوتراپی در یونان

دامنه برنامه فیزیوتراپی شامل عضلات ، رباط ها و بیماری های مشترک می باشد که شامل آسیب ، بیماری یا ناتوانی جسمی می گردد . برای جلوگیری از ضعف های موضعی و کمبود حرکت ، که امکان دارد به مشکلات بهداشتی تبدیل شود ، می توانید با بیماران سالم که جهت پیشگیری اقدام می نمایند ، مرتبط شوید . این اقدامات پیشگیرانه شامل ماساژ ، تمرین تنفس ، ترمو ، الکترو و آبرسانی است ، اما فعالیت بدنی اساس بیشتر مداخلات فیزیوتراپی می باشد . بازار کار فیزیوتراپی در کشور یونان شامل موارد زیر است :

  • اقدامات خصوصی ؛ به عنوان یک کارمند یا خودکار در کشور یونان
  • کار در مراکز توانبخشی در یونان
  • کار در درمانگاه ها و بیمارستان های کشور یونان
  • مشاغل در بخش خصوصی مربوط به فیزیوتراپی در یونان
  • باشگاه های ورزشی و کنفدراسیون های کشور یونان
  • موسسه های ورزشی کشور یونان
  • دانشگاه های آموزشی و پژوهشی در یونان

بورسیه تحصیلی کشور یونان

بورسیه تحصیلی در کشور یونان شامل کسانی است که قصد تحصیل در دانشگاه های یونان را داشته باشند . افراد متقاضی لازم است با تکمیل فرم های واحد درخواستی جهت خواستن بورسیه تحصیلی می باشد که بعد از ارسال درخواست ارزیابی می شود . امکان دارد با توجه به شرایط افراد یک بورسیه تحصیلی مناسب به آن ها ارائه شود ، دولت یونان قوانینی دارد که به دانشگاه ها و موسسه های دیگر آموزش عالی اجازه می دهد که این قوانین طبق شایستگی و لیاقت علمی به دانشجویان خود کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند .

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button