تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین

تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین به دلیل کیفیت بالای آموزشی این کشور از رشته های جذاب به شمار می رود . دوره تحصیل در رشته فیزیوتراپی جزء برنامه های آموزشی اصلی بیشتر دانشگاه های کشور چین است . زمان لازم جهت اتمام دوره فیزیوتراپی در چین و دریافت مدرک لیسانس فیزیوتراپی در کشور چین 3 سال می باشد و دانشجویان در این 3 سال می توانند از امتیازات تحصیلی در چین همانند آموزش به زبان انگلیسی ، کیفیت بالای تحصیلی ، دریافت بورسیه های تحصیلی مختلف و امکان کار دانشجویی استفاده کنند .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین از جمله محبوب ترین رشته های تحصیلی است . تحصیل در رشته فیزیوتراپی شامل مهارت آموزی در زمینه بهبود و ارتقای سلامت جسمانی و امید آفرینی جهت افراد معلول یا آسیب دیده است ، بازار کار و فرصت های شغلی فیزیوتراپی در کشور چین به دلیل جمعیت بالای این کشور و نیاز افراد متقاضی ، وضعیت خوبی دارد و افراد متقاضی می توانند در مراکز خدمات درمانی دولتی و خصوصی ، بیمارستان ها ، خانه پرستار ، مدارس خاص و … کاریابی می کنند و کار می کنند . از جمله شرایط کار فیزیوتراپ ها در کشور چین ، ارائه مدرک حداقل کارشناسی و نداشتن سوء پیشینه است .

در مقاله ” تحصیل در چین ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در چین اطلاعات کسب کنید .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین – شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در چین

دانشجوین متقاضی تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین می توانند در هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی (3 سال)، کارشناسی ارشد (2 سال) و دکتری (4 سال) ادامه تحصیل بدهند. دانشگاه های متعددی در چین وجود دارد که هر سال نسبت به دریافت پذیرش از دانشجویان داخلی و خارجی در رشته فیزیوتراپی اقدام خواهند کرد . از جمله شرایط لازم جهت دریافت پذیرش فیزیوتراپی و تحصیل در کشور چین برخوردار شدن دانشجویان از مدرک دیپلم متوسطه یا پیش دانشگاهی و ریزنمرات مربوطه و همچنین ارائه پاسپورت یا مدرک هویتی است . ویژگی های رشته فیزیوتراپی در چین 2019 عبارت است از :

  • مدرک تحصیلی لازم جهت تحصیل فیزیوتراپی در کشور چین : لیسانس فیزیولوژی
  • مدت تحصیل فیزیوتراپی در چین : 3 سال
  • امکان دریافت بورسیه تحصیلی جهت تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین
  • زبان آموزشی تحصیل در چین : زبان انگلیسی و چینی

شما می توانید برای مهاجرت به چین مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به چین ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین – دریافت ویزای تحصیلی کشور چین

افراد متقاضی تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین جهت ورود قانونی به کشور چین و ادامه تحصیل در چین ، نیازمند دریافت ویزای تحصیلی چین (ویزای نوع X) هستند . بر اساس قوانین کشور چین ، ویزای دانشجویی کشور چین به دو دسته ویزای X2 Visa که مختص افراد متقاضی اقامت تحصیلی در چین کمتر از 6 ماه می باشد و ویزای X1 Visa که مختص داوطلبانی می باشد که در یک برنامه تمام وقت در کشور چین ثبت نام کرده و قصد اقامت بیشتر از 6 ماه در کشور چین را داشته باشند ، می باشد .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین

تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آشنایی با کشور چین مقاله “آشنایی با کشور چین ” را مطالعه فرمایید.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین – بورسیه تحصیلی رشته فیزیوتراپی در کشور چین

تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین از جمله محبوب ترین رشته های تحصیلی کشور چین است و همواره یک جو رقابتی شدید جهت دریافت پذیرش از این رشته تحصیلی در چین امکان پذیر است . از جمله امتیازات تحصیل فیزیوتراپی در کشور چین این است که متقاضیان به طیف گسترده ای از بورسیه های تحصیلی دسترسی پیدا می کنید تا از این طریق هزینه تحصیل و زندگی خود را در چین تامین نمایید . انواع بورسیه های تحصیلی کشور چین معمولا با حمایت دولت چین به افراد متقاضی ارائه می گردد و شاخص مهم در ارائه این بورسیه ها نیز شایستگی تحصیلی افراد متقاضی است .

برای اقامت و تابعیت در چین روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در چین ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین – بازار کار رشته فیزیوتراپی در کشور چین

بازار کار کشور چین نیازمند فیزیوتراپیست های متخصصی است که در کنار علم و دانش در زمینه تخصصی ، همچنین از مهارت عملی جهت انجام این کار نیز بهره مند شوند . درآمد فیزیوتراپ ها از مباحث اصلی افراد متقاضی این رشته است . مطابق آمارهای گزارش شده در سال 2019 ، میانگین درآمد ماهانه فیزیوتراپ ها در کشور چین حدود CNY 243,430 (یوآن چین) است و فیزیوتراپ ها در بیجینگ از درآمد ساعتی حدود CNY 117 (یوآن) برخوردار هستند . به همین دلیل ، حداقل درآمد فیزیوتراپ ها مطابق سابقه کار و مقدار تحصیلات آن ها حدود CNY 173,969 و حداکثر میزان درآمد این دسته از شاغلین در کشور چین تقریبا حدود CNY 304,884 (یوان) است .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی چین – مدارک لازم برای دریافت ویزای کار چین

از نظر قانونی ، ویزای کار کشور چین (ویزای نوع Z) ویژه دانشجویانی است که دارای مجوز کار در کشور چین هستند و عازم این کشور جهت مشغول شدن به کار هستند . شایان ذکر است که ویزای کار کشور چین از نوع ویزای اقامت کوتاه مدت است و تا 90 روز معتبر می باشد و بعد از ورود به کشور چین ، شما نیازمند دریافت ویزای اقامت چین می باشید . در نتیجه شرط اصلی جهت مهاجرت کاری به کشور چین و دریافت ویزای کار این کشور داشتن پیشنهاد کار از سمت کارفرما یا اسپانسر چینی می باشد . کارفرمای چینی مسئول شروع درخواست ویزای کار کشور چین است که با تایید اداره کار کشور چین ، امکان دریافت ویزای کاری کشور چین از طریق سفارت چین فراهم خواهد شد . مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار کشور چین عبارت است از :

  • ارائه پاسپورت معتبر شخص متقاضی دریافت ویزای کار چین
  • ارائه مدارک شناسایی فرد متقاضی کار در کشور چین
  • تهیه و تکمیل فرم درخواست ویزای کار کشور چین توسط شخص متقاضی
  • ارائه عکس پاسپورتی فرد متقاضی دریافت ویزای کار چین
  • داشتن قرارداد کاری از طرف کارفرمای چینی برای شخص متقاضی
  • ارائه بیمه سلامت با پوشش کامل خدمات درمانی در کشور چین
  • ارائه تاییدیه کار رسمی از ادارات کار کشور چین

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
روژان

سلام‌ برای پزیرش باید معدل کل چند به بالا باشه ؟ مدرک زبان لازمه ؟

آتیه آفرینان

سلام. بهتر هست 16 به بالا باشد الزام به مدرک زبان نیست اما بهتر هست آیلتس 6 را ارائه دهید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button