تحصیل در رشته فیزیوتراپی نروژ

تحصیل در رشته فیزیوتراپی نروژ یکی از بهترین رشته های تحصیلی و کاری محسوب می شود کسانی که در برنامه های تحصیلی رشته فیزیوتراپی در نروژ وارد شوند می توانند بعد از دریافت مدرک معتبر از دانشگاه های این کشور شغل مناسبی داشته باشند و از مزایای آن استفاده کنند . کشور نروژ از بهترین کشورهای آموزش رشته فیزیوتراپی می باشد ؛ چون دانشگاه های این کشور سطح بسیار بالایی دارند . مهاجرت به کشور نروژ از طریق اشتغال ، تحصیل ، سرمایه گذاری ، کارآفرینی ، تاسیس کمپانی و همچنین ازدواج امکان پذیر است .

برای اقامت دائم در نروژ روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله “ اقامت در نروژ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی نروژ – تحصیل رشته فیزیوتراپی در کشور نروژ

تحصیل در رشته فیزیوتراپی نروژ در بهترین دانشگاه ها و مراکز تحصیلات عالی در این کشور باعث شده تا متقاضیان بین المللی بالاترین سطح علمی و دانش در زمینه فیزیوتراپی را کسب کنند . برای دریافت مدرک تحصیلی معتبر در زمینه فیزیوتراپی در دانشگاه های نروژ ، دانشجویان باید طی چهار سال در مقطع کارشناسی تحصیل کنند . همچنین تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه فیزیوتراپی در دانشگاه های کشور نروژ امکان پذیر است و دانشجویان برای دریافت مدرک فوق لیسانس باید طی دو سال و برای دریافت مدرک دکتری حداقل سه سال در برنامه های تحصیلی فیزیوتراپی در دانشگاه مورد نظر تحصیل کنند .

در برنامه های تحصیلی رشته فیزیوتراپی در نروژ دانشجویان مفاهیم روانشناسی و همچنین رفلکسولوژی را فرا می گیرند . آنها از این دانش ، تمرینات و توصیه هایی جهت کمک به بیماران در غلبه بر ناتوانی های خود و بهبود کیفیت کلی زندگی بهره می برند . موضوعات تحت پوشش دوره های فیزیوتراپی در نروژ عبارت است از :

  • تمرین درمانی
  • الکتروتراپی
  • مهارت های حرکتی اساسی کودکان دارای معلولیت
  • درد درمانی
  • بهبودی پزشکی و کینزیولوژی
تحصیل در رشته فیزیوتراپی نروژ

تحصیل در رشته فیزیوتراپی نروژ

تحصیل در رشته فیزیوتراپی نروژ – هزینه تحصیل رشته فیزیوتراپی در نروژ

تحصیل در رشته فیزیوتراپی نروژ و ورود به دانشگاه های این کشور برای شرکت در برنامه های تحصیلی فیزیوتراپی راحت نیست . صبر کردن برای تحصیل در این دوره ها لازم است ، چون دانشجویان باید بتوانند مشکلات را حل کرده و جهت تمامی مشکلات جسمی معالجه را توسعه می دهند و استفاده می کنند . لیسانس فیزیوتراپی به دانشجویان بین المللی آموخته که چطور افراد و بیماران مبتلا به مشکلات حرکتی ناشی از طیف گسترده ای از اختلالات مفاصل ، ماهیچه ها و عصب را ارزیابی و درمان نمایند . در دانشگاه های دولتی کشور نروژ حتی دانشجویان بین اللملی از پرداخت شهریه معاف هستند ؛ اما در بعضی از دانشگاه های دولتی لازم است دانشجویان هزینه های جزئی (35$ الی 65$) پرداخت نمایند . هزینه زندگی در کشور نروژ نیز برای دانشجویان حدود 1000$ (دلار) در ماه است .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی نروژ – بازار کار رشته فیزیوتراپی در نروژ

اشتغال در زمینه فیزیوتراپی در نروژ نیازمند داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر است . پس از پایان دوره های تحصیلی و فارغ التحصیل شدن از دانشگاه های معتبر کشور نروژ در فیزیوتراپی ، فارغ التحصیلان می توانند از طیف های گسترده ای از گزینه های شغلی فیزیوتراپی و ارتقاء سلامت که در بخش های دولتی و خصوصی و در مراکز خصوصی همانند سازمان های مراقبت های بهداشتی ، ورزشی ، مدارس ، جامعه و اقدامات و فعالیت های خصوصی وجود دارد ، استفاده کنند . کسب مدرک تحصیلی معتبر در زمینه فیزیوتراپی و همچنین مجوز کار BLS برای ورود به بازار کار فیزیوتراپی در کشور نروژ ضروری است . مهم ترین وظایف یک فیزیوتراپیست در کشور نروژ عبارت است از :

  • ارزیابی جامع جسمی ، روانی ، اجتماعی و ایمنی بیماران
  • ایجاد برنامه مراقبت جهت ارتقاء عملکرد و ایمنی بیماران
  • برنامه ریزی و ارائه خدمات درمانی فیزیکی ماهرانه و ارزیابی مجدد از وضعیت بیمار و مطمئن شدن از کیفیت مراقبت بر اساس مستندات مربوط به سابقه بالینی
  • تقویت دانش شخصی و همچنین ارتقاء استانداردهای حرفه ای در فیزیوتراپی
  • ایجاد و اجرای برنامه درمانی
  • سیستم پشتیبانی از مداخلات و اهداف درمانی
  • نظارت بالینی از دستیاران فیزیوتراپی و تکنسین های درمانی

تحصیل در رشته فیزیوتراپی نروژ – درآمد فیزیوتراپیست در کشور نروژ

درآمد شغل فیزیوتراپیستی در کشور نروژ همانند رشته های دیگر به عواملی همانند سابقه کاری و مدرک تحصیلی و زمینه کاری مربوط است . فیزیوتراپیست های تازه کار در کشور نروژ می توانند تا 51.000$ (دلار) در سال درآمد کسب کنند . در صورتی که میانگین درآمد فیزیوتراپیست ها در این کشور حدود 72.000$ (دلار) در سال است . همچنین درآمد یک فیزیوتراپیست با تجربه و حرفه ای 90.000$ (دلار) در سال می باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button