تحصیل در رشته فیزیوتراپی لوکزامبورگ

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لوکزامبورگ از رشته های موردعلاقه دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور است در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته های کاردرمانی و فیزیکال تراپی می باشید یا اگر مشغول به  تحصیل در این رشته هستید ، می توانید تحصیل در کشور لوکزامبورگ و گسترش سطح فهم و دانش خود در زمینه این رشته را نیز لحاظ کنید . رشته فیزیوتراپی یا کاردرمانی در خارج از کشور میتواند روشی جهت برقراری ارتباط با بیماران فرهنگ ها و کشورهای مختلف باشد همچنین بیاموزید که بهترین روش برخورد با این بیمارها چگونه است . حتی اگر که قصد کار کردن خارج از محدوده کشوری که در آن زندگی می کنید را نداشته باشید ، ممکن است بیماران شما از پس زمینه های بین المللی مختلفی باشند و نیازهای درمانی خاصی داشته باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت لوکزامبورگ مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ  ” را مطالعه بفرمایید .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لوکزامبورگ – فرصت های شغلی فیزیوتراپی در کشور لوکزامبورگ

دامنه رشته فیزیوتراپی شامل عضلات ، رباط ها و بیماری های مشترک می باشد که شامل آسیب ، بیماری یا ناتوانی جسمی می شود . جهت امتناع از ضعف های موضعی و کمبود حرکت ، که ممکن است سبب مشکلات بهداشتی شود ، می توانید با بیماران سالم که جهت پیشگیری اقدام می نمایند ، ارتباط داشته باشید . این اقدامات شامل ماساژ ، تمرین تنفس ، ترمو ، الکترو و آبرسانی است ، اما فعالیت بدنی اساس بیشتر مداخلات فیزیوتراپی می باشد .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار کشور لوکزامبورگ عبارت است از :

  • دانشگاه های آموزشی و پژوهشی در لوکزامبورگ
  • اقدامات خصوصی (به عنوان یک کارمند یا خود کار) کشور لوکزامبورگ
  • مراکز توانبخشی کشور لوکزامبورگ
  • درمانگاه ها و بیمارستان های لوکزامبورگ
  • مشاغل در بخش خصوصی در کشور لوکزامبورگ
  • باشگاه های ورزشی و کنفدراسیون های لوکزامبورگ
  • موسسه های ورزشی در کشور لوکزامبورگ

در مقاله ” مهاجرت به لوکزامبورگ ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ اطلاعات کسب کنید .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لوکزامبورگ

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لوکزامبورگ

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لوکزامبورگ – مدارک لازم برای دریافت پذیرش از دانشگاه های کشور لوکزامبورگ

  • ارائه فتوکپی صفحه اول پاسپورت و یا ترجمه شناسنامه شخص متقاضی برای دریافت پذیرش تحصیلی در لوکزامبورگ
  • لازم است فرد متقاضی جهت تحصیل در مقطع کارشناسی دارای مدرک ۴ ساله دبیرستان باشد و ریز نمرات کارشناسی و دبیرستان خود را ترجمه نماید . شایان ذکر است که بر اساس قوانین پذیرش لوکزامبورگ فرد متقاضی باید ریز نمرات سه سال دیپلم ، مدرک دیپلم ، ریز نمرات پیش دانشگاهی ، مدرک پیش دانشگاهی را برای دریافت پذیرش در کلیه مقاطع تحصیل در لوکزامبورگ حتی دکترا نیز ترجمه رسمی دادگستری کند و حتما به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه نیز واصل شود.
  • لازم است شخص متقاضی گواهی مبنی بر عدم منع تحصیل را ارائه کند .
  • لازم است شخص متقاضی فرم پذیرش از دانشگاه لوکزامبورگ را تکمیل نماید .
  • جهت تحصیل دکترا در کشور لوکزامبورگ رزومه شخص متقاضی و فرم توصیه نامه از دو استاد لازم است . البته برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز در صورتی که این مدارک موجود است شانس پذیرش تحصیل در لوکزامبورگ را بسیار افزایش می دهد .
  • شخص متقاضی تحصیل فیزیوتراپی در کشور لوکزامبورگ باید ریز نمرات تمام سال های دبیرستان را جهت پذیرش دانشگاه های دولتی یا خصوصی لوکزامبورگ ارائه کند حتی در صورتی که خواستار پذیرش تحصیل در مقطع phd  است .
  • کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا کارت معافیت از خدمت جهت اقایان ( دانشجویانی که تکلیف خدمت آن ها تعیین نشده است می توانند با معافیت تحصیلی موقت و سپردن وثیقه نزد نظام وظیفه برای پذیرش لوکزامبورگ اقدام کنند)
  • برای پذیرش تحصیلی از لوکزامبورگ ، کسانی که مقطع  کارشناسی آنها ناپیوسته است باید اصل یا ترجمه مدرک فوق دیپلم خود را نیز ارائه کنند .
  • شخص متقاضی تحصیل در دانشگاه های کشور لوکزامبورگ در مقطع کارشناسی لازم است مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۶ و در مقطع کارشناسی ارشد مدرک زبان آیلتس ۶٫۵ را حتما ارائه کند . در صورتی که شخص متقاضی قصد تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان داشته باشد آیلتس ۶ ، تحصیل در دانشگاه های آلمانی B1 را داشته باشد .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لوکزامبورگ – هزینه تحصیل در لوکزامبورگ

هزینه های تحصیل در لوکزامبورگ با توجه به مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی و همچنین دانشگاه دانشجو متغیر خواهد بود اما در صورتی که بخواهیم میانگین هزینه های تحصیل در لوکزامبورگ را لحاظ کنیم می توانیم بگوییم که در مقطع کارشناسی بین ۲ تا ۹ هزار یور و ارشد ۳ تا ۱۱ هزار یورو و همچنین دکترا ۱۰ تا ۴۰ هزار یورو در سال به دانشگاه مربوطه پرداخت کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت لوکزامبورگ مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ  ” را مطالعه بفرمایید .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button