تحصیل در رشته فیزیوتراپی سنگاپور

سنگاپور از جمله کشورهای شمال خط استوا که ثروتمند و توسعه یافته به شمار می رود که حدود 5 میلیون و 630 هزار نفر جمعیت دارد . کشور سنگاپور دارای اقتصاد قدرتمند و نظام آموزشی با کیفیت است و به همین دلیل تحصیل در رشته فیزیوتراپی سنگاپور مورد توجه علاقه مندان زیادی است . این کشور توسعه یافته آب و هوای گرم و مرطوب و امکانات رفاهی مناسبی جهت زندگی قابل قبول دارد . با توجه به اقتصاد آزاد و پویا و بازار رقابتی سنگاپور مهاجرت و سرمایه گذاری در کشور سنگاپور بسیار سودآور خواهد بود چون از نظر شاخص میزان فساد نیز در کنار کشورهای سالم جهان قرار می گیرد.

شایان ذکر است برای آشنایی با تمام جزئیات این مقطع مقاله ” تحصیل دکترا در سنگاپور ” را مطالعه نمایید .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی سنگاپور – مزایای تحصیل در کشور سنگاپور

  • اجازه ۱۶ ساعت کار دانشجویی در دوران تحصیل در کشور سنگاپور
  • بالا بودن کیفیت زندگی در کشور سنگاپور
  • تحصیل در کشور سنگاپور به عنوان امن ترین کشور آسیا
  • وجود تجهیزات پیشرفته آموزشی در کشور سنگاپور
  • آسان بودن رفت و آمد دانشجویان ایرانی به سنگاپور

تحصیل در رشته فیزیوتراپی سنگاپور – شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در کشور سنگاپور

معمولا تحصیل در رشته فیزیوتراپی سنگاپور به زبان انگلیسی تدریس می شود و مسلط بودن به این زبان از طریق ارائه مدارک آیلتس آکادمیک با نمره بالا مهم است . بیشتر دانشگاه های با کیفیت و فرصت های شغلی و تحصیلی مطلوب و قابل توجه در کشور سنگاپور در پایتخت سنگاپور قرار دارد . تحصیل در دوره کارشناسی در سنگاپور چهار سال زمان می برد و تحصیل در دوره کارشناسی ارشد نیز دو سال زمان لازم دارد ؛ برخلاف بعضی از کشورهای آسیایی که دوره دکتری در آن ها 2 الی 3 سال زمان لازم دارد در کشور سنگاپور تحصیل مقطع دکترا حداقل 4 سال الی 5 سال زمان می برد . این کشور به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در تحقیقات جهانی و نوآوری در زمینه علم پزشکی و فیزیوتراپی شناخته شده است .

کسانی که مسلط به زبان انگلیسی نیستند و در عوض به زبان چینی تسلط داشته باشند و تحصیل در این کشور می تواند به این زبان انجام شود . با توجه به کیفیت زندگی ارائه شده در کشور سنگاپور به افراد و مهاجران هزینه تحصیل و زندگی در این کشور بالاتر از کشورهای دیگر آسیا است اما در مقایسه با کشورهای آمریکایی و انگلستان ارزان تر خواهد بود . نظام آموزشی این کشور متمدن به دانشگاه های دولتی و دانشگاه های خصوصی تقسیم خواهد شد و دانشجویان امکان دریافت بورسیه تحصیلی در صورت دارا بودن رزومه مطلوب را خواهند داشت . کسانی که با ویزای تحصیلی این کشور وارد سنگاپور خواهند شد می توانند در صورت پنج سال اقامت با پرداخت مالیات و بدون سابقه کیفری تابعیت سنگاپور را دریافت نمایند .

موسسه آتیه آفرینان توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر در گروه پزشکی مقاله ” تحصیل گروه پزشکی در سنگاپور ” و ” تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور ” را مطالعه نمایید .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی سنگاپور – هزینه تحصیل رشته فیزیوتراپی در کشور سنگاپور

فرصت های تحصیلی زیادی جهت افراد متقاضی تحصیل در سنگاپور وجود دارد و تحصیل رشته فیزیوتراپی در کشور سنگاپور در دانشگاه های دولتی یا خصوصی امکان پذیر می باشد . در صورت کل 34 دانشگاه در این کشور وجود دارد که از آن ها تنها شش دانشگاه دولتی هستند اما این کشور دو دانشگاه برتر در سطح جهانی خواهد داشت :

  • دانشگاه فنی نانیانگ (NTU)
  • دانشگاه ملی سنگاپور (NUS)

بیشتر رشته های تحصیلی در کلیه مقاطع دانشگاهی در این دو دانشگاه معتبر و بین المللی که معمولا دانشجویان خارجی در آن تحصیل می کنند ارائه می گردد . هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی 22000$ الی 43000$ (دلار آمریکا) در رشته های غیرپزشکی برآورد خواهد شد ؛ هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های غیرپزشکی از 22000$ الی 35500$ (دلار آمریکا) بر آورد شده است .

هزینه تحصیل در مقطع دکترا در رشته فیزیوتراپی در سنگاپور از 40000$ (دلار آمریکا) آغاز می شود و تا 50000$ (دلار) در دانشگاه های خصوصی خواهد رسید . به صورت کلی کشور سنگاپور جهت تحصیل و زندگی کشور گران برآورد شده است که تمکن مالی کافی جهت مهاجرت تحصیلی به این کشور از اهمیت زیادی برخوردار می باشد .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی سنگاپور

تحصیل در رشته فیزیوتراپی سنگاپور

برای به دست آوردن اطلاعات برای تحصیل در این مقطع مقاله ” تحصیل در سنگاپور در مقطع کارشناسی ارشد ” را مطالعه نمایید .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی سنگاپور – دریافت ویزای تحصیلی برای رشته فیزیوتراپی در سنگاپور

اولین مرحله جهت دریافت ویزای تحصیلی از دانشگاه های کشور سنگاپور در رشته فیزیوتراپی دریافت پذیرش از دانشگاه های پزشکی این کشور می باشد ؛ ویزای دانشجویی پس از اخذ پذیرش از دانشگاه ها جهت افراد متقاضی صادر خواهد شد . بعد از دریافت پذیرش دانشجو حداکثر دو هفته زمان دارند تا درخواست ویزای تحصیلی خود را به اداره مهاجرت سنگاپور (ICA) ارائه کنند .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی سنگاپور – مدارک لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی رشته فیزیوتراپی در سنگاپور

  • تکمیل و تحویل فرم درخواست Eform 16
  • اثبات تمکن مالی از طریق گواهی حساب بانکی جهت دریافت ویزای تحصیلی کشور سنگاپور
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و سلامت پزشکی شخص متقاضی تحصیل در سنگاپور
  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه های کشور سنگاپور
  • ارائه اصل و فتوکپی مدرک دیپلم به همراه ترجمه رسمی
  • ارائه پاسپورت معتبر همراه با فتوکپی و اعتبار 6 ماهه

برای آشنایی بیشتر درباره تحصیل کارشناسی در این کشور مقاله ” تحصیل کارشناسی در سنگاپور ” را مطالعه نمایید .

تنها تحصیل در سنگاپور نمی تواند منجر به اخذ تابعیت این کشور شود اما در صورتی که متقاضیان بعد از فارغ التحصیلی با یافتن شغل مناسب در کشور سنگاپور شروع به کار کنند می توانند با عنوان نیروی کار متخصص و ماهر اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button