تحصیل در رشته فیزیوتراپی استونی

تحصیل در رشته فیزیوتراپی استونی – تحصیل در رشته فیزیوتراپی در کشور استونی

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته فیزیوتراپی استونی و کار درمانی و فیزیکال تراپی هستید و یا اگر تحصیل در این رشته را شروع کردید می توانید در کشور استونی مشغول به تحصیل شوید . رشته فیزیوتراپی یا کاردرمانی در استونی می تواند روشی باشد برای اینکه مهارت های موردنیاز جهت برقراری ارتباط با بیماران فرهنگ ها و کشورهای مختلف را به شما می آموزد که بهترین روش برخورد با این بیمارها چگونه است . ممکن است در صورتی که قصد کار کردن خارج از محدوده کشوری که در آن زندگی می کنید را نداشته باشید ، بیماران شما از پس زمینه های بین المللی متفاوت هستند و نیازهای درمانی به خصوصی دارند .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی استونی – برنامه های تحصیل در کشور استونی در رشته فیزیوتراپی

اگر علاقه مند به تحصیل در رشته فیزیوتراپی استونی هستید ، شرکت در برنامه های تحصیل در این رشته در کشور استونی یکی از گزینه های شماست . دانشجویان می توانند در دوره های تحصیلی در فیزیوتراپی مباحث ابتدایی و مقدماتی فیزیوتراپی و همچنین بعضی از بیماری ها و جراحت ها که با فیزیوتراپی درمان میشوند را فرا بگیرند .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی استونی – پذیرش تحصیل در رشته فیزیوتراپی در کشور استونی

برنامه دکترا فیزیوتراپی هر سال بالغ بر 1000 تقاضانامه را اخذ می نماید و طی چرخه تقاضانامه سال 2019-2020، 82 دانشجو در این برنامه پذیرفته خواهند شد . برنامه درسی این دانشگاه سختگیرانه و ارزشمند می باشد و در نهایت 99٪ از دانشجویان این دانشگاه بعد از فارغ التحصیلی در آزمون مجوز ، نمره قبولی دریافت خواهند کرد و 100٪ مشغول به کار خواهند شد .

ارائه مدرک لیسانس حاصل از کالج یا دانشگاهی معتبر هنگام ثبت نام  ( این کالج یا دانشگاه باید از طریق یکی از آژانس های اعتبار سنجی موجود در کشور معتبر شناخته می شود ) ارائه مدرک لیسانس در زمینه علوم طبیعی لازم نیست ، با این وجود دریافت پیش زمینه ای  قوی در رشته های علوم طبیعی توصیه می گردد . تکمیل تمامی پیش نیازها پیش از ورود به دانشگاه. تمامی دوره های مقدماتی لازم است در دانشکده یا دانشگاهی گذرانده شوند که حداقل از طریق یکی از آژانس های اعتبار سنجی این کشور معتبر شناخته می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل گروه پزشکی در استونی می توانید به مقاله ” تحصیل پزشکی در استونی ” و ” تحصیل دندانپزشکی در استونی ” مراجعه نمایید .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی استونی – شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در استونی

کسانی که قصد تحصیل در استونی را داشته باشند می توانند بین رشته های ارائه شده در دانشگاه های استونی رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند . کیفیت بالای تدریس ، امکان تحصیل رایگان در اکثر رشته ها ، دانشگاه های برتر استونی و همچنین امکان تحصیل به زبان انگلیسی از جمله مزایای تحصیل در استونی است .

کسانی که تحصیل در کشور استونی که مدرک زبان آیلتس ۵ یا ۶ دارند شانس بیشتری جهت پذیرش در دانشگاه های استونی را دارند . بیشتر دانشگاه های این کشور پیش از پذیرش از طریق اسکایپ یک مصاحبه انجام می دهند و بدون مدرک زبان انگلیسی امکان تحصیل در استونی امکان پذیر نیست .

تحصیل در رشته فیزیوتراپی استونی

تحصیل در رشته فیزیوتراپی استونی

تحصیل در رشته فیزیوتراپی استونی – مدارک لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی استونی

در کشور استونی ویزای تحصیلی وجود ندارد . امکان و اجازه تحصیل در استونی با کشورهای دیگر متفاوت است . تمامی شرایط جهت دانشجویان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا متفاوت است . شهروندان کشورهای غیر اروپایی ، باید بررسی شوند که آیا جهت آنها نیازمند ویزا ورود به استونی وجود دارد ، زیرا بعضی از کشورهای غیر اروپایی نیز دارای توافق ورود بدون دریافت ویزا هستند . در صورت نیاز به دریافت ویزای کشور استونی ، دانشجو می تواند اقامت در استونی به صورت کوتاه مدت (نوع C – کمتر از ۹۰ روز) یا ویزا بلند مدت (نوع D – 3 تا ۱۲ ماه) را جهت ورود به منطقه شنگن دریافت نماید . اگر مدت تحصیل در استونی بیشتر از ۱۲ ماه باشد ، مجوز اقامت موقت استونی جهت ادامه تحصیل ضروری می باشد . مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی استونی عبارت است از :

  • اصل و کپی پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس ۴*۶
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه ترجمه رسمی جهت تحصیل در استونی
  • ارائه گواهی بانکی تایید شده جهت اثبات پشتوانه مالی
  • گواهی اشتغال به کار

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button