تحصیل در رشته فیزیوتراپی آمریکا یکی از محبوب ترین رشته های تحصیلی و زمینه های کاری در کشور آمریکا است که مخاطبین خود را دارد.
هر سال دانشجویان زیادی با دریافت ویزای تحصیلی و ویزای کاری کشور آمریکا به این کشور مهاجرت خواهند کرد تا با داشتن شرایط لازم اقدام به کسب اقامت در کشور آمریکا نمایند.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آمریکا در بهترین و معتبرترین دانشگاه های این کشور که در سطح جهانی شناخته شده هستند امکان پذیر است.
دانشجویان بین المللی می توانند با تحصیل در رشته فیزیوتراپی آمریکا وارد بازار کار فیزیوتراپی در نقاط مختلف دنیا باشند ؛ چون مدرک اخذ شده از دانشگاه های معتبر کشور آمریکا در کلیه نقاط دنیا معتبر هستند.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی آمریکا

شرایط رشته فیزیوتراپی در کشور آمریکا

فیزیوتراپ ها از طریق حرکت و ورزش، ماساژ، آموزش و مشاوره به افراد آسیب دیده، به بیماران و آسیب دیده ها کمک می کنند تا آسیب خود را درمان نمایند. آنها سلامتی افراد مختلف در هر سن را خواهند داشت و به بیماران در مدیریت درد و جلوگیری از بیماری کمک خواهند کرد.
فیزیوتراپی یک حرفه مبتنی بر علم می باشد و از لحاظ سلامت و رفاه یک رویکرد “تمام فرد” را لحاظ می کند، که شامل سبک زندگی عمومی بیمار می گردد.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی آمریکا در کنار سخنرانی ها و سمینارها به عنوان هسته اصلی یادگیری ، جنبه عملی سرگرم کننده ای جهت مطالعه و یادگیری رشته فیزیوتراپی دارد که شامل حل مسئله های متعدد ، آموزش و در نهایت تجربه کار در بیمارستان خواهد شد .
دانشجویان جدیدترین روش ها و روش های ماساژ درمانی را با تحصیل رشته فیزیوتراپی در آمریکا می آموزند و شایان ذکر است که فیزیوتراپی طیف گسترده ای از مهارت های متفاوت را در زمینه ارائه مراقبت های بهداشتی آموزش می دهد. اخذ مدرک فیزیوتراپی می تواند سبب یافتن شغل مناسب و پردرآمد در زمینه مراقبت های عصبی یا اسکلتی عضلانی گردد . معمولا تست هایی که هنگام تحصیل رشته فیزیوتراپی در دانشگاه های آمریکا برگزار می شوند، به صورت عملی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به آمریکا موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله “ مهاجرت به آمریکا” بیاندازید.

شرایط رشته فیزیوتراپی در کشور آمریکا

درباره رشته فیزیوتراپی

رشته فیزیوتراپی یک شاخه خاص پزشکی می باشد که به اصلاح اختلالات حرکتی کمک کرده و سبب ارتقاء کیفیت زندگی بیماران از طریق مداخله جسمی جهت بهبود تحرک و عملکرد خواهد شد.
تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه های کشور آمریکا در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا انجام می شود و زمان لازم جهت تحصیل در این سه دوره به ترتیب 4، 2 و 3 سال است.

تحصیل فیزیوتراپی در آمریکا معمولا از طریق بخش دولتی تأمین می گردد و کنترل و بودجه از سه سطح دولتی، محلی و فدرال اخذ خواهد شد.
متقاضیان تحصیل فیزیوتراپی می آموزند که به کسانی که دچار جراحات شدند یا در حال بهبودی از عمل جراحی هستند، مشاوره، آموزش و توانبخشی بدهند.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در آمریکا” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در آمریکا توضیح دادیم.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا

  • ارائه پاسپورت معتبر شخص متقاضی تحصیل در کشور آمریکا
  • ارائه رسید فیش پرداخت مبلغ 160 دلار آمریکا به حساب مورد نظر سفارت در کشور آمریکا
  • تهیه و تکمیل فرم DS-160 و آپلود عکس 4*3 به صورت آنلاین
  • ارائه نامه پذیرش SOP از دانشگاه مورد نظر در کشور آمریکا
  • ارائه حساب بانکی و تمکن مالی فرد جهت پرداخت هزینه ها حین تحصیل
  • ارائه مدرک زبان با توجه به مقطع تحصیلی مورد نظر الزامی می باشد
  • ارائه شواهدی به افسر ویزا جهت بازگشت بعد از تحصیل به کشور مبدا
مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا

توصیه موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در آمریکا، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در آمریکا” است .

شغل فیزیوتراپی در آمریکا

جهت فیزیوتراپ شدن در کشور آمریکا، لازم است در دوره های تحصیلی فیزیوتراپی در یک دانشگاه معتبر شرکت کرده و مدرک فیزیوتراپی را اخذ نمایید. همچنین برای کار کردن در کشور آمریکا به عنوان یک فیزیوتراپ، لازم است در کنار مدرک تحصیلی معتبر، مجوز کار فیزیوتراپی از Commission on Accreditation in Physical Therapy Education اخذ نمایند.
بیشتر برنامه های تحصیلات تکمیلی فیزیوتراپی در آمریکا سبب می شود که در طول دوره های کارشناسی خود ، تعداد میعنی از دوره های لازم متعلق به علوم و سلامت انسان را داشته باشید تا بتوانید صلاحیت خود را برای شروع فعالیت به دست آورید و تحصیل خود را به عنوان یک فیزیوتراپ آغاز نمایید.

دانشجویان بین المللی برای یافتن شغل مناسب در خصوص فیزیوتراپی می توانند به شرکت ها و سازمان های زیادی در ایالات متحده مراجعه نمایند . آن ها می توانند در موسسه هایی که در زمینه پیشگیری و مدیریت درد و ناتوانی جسمی یا معلولیت ناشی از جراحات یا شرایط پزشکی تخصص دارند، کار کنند.

پس از اخذ مهارت لازم  ، دانشجویان می توانند در بیمارستان ها و یا مراکز توانبخشی مشغول به کار شوند. بعضی از فیزیوتراپ ها ممکن است کلینیک یا مراکز ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی را به شکل جداگانه تاسیس نمایند و کار کنند. با دریافت مدرک دکترا در آمریکا در زمینه فیزیوتراپی، می توانید درآمد و حقوق بسیار خوبی داشته باشید.

شغل فیزیوتراپی در آمریکا

درآمد فیزیوتراپ ها در کشور آمریکا

یک فیزیوتراپ با تجربه کمتر از 1 سال قادر است با لحاظ کردن مواردی همانند پاداش و حقوق اضافه کاری ، تا 74.500$ (دلار) در سال درآمد کسب کنند.
فیزیوتراپیست هایی که از 1 الی 4 سال سابقه و تجربه کاری در زمینه فیزیوتراپی در بیمارستان ها و مراکز توانبخشی کشور آمریکا داشته باشند می توانند با لحاظ کردن پاداش و حقوق اضافه کاری ، تا 97.000$ (دلار) در سال درآمد کسب کنند .
همچنین درآمد فیزیوتراپ هایی که از 5 الی 9 سال سابقه کاری داشته باشند با لحاظ کردن پاداش و حقوق اضافه کاری می تواند به 135.000$ (دلار) در سال کسب کنند.

درآمد فیزیوتراپ ها در کشور آمریکا
2.5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در آمریکا تحصیل در آمریکا

یکی از راه های ورود به کشور آمریکا تحصیل در آمریکا می باشد. تحصیل در آمریکا و دریافت پذ...

کار در آمریکا کار در آمریکا

کار در آمریکا برای ایرانیان و شرایط اخذ ویزای کار آمریکا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیر...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Hannaneh

سلام من دانش اموز سال دوازدهم تجربی ام و سطح زبانم هم خیلی خوبه میخواستم بدونم شرایطم برای اپلای مناسبه ایا؟

آتیه آفرینان

سلام. شرایط شما، رزومه تحصیلی و هزینه هایی که میخواهید داشته باشید باید توسط کارشناسان ما بررسی شود. لطفا با شماره 02172207 تماس حاصل بنمایید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button