تحصیل در دانمارک نیاز به اخذ ویزای تحصیلی دانمارک از طریق سفارت دانمارک لازم می باشد. کشور دانمارک بازار مناسبی برای رشته های کشاورزی، دامپزشکی و رشته های مشابه فراهم آورده است.
متقاضیانی که از طریق تحصیل در دانمارک به کشور دانمارک مهاجرت می کنند می توانند بعد از 3 سال در این کشور مشغول کار شوند. برای تحصیل در دانمارک می توانید بدون مدرک زبان در این کشور ادامه تحصیل بدهید. تحصیل در دانمارک در مقاطع مختلف وجود دارد.

موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان در این مقاله قصد دارد درباره تحصیل در دانمارک به طور مفصل در مقاطع تحصیلی مختلف توضیح دهید همچنین درباره تحصیل رایگان در دانمارک و شرایط مهاجرت تحصیلی به دانمارک و کمک هزینه های تحصیلی توضیح دهد.

تحصیل در دانمارک

تحصیل در دانمارک

درخواست مشاوره تحصیلی

همراهان عزیز، لطفا برای گرفتن مشاوره تلفنی تحصیلی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
تخفیف سال آتیه آفرینان

شرایط تحصیل در دانمارک

دانمارک از نظر درآمد سرانه در رتبه هفتم جهان است و در بررسی‌های سالانه، مردم آن مکرراً به عنوان راضی ترین و شادترین مردم شناخته شده اند.

دانشگاه های دانمارک در رتبه پنجم قرار دارند و جزو بهترین دانشگاه ها از نظر تسهیلات آموزش عالی می باشند و مدرک دانشگاهی آن از اعتبار بین المللی برخوردار هستند.
دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دانمارک می توانند در رشته های: تجارت، ارتباطات، داروسازی، دامپزشکی و … به تحصیل بپردازند. تحصیل در دانمارک برای کودکان 7 تا 16 سال در دانمارک که شامل مقاطع دبستان و اول متوسطه است به صورت اجباری و رایگان میباشد.

شرایط تحصیل در دانمارک

پادکست راهنمای دریافت ویزای تحصیلی دانمارک

ما در این پادکست کامل ترین و جدیدترین توضیحات را به صورت خلاصه برای آگاه سازی شما آماده کرده ایم امیدواریم برای شما مفید باشد.

چرا تحصیل در دانمارک؟

امروزه در سراسر دنیا ملاک افراد برای ادامه تحصیل ، تحصیل در مدارس و دانشگاه های معتبر و صد البته دانشگاه هایی با هزینه های پایین تر  و یا رایگان در کشورهایی پیشرفته و مدرن می باشد.
کشور دانمارک ازجمله کشورهای ثروتمند و مدرن می باشد. تحصیل در دانمارک همانند تحصیل در سوئد و تحصیل در نروژ مورد تقاضا می باشد.
در دانمارک یک دانشجوی بین المللی می تواند در سطح جهانی و در محیطی امن و دوستانه در زمینه های مختلف و متنوع مانند مهندسی، علوم زیستی، علوم اجتماعی و غیره به تحصیل و نوآوری بپردازد.

ضمن این که تحصیل در دانمارک از هر نوع همکاری و نوآوری در روش های تدریس برای دانشجویان مشغول به تحصیل  استفاده می شود که این امر باعث شده است که سطح آموزشی در این کشور از کیفیت بالایی برخوردار باشد. جالب است بدانید در سراسر دنیا مدرک کسب شده از دانشگاه های دانمارک به رسمیت شناخته شده و می تواند آینده شغلی فرد را تضمین نماید.
طراحی نظام آموزشی دانمارک به گونه ای است که خلاقیت، ایجاد نوآوری، تفکر تحلیلی و انتقادی ترویج  می دهد و از اساتید برجسته از دانشگاه های معتبر بهره گیری شده است.
همچنین به تازگی در روند سیستم تحصیل دانمارک یک نوآوری ایجاد کرده اند که دانشجو در حین تحصیل می تواند دوره کار آموزی را گذرانده  و تجربه کاری  بیشتری به دست آورد که این موضوع سیستم آموزش دانمارک را منحصر به فرد می نماید.

مزایای تحصیل در دانمارک

مزایای تحصیل در دانمارک به شرح زیر است:

  • امکان تحصیل در دانمارک به زبان انگلیسی
  • تمرکز دانشگاه های دانمارک روی حل مشکلات کار روی پروژه
  • امکان کار همزمان با تحصیل در دانمارک
  • مراقبت های پزشکی رایگان در دانمارک
  • امکان دریافت کمک هزینه تحصیلی در دانمارک
  • امکان تحصیل در دانمارک در رشته MBA در مقطع کارشناسی ارشد

از مزایای تحصیل در دانمارک می توان به این اشاره کرد که دانمارک کشوری شاد، ثروتمند و قانونمند است. همچنین می توانید بدون مدرک زبان تحصیل در دانمارک داشته باشید.

مزایای تحصیل در دانمارک

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی دانمارک

برای ورود به کشور دانمارک نیاز به دریافت ویزای آن از طریق سفارت دانمارک می باشید . سفارت دانمارک دارای ویزاهای مختلفی می باشد . افراد برای تحصیل در دانمارک باید ابتدا از دانشگاه مورد نظر پذیرش بگیرند تا بتوانند ویزای تحصیلی دانمارک را دریافت نمایند . مدارک لازم برای ویزای تحصیلی دانمارک به شرح زیر است:

  1. پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر که باید مهمور به مهر دانشگاه باشد.
  2. بیمه نامه مسافرتی شینگن که تا سقف 30000 یورو را شامل می شود و از یکی از شرکت های بیمه مورد قبول سفارت دانمارک صادر گردد.
  3. مدارک هویتی شامل پاسپورت و شناسنامه و… ترجمه شده
  4. تکمیل فرم تقاضای ویزای تحصیلی دانمارک که به صورت تایپ شده به سفارت تحویل داده شود.
  5. مدرک مالی که نشان دهنده گردش حساب شخص در ایران و نشان دهنده توانایی مالی دانشجو برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی در دانمارک باشد.
  6. یک قطعه عکس 5/3 در 5/4 و رنگی
  7. مدارک تحصیلی متقاضی برای گرفتن ویزای تحصیلی دانمارک

توجه نمایید که این مدارک ثابت نمی باشد.

تحصیل در مدارس دانمارک

تحصیل در مدارس دانمارک به این شکل می باشد که دوره مهدکودک در دانمارک اجباری نمی باشد. دوره ابتدایی در دانمارک 10 سال طول می کشد. بعد از دوره ابتدایی وارد دوره دبیرستان به مدت 3 سال می شوند. در نهایت برای ورد به دانشگاه های دانمارک باید 13 سال تحصیلی را بگذرانند و مدرک دیپلم دبیرستان را دریافت نمایند.

برای کودکان 6 تا 16 سال تحصیل در دانمارک  که شامل مقاطع دبستان و اول متوسطه است به صورت اجباری و رایگان می باشد. البته کودکان به مدت یک سال دوره ای نظیر به پیش دبستانی که اجباری می باشد و برای آمادگی کودکان و آشنایی آنها با شرایط مدرسه و تحصیل می باشد را می گذرانند.
تحصیل در دانمارک در مقاطع دبستان و دبیرستان جمعا 13 سال طول می کشد که 10 سال آن دوره دبستان  و از سن 7 سال شروع می شود و 3 سال آن دوره دبیرستان می باشد که لازمه ورود به دانشگاه های دانمارک گذراندن این 13 سال تحصیلی و اخذ مدرک دیپلم است. محتوای آموزش برای همه دانش آموزان تا کلاس هفتم یکسان است.

اما در پایه‌های هشتم تا دهم در دروس ریاضی، انگلیسی، آلمانی فیزیک و شیمی ممکن است، دانش آموزان به کلاس های با سطوح پایه و پیشرفته هدایت شوند.
تحصیل پایه دهم  به صورت اختیاری است و دانش آموزان پس از گذراندن پایه نهم می‌توانند مدرسه را ترک کنند. دو هدف برای پایه دهم وجود دارد که یکی از این اهداف دانش آموزان را برای زندگی خارج از مدرسه آماده سازی می کنند و هدف دوم دادن دانش لازم برای تحصیل در دوره ‌های بالاتر می باشد.

تحصیل در مقطع کارشناسی دانمارک

طول دوره تحصیل در دانمارک در مقطع لیسانس 4 سال می باشد. تحصیلات در مقطع لیسانس در دانمارک در بیشتر رشته های ارائه شده در کشور دانمارک به زبان این کشور یعنی دانمارکی می باشد و دانشجوی متقاضی اخذ پذیرش در مقطع لیسانس کشور دانمارک ملزم به ارائه مدرکی دال بر تسلط بر زبان دانمارکی قبل از ورود به دانشگاه های دانمارک می باشد.  

دانشجویان با ارائه پایان نامه در انتهای این دوره می توانند این مدرک را زمینه ورود فارغ التحصیلان به بازار کار یا تحصیلات عالی کنند. با توجه به اینکه در ایران نهادی جهت یادگیری زبان دانمارکی وجود ندارد در اکثر موارد تحصیل کارشناسی در دانمارک میسر نمی شود.

تحصیل کارشناسی در دانمارک

دانشجویان با کسب امتیاز ECTS 180 میتوانند موفق به فارغ التحصیلی گردند. در دانمارک دوره کارشناسی ، تحصیل بر پایه آکادمیک و تحقیقی است و دانشجو را با دانش تخصصی آشنا می سازد. 
در مراحل پایانی دوره دانشجویان برای ورود فارغ التحصیلان به بازار کار یا تحصیلات عالی (فوق لیسانس) را فراهم می سازند یک پروژه نهائی ارائه می دهند.

جهت تحصیل در دانمارک دوره های بسیاری وجود دارند که معادل لیسانس محسوب می گردند و  و دانشجو با گذراندن این دوره می تواند مستقیم به دوره های کارشناسی ارشد وارد شود. این دوره ها 2 سال طول می کشد و برای پذیرش در این دوره نیاز به مدرک دیپلم و 2 سال تجربه کاری دارد.
دانشجویانی می توانند در حین  تحصیل در مقطع کارشناسی در دانمارک 10 ساعت در هفته را کار کرده و به ازای هر ساعت مبلغی حدود 8 تا 10 یورو در‌آمد داشته باشند. این درآمد به راحتی می‌تواند تامین کننده  هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی می باشد.

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در دانمارک

برای ورود به تحصیل در مقطع فوق لیسانس در دانمارک نیازی به امتحان ورودی نمی باشد و فقط با توجه به نمرات دوره قبل و اظهار نظر اساتید امکان پذیر می باشد.
بسیاری از رشته های دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی ارائه می شوند. تعداد زیادی از دانشجویان متقاضی تحصیل در دانمارک با هدف کار در کشورهای اروپایی و به خصوص منطقه اسکاندیناوی و به بهانه ی تحصیل در دانمارک اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کشور دانمارک می نمایند تا با اتمام دوره کارشناسی خود در دانشگاه های کشور دانمارک، شانس خود را از یک سو برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و از سوی دیگر برای یافتن یک فرصت شغل ممتاز در رقابت با سایر متقاضیان افزایش میدهد. تحصیل کارشناسی ارشد در دانمارک در نیم سال آخر دانشجو موظف به انجام پژوهش می باشد زبان تحصیلی این مقطع انگلیسی است و افراد متقاضی می بایستی مدرک آیلتس آکادمیک با نمره 6.5 را داشته باشند.

تحصیل در دانمارک در مقطع کارشناسی ارشد به این صورت می باشد که متقاضی  باید از یکی از دانشگاه های دانمارک در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش اخذ نماید. 
مدت زمان دوره های کارشناسی ارشد معمولا 2 سال می باشد و دراخر امتیاز 120 ECTS را به منظور کسب مدرک کارشناسی ارشد نیاز به کسب کند. البته مدت زمان دوره تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های هنر 2 الی 3 ساله می باشد که میزان امتیاز همانند سایر رشته ها به جهت اخذ مدرک می باشد. 
این نکته بسیار حائز اهمیت دادن اینترشیپ  به متقاضی می باشد که اکثر دانشگاه های دانمارک به منظور تحصیل در مقطع فوق لیسانس به متقاضی اینترشیپ می دهند و این به معنی گذراندن دوره های کارآموزی می بباشد که در صورت رضایت از کیفیت کار متقاضی استخدام دائم خواهد بود.

تحصیل در مقطع دکترا در دانمارک

کشور دانمارک همانند سایر کشورهای پیشتاز در بحث تحصیل، به دانشجویان در حال تحصیل در دانمارک در مقطع دکترا، توجه ویژه ای دارد و جهت پرداخت مخارج تحصیل ایشان، شرایط ویژه ای را جهت تسهیل طول دوره دکترا در کشور دانمارک فراهم آورده است.

از آنجایی که تحصیل در دانمارک در مقطع دکترا در به عنوان یک  شغل حرفه ای محسوب می شود، رقابت برای این مقطع بسیار بالاست چرا که متقاضیان ادامه تحصیل در این مقطع می‌توانند حقوقی ماهیانه به میزان 2000 یورو دریافت کنند.
با توجه به اینکه بسیاری از دانشگاه های کشور دانمارک با شرکت ها در ارتباط هستند این دانشگاه ها می توانند بستر مناسبی برای متقاضیان تحصیل برای ورود به عرصه کار را در این کشور فراهم سازند. لازم به ذکر است به جهت تحصیل در دانمارک مدرک آیلتس 7 برای مقطع دکترا الزامی است.

تحصیل در مقطع دکترا دانمارک

داشتن شرایط زیر برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا در دانمارک الزامیست:

  1. در دست داشتن مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه های معتبر جهت تحصیل دکترا در دانمارک
  2. اخد مدرک دال بر تسلط کافی و زبان انگلیسی (حداقل آیلتس 6/5) برای تحصیل در دانمارک در مقطع دکترا
  3. جلب نظر یک استاد مشاور (supervisor) که تز دکترا شما را پشتبانی نماید.
  4. داشتن تالیفات از قبیل مقالات بین المللی ، کتاب و … جهت تحصیل در دانمارک در مقطع دکترا
  5. داشتن همه و یا تعدادی از آیتم های ذکر شده، می توان در راستای افزایش شانس فرد در جهت اخذ پذیرش تحصیل در دانمارک در مقطع دکترا نقش بسزایی ایفا نماید.

تحصیل در رشته پزشکی در دانمارک

تحصیل در دانمارک در رشته پزشکی در حدود 6 سال طول می کشد و دروس به دو زبان انگلیسی و دانمارکی تدریس می شود. متقاضیان تحصیل د رشته پزشکی باید آیلتس حداقل 6 را داشته باشند و تمام افراد تسلط کامل به زبان دانمارکی را داشته باشند برای اشتغال به کار تسلط زبان دانمارکی لازم می باشد.
دانشجویان تحصیل پزشکی در دانمارک در طول تحصیل خود دانش و مهارت های لازم برای درمان و تشخیص بیماری ها و ایجاد رابطه با بیمار را یاد می گیرند .

دانشگاه های معتبر پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک شامل:

  • دانشکده بهداشت و علوم پزشکی در دانشگاه کپنهاگ دانمارک
  • دانشکده بهداشت دانشگاه آرهوس دانمارک
  • دانشگاه آلبورگ دانمارک
  • دانشکده علوم بهداشتی از دانشگاه جنوب دانمارک

شما به عنوان یک دانشجوی پزشکی باید 3 الی 4 ماه دوره کارآموزی را بعد از اتمام تحصیلات برای گرفتن مدرک بگذرانید

شرایط لازم برای تحصیل در دانمارک در رشته داروسازی به شرح زیر می باشد:

شرایط لازم برای تحصیل رشته داروسازی در دانمارک

تحصیل داروسازی در دانمارک

رای تحصیل داروسازی در دانمارک زبان آموزش در دانشگاه کپنهاگ، دانمارکی است. بنابراین، زبان دانمارکی سطح A برای ورود به تمام دوره ها، مورد نیاز است.  به همه دانش آموزان در دبیرستان دانمارکی به زبان دانمارکی در سطح A تدریس می شود، یعنی در بالاترین سطح. هر آموزش در دانشگاه کپنهاگ دارای الزامات خاصی می باشد.
که نیاز به سطوح خاص متوسطه در موضوع مورد نظر، الزامات مربوط به مدرک در موضوع انتخاب شده یا الزامات برای نمرات میانگین ​​در آزمون مقدماتی دارد.علاوه بر این توجه کنید  شما باید یکی از الزامات مربوط به مدرک که در ادامه آمده است را داشته باشید:

  • نمره ی متوسط ​​از آزمون مقدماتی باید حداقل 6.0 باشد.
  • نمره ی متوسط ​​از یکی از موارد تکمیلی موضوعات مورد نظر (حداقل سطوح مورد نیاز) باید حداقل 6.0 باشد.

جهت کسب اطلاعات بیستر درباره تحصیل دندانپزشکی در دانمارک مقاله  ” تحصیل دندانپزشکی در دانمارک ” را مطالعه فرمایید.

محدودیت سنی برای تحصیل در دانمارک

محدودیت سنی برای تحصیل در دانمارک وجود ندارد البته برای تحصیل در دانمارک در رشته های پزشکی اگر سن شان کمتر از 34 سال باشد برای دریافت ویزای تحصیلی دانمارک 15 امتیاز و متقاضیانی که سن آنها بین 35 تا 40 سال باشد 10 امتیاز کسب می کنند.

محدودیت سنی برای تحصیل در دانمارک

اقامت پس از تحصیل در دانمارک

شرایط اقامت پس از تحصیل در دانمارک برای گروه های مختلف متفاوت است این گروه ها به دو دسته مردمان اروپایی و غیر اروپایی تقسیم می شود . مردمان کشورهای ایسلند سوئد نروژ و فنلاند بدون هیچ محدودیتی می توانند در کشور دانمارک مشغول به تحصیل و کار شوند.

مردمان سایر کشورهای اروپایی و سوئیس نیاز به گرفتن ویزا و کسب اجازه کار ندارند ولی اگر قصد اقامت بیشتر مدت زمان سه ماه را داشته باشند باید مدرک ثبت نام در اداره شهرداری و مهاجرت به دانمارک را داشته باشند. مردمان غیر اروپایی بعد از تحصیل در دانمارک به مدت 6 ماه اجازه زندگی و پیدا کردن شغل را دارند که به این افراد کارت اقامت موقت دانمارک داده می شود .

یکی از روش های دیگر برای دریافت اقامت پس از تحصیل در دانمارک، تمدید ویزای تحصیلی می باشد. جالب است بدانید غیر اروپاییان می توانند در طول هفته به مدت 20 ساعت کار کنند. این محدودیت شامل ماه های اوت، جولای و ژوئن نمی شود.

اقامت پس از تحصیل در دانمارک

هزینه تحصیل در دانمارک

هزینه تحصیل در دانشگاه های دانمارک متفاوت است اما به طور میانگین شماحدودا سالیانه 12000 یورو هزینه تحصیل دارید.
تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانمارک برای داوطلبان عضو اتحادیه اروپا رایگان است.
همچنین اگر دانشجوی خارجی ویزای دائم یا موقت دانمارک را داشته باشد و یکی از والدین وی مشغول به کار در دانمارک باشد از پرداخت شهریه معاف می باشند.

هزینه تحصیل در دانمارک برای دانشجویان غیر اروایی به شرح زیر است:

ارزان ترین رشته ها در دانمارک و مدارک دانشگاهی : حداقل شهریه از 6000 یورو در سال

میانگین شهریه سالانه در دانمارک بین 12 تا 15 هزار یورو در سال می باشد

رشته ها و مدارک تخصصی در دانمارک بیش از 35 هزار یورو در سال است .

میانگین شهریه برخی از دانشگاه‌های برتر دانمارک به قرار زیر است :

  • دانشگاه فنی دانمارک (Technical University of Denmark): تا 13500 یورو در سال
  • دانشگاه کوپنهاگ دانمارک (University of Copenhagen) بین 9 هزار تا 15 هزار یورو در سال
  • دانشگاه اقتصاد کوپنهاگ دانمارک (Copenhagen Business School) تا 12500 یورو در سال
  • دانشگاه آرهوس دانمارک (Aarhus University) تا 10 هزار یورو در سال

بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی در دانمارک

امکان استفاده از بورسیه و کمک هزینه تحصلی در دانمارک برای دانشجویان غیر دانمارکی وجود دارد. از جمله طرح های بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی در دانمارک به قرار زیر است:

  1. طرح Nordplus که مختص اتباع کشورهای حوزه بالتیک و اسکاندیناوی است.
  2. طرح Erasmus کمک می کند به دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سوئیس  تا 3 تا 12 ماه از تحصیل خود را در کشور خود به انجام دهند.
  3. طرح Erasmus Mundus مشترک با کارشناسی ارشد است که برای دانشجویان اروپایی و غیر اروپایی قابل دسترسی است. که برای رشته های خاصی در مقطع کارشناسی ارشد قابل استفاده است.
  4. طرح بورس تحصیلی دولتی برای تعداد محدودی و کمی از دانشجویان واجد شرایط غیر اروپایی توسط موسسات آموزش عالی دانمارک ارائه می گردد .

بورسیه تحصیلی دانمارک به دو بخش تقسیم می شود. بورسیه هایی که تمام هزینه های تحصیل در دانمارک را شامل می شود یا کمک هزینه های مخارج زندگی را تامین کند . اینکه فرد از کدام هزینه استفاده کند به واحد پذیرش دانشگاه بستگی دارد.

اگر دانشجو موفق به گرفتن بورسیه تحصیلی در دانمارک شود دانشگاه مبلغی 2000 دلار ماهانه به دانشجو می دهد. برای گرفتن بورسیه تحصیلی دانمارک افرادی که مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه های معتبر دریافت کرده باشند و دارای آیلتس 6.5 باشند از شانس بیشتری برخوردارند.

بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی در دانمارک

موسسات آموزش عالی دانمارک برای متقاضیان خود برای تحصیل در دانمارک تعداد محدودی بورسیه دولتی را هر سال به صندوق دانشجویان واریز می کند این بورسیه برای دانشجویان از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس در تمامی رشته ها می باشد.  
بورسیه برای دانشجویان توسط نهادهای آموزش عالی دانمارکی اعطا می شود و دریافت کننده  بورس دانشجویان را این موسسات هستند که تصمیم می گیرند.
انواع بورسیه تحصیلی دانمارک که دولتی می باشد شامل دو بخش است و می تواند به صورت کامل یا نیمی از شهریه دانشجویی را پوشش دهد. یا حتی ممکن است بسته به نوع موسسه دانمارکی کمک های مالی هزینه های زندگی دانشجو را نیز پوشش دهد.

تحصیل رایگان در دانمارک

از نظر اقتصادی کشوری دانمارک یک کشور  مرفه به حساب می آید به همین علت افراد زیادی کشور تحصیل در دانمارک را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند.
اگر متقاضی بتواند جهت دوره لیسانس از کشور دانمارک بورسیه اخذ نماید می تواند به صورت رایگان تحصیل نماید و حدود ماهی 2000 کرون کمک هزینه دریافت نماید و بتواند در مقطع فوق لیسانس بورسیه بگیرد، حدود 4000 کرون کمک هزینه دریافت نماید که هزینه زندگی با  4000 کرون پوشش داده می شود.
در نظر داشته باشید که داشتن معدل بالا و مدرک  IELTS  الزامی است ولی نوع دانشگاه مطرح نمی باشد. رشته های زیر با شرایط ذکر شده امکان پذیرش همراه با کمک هزینه تحصیلی از دانشگاه را دارا می باشند.

  • بهداشت عمومی در مقطع فوق لیسانس (Public Health)
  • شرایط کمک هزینه تحصیلی در مقطع لیسانس در رشته های مدیریت و کامپیوتر و فنی
  • مدیریت بازرگانی
  •  طراحی صفحات وب
  •  نرم افزار کامپیوتر
  • فشن دیزاین
  •  مدیریت فنی

سخن پایانی

هدف ما تنها كمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت دریافت مشاوره تحصیلی با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در موسسه آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ بورسیه تحصیلی دانمارک، تابعیت و اقامت تحصیلی در دانمارک را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای تحصیلی دانمارک می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

شرایط تحصیل در مدارس دانمارک به چه صورت می باشد؟

دوره ابتدایی در کشور دانمارک 10 سال طول می کشد و پس از اتمام دوره ابتدایی ، دوره دبیرستان به مدت 3 سال می باشد.

آیا امکان کار کردن در حین تحصیل دکترا در دانمارک وجود دارد؟

دانشجویان مقطع دکترا کشور دانمارک مجوز کار در محدوده ای 20 ساعته به صورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا 10 یورو به ازای هر ساعت می باشد.

آیا امکان کار کردن در حین تحصیل کارشناسی در دانمارک وجود دارد؟

بله، دانشجویان مقطع کارشناسی کشور دانمارک مجوز کار در محدوده ای 20 ساعته به صورت هفتگی دارا می باشند.

5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
شرایط کار پرستاران و پزشکان در دانمارک شرایط کار پرستاران و پزشکان در دانمارک

شرایط کار پرستاران و پزشکان در دانمارک و نحوه اخذ مجوز کار در دانمارک برای پرستاران و پزشکا...

آب و هوای کشور دانمارک آب و هوای کشور دانمارک

کشور دانمارک یکی از کشورهای اروپایی می باشد که در شمال اروپا قرار گرفته است. بسیاری از دانش...

تحصیل پزشکی در کشور دانمارک تحصیل پزشکی در کشور دانمارک

تحصیل پزشکی در کشور دانمارک حدود 6 سال طول می کشد و دورس به 2 زبان دانمارکی و انگلیسی ارائه م...

نظرات کاربران
Unknown

سلام. ما سال بعد قراره بریم دانمارک از طریق جاب آفر. من الان ۱۶ سالمه و دانشگاه رو قراره دانمارک بخونم. یعنی باید اونجا چطوری وارد دانشگاه بشم ؟ آزمون ورودی هایی دارن یا نه؟

آتیه آفرینان

با سلام. باید از کارشناسان مجموعه مشاوره بگیرید. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید.

هومن

سلام من 28 ساله هستم ، لیسانس ادبیات انگلیسی، مدرس پیانو هم هستم . برای اقامت در کشور دانمارک چه راهی را به من پیشنهاد میکنید . متشکرم

آتیه آفرینان

با سلام بهترین گزینه برایتان مهاجرت تحصیلی، پذیرش برای مقطع ارشد می باشد.

علي

سلام من ٢٥ سالمه ليسانس پرستاري دارم ، ميخوام براي كار در دانمارك اقدام كنم ، و حين كار دندانپزشكي بخونم . شرايط كاري و تحصيلي چجوريه ؟ و امكان پذيره ؟

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز با توجه به سنتان، می توانید به هر دو صورت مهاجرت کاری و تحصیلی اقدام کنید اما اگر بخواهید در رشته های گروه پزشکی تحصیل کنید بر روی درآمد حاصل از کار حسابی باز نکنید چون تحصیل دندانپزشکی در کشور با زبان دیگر نیازمند تمرکز بسیار بالایی می باشد و عملا نشدنی هست. برای دریافت مشاوره تخصصی و تصمیم گیری با شماره 02172207تماس بگیرید.

ریحانه

سلام مقدار پولی که باید برای تمکن مالی در حسابمان باشه چقدر است؟ (بدون بورسیه)

آتیه آفرینان

سلام 12 هزار یورو می باشد.

محمد رضا

سلام . 20 هزار یورو برای تحصیل در دانشگاه های تاپ دانمارک ( مستر و کارشناسی ) کفایت میکنه ؟

آتیه آفرینان

سلام ، بله.

رها خشنود

سلام وققتون بخیر دو فرزند من یکیشون دانش اموز دوازدهم رشته انسانی و اون یکی هم امسال دیپلم رشته تجربیش‌ گرفت هردو هم معدل های نزدیک بیست دارند ایا امکان اخذ بورسیه دانمارک براشون وجود دارد؟

آتیه آفرینان

با سلام. برای مقطع کارشناسی تنها بورسیه های امکان پذیر بورسیه مربوط به عملکرد تحصیل کننده در سالهای تحصیلش میباشد.

مهدیه

  • با سلام.مدرک کارشناس هوشبری دارم وارشد مراقبت ویژه پرستاری با معدل 18.امکان ادامه تحصیل در مقطع دکترا بصورت بورسیه برای این رشته وجود دارد؟وهمچنین امکان کار مرتبط با رشته به صورت همزمان هست؟

آتیه آفرینان

با سلام. بله امکانش هست. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سیما درو

سلام آیا مدرک تافل هم قبول میکنند؟

آتیه آفرینان

با سلام برای چه رشته ای میخواین اقدام کنید. و تافل تا چه سطحی هستید؟

زینب شم آبادی

سلام خسته نباشید ببخشید فرزند من کلاس یازدهم تجربی و دهم معدلش ۱۹.۶۷ بوده ما برای مهاجرت به دانمارک اقدامات لازم انجام دادیم میخواستم بدونم دخترم از چه پایه باید اونجا شروع به تحصیل کنه و اگه قراره آزمون بده با توجه به سطح کتاب هایی ایران در چه پایه ای قبول میشه

آتیه آفرینان

با سلام. کلاس گرید 11 باید بره و مدرسه بین المللی

شیدا یوسفی

سلام امکان تحصیل برای رشته دامپزشکی به چه صورته؟ میشه در زمان دانشجویی در ایران، بورسیه دانمارک بشیم یا باید مدرک دکتری عمومی داشته باشیم ؟

آتیه آفرینان

با سلام. با توجه به سن و سطح زبان باید رزومتون بررسی شود.

مری

سلام من مدرک لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه الزهرا تهران دارم معدلم کارشناسیمم 17 است آیا شرایط برای دریافت کمک هزینه از این کشور برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد از این کشور دارم ؟

آتیه آفرینان

با سلام. امکان گرفتن کمک هزینه وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوره رایگان مرکز به شماره 02172207 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 10 الی 18 پاسخگوی شما هستند.

الی

سلام من لیسانس حقوق دارم میخواستم ببینم میتونی برای ارشد رشته MBA پذیرش بگیرم؟

آتیه آفرینان

سلام بله برای ارشد mba می توانید اقدام کنید.

علیرضا

سلام من لیسانس مدیریت دارم با معدل 13 از دانشگاه آزاد، 10 سالی از فارق التحصیلیم میگذره ولی 12سال طبق بیمه سابقه کار مدیریتی مرتبط با رشتم دارم، دنبال بورسیه یا تحصیل رایگان نیستم چون به شرایطم نمیخوره، فقط میخوام ببینم میتونم برای فوق لیسانس توی دانمارک پذیرش بگیرم؟

سارا جوادی

با سلام بله سوئد و دانمارک شانس پذیرش دارید.

saeed

با سلام برای گرفتن بورسیه رشته ی معماری برای ارشد با آیلتس ۷ و ۲ تا مقاله ی ISI و معدل کل ۱۸.۵ کارشناسی از دانشگاه آزاد تبریر و کار حرفه ای با نرم افزار های معماری و سابقه ی کار ۲ سال در خصوص رشته ام شانسی هست؟

سارا جوادی

با سلام بله رزومه خوبی دارید و شانس بالایی. گروه آتیه آفرینان برای شما آرزوی موفقیت میکند.

نیلا

باسلام، من دارای مدرک کارشناسی علوم تغذیه و کارشناسی ارشد صنایع غذایی هستم، دارای دو مقاله ISI چاپ شده در مجلات اروپایی، سابقه یک سال تدریس در دانشگاه، آیا می تونم برای بورسیه دکترای داروسازی اقدام کنم؟

سارا جوادی

با سلام می توانید برای رشته داروسازی اقدام نمایید اما بورسیه ای به این رشته تعلق نمیگیرد مگر اینکه در کشورهایی مثل آلمان و اتریش که تحصیلات رایگان دارند اقدام نمایید.

الی

سلام شانس دریافت فول فاند از دانشگاه دی تی یو دارم؟ لیسانس زیست دانشگاه آزاد با معدل 15.46. ارشد بیوتکنولوژِی دانشگاه تهران با معدل 16.42. آیلتس 7دارم. 3 مقاله ریویو ایمپکت بالا و 1 مقاله پرکتیکال و یک مقاله کنفرانس دارم.  

سارا جوادی

با سلام رزومه شما به شرط اضافه کردن مدرک آیلتس با نمره حداقل 7 شانس بالایی برای دریافت پذیرش دارد.

KASRA

در مقطع دکتری سالیی 12 هزار یورو؟

سارا جوادی

با سلام دکتری در دانمارک همراه با حقوق است.

میلاد

سلاممن متاهل با یک فرزند و فوق لیسانس عمران از دانشگاه علم و صنعت، 4 مقاله کنفرانس بین المللی و یک اختراع و یک جایزه علمی جهانی و یک ISI , ایلتس 6 دارم. آیا امکان گرفتن بورسیه برای دکتری در دانمارک وجود دارد؟

سارا جوادی

با سلام بله درصورتی که نمره زبانتون را ارتقا دهید شانس بسیار بیشتری نیز خواهید داشت.

KASRA

سلام رشته های مهندسی در دانمارک سالی چقدر شهریههزینه زندگی نوشتید حدودا در شهر کوچک 5000 کرون =748 دلار امریکا در ماه

سارا جوادی

با سلام بله در شهرهای کوچک دانمارک هزینه زندگی بین 700 الی 800 دلار است. و شهریه دانشگاه حدود 12 هزار یورو در سال.

سارا

سلام من  ۱۸ سالم سن دارم و معدل کل (۱۹.۳۰ نظام جدید البته) و قراره چند ماه دیگه ایلتس امتحان بدم و می خواستم بپرسم که ایا من می تونم در رشته طراحی صفحات وب در مقطع لیسانس در این کشور درس بخونم؟

سارا جوادی

با سلام مقطع لیسانس در دانمارک در اکثر رشته ها به زبان دانمارکی است.پیشنهاد میکنم برای این مقطع برای سایر کشورها مثل انگلستان،کانادا ، لهستان و مجارستان اقدام نماید تا زبان تحصیلتون انگلیسی باشد.

ساسان

سلام ، ارشد مهندسی پزشکی دارم ، یک مقاله خارجی و یک اختراع هم دارم.آیا شانس بورسیه دکتری دانمارک را دارم ؟حداقل تمکن مالی یا گردش حساب برای مقطع دکتری در دانمارک چقدر هست؟ (34 ساله )

سارا جوادی

با سلام درصورتی که مدرک آبلتس حداقل 7 داشته باشیدو شرایط معدلی مناسبی هم داشته باشید بله شانس دارید. مقطع دکتری در دانمارک همراه با حقوق است و شما به تمکن مالی نیاز ندارید.

جواد

سلامدانشجوی دکتری مدیریت ورزش هستم لیسانس و فوق لیسانس هم تربیت بدنی بوده امکان دریافت بورس تحصیلی در کشور دانمارک هست. یکبار هم بعنوان مدرس یک رشته ورزشی به کشور دانمارک سفر داشتم و ویزا گرفتم؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز در صورتی که سابقه پژوهشی مثل مقالات بین المللی و مدال های قهرمانی داشته باشید شانس بسیار بالایی خواهید داشت.

جواد

سلامدانشجوی دکتری مدیریت ورزش هستم لیسانس و فوق لیسانس هم تربیت بدنی بوده امکان دریافت بورس تحصیلی در کشور دانمارک هست. یکبار هم بعنوان مدرس یک رشته ورزشی به کشور دانمارک سفر داشتم و ویزا گرفتم؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز در صورتی که سابقه پژوهشی مثل مقالات بین المللی و مدال های قهرمانی داشته باشید شانس بسیار بالایی خواهید داشت.

محمد

سلام. دانشجوی سال دوم دکتری جنگل داری دانشگاه تهران هستم. ۳۹ ساله متاهل و دارای یک فرزند. به نظر شما گرفتن بورس اراسموس با این شرایط امکان پذیر می باشد. رشته ما چه جایگاهی در دانمار‌ک برای تحصیل دارد. با وجود اینکه شاغل در سازمان محیط زیست هستم منبع دیگه ای از درآمد ندارم می توانم از  پس هزینه های برایم. ممنونم

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز به منظور اقدام برای بورسیه اراسموس شما به سوابق پژوهشی و مدرک زبان نیاز دارید درصورتی که این دو شرط را داشته باشید می توانید اقدام کنید و شانس بالایی خواهید داشت.

بهنام

سلاممن مدرک کاردانی بازاریابی، کارشناسی مدیریت، ارشد روانشناسی عمومی دارم با معدل 16.5دو مقاله بین المللی دارم، آیلتس 6.5 و سنم هم 31 سال متاهل بدون فرزندامکان گرفتن فول فاند در دانمارک برای دکتری روانشناسی وجود داره با شرایط من؟یک نفر گفت چون مقاطع تحصیلیم غیر مرتبطه نمیشه و اصلا رشته روانشناسی رو فول فاند نمی دهندو لطفا راهنمایی کنید

سارا جوادی

با سلام بله متاسفانه به دلیل اینکه رشته شما در مقاطع مختلف تغییر کرده است شانس زیادی ندارید . البته باید مقالات بین المللی ، سوابق کاری و پژوهشی شما را نیز بررسی کرد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button