تحصیل در برزیل در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از متقاضیانی که قصد تحصیل رایگان و دریافت بورسیه تحصیلی را در کشور های آمریکایی دارند قرار گرفته است. برای تحصیل در برزیل در مقاطع دانشگاهی سه نوع دانشگاه وجود دارد. دانشگاه های فدرال که دولت مرکزی از آنها حمایت می کنند و رایگان هستند، دانشگاه های ایالتی دولت ایالتی بودجه آنها را تأمین می کنند و برای متقاضیان رایگان می باشد.

دانشگاه های خصوصی که تحت پوشش بخش های خصوصی می باشند و تحصیل در این دانشگاه ها رایگان نیست و با توجه به شهر، دانشگاه و مقطع تحصیلی، متقاضیان بایستی شهریه ای را جهت تحصیل متقبل شوند.

تحصیل در برزیل

شرایط تحصیل در برزیل

درخواست مشاوره تحصیلی

همراهان عزیز، لطفا برای گرفتن مشاوره تلفنی تحصیلی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کشور برزیل در سطح جهانی از لحاظ رده های دانشگاهی از جایگاه های بالایی برخوردار هستند ولی در مقاطع فوق لیسانس و دکترا با کمبود دانشجو دچار هستند.
علت این کمبود در کشور برزیل اغلب افراد بعد از به سرانجام رساندن مقطع لیسانس به سراغ تحصیلات عالیه و دانشگاهی در مقاطع بالاتر نمی روند و از ادامه تحصیل کناره گیری می کنند و جذب بازار کسب و کار می شوند و به کار کردن و کسب در آمد بیشتر علاقه مند هستند تا تحصیل در مقاطع بالاتر.
با اینکه اگر در مقاطع بالاتر به ادامه تحصیل بپردازند قطعا می توانند در مشاغلی با موقعیت بهتر و درآمدهای بسیار بالاتری اشتغال یابند.

شاید نیاز مالی باشدکه باعث این موضوع است. با این حال به دلیل کمبود دانشجویان برزیلی در مقاطع فوق لیسانس و دکترا ، دانشگاه های برزیل مشتاق به پذیرش و جذب نیرو و دانشجو های خارجی با استعداد جهت ادامه تحصیل در برزیل در مقاطع فوق لیسانس به بالا می باشند و برای پیشرفت صنعت آینده کشور از دادن بورسیه به افرادی که تشخیص می دهند که با استعداد و توانمند هستند، دریغ نمی کنند.
این بهترین فرصت برای افراد خارجی با استعداد و توانمند و علاقمند به تحصیلات عالیه  می باشد که با تحصیل در برزیل هم میتوانند از مزیت بورسیه و تحصیل رایگان بهره برده و در پس از پایان تحصیل و زمانیکه فارغ التحصیل گشتند نیز بتوانند بهترین و بالاترین موقعیتهای کاری و شغلی را بدست آورند.

شرایط تحصیل در برزیل

مدارک ویزای تحصیلی کشور برزیل

پس از دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کشور برزیل ارائه ویزای تحصیلی برزیل لازم است. دریافت ویزای تحصیلی کشور برزیل نیازمند ارائه مدارک زیر است:

  • اصل و ترجمه شناسنامه متقاضی
  • اصل پاسپورت متقاضی
  • گواهی سلامت و عدم ابتلا به بیماری های واگیردار
  • ارائه نامه تمکن مالی و پرینت گردش حساب
  • مدارک کاری و پوشش دهنده گپ تحصیلی
  • دو قطعه عکس 3.5 در 4.5 رنگی به زمینه سفید  
  • فرم درخواست ویزا
  • رزرو بلیط هواپیما
  • ارائه بیمه نامه مسافرتی
  • رزرو هتل و یا خوابگاه
  • اصل گواهی پذیرش
  • اصل و ترجمه مدارک تحصیلی

ویزای تحصیلی دانشگاه های مورد تایید برزیل

بیشتر دانشگاه های برزیل در حال پیشرفت هستند. دریافت پذیرش از دانشگاه های کشور برزیل یکی از موارد مهم برای دریافت ویزای تحصیلی برزیل است. دانشگاه های مورد تائید برزیل به شرح زیر است:

  • Universidad Federal de Juiz de Fora
  • Federal University of Rio Grande do Norte
  • Universidade Federal da Bahia
  • Universidade Federal de Santa Catarina
  • Universidade Federal de Vicosa
  • Universidade Federal de Sao Carlos
  • Universidade Federal de Pernambuco
  • Universidade Federal do Rio Grande do sul
  • Universidade Estadual de Campinas(UNICAMP)
  • Universidade de Sao Paulo
  • Universidade Federal do Rio de Janeiro
  • Universidade Estadual Paulista “Julio de Mesquita Filho”
  • Universidade Federal de Minas Gerais
  • Universidade Federal de Sao Paulo (UNIFESP)
  • Pontificia Universidade Catolica do Rio de Janeiro-puc-rio
  • Universidade do Estado do Rio de Janeiro(UERJ)
  • Universidade Estadual de Londrina
 ویزای تحصیلی دانشگاه های مورد تایید برزیل

تحصیل در مدارس برزیل

در 25 سال گذشته پيشرفت هاي چشمگيري در ساختار آموزشي برزيل صورت گرفته است چرا که این کشور  25% از درآمدهاي ماليالت خارجي و ايالتي خود را به آموزش و پرورش اختصاص داده است.
تحصیل در برزیل در دوره آموزش پايه  یا همان ابتدایی از سن 7 سال شروع، و به مدت 8 سال طول می کشد (7 تا 14 سال می باشد). آموزش متوسطه از سطوح سني 15 شروع و تا سن 17 سالگی به مدت 3 سال به طول می انجامد. آموزش فني یا همان مدرسه فني متوسطه  یا هنرستان از سن  15 سالگی تا 18 سالگی می باشد (4 سال).

به طور خلاصه دوره ابتدایی در برزیل یک دوره تحصیلی 8 ساله است، که دانش آموزان با گذراندن آن وارد دوره تحصیلی متوسطه می شوند که سه سال به طول می انجامد. ورود به مدارس فنی در مقطع متوسطه یک دوره تحصیلی چهارساله را برای متقاضیان به همراه دارد.

تحصیل در مقطع کارشناسی برزیل

تحصیل کارشناسی در برزیل یک دوره تحصیلی چهارساله است و به زبان پرتغالی می باشد. برای متقاضیانی که مدرک زبان پرتغالی ندارند، کلاس های تقویتی برای این زبان گذاشته می شود.
برای پذیرش در مقطع کارشناسی در برخی از دانشگاه ‏های برزیل آزمون ورودی برگزار می شود که با قبولی در آن، دانش آموزان وارد دانشگاه های برزیل جهت تحصیل در مقطع کارشناسی می شوند.
هزینه های تحصیل در برزیل در مقطع لیسانس و زندگی دانشجویی حدوداً 800 دلار در ماه برای  دانشجویان می باشد، که آنها می توانند با اجازه کار 10 ساعت در هفته بخش اعظمی از این هزینه ها را پوشش دهند.

برای ورود به دانشگاه های برزیل در مقطع کارشناسی، افراد نیازمند مدارک قبلی آموزشی فرد می باشند و همچنین باید مدرک زبان انگلیسی را نیز داشته باشند البته زبان تدریس دوره های کارشناسی در این کشور پرتغالی می باشد که افراد پس از ورود به کشور، می توانند در دوره های آموزش زبان پرتغالی شرکت کنند.
در برخی از دانشگاه ها پذیرش در مقطع کارشناسی با برگزاری آزمون و در برخی دیگر از طریق بررسی شرایط متقاضی توسط گروه مورد بررسی قرار می گیرد. امروزه متقاضیان کشور برزیل را جای مناسبی برای تحصیلات می دانند چرا که هزینه های منصفانه، کادر مجرب و امکانات فوق العاده برای تحصیل در برزیل این کشور را مقصدی فوق العاده برای ادامه تحصیل قرار داده است.

تحصیل در مقطع کارشناسی برزیل

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برزیل

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برزیل یک دوره تحصیلی دو ساله است و به زبان انگلیسی یا پرتغالی می باشد. ارائه مدرک زبان معتبر آیلتس یا تافل جهت اخذ پذیرش برای کارشناسی ارشد الزامی است.
کشور برزیل برای کلیه رشته های مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان بورسیه تحصیلی می دهد که در ماه حدود 450 تا 700 دلار حقوق دریافت می کنند که می توانند به کمک آن هزینه های تحصیل و زندگی خود را پوشش دهند.

دانشجو باید در این مقطع تحصیل در برزیل پروژه تحقیقاتی خود را نیز علاوه بر گذراندن دروس مربوطه ارائه دهد. امتحانات ورودی برای پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی می باشد و مدرک زبان IELTS یا لازمه پذیرش متقاضیان TOEFL  می باشند. متقاضیانی که از مدرک زبان انگلیسی را دارا می باشند. 
جالب است بدانید کشور برزیل تنها کشور دنیا می باشد که در مقطع کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها برای تحصیل در برزیل به افراد بورس می دهد.

با در نظر گرفتن این امر در مقطع کارشناسی ارشد برزیل انتخاب مناسبی برای ادامه تحصیل می باشد. فردی که شرایط لازم برای دریافت  بورسیه را دارند می توانند برای دریافت بورسیه اقدام نمایند.
در این مقطع  بطور معمول حدود ۴۵۰ تا ۷۰۰ دلار بصورت ماهیانه به دانشجویان پرداخت می شود که با توجه به هزینه های زندگی و تحصیل در کشور برزیل براحتی امکان زندگی و تحصیل در برزیل را برای متقاضی فراهم می سازد.
در این مقطع کارشناسی ارشد کتاب ها و امتحانات به زبان انگلیسی می باشد و در این دوره، آموزش زبان پرتغالی جزو واحدهای درسی افراد می باشد.

تحصیل در برزیل در مقطع دکترا

متقاضیان برای پذیرش در مقطع دکترا باید بتوانند نیازمند یک رزومه قوی در زمینه کاری مربوط و یافتن پوزیشن در دانشگاه را ارائه بدهند که در برخی موارد ارائه پروپوزال تحقیقاتی نیز الزامی می باشد.
تحصیل در برزیل در مقطع دکتری  می­تواند براساس رشته ۳، ۴ یا ۵ سال زمان ببرد و دانشجو باید پروژه خود را به همراه مقالات مربوطه در پایان تحصیلات خود ارائه بدهد.

تحصیل در برزیل در مقطع دکترا یک دوره تحصیلی 3 تا 5 ساله است و به زبان انگلیسی یا پرتغالی می باشد. ارائه مدرک زبان معتبر آیلتس یا تافل جهت اخذ پذیرش برای دکترا در رشته های انگلیسی زبان الزامی است، ولی برای رشته های پرتغالی زبان، نیازی به مدرک زبان پرتغالی برای پذیرش نمی باشد.
کشور برزیل برای دانشجویان در مقطع دکترا شرایط استفاده از بورسیه تحصیلی را فراهم کرده است که در صورت اخذ آن می توانند ماهانه حدوداً 1000 دلار را بعنوان حقوق برای پوشش هزینه های خود داشته باشند و این یک امتیاز عالی برای متقاضیان می باشد.

تحصیل در برزیل در مقطع دکترا

تحصیل رشته‏ های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در برزیل

کشور برزیل امکان تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را برای دانشجویان بین المللی در سراسر دنیا به زبان های انگلیسی و پرتغالی فراهم کرده است.
متقاضیان با داشتن دیپلم متوسطه تجربی و پیش دانشگاهی، سن زیر 21 سال و مدرک زبان آیلتس 6.5 می توانند برای تحصیل در برزیل در مقطع پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی برزیل اقدام داشته باشند، بدین شکل که ابتدا یک سال دوره ی Pre Medical در کالج های این کشور می گذرانند و سپس در آزمون ورودی شرکت داشته و در صورت قبولی می توانند در دانشگاه های برزیل برای تحصیل اقدام داشته باشند.

در برزیل  تحصیل پزشکی و دندانپزشکی به زبان پرتغالی انجام می گیرد و از موارد مهم در اخذ پذیرش تسلط به این زبان است. هزینه های تحصیل پزشکی در دانشگاه های برزیل سالانه حدود ۷۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار است.

هزینه تحصیل در برزیل

هزینه های تحصیل در برزیل بسته به مقاطع تحصیلی و دانشگاه ها متفاوت می باشند. فدرال و دولت هایی که صاحب موسساتی می باشند دانشگاه هایی هستند که مبلغ شهریه را از دانشجویان مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد دریافت نمی کنند و تنها شهریه ای که دانشجویان بین المللی بایستی آن را پرداخت نمایند هزینه ثبت نام خواهد بود و زمان پرداخت این هزینه هنگام  پذیرش می باشد.

از جمله دانشگاه هایی که در بعضی موارد مبلغ شهریه را از دانشجو دریافت می کنند، دانشگاه های شهری و موسساتی کوچک، موسسات آموزش عالی خصوصی و دانشگاه ها و دانشکده های اولیه می باشند.
هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی برزیل متفاوت می باشد که به موسسه و دوره انتخابی شما بستگی دارد . لذا پیشنهاد می شود قبل از هرگونه اقدام و درخواست دانشگاه مورد نظر را مورد ارزیابی قرار دهید.

تحصیل رایگان در برزیل

کشور برزیل در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از متقاضیان جهت تحصیل در برزیل و بورسیه تحصیلی در برزیل قرار گرفته است. زیرساخت های قوی تحصیلی کشور برزیل ، این کشور را جز برترین و معتبرترین کشور در حوزه های علمی جهت تحصیلات عالی در سراسر آمریکای جنوبی و حتی در سطح جهانی تبدیل کرده است و در چندین سال گذشته  اقدامات زیادی را جهت ارتقا و بالا بردن سطح دانشگاه انجام داده است.

دانشگاه های برزیل از رده های علمی بالایی در سطح جهان برخوردار هستند اما با کمبود دانشجوی برزیلی مشتاق به ادامه تحصیل در برزیل در مقاطع فوق لیسانس و دکترا روبرو هستند. با این حال دانشگاه های این کشور به جهت کمبود دانشجویان برزیلی علاقه مند به ادامه تحصیل در مقاطع فوق لیسانس و دکترا ، مشتاق به پذیرش و جذب نیرو و دانشجوهای خارجی با استعداد  اقدام می نماید.

تحصیل رایگان در برزیل

بورسیه تحصیلی برزیل

با توجه به  سخت گیری سفارت آمریکا در دادن ویزا و به جهت بالا بودن هزینه های تحصیل در دانشگاه های آمریکا برای افرادی که قصد تحصیل در آمریکا را دارند تحصیل و اخذ بورسیه از کشور برزیل بهترین پلن جایگزین می باشد. متقاضیان می توانند با اخذ بورسیه از طریق دانشگاه های برزیل پس از مدتی از قانون تبادل دانشجو بین کشورهای برزیل و آمریکا استفاده نموده و از دانشگاه های آمریکا پذیرش بگیرند.

متقاضیانی که از هزینه های بسیار بالای تحصیل در آمریکا بر نمی آیند میتوان از این پلن بعنوان راهی طلایی استفاده کنند.
چرا که به محض فارغ التحصیل شدن از دانشگاه های برزیل و سه سال کار در برزیل اقامت دائم و پاسپورت برزیلی می توانند دریافت کنند و  به راحتی به آمریکا بدون ویزا سفر کنند و در بدو ورود به آمریکا برایشان ویزای یک تا پنج ساله صادر می شود بعد از وارد شدن به آمریکا و پیدا کردن کار در آنجا می توانید پس از 3 سال کار کردن اقامت دائم آمریکا را اخذ کنید .

انواع بورسیه های تحصیلی برزیل:

  • بورسیه پست دکترا دانشگاه Sao Paulo
  • بورسیه پست دکترا TWAS-CNPq
  • بورسیه ITS
  • بورسیه پست دکترا UNICAMP در رشته بیوشیمی  
  • بورسیه دانشگاه (Federal University of Santa Catarina (UFSC
  • بورسیه برنامه 400+ OAS-GCUB
  • بورسیه PAEC OAS
  • بورسیه پست دکترا (Postdoctorial)

اقامت پس از تحصیل در برزیل

بهترین راه برای  افرادی که قصد مهاجرت و اقامت دائم  به برزیل را دارند تحصیل در برزیل می باشد که پس از اخذ اقامت تحصیلی برزیل می توانند نسبت به اخذ تابعیت برزیل یا شهروندی این کشور اقدام کنند، البته روش های دیگری نیز برای اخذ اقامت پس از تحصیل در برزیل وجود دارد مثل سرمایه گذاری در برزیل یا اخذ ویزای کار.

در ضمن با ثبت شرکت در برزیل و همچنین تولد فرزند در برزیل روش های دیگری برای اخذ اقامت و تابعیت خاک این کشور می باشد. با توجه به هزینه زندگی و مسائل آموزشی  مهاجرت به برزیل در مقایسه به مهاجرت به استرالیا و یا کانادا انتخاب مناسبی می باشد.

مدارک اخذ ویزا برای اقامت تحصیلی برزیل

مدت اعتبار این ویزا به مدت یکسال، با توجه به تاریخ ورود، صادر می شود. پس از تأیید دانشگاه برزیل مبنی بر اینکه دوره ادامه می یابد و در اداره مهاجرت برزیل تمدید ویزا صورت می گیرد.
لازم است یک ماه قبل از پایان ویزای فعلی درخواست تمدید ویزا را در اختیار اداره پلیس فدرال در پایتخت کشور اقامت قرار داده شود.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی برزیل به شرح زیر می باشد:

  • تکمیل فرم ویزا برای اقامت تحصیلی برزیل
  • نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه در برزیل
  • 3 قطعه عکس رنگی با زمینه سفید از متقاضی
  • شناسنامه و کارت ملی و ترجمه رسمی آنها به انگلیسی
  • کپی و اصل پاسپورت معتبر از متقاضی با حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه گواهی حساب بانکی از شخص دانشجو یا والدین
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه انگیزش نامه و نوشتن دلایل سفر به برزیل
مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا برای اقامت تحصیلی برزیل
مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا برای اقامت تحصیلی برزیل

مزایای تحصیل در برزیل

یکی از ارزان ترین و سریع ترین راه های مهاجرت به برزیل تحصیل در برزیل می باشد. متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های برزیل را دارند می توانند در برترین دانشگاه های تایید شده در سطح جهانی با هزینه های مناسب هم از نظر تحصیل و هم از نظر هزینه زندگی مشغول به ادامه تحصیل شوند و با احتمال زیاد در آینده بتوانند شغل مناسب و پر درآمدی به دست بیاورند. از مزایای تحصیل در برزیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانشگاه های برزیل از رنکینگ بسیار بالایی برای تحصیل برخورداری است.
  • با کیفیت ترین دانشگاه های آمریکای جنوبی در برزیل قرار دارد که شامل دانشگاه های ایالتی، فدرال و خصوصی می شود
  • تحصیل در برزیل در دانشگاه های فدرال و ایالتی به صورت رایگان می باشد ولی در دانشگاه های خصوصی دانشجویان موظف به پرداخت شهریه هستند که با توجه به دانشگاه ، رشته تحصیلی و شهر محل تحصیل متغیر می باشد.
  • متقاضیان پس از اخذ اقامت تحصیلی برزیل می توانند نسبت به اخذ تابعیت برزیل یا شهروندی این کشور اقدام کنند. البته روش های دیگری نیز برای اخذ اقامت در برزیل وجود دارد .
  • مهاجرت به برزیل در مقایسه به مهاجرت به استرالیا و یا کانادا با توجه به هزینه زندگی در برزیل و مسائل آموزشی دارای مزایایی برای متقاضیان می باشد.

سخن پایانی

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور برزیل اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ بورسیه تحصیلی برزیل، تابعیت و اقامت تحصیلی در برزیل را ارایه خواهند داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه تحصیل در برزیل 2022 و ویزای تحصیلی برزیل می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

اعتبار دانشگاه های برزیل در چه میزان است؟

کشور برزیل در حال حاضر برزیل در صدر با کیفیت ­ترین دانشگاه های آمریکای جنوبی قرار گرفته است. رتبه بندی دانشگاه های برزیل بین 40 تا 50 در دنیا می باشد.

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد در برزیل چگونه می باشد؟

تحصیل کارشناسی ارشد در کشور برزیل به زبان انگلیسی می ­باشد. تحصیل در مقطع فوق لیسانس در برزیل با هزینه بسیار کم امکان پذیر می باشد.

هزینه زندگی در برزیل چقدر است؟

هزینه های زندگی در کشور برزیل حدود 500 تا 1000 دلار می باشد.

4/5 - (3 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری برزیل تحصیل در رشته پرستاری برزیل

بیشتر دانشجویان ایرانی جهت تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری برزیل هستند . اولین ...

تحصیل پزشکی در برزیل تحصیل پزشکی در برزیل

کشور برزیل، بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی می باشد که قبلا مستمعره کشور پرتغال...

مهاجرت به برزیل مهاجرت به برزیل

مهاجرت به برزیل و روش های مختلف اقامت در برزیل در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. افراد خا...

نظرات کاربران
حسین بخشی

سلام آیا برای اتباع افغانی هم میتوانید پذیرش دانشگاه های خصوصی برازیل را در مقطع کارشناسی بگیرید؟

آتیه آفرینان

با سلام. بله پذیرش انجام میشه

سام جلالی

سلام وقت بخیر . تحصیل در مدارس شبانه روزی برای بچه ها وجود داره ؟ هزینه ش چقدره ؟ میخوام پسر ده سالم رو بفرستم.

آتیه آفرینان

با سلام. بله وجود دارد. هزینه سالیانه بین 15 تا 25 هزار دلار آمریکا هست.

Murtaza hussaini

سلام وقت بخیر من می‌خوام برای لیسانس به کشور برزیل برم راهنمایی کنید منو تشکر

آتیه آفرینان

با سلام. با موسسه تماس بگیرید نسبت به شرایط و رزومتون بهترین راه را در اختیارتان قرار میدهند.

محمد نسيم حسینی

برای تحصیل کرده میرم

بی نام

ببخشید توی برزیل رشته عمران هم هست؟

آتیه آفرینان

بله

آرام

سلام . خسته نباشید... بنده فارغ التحصیل رشته دامپزشکی از دانشگاه ارومیه هستم و برای مقطع دکتری از دانشگاه سائوپائولو و رشته ارولوژی پذیرش گرفتم. متاسفانه مشکلی که با آن مواجه هستم، بحث سربازی هستش و اینکه با توجه به اینکه از رشته دامپزشکی به تخصص پزشکی دارم میرم، واقعا نه من و نه وزارتین نمیدونیم که چجوری باید پروسه صدور معافیت تحصیلی رو پیش ببریم. ممنون میشم اگر کمکم کنید.

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر. شما به قرار گذاشتن وثیقه از کشور می توانید خارج شوید، معافیت تحصیلی در صورتی داده می شود که پذیرش در مقطع بالاتر داشته باشید.

نسيم

تو رسته هاي انساني هم داره؟

آتیه آفرینان

با سلام، بله شما با دیپلم انسانی هم می توانید اقدام کنید.

مهزيار امين منش

سلام و خسته نباشيد ، من الان ليسانس حسابداري هستم ميخوام فوق ليسانس ادامه بدم ! برزيل دانشگاه خصوصي خوبي دارد در رشته حسابداري ؟ و علا قه دارم به برزيل جهت ادامه تحصيل بروم !

آتیه آفرینان

سلام ممنون. برای مقطع ارشد رشته ی خودتان می توانید اقدام کنید هزینه ی تحصیل حدود 4000-5000 دلار می باشد البته که پیشنهاد می کنم کشور های آمریکای جنوبی به دلیل اینکه اقامت نمی دهند اقدام نکنید.

مهزيار امين منش

سلام خسته نباشيد ، ميخواستم بدونم كه هزينه تحصيل در دانشگاه خصوصي برزيل با دلار امريكا هست يا دلار برزيل ؟. اگه دلار امريكا هست پس پوله برزيل چه بدرد ميخوره پس!؟

آتیه آفرینان

سلام ممنون. واحد پول این کشور رئال برزیل می باشد، برای راحتی محاسبات شما هزینه ها به دلار و یا یورو گفته می شود.

بهار

سلام. آیا همراه دانشجوی دکترا اجازه کار در برزیل را دارد؟

سارا جوادی

با سلام درصورتی که همراه شما جاب آفر یا قرارداد کاری مورد تایید اداره مهاجرت برزیل را داشته باشد ، امکان پذیر است .

مهدی رستمی

سلام من یک افغانم از شهر غزنی میخواهم ادامه تحصیل کنم مدرسه را تمام کردم بعد سال اول جیودوزی (انجینیری)بودم که غزنی جنگ شروع شد و بعد چند ساعت شهر دست مخالفین افتاد منم اوره به ایران امدم از اونجا به ترکیه امدم فعلا ترکیه هستم و از شما عزیزان میخواهم که به من کمک کنید تا ادامه تحصیل کنم  

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ما برای انتخاب کشوری که شرایط تحصیل برای شما داشته باشد نیاز به اطلاعات بیشتری از رزومه شما داریم.پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 22226777 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button