تحصیل در امارات و شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های امارات در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. متقاضیانی که قصد مهاجرت به امارات و تحصیل در دبی را دارند، با این قبیل سوالات مواجه می شوند. شرایط تحصیل در امارات چیست؟
برای تحصیل در امارات به مدرک زبان نیاز است؟ چگونه می توان از دانشگاه های امارات پذیرش دریافت کرد؟ بهترین دانشگاه های امارات کدام دانشگاه ها هستند؟ تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در امارات چه شرایطی دارد؟ هزینه تحصیل در امارات چقدر است؟ چگونه می توان از بورسیه تحصیلی امارات استفاده کرد؟

در این مطلب پاسخ کلیه سوالات ارائه می شود. این مقاله توسط موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده و در اختیار شما قرار گرفته است. امیدواریم مطالب ذکر شده مفید و کاربردی باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در امارات و تحصیل در دبی می توانید با کارشناسان مجرب ما در موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تماس بگیرید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

تحصیل در امارات | پذیرش در دانشگاه های دبی

هزینه زندگی و تحصیل در امارات

درخواست مشاوره تحصیلی

همراهان عزیز، لطفا برای گرفتن مشاوره تلفنی تحصیلی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

امارات از واحد پول درهم امارات استفاده می کند. موسسات مختلف در امارات مجاز به تعیین شهریه هستند. بنابراین هزینه های تحصیل در امارات با توجه به مکانی که برای تحصیل انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود.
علاوه بر مکان تحصیل، هزینه ها به سطح و مدرک تحصیلی مورد نظر نیز بستگی دارد. به طور متوسط هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 13000 دلار و تحصیل در برخی مقاطع تحصیلات تکمیلی تخصصی 32700 دلار می باشد.

ممکن است، برای تامین هزینه های تحصیل در امارات بتوانید از بورسیه های تحصیلی استفاده کنید. البته بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی ارائه نمی شود و در مقاطع دیگر نیز بیشتر به اتباع امارات تعلق می گیرد. اما برخی موسسات برای دانشجویان بین المللی نیز بورسیه تحصیلی را در نظر می گیرند.

دانشجویانی که قصد تحصیل در امارات را دارند، باید علاوه بر هزینه تحصیل، هزینه های زندگی در امارات را نیز در نظر بگیرند. اجاره یک آپارتمان خصوصی در امارات می تواند حدود 1000 دلار در ماه هزینه داشته باشد. هزینه خدمات شهری حدود 120 دلار در ماه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در امارات کلیک کنید.

هزینه زندگی و تحصیل در امارات

اخذ ویزای دانشجویی برای تحصیل در امارات

کلیه دانشجویانی که به دنبال تحصیل در امارات متحده عربی هستند، باید برای اخذ ویزای دانشجویی اقدام کنند. برای دریافت ویزا عموما باید شخص متقاضی توسط یک مقیم کشور حمایت مالی شود. اکثر موسسات این خدمات را ارائه می دهند.
بهتر است، پیش از هر اقدامی با دانشگاه مورد نظر تماس گرفته و از این موضوع مطمئن شوید. اما باید توجه داشته باشید، که حمایت مالی ویزای شما را تضمین نمی کند. درخواست به صورت آنلاین انجام می شود و هزینه آن می تواند حدود 817 دلار باشد.

در نوامبر 2018 دولت امارات متحده عربی قانونی برای اعطای ویزای 5 ساله به دانشجویان برجسته تصویب کرد. برای اعطای این ویزا لازم است:

  • دانش آموزان دبیرستان باید با کسب حداقل 95% نمره فارغ التحصیل شوند.
  • دانشجویان دانشگاه باید با معدل مشخص حداقل 3.75 از دانشگاه های خارج یا داخل فارغ التحصیل شده باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمکن مالی امارات کلیک کنید.

مدارک لازم برای درخواست ویزای دانشجویی امارات

هنگام درخواست ویزای دانشجویی امارات باید مدارکی را ارائه دهید. این مدارک را از قبل جمع آوری کرده و در روز مصاحبه به سفارت تحویل دهید.

  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه تاریخ اعتبار و دو صفحه خالی
  • 4 عدد کپی پاسپورت
  • 12 قطعه عکس
  • اظهارات بانکی که تمکن مالی شما را اثبات کند.
  • قرارداد اجاره یا اثبات محل زندگی
  • نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  • کپی رسید شهریه برای سال تحصیلی جاری
  • کپی رسید هزینه ویزا
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید مدرک کارشناسی خود را ارائه دهند.

ویزای دانشجویی امارات 1 سال اعتبار دارد. در صورتی که مدت زمان تحصیل شما بیش از 1 سال باشد، باید ویزای خود را تمدید کنید. برای تمدید ویزا باید هزینه ویزای بیشتری پرداخت کنید.

مدارک لازم برای درخواست ویزای دانشجویی امارات

تحصیل در امارات در مقطع کارشناسی

دوره های کارشناسی در امارات در طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی موجود است. این دوره ها را می توان به صورت تمام وقت یا نیمه وقت گذراند.
دوره های تمام وقت عموما 3 تا 4 سال طول می کشند. شرایط پذیرش دانشگاه های مختلف متفاوت است. اما عموما دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان بین المللی گواهی پایان تحصیلات دبیرستان یا معادل آن را از شخص متقاضی می خواهند.
افراد بالای 17 سال می توانند برای پذیرش در مقطع کارشناسی اقدام کنند. در این دوره ارائه مدرک زبان لازم نیست.

تحصیل در امارات در مقطع کارشناسی ارشد

ساختار برنامه های کارشناسی ارشد در امارات شبیه به برنامه های تحصیلی سایر کشورها بوده و از استاندارد های بین المللی تبعیت می کند. برای پذیرش در این دوره باید مدرک کارشناسی داشته و آن را ارائه دهید.
برنامه های تحصیلی دوره کارشناسی ارشد، تمام وقت بوده و عموما 1 تا 2 سال زمان می برند. البته برخی گزینه های تحصیل به صورت پاره وقت، آنلاین یا از راه دور وجود دارد، که طول زمان آن ها ممکن است، به 5 سال هم برسد.

رشته های محبوب در مقطع کارشناسی ارشد شامل مدیریت بازرگانی، معماری، علوم انسانی و علوم مهندسی است. در امارات نیز مانند بسیاری از کشورها، اتمام اکثر دوره های کارشناسی ارشد نیاز به تکمیل پایان نامه دارد.
در این دوره ها بیشتر برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه می شوند. اما ممکن است، برخی موسسات آموزشی اثبات مهارت زبان عربی را از شما بخواهند.

تحصیل در امارات در مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل در امارات در مقطع دکتری

برای گذراندن دوره دکتری در امارات مشابه دیگر کشورها دانشجو مستلزم انجام تحقیقات مستقل و ارائه پایان نامه است. دوره دکتری با توجه به رشته مورد نظر می تواند 3 تا 4 سال طول بکشد.
برای پذیرش در مقطع دکتری باید مدرک کارشناسی ارشد خود را ارائه دهید. محبوب ترین رشته ها در این دوره معمولا بیو تکنولوژی، اقتصاد، مهندسی و علوم و فناوری است.

کار حین تحصیل در امارات

امکان داشتن شغل پاره وقت یکی از دغدغه های اصلی برای دانشجویان بین المللی است. امارات متحده عربی این امکان را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند، که بتوانند خارج از دانشگاه به صورت نیمه وقت کار کنند. دانشجویان برای کار نیمه وقت نیاز به اجازه دانشگاه یا کالج دارند.

همچنین می توانند در دانشگاه، کتابخانه ها، دپارتمان ها و دفاتر اداری که فرصتی برای کسب تجربه است، مشغول به کار شوند. دانشجویان تا 15 ساعت در هفته می توانند کار کنند. در تعطیلات تابستان ساعت کار افزایش پیدا کرده و می توان 40 ساعت در هفته یا 160 ساعت در ماه کار کرد.

کار حین تحصیل در امارات

تحصیل در دبی

دبی بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر امارات محسوب می شود. بیش از 3.1 میلیون نفر در این شهر زندگی می کنند. دبی قطب تجاری امارات بوده و یک شهر جهانی محسوب می شود.
موسسات آموزشی زیادی در دبی وجود دارد، که ترکیبی از دولتی و خصوصی هستند. این موسسات مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های مختلف ارائه می دهند. موسسات آموزشی در دبی وابسته به دانشگاه های بین المللی هستند. امکانات آموزشی در دبی بسیار عالی است.

هزینه های تحصیل برای دوره کارشناسی در دبی از 37500 درهم (10200 دلار)  تا 70000 درهم (19000 دلار) و هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دبی از 55000 درهم (15000 دلار)  تا 75000 درهم (20400 دلار) است.
هزینه زندگی در دبی بسته به سبک زندگی و همچنین محل زندگی شما متفاوت است. به طور کل می توان هزینه ماهانه را از 3000 (817 دلار) تا 4000 درهم (1100 دلار) در نظر گرفت.

دانشگاه های برتر دبی

5 کالج و دانشگاه دولتی به همراه 58 دانشگاه خصوصی در دبی وجود دارد، که هم به امارات و هم به کشورهای دیگر خدمت می کنند. این موسسات به صورت مستقل اداره شده و هر کدام از آن ها برنامه تحصیلی خاصی را ارائه می دهند.
برخی دانشگاه ها فقط در 1 یا 2 رشته بسیار تخصصی عمل کرده و برخی تنها برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد را ارائه می دهند.

دانشگاه های دبی به 2 دسته تقسیم می شوند. برخی دانشگاه ها محلی بوده و در دبی مستقر هستند. برخی دیگر دانشگاه های شعبه محسوب می شوند، که در کشوری دیگر تاسیس شده و شعبه ای در دبی نیز دارند.
دانشگاه های برتر دبی در ادامه معرفی شده و توضیحاتی در رابطه با آن ها ارائه شده است.

آکادمی مدیریت نست واقع در دبی

آکادمی مدیریت نست یک مدرسه تجارت جدید در دبی است و مجوز و اعتبارات لازم را دارد. این آکادمی به مدت 18 سال است، که در 7 پردیس خود، در 6 شهر برنامه هایی برای مشاغل در عصر جدید ارائه می دهد.
بیش از 1000 دانشجو در این آکادمی تحصیل کرده اند. دوره های این آکادمی به طور خاص برای ایجاد مهارت های مورد نیاز جهت موفقیت در صنعت طراحی شده اند. در ماه های فوریه، جون و سپتامبر پذیرش دانشجویان انجام می شود.

هزینه تحصیل در این آکادمی سالانه حدود 4500 دلار و هزینه ویزا و مدیکال 1200 دلار می باشد. با احتساب متوسط هزینه زندگی در دبی، دانشجو باید سالانه حدود 9700 دلار برای تحصیل در آکادمی مدیریت نست هزینه کند.
دانشجویان می توانند خوابگاه یا آپارتمان اجاره کنند، که هزینه اجاره حدود 200 تا 700 دلار خواهد شد. این آکادمی مزیت هایی برای دانشجویان دارد. برخی از مزایا وشرایط آن به شرح زیر است:

  • می توان با هزینه کم با مدرک تحصیلی انگلستان فارغ التحصیل شد.
  • با پذیرش در این آکادمی احتمال دریافت ویزای دانشجویی 99% خواهد بود.
  • برای شرکت در دوره های آکادمی مدیریت نیازی به اثبات تمکن مالی و اظهارات بانکی نیست.
  • می توان با حمایت مالی آکادمی، ویزا دریافت کرد. 
  • هزینه تحصیل به طور متوسط 4500 دلار در سال است.
  • بورسیه تحصیلی این آکادمی 50% از هزینه ها را پوشش می دهد.
  • می توان شهریه آکادمی را به صورت اقساطی پرداخت کرد.
  • نیازی به ارائه مدرک زبان نیست.
  • هزینه اقامت از ماهی 300 دلار شروع می شود.
  • دانشجویان تا 36 ساعت در هفته اجازه کار دارند.
  • دانشجویان در رشته مدیریت مهمان نوازی کارآموزی با پرداخت تضمین شده دارند.
آکادمی مدیریت نست واقع در دبی

برنامه های تحصیلی در آکادمی مدیریت نست دبی

رشته های تحصیلی این آکادمی در مقاطع مختلفی ارائه می شود. در این آکادمی دوره دیپلم، دوره کارشناسی، دوره کارشناسی ارشد و دوره زبان انگلیسی برای دانشجویان در دسترس قرار دارد.
برای پذیرش در مقطع کارشناسی معدل دانشجو باید بالای 11 بوده و در بازه سنی 17 تا 30 سال باشد. برای شرکت در دوره های کارشناسی ارشد، ارائه مدرک کارشناسی مهم بوده و سن شخص متقاضی می تواند حداکثر 40 سال باشد.
در هیچ یک از این دوره ها ارائه مدرک زبان لازم نیست. در جدول زیر می توانید رشته های هر مقطع را مشاهده کنید.

مقطع تحصیلیرشته های موجود در آن مقطع
دوره دیپلم (1 تا 2 سال)مدیریت کسب و کار مدیریت همایش رویدادهای بین المللی مدیریت ورزشی کامپیوتر مهمانداری (منظور شخصی است، که در هتل کار می کند و مهماندار هواپیما در این حوزه نیست) آموزش PGCTL – لایسنس آموزش در دبی
دوره کارشناسی (4 سال)مدیریت مهمانداری: شهریه 4 سال جمعا 21000 دلار است. فیلم و مدیا
دوره کارشناسی ارشد (2 سال)مدیریت رویدادها و جلسات مدیریت استراتژیک ورزشی MBA
دوره زبان انگلیسیانگلیسی پایه (3 ماهه): 2000 دلار انگلیسی سطح متوسط (6 ماهه): 3500 دلار انگلیسی سطح پیشرفته (12 ماهه): 5000 دلار

دانشگاه الغریر (AGU)

دانشگاه الغریر اولین بار به عنوان دانشگاهی خصوصی تاسیس شد، تا دانش و مهارت لازم را برای کمک به توسعه و بهره وری جوامع فراهم کند. این دانشگاه دارای مجوز از MOHESR است.
مدرک کارشناسی را در 3 کالج خود ارائه می دهد. در کالج مطالعات بازرگانی می توان در حوزه مدیریت تجارت آموزش دید. کالج محاسبات دارای دوره هایی در سیستم های اطلاعات رایانه است. در کالج مهندسی و علوم کاربردی، مهندسی برق و الکترونیک آموزش داده می شود.

دانشگاه دبی (UD)

دانشگاه دبی یک دانشگاه بین المللی و ملی معتبر بوده، که در مرکز شهر دبی واقع است. این دانشگاه برای کسب مهارت در نیروی کار ایجاد شده است.
در دانشگاه دبی برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارائه می شود. رشته های تحصیلی در این دانشگاه عبارتند از: مدیریت بازرگانی، مدیریت، بازار یابی، امور مالی، بانکی، حسابداری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کارآفرینی، اقتصاد، زنجیره تامین، مدیریت تدارکات و فناوری اطلاعات.
برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت بازرگانی، سیستم های اطلاعاتی و قانون ارائه می شود.

دانشگاه دبی (UD)

دانشگاه زاید

دانشگاه زاید جز جدیدترین دانشگاه های مورد حمایت دولت در امارات است. دارای 3 پردیس اصلی است. این پردیس ها در ابو ظبی و دبی قرار دارند. دانشگاه زاید در دبی از 6 کالج تشکیل شده است.
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه معتبر بوده و در رشته های هنر، تجارت، علوم ارتباطات و رسانه، آموزش، علوم پایدار، علوم انسانی و نوآوری در طراحی ارائه می شوند.
دانشگاه زاید همچنین میزبان انستیتوی مطالعات جهان اسلام و کالج دانشگاه است. کالج دانشگاه در واقع دانش آموزان را برای ورود به دانشگاه و تحصیل در امارات آماده می کند.

کالج دانشگاه بیوتکنولوژی دبی (BUC)

کالج دانشگاه بیوتکنولوژی دبی یک کالج بسیار معتبر بوده و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برنامه های تحصیلی ارائه می دهد. این کالج در رشته های بیوتکنولوژی، مطالعات پزشکی و دارویی، مطالعات زیست محیطی، کشاورزی، مطالعات نفت و صنایع، پزشکی قانونی و بیوانفورماتیک فعالیت دارد.

کالج دانشگاه بیوتکنولوژی دبی (BUC)

کالج عالی تکنولوژی (HCT)

کالج عالی تکنولوژی یکی از بزرگ ترین موسسات آموزش عالی در امارات است. بیش از 55000 از این موسسه فارغ التحصیل می شوند. این کالج دارای 17 پردیس و دو دانشگاه در دبی (کالج مردان دبی (DMC) و کالج زنان دبی (DWC)) است.
برنامه های تحصیلی این دانشگاه در زمینه تجارت، علوم رایانه و اطلاعات، ارتباطات و مهندسی کاربردی، علوم بهداشتی و آموزشی ارائه می شوند.

رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه شامل مدیریت بازرگانی، کامپیوتر و علوم اطلاعات، مدیریت مهندسی، مهندسی ساخت و فناوری ارتباطات است.
در سال 2004 این دانشگاه به شهر آکادمیک بین المللی دبی نقل مکان کرد. در این مکان امکانات گسترده ای در زمینه فناوری، ورزش، امکانات آموزشی و تفریحی ارائه می شود.

دانشگاه های شعبه در دبی شامل موارد زیر است:

دانشگاه آمریکایی در دبی (AUD)

دانشگاه آمریکایی در دبی یک دانشگاه خصوصی است که شعبه اصلی آن، دانشگاه بین قاره ای آمریکا در آتلانتا و جورجیا (US) است. شعبه امارات مستقر در دبی بوده و برای کلیه فعالیت های خود دارای مجوز از ایالات متحده (SACSCOC) و امارات (MOHESR) است.

این دانشگاه هم اتباع امارات متحده عربی و هم دانشجویان بین المللی را می پذیرد. دانشگاه AUD آموزش را به سبک ایالات متحده ارائه می دهد. این دانشگاه دارای دانشکده های مختلف است.
دانشکده های آن عبارتند از: دانشکده معماری، هنر و طراحی، دانشکده هنر و علوم، دانشکده مدیریت بازرگانی، دانشکده تعلیم و تربیت، مدرسه ارتباطات محمد بن راشد و دانشکده مهندسی.

دانشگاه آمریکایی در دبی (AUD)

دانشگاه Wollongong در دبی

این دانشگاه یک موسسه آموزشی خصوصی بوده و زیر مجموعه دانشگاهی است، که در سال 1993 در استرالیا تاسیس شده است. طیف وسیعی از رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود.
از جمله امور مالی و حسابداری، کسب و کار و مدیریت، مهندسی، هنر و علوم انسانی. در این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان محلی بورسیه های تحصیلی تعیین شده است.
همچنین دارای یک مرکز مطالعات زبان اختصاصی است، که طیف وسیعی از دوره های زبان و برنامه های توسعه ارتباطات را ارائه می دهد.

دانشگاه بریتانیا در دبی (BUiD)

این موسسه آموزشی، دانشگاهی مبتنی بر تحقیق و تحصیلات تکمیلی است، که با چندین دانشگاه در انگلستان همکاری دارد. دانشگاه هایی مثل ادینبرگ، دانشگاه منچستر، دانشگاه کاردیف و کالج کینگ لندن از این دست هستند.
رشته های تحصیلی این دانشگاه شامل مدیریت بازرگانی، انفورماتیک، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه، آموزش، امور مالی و بانکی، معماری و مدیریت منابع انسانی است.

این موسسه طیف وسیعی از گواهی نامه ها و دیپلم های تحصیلات تکمیلی معتبر را ارائه می دهد. میزان تامین بودجه و بورسیه های تحصیلی این دانشگاه در میان سازمان های محلی و بین المللی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

دانشگاه بریتانیا در دبی (BUiD)

سخن پایانی

تحصیل در امارات و شرایط پذیرش در بهترین دانشگاه های امارات در این مطلب مورد بررسی قرار گرفت. اگر قصد تحصیل در کشورهای حوزه خلیج فارس را دارید، امارات می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.
چند مورد از دانشگاه های امارات در لیست بهترین دانشگاه های جهان بوده و برنامه های تحصیلی مطابق با استاندارد بین المللی ارائه می شود.
در این مطلب هزینه های تحصیل و زندگی در امارات، شرایط تحصیل در دبی و نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های برتر این کشور توضیح داده شد. همچنین بهترین دانشگاه های امارات برای تحصیل در رشته های مختلف معرفی شد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد تحصیل در امارات و تحصیل در دبی نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان مجرب ما د موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی داشته باشید.
همچنین می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه، پایین همین مطلب عنوان کرده و پاسخ آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

سوالات متداول

دانشگاه های برتر دبی کدامند؟

1. آکادمی مدیریت نست واقع در دبی
2. دانشگاه الغریر (AGU)
3. دانشگاه دبی (UD)
و…

شرایط اخذ ویزای دانشجویی برای تحصیل در امارات چگونه است؟

1. دانش آموزان دبیرستان باید با کسب حداقل 95% نمره فارغ التحصیل شوند.
2. دانشجویان دانشگاه باید با معدل مشخص حداقل 3.75 از دانشگاه های خارج یا داخل فارغ التحصیل شده باشند.

3/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
سرمایه گذاری در امارات سرمایه گذاری در امارات

سرمایه گذاری در امارات یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود ...

نظرات کاربران
شهرزاد

سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم برای مهاجرت تحصیلی به دبی با بورسیه، دانشگاه هایی وجود دارن برای رشته fashion design در دبی که بورسیه تحصیلی داشته باشن؟برای لیسانس

آتیه آفرینان

با سلام. بله امکانش هست برای کشورهای مختلف. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مبینا

سلام وقتتون بخیر،من سال ۹۸ کنکور دادم تجربی و رشته شیمی خوندم ۳ ترم در دانشگاه ولی اگر بخوام مهاجرت کنم به دبی و رشته ادبیات زبان انگلیسی رو بخونم چطور امکانش هست؟

آتیه آفرینان

با سلام. در بین کشورهای عربی کشور دبی سخت تر به ایرانیان ویزا میده. پس تا دیر نشده اقدام کنید (البته پیشنهاد امن کشورهای دیگست) که شامل گپ تحصیلی نشید.

علیرضا

سلام وقت بخیر من یک دانش آموزش کنکوری هستم و قصد دارم در رشته پرستاری در دبی تحصیل بکنم...اول تشکر میکنم بابت توضیحات در سایت که عالی بود...و دوم اینکه وقتی میگن اخذ مدرک آیلتس برای زبان نیاز نیست...یعنی فقط مکالمه قوی داشته باشیم برا ارتباط برقرار کردن کافیه؟؟...چون اینطور که متوجه شدم در دانشگاه های امارات به زبان انگلیسی آموزش میدن. سوال دومم این بود که باید اول نامه پذیرش دانشگاه رو بگیرم بعد برای گرفتن ویزا اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام. وقتتون بخیر کلا کشور دبی و کشورهای عربی (به جز عمان) برای ایرانیان سخت ویزا میدن، اگر میخواهید بدون ارائه مدرک زبان اقدام کنید پیشنهاد من برای شما اقدام از طریق دوره های زبان هست که میتونه یک پل ورود مطمئن برای کشورهای درجه اول جهان باشه.

علیرضا

سلام وقتتون بخیر بنده مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران دارم.قصد دارم برای مقطع کارشناسی ارشد نوروساینس دبی اقدام کنم، خواستم ازتون بپرسم این امکان وجود داره؟ سپاسگزارم

آتیه آفرینان

با سلام. کشور دبی برای رشته های خاصی مثل خلبانی و مهمان داری بیشتر پذیرش داره. ولی اگر تاکیید رو همین کشور دارید میتونید با کارشناس ارشد مجموعه صحبت کنید. لطفا با شماره 0212207 تماس بگیرید.

جلال عظيمي آملي

سلام من مي خواهم دوره هاي زبان انگليسي را در دوبي بخوانم ، لطفا در مورد چگونگي تحصيل ، هزينه ها و کار دراين کشور راهنمايي بفرماييد ، منظورتان از کارکردن در اين شهر ، نوعا چه نوع کاري است ؟آيا دانشگاه خوابگاه دارد ، آيا تست اوليه براي تعيين سطح انجام مي شود؟ لطفا هر آنچه که بايد بدانم ، براي من ارسال کنيد .ممنون از شما .

آتیه آفرینان

با سلام جهت دریافت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button