تحصیل داروسازی در اسلوونی

دانشجویان پزشکی جهت تحصیل داروسازی در اسلوونی گزینه خوبی را انتخاب کرده اند زیرا در دانشگاههای این کشور، مدیریت درمان و کار در کنار تیم پزشکی می تواند در راستای تحصیل به آنها کمک چشم گیری نماید. تحصیل در دانشگاه های پزشکی اسلوونی در دوره داروسازی در این کشور خوب است ولی بهترین نمی باشد زیرا با اینکه دانشجویان اطلاعات زیادی در حوزه های مختلف بدست می آورند اما از سوی دیگر تمرکز خود را از روی بیماران از دست می دهند.کشفیات داروها و پیشرفت در شکل و مقدار تجویزی بسیار مهم است گرچه با بودن در کنار بیمار، مدیریت درمان و داروهای بیمار و کنار در تیم پزشکی از جمله فعالیت های اساسی حرفه مراقبت های درمانی است.داروسازی کلنیکی که در دوره چهار ساله مطالعات داروسازی برگزار می شود باید به طور دائم و اجباری باشد.دانشجویان نیز باید بدانند که تحصیل داروسازی در اسلوونی و آمریکا تفاوت بسیاری دارد مثلا دانشجویان اسلوونیایی تمرین های آزمایشگاهی بیشتری نسبت به دانشجویان آمریکایی دارند. داروسازی در آمریکا بطور روشنی وابسته به کلینیک و بیمار بود، در حالی که در کشور اسلوونی، بیشتر تمرکز روی شیمی/آزمایشگاه بود. در اسلوونی، مطالعات روی کشف مواد فعال و در پی آن، داروهای جدید تمرکز دارد تا روی بیمار. داروسازان آمریکا نقش بسیار مهمی در مکان های بیمارستانی دارند و پیشنهادات و نظرات شان جدی تلقی می شود و معمولا پذیرفته می شود.

یکی از روش های مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اسلوونی” اطلاعات کسب کنید .

تحصیل داروسازی در اسلوونی – دانشکده داروسازی اسلوونی

در دانشکده داروسازی اسلوونی در Ljunljana، دانشجویان می توانند سه گزینه را انتخاب کنند:

در مقاله ” مهاجرت به اسلوونی” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به اسلوونی اطلاعات کسب کنید .

در سال 1974، VTOZD داروسازی در دانشگاه های پزشکی اسلوونی علوم و فناوری در Ljubljana شناخته شد. در سال 1991، نام آن عوض شد و نام جدید آن دپارتمان داروسازی دانشکده علوم و فناوری شد. سه سال بعد، دانشکده داروسازی از دانشکده علوم و فناوری جدا شد و بطور مستقل فعالیت خود را از سر گرفت. بخاطر افزایش تعداد دانشجو، ساختمان های دانشکده داروسازی در سال 2000 افزایش یافت.

تحصیل داروسازی در اسلوونی – دانشکده های دانشجویی در اسلوونی

امروزه، دانشحویان می توانند از بین رشته های ذکر شده موارد زیر را جهت تحصیل انتخاب کنند ، دانشکده های دانشجویی در اسلوونی به شرح زیر است :

  • داروسازی
  • بیوشیمی پزشکی
  • داروسازی صنعتی و مطالعات زیبایی
  • دوره های آموزشی داروسازی در اسلوونی
تحصیل داروسازی در اسلوونی

تحصیل داروسازی در اسلوونی

 تحصیل داروسازی در اسلوونی – مدرک داروسازی در دانشکده اسلوونی

مدرک داروسازی در دانشکده اسلوونی شامل موارد زیر است :

  • کارشناسی ارشد داروسازی
  • دکتری داروسازی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در اسلوونی می توانید مقاله ” تحصیل در اسلوونی” را مطالعه فرمایید .

دانشکده داروسازی اسلوونی یک دانشکده متوسط با استانداردهای اروپاست. این دانشگاه حدود 145 دانشجو را در مقطع کارشناسی ارشد داروسازی، 40 دانشجو را در بیوپزشکی آزمایشگاهی، 40 دانشجو را در مطالعات زیبایی، 40 دانشجو را در کارشناسی ارشد بیوپزشکی آزمایشگاهی، 25 دانشجو را در کارشناسی ارشد داروسازی صنعتی و حدود 30 دانشجو را در بیوپزشکی بلگنا در هر سال پذیرش می کند. افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد موقعیت های شغلی دریافت می کنند و به دانش آموختگان این امکان داده می شود تا در دوره دکتری بیو پزشکی درس بخوانند. حرفه داروسازی بطور خودکار در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا (شنگن) شناخته شده است.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل داروسازی در نروژ تحصیل داروسازی در نروژ

کشور نروژ ، کشوری مستقل که شامل بخش غربی شبه جزیره اسکاندیناوی ، یان ماین و مجمع الجزایر سو...

تحصیل داروسازی در صربستان تحصیل داروسازی در صربستان

رشته داروسازی، یکی از رشته های تحصیلی محبوب در سراسر جهان می باشد که میزان تقاضا برای ورود ...

تحصیل داروسازی در گرجستان تحصیل داروسازی در گرجستان

تحصیل داروسازی در گرجستان کشور گرجستان در ناحیه اوراسیا واقع شده و پل ارتباط غرب آسیا و شرق...

نظرات کاربران
Call Now Button