بورسیه تحصیلی یونان

در کشور یونان برای دانشجویان در مقاطع مختلف بورسیه های تحصیلی متفاوتی ارائه می شود که کمک فراوانی در پایین آمدن هزینه های تحصیلی دانشجویان دارد . در این مقاله قصد داریم تا بورسیه تحصیلی یونان را معرفی نماییم .

در مقاله ” تحصیل در یونان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در یونان اطلاعات کسب کنید .

بورسیه تحصیلی یونان بورسیه تحصیلی دولتی در یونان

دانشجویان خارجی می توانند از بورسیه تحصیلی دولتی در یونان استفاده نمایند . مبلغ این بورسیه در هر ماه 600 یورو برای هر دانشجو می باشد . با دریافت این بورسیه غذا و کتاب و کاغذ برای دانشجو رایگان می شود . علاوه بر آن در این بورسیه مبلغ 1000 یورو برای رفت و آمد و مبلغ 150 یورو برای سکونت به دانشجو ارائه می شود . افرادی که موفق به دریافت این بورسیه می شوند از پرداخت هزینه ی دوره های زبان و پرداخت مالیات و بعضی از دوره های کارشناسی ارشد معاف می شوند .

بورسیه تحصیلی یونان – بورسیه موسسه Marie Sklodowska Curie

بورسیه موسسه Marie Sklodowska Curieبرای دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های زیست شناسی ، دام پزشکی ، داروسازی و یا رشته ای مرتبط هستند و مشغول به تحقیق و پژوهش در علم بیولوژی و مهندسی بیولوژی می باشند ارائه شده است . این بورسیه نهایتاً برای سه سال به هر دانشجو ارائه می شود .

داوطلبان دریافت این بورسیه نباید از بورسیه تحصیلی مقطع دکتری استفاده کرده باشند و باید اولین دوره ی پژوهش خود را که 4 ساله است تجربه نمایند . همچنین داوطلبان نباید بیش از 12 ماه در کشور یونان ساکن باشند و فعالیت های اصلی خود را انجام دهند . تسلط کافی به زبان انگلیسی برخورداری از روحیه ی مستقل و کار گروهی همچنین توانایی و مهارت بالا در ارتباط با دیگران و مسئولیت پذیری باعث افزایش شانس دریافت این بورسیه می شوند . لازم به ذکر است که در سال فقط 2 نفر می توانند از این بورسیه استفاده نمایند . بنابراین هر چقدر فرد رزومه و مقاله و  معدل بالاتری برخوردار باشد شانس بیشتری در دریافت این بورسیه خواهد داشت .

شما می توانید برای مهاجرت به یونان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به یونان” را مطالعه فرمایید .

بورسیه تحصیلی یونان – بورسیه موسسه Stavros Niarchos

دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکتری تحصیل می کنند می توانند از این بورسیه استفاده کنند . این بورسیه برای مقطع کارشناسی ارشد به 10 نفر که در رشته حکومت داری و سیاست عمومی تحصیل می کنند مبلغ 3500 یورو ارائه می کند . همچنین این بورسیه به 10 نفر در مقطع دکتری که توانایی های لازم برای انجام تحقیقات در زمینه جامعه مدنی ، مؤسسات NGO ، اصالت خواهی و مؤسسات غیر انتفاعی مبلغ 9 هزار یورو ارائه می کند .

برای دریافت بورسیه موسسه Stavros Niarchos دانشجویان باید دارای مهارت های تحصیلی و دانش بالا در زمینه های مفاهیم بین المللی ، حکومت داری مدرن اروپا و اقتصاد باشند همچنین داوطلب باید مدارک تحصیلی خود را ( رزومه ، انگیزه نامه ، توصیه نامه ، مدرک پذیرش در رشته های حکومت داری و سیاست عمومی در مدرک کارشناسی ارشد و دکتری ) ارائه نماید .

بورسیه تحصیلی یونان

بورسیه تحصیلی یونان

بورسیه تحصیلی یونان بورسیه زبان های خارجی اراسموس یونان

این بورسیه در هر سال به 50 نفر  از متقاضیان کمک هزینه های شرکت در دوره های زبان یونانی و همچنین شرکت در سمینار های فرهنگی را ارائه می کند . این بورسیه به هر دانشجو فقط یک بار تعلق می گیرد . دانشجویانی که در سال آخر تحصیل خود می باشند و مدرک دانشگاهی دریافت نکرده اند نمی توانند بورسیه زبان های خارجی اراسموس یونان را دریافت کنند . دانشجویانی هم که تحت پیگیری های قانونی باشند نمی توانند از این بورسیه استفاده نمایند

در مقاله ” اقامت در  یونان ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت یونان اطلاعات کسب کنید .

مدارک لازم برای دریافت بورسیه تحصیلی زبان های خارجی اراسموس عبارتند از :

  • رزومه تحصیلی متقاضی
  • عکس متقاضی یک قطعه
  • رزومه کاری متقاضی
  • مدارک دانشگاهی متقاضی
  • مدارک زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی یا زبان یونانی متقاضی
  • گواهی تدریس زبان یونانی متقاضی
  • گواهی سلامت متقاضی
  • فتوکپی پاسپورت متقاضی

تمامی مدارک ارائه شده باید کامل و معتبر باشند و امضاء شده باشند .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
علی

سلام من عضو نخبگان هستم و همچنین دارای فعالیت داوطلبانه برای سازمان ملل بودم و اینکه در رشته علوم سیاسی برای ارشد امکانش هست که بورسیه بشم؟

آتیه آفرینان

با سلام، برای پاسخ به سوال شما اطلاعات بیشتری از رزومه ی تحصیلیتان را نیاز داریم، جهت رزرو وقت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button