بورسیه تحصیلی ژاپن

در کشور ژاپن هزینه های لازم برای تحصیل بسیار بالا است بنابراین دانشجویانی که از کشور های مختلف از جمله ایران برای تصیل به ژاپن مهاجرت می کنند از بورسیه تحصیلی ژاپن استفاده می کنند . در کشور ژاپن چند نوع بورسیه تحصیلی وجود دارد که یکی از آن ها بورسیه مونبوکا گا کوشو می باشد این بورسیه برای بیشتر رشته ها در ژاپن ارائه می شود .

در مقاله ” اقامت در  ژاپن ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت ژاپن اطلاعات کسب کنید .

بورسیه تحصیلی ژاپن –  بورسیه مونبوکا گا کوشو 

بورسیه مونبوکا گا کوشو نوع دیگری از بورسیه تحصیلی ژاپن است . این بورسیه در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود . استفاده از این بورسیه به دانشجویان کمک فراوانی می کند .

معمول ترین نوع بورسیه تحصیلی ژاپن ، بورسیه مونبوکا گا کوشو است . داوطلبانی که می خواهند از این بورسیه استفاده کنند باید به سفارت کشور ژاپن در تهران مراجعه کنند و درخواست دریافت بورسیه تحصیلی ژاپن را بدهند . همچنین دانشجویان می توانند به جای مراجعه به سفارت به طور مستقیم با اساتید دانشگاه مورد نظر در ژاپن ارتباط داشته باشند و درخواست خود را انجام دهند .

شما می توانید برای مهاجرت به ژاپن مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به ژاپن ” را مطالعه فرمایید .

بورسیه تحصیلی ژاپن

بورسیه تحصیلی ژاپن

 بورسیه تحصیلی ژاپن –  بورسیه تحصیلی در ژاپن

داوطلبان برای دریافت بورسیه تحصیلی در ژاپن باید از مقطع قبلی خود فارغ التحصیل شده باشند و همچنین داوطلبانی که در سال آخر تحصیل خود هستند نمی توانند بورسیه تحصیلی در ژاپن را دریافت کنند . یکی از امتیازات مؤثر در دریافت بورسیه تحصیلی ژاپن معدل 17 و بالای 17 است . اگر فرد موفق به دریافت بورسیه شود باید در آزمون ورودی که به زبان انگلیسی می باشد شرکت نماید ، پس از آزمون با داوطلب مصاحبه می شود و پس از مصاحبه برای داوطلب خوابگاه ارائه می شود .

در مقاله ” تحصیل در ژاپن ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ژاپن اطلاعات کسب کنید .

یکی از راه های دیگر برای دریافت بورسیه تحصیلی ژاپن این است که داوطلب به صورت مستقیم با اساتید مورد نظر تماس بگیرد و درخواست خود را اعلام کند و تایید استاد را دریافت کند . معمولاً اگر داوطلب بتواند به این روش بورسیه تحصیلی ژاپن را دریافت کند دیگر نیازی به گذراندن دوره ی زبان ندارد .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button