بورسیه تحصیلی هلند

کشور هلند برای رفاه بیشتر دانشجویان خود کمک هزینه و بورسیه های تحصیلی متفاوتی را ارائه می کند . مبلغ بورسیه تحصیلی در هلند در هر سال 5 هزار یورو است . البته این مبلغ در سال اول به دانشجو ارائه می شود . انواع بورسیه تحصیلی هلند به شرح زیر می باشد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در هلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در هلند” است .

بورسیه تحصیلی هلند بورسیه تحصیلی دزموند فورتس هلند

افرادی که در زمینه های تحصیلی و کاری خود دارای تخصص بالایی باشند می توانند از بورسیه تحصیلی دزموند فورتس هلند استفاده نمایند . البته این بورسیه توسط شرکت FMO برای کارکنان خود ایجاد شده است اما افراد دیگر نیز در صورت دارا بودن توانایی و مهارت های لازم می توانند این بورسیه را دریافت نمایند .

بورسیه تحصیلی هلند بورسیه تحصیلی اراسموس هلند

بورسیه تحصیلی اراسموس هلند  کمک هزینه هایی را به دانشجویانی که توانایی مالی لازم برای ادامه تحصیل ندارند ارائه می کند . دانشجویانی که توانایی مالی کافی را ندارند می توانند با استفاده از این بورسیه به تحصیل خود ادامه دهند .

 بورسیه تحصیلی هلند بورسیه تحصیلی لیبرال هلند

دانشجویانی که بخواهند بقیه واحد های درسی خود را در کشور هلند بگذرانند و دانشجویانی که بخواهند  واحد های درسی خود را با دانشگاه های هلند تطبیق دهند می توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی لیبرال هلند درخواست بدهند . این بورسیه به مدت ۳ تا ۱۲ ماه دانشجو را پوشش می دهد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای تحصیل در هلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” تحصیل در هلند 2019 ” است .

بورسیه تحصیلی هلند بورسیه تحصیلی منا هلند

بورسیه تحصیلی منا هلند در دوره های کوتاه مدت به داوطلبان آفریقایی و خاورمیانه ارائه می شود . داوطلبان برای دریافت این بورسیه باید دوره های حرفه ای را گذرانده باشند و یا دارای تخصص بالایی در زمینه تحصیلی و کاری خود باشند .

بورسیه تحصیلی هلند

بورسیه تحصیلی هلند

بورسیه تحصیلی هلند بورسیه تحقیقاتی هلند

بورسیه تحقیقاتی هلند به افرادی تعلق می گیرد که در زمینه کاری و تحصیلی خود دارای تخصص بالایی باشند و مقالات علمی معتبری انتشار داده باشند و همچنین در حال تحقیقات و پژوهش در زمینه تحصیلی و کاری خود باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به هلند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به هلند” بیاندازید.

بورسیه تحصیلی هلند طرح بورسیه تحصیلی هلند

طرح بورسیه تحصیلی هلند به این شکل است که دانشگاه Radboud  به دانشجویان خود که از رزومه های خوبی برخوردار باشند بورسیه های تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می کند . این دانشگاه از سطح علمی بالایی برخوردار می باشد و یکی از دانشگاه های برتر اروپا است .

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
زهرا صبوری

سلام، وقت بخیر؛ من 42 سال سن دارم و دارای لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، دانشگاه پیام نور و همچنین فوق لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد هستم با 15 سال سابقه کاری با بیمه در حوزه انجام امور اداری، روزنامه نگاری، شبکه های اجتماعی و نیز ترجمه متون انگلیسی از مجلات نیوزویک و اکونومیست؛ روزنامه های: نیویورک تایمز، واشنگتن پست، یو اس ای تودی، ایندیپندنت، گاردین، دیلی تلگراف و ... را دارم که در روزنامه با نام خودم به چاپ رسیده است. همچنین مدرک مدیریت فنی دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی با معدل 67/5 و دارای امتیاز 79.5 در درس زبان انگلیسی دارم با گذراندن 287 ساعت آموزش ( این مدرک رو سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری داده) آیا امکان مهاجرت و پیدا کردن کار مناسب برای من وجود داره؟ بیشتر هدفم هلند است. بعد کانادا ...

آتیه آفرینان

با سلام در صورت اخذ جاب آفر بله امکان اقدم برایتان هست.

داود جعفری

۳۹ ساله ارشد روانشناسی مشاوره روانشناسی و مطالعات اسلامی و متقاضی تحصیل در دکتری روانشناسی یا ادیان 

سارا جوادی

با سلام جناب آقای جعفری برای بررسی شرایط شما و تخمین شانس شما برای پذیرش دکتری در کشور هند به اطلاعات بیشتری از رزومه شما نیاز داریم . پیشنهاد میکنم همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاوران گروه آتیه آفرینان شما را برحسب شرایطتون راهنمایی کنند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button