بورسیه تحصیلی مجارستان

دانشجویان زیادی از کشور های خارجی برای تحصیل در مجارستان به این کشور مهاجرت می کنند . یکی از مزایای مهم تحصیل در مجارستان ارائه بورسیه تحصیلی مجارستان به دانشجویان بین المللی این کشور است . در این مقاله قصد داریم درباره شرایط بورسیه و تحصیل رایگان در مجارستان که یکی از روش های مهاجرت به مجارستان است توضیح دهیم .

 

یکی از روش های مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به مجارستان ” اطلاعات کسب کنید .

بورسیه تحصیلی مجارستان – شرایط بورسیه تحصیلی مجارستان

شرایط بورسیه تحصیلی مجارستان به این شکل است که کشور مجارستان برای دانشجویان بین المللی خود بورسیه های تحصیلی متفاوتی را ارائه می کند . بورسیه تحصیلی مجارستان به دانشجویان کمک های هزینه های تحصیلی را ارائه می کند .

دانشجویانی که در کالج بین المللی اوسینا تحصیل می کنند می توانند در صورتی که شرایط لازم را دارا باشند برای دریافت بورسیه تحصیلی در کالج درخواست کتبی ارائه دهند . برای دریافت این بورسیه دانشجویانی که از سوابق علمی و یا مقام های المپیادی و یا سوابق تحقیقاتی برخوردار باشند شانس بیشتری در دریافت این بورسیه دارند . همچنین افرادی که مشکلات مالی دارند می توانند برای دریافت این بورسیه درخواست بدهند .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت مجارستان مقاله ” اقامت در مجارستان ” را مطالعه بفرمایید .

 

بورسیه تحصیلی مجارستان شهریه ی دانشگاه دانشجو را پوشش می دهد .  حقوق ماهیانه ای که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بورسیه تحصیلی مجارستان برای دانشجویان ارائه می کند 130 یورو می باشد این حقوق به مدت 12 ماه برای دانشجویان ارائه می شود .

بورسیه تحصیلی مجارستان

بورسیه تحصیلی مجارستان

همچنین حقوق ماهیانه ای که در مقطع دکتری بورسیه تحصیلی مجارستان برای دانشجویان ارائه می کند 325 یورو می باشد این حقوق به مدت 12 ماه برای دانشجویان ارائه می شود . همچنین این بورسیه در مقطع دکتری بیمه خدمات درمانی دانشجو را پوشش می دهد و برای دانشجو خوابگاه ارائه می کند یا برای دانشجویان کمک هزینه اجاره ی محل اقامت را می دهد .

تسلط کامل به زبان انگلیسی ، وجود انگیزه کافی ، سلامت بدنی ، وضعیت تحصیلی مطلوب از شرایطی است که باعث افزایش شانس دریافت بورسیه تحصیلی مجارستان هستند .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در مجارستان می توانید مقاله “ تحصیل در مجارستان ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بورسیه تحصیلی مالزی بورسیه تحصیلی مالزی

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند که تحصیلات خود را در دانشگاه های با کیفیت کشور های خارجی اد...

بورسیه تحصیلی در چک بورسیه تحصیلی در چک

هزینه ی زندگی در کشور چک بسیار بالا می باشد . بنابراین دریافت بورسیه تحصیلی در چک برای داوطل...

بورسیه تحصیلی کانادا بورسیه تحصیلی کانادا

دانشگاه های کانادا برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی متفاوتی ارائه می کنند. ارائه بو...

نظرات کاربران
Call Now Button