بورسیه تحصیلی مالتا

کشور مالتا در جنوب اروپا واقع است . هزینه های تحصیل و زندگی در کشور مالتا پایین است و همچنین این کشور از امنیت اجتماعی بالایی برخوردار می باشد . همین مزایا باعث شده است که این کشور مورد توجه افرادی که می خواهند برای تحصیل به کشور های خارجی مهاجرت کنند شود . کشور مالتا برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی متنوعی را در نظر گرفته است که با استفاده از این بورسیه های تا حدی هزینه های دانشجویان در این کشور کاهش می یابد . برای مهاجرت تحصیلی به مالتا دانشجویان باید به سفارت اتریش مراجعه کنند زیرا کشور مالتا در ایران سفارت ندارد .

بورسیه تحصیلی مالتا – شرایط بورسیه تحصیلی مالتا

شرایط بورسیه تحصیلی مالتا به این صورت است که دانشجویانی که برای تحصیل به کشور مالتا مهاجرت می کنند در تلاش هستند که بتوانند بورسیه تحصیلی مالتا را دریافت کنند . دریافت بورسیه تحصیلی مالتا به دلیل کاهش هزینه های دانشجویان باعث می شود که دانشجویان راحت تر و با خیال آسوده تر به تحصیل خود بپردازند .

داوطلبان برای دریافت بورسیه تحصیلی مالتا در مقطع کارشناسی بهتر دارای سن بین 18 تا 19 سال باشند .

داوطلبان برای دریافت بورسیه تحصیلی مالتا در مقطع کارشناسی ارشد بهتر دارای سن 24 سال باشند .

داوطلبان برای دریافت بورسیه تحصیلی مالتا در مقطع دکتری بهتر دارای سن 27 سال باشند .

 

برای دریافت بورسیه تحصیلی مالتا علاوه بر شرایط سنی داوطلبان باید دارای مدرک زبان و معدل بالا در مقاطع قبلی خود باشند . علاوه بر موارد ذکر شده تسلط داوطلبان به زبان کشور مالتا و داشتن مقالات بین المللی ISI تأثیر فراوانی در افزایش شانس داوطلبان دارد .

 

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در مالتا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مالتا توضیح دادیم .

 

تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور مالتا بین 3 تا 5 سال زمان لازم دارد .

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور مالتا بین 1 تا 2 سال زمان لازم دارد .

تحصیل در مقطع دکتری در کشور مالتا بین 1 تا 3 سال زمان لازم دارد .

در ادامه به معرفی دانشگاه هایی که دانشجویان در کشور مالتا می توانند از آن ها بورسیه تحصیلی دریافت کنند می پردازیم .

بورسیه تحصیلی مالتا – دانشگاه علوم جهانگردی مالتا

دانشگاه علوم جهانگردی مالتا  که یکی از دانشگاه های کشور مالتا است ، در زمینه های جهانگردی و صنعت توریسم به آموزش دانشجویان می پردازد . دانشجویان این دانشگاه پس از گذشت ترم اول تحصیل خود در این دانشگاه می توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی اقدام نمایند . البته دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه باید به زبان انگلیسی مسلط باشند . اگر دانشجویان به زبان انگلیسی مسلط نباشند باید در دوره های زبان انگلیسی در کشور مالتا که تقریباً بین ۶ تا ۹ ماه زمان لازم دارد شرکت نمایند و هزینه ی این دوره را که ۶۰۰۰ یورو است پرداخت نمایند .

 

در مقاله ” مهاجرت به مالتا ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به مالتا اطلاعات کسب کنید .

بورسیه تحصیلی مالتا

بورسیه تحصیلی مالتا

بورسیه تحصیلی مالتا – دانشگاه دولتی uom

 دانشگاه دولتی uom در کشور مالتا واقع است . تقریباً 11 هزار دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند و از این تعداد تقریباً 650 نفر دانشجویان خارجی هستند . دانشجویان این دانشگاه می توانند از بورسیه تحصیلی استفاده نمایند.

برای رشته های پزشکی در مالتا و رشته دندانپزشکی در کشور مالتا در هر سال فقط تعداد 30 نفر می توانند پذیرش دریافت نمایند . دانشجویانی که برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی و رشته های مرتبط بتوانند پذیرش دانشگاه های مالتا را دریافت نمایند حتماً باید در دوره ی A-LEVEL در کالج های مالتا شرکت نمایند .  طول دوره ی کالج در کشور مالتا 2 سال می باشد پس از گذشت این دو سال داوطلبان می توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی مالتا اقدام نمایند .

برای اقامت و تابعیت در مالتا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در مالتا ” را مطالعه فرمایید .

معمولاً دانشجویان مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری  دارای تحصیل رایگان در کشور مالتا هستند و می توانند از بورسیه تحصیلی مالتا استفاده نمایند . معمولاً بورسیه تحصیلی مالتا در قالب کمک هزینه هایی نیز به دانشجویان ارائه می شود .

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در کشور مالتا دانشگاه های انگلیسی نیز وجود دارد . افرادی که موفق شوند در دانشگاه های انگلیسی کشور مالتا پذیرش بگیرند و تحصیل نمایند پس از گذشت 3 ترم تحصیلی می توانند از دانشگاه های کشور انگلیس پذیرش بگیرند .

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button