بورسیه تحصیلی لوکزامبورگ

افراد زیادی تمایل دارند که برای ادامه تحصیل به کشور های خارجی مهاجرت نمایند . کشور لوکزامبورگ یکی از کشور هایی است که هر ساله داوطلبان زیادی برای دریافت پذیرش از دانشگاه های لوکزامبورگ اقدام می کنند .کشور لوکزامبورگ در اروپا واقع شده است . این کشور یکی از کشور های ثروتمند اروپا می باشد . دانشگاه های کشور لوکزامبورگ چند زبانه می باشند . معمولاً دانشجویان کشور لوکزامبورگ در رشته های حقوق ، اقتصاد و امور مالی راحت تر می توانند بورسیه تحصیلی لوکزامبورگ را دریافت کنند . 400 برنامه مطالعات بین الملل در دانشگاه های کشور لوکزامبورگ به زبان انگلیسی تحصیل می شوند . بنابراین افرادی که می خواهند برای تحصیل در لوکزامبورگ به این کشور مهاجرت کنند باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به لوکزامبورگ شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به لوکزامبورگ ” بیاندازید.

بورسیه تحصیلی لوکزامبورگ – شرایط بورسیه تحصیلی لوکزامبورگ

شرایط بورسیه تحصیلی لوکزامبورگ به شرح زیر است :

کشور لوکزامبورگ برای دانشجویان خود در مقطع دکتری و فوق دکتری کمک هزینه های تحصیلی متنوعی در نظر گرفته است . دانشجویان می توانند با دریافت بورسیه تحصیلی لوکزامبورگ هزینه های تحصیل و زندگی خود را در این کشور کاهش دهند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لوکزامبورگ ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ ” است .

بورسیه تحصیلی لوکزامبورگ در همه مقاطع به دانشجویان ارائه می شود . برای دریافت بورسیه تحصیلی لوکزامبورگ دانشجویان باید از رزومه ای قوی و سطح بالا برخوردار باشند . همچنین دانشجویان باید مقالات و پژوهش های معتبری در رزومه خود داشته باشند . برای دریافت کمک هزینه های لوکزامبورگ دانشجویان باید شرایطی را داشته باشند که به شرح زیر می باشد .

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور لوکزامبورگ دارید می توانید مقاله ” تحصیل در لوکزامبورگ” را مطالعه نمایید.

بورسیه تحصیلی لوکزامبورگ

بورسیه تحصیلی لوکزامبورگ

  • افرادی که اتباع کشور های خارجی باشند باید حداقل به مدت 5 سال در کشور لوکزامبورگ اقامت داشته باشند و یا دوره ی دبیرستان خود را در کشور لوکزامبورگ گذرانده باشند .
  • داوطلبان بورسیه تحصیلی لوکزامبورگ نباید از طریق پناهندگی ( پناهندگی  در لوکزامبورگ ) در این کشور اقامت داشته باشند .
  • افرادی که دارای اقامت در لوکزامبورگ باشند و یا یکی از اعضای خانواده یک شهروند کشور لوکزامبورگ باشند .
  • کمک هزینه های تحصیلی لوکزامبورگ در سال به مبلغ 13000 یورو می باشد و علاوه برآن مبلغ 3700 یورو هم بابت ثبت نام به دانشجویان ارائه می شود .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button