بورسیه تحصیلی فرانسه

دانشگاه های موجود در کشور فرانسه (دانشگاه های فرانسه) برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی متنوعی ارائه می دهند. بنابراین در ادامه بورسیه تحصیلی فرانسه معرفی می شود. از روش های اقامت در فرانسه دریافت بورسیه تحصیلی و تحصیل در فرانسه می باشد. بورس تحصیلی فرانسه از منابع مختلف تامین می شود. تا حد زیادی بزرگترین ارائه کننده بورس تحصیلی، دولت ملی و شوراهای مختلف منطقه ای است. بورس تحصیلی دولتی به دو دسته دانش آموزانی که به زبان فرانسه تسلط دارند و مقیم دائم فرانسه هستند و برای دانشجویان بین المللی تقسیم می شود. وزارتخانه های مختلف مسئول این دو دسته هستند و اداره امور بین المللی بورس تحصیلی توسط سفارتخانه های فرانسه می باشد. برخی از دانشگاه ها و مدارس نیز دارای طرح هایی از بورس تحصیلی برای دانش آموزان ملی و بین المللی هستند. بودجه خصوصی، عمدتا برای برنامه هایی است که مربوط به تحقیقات علمی هستند و در دسترس دانشجویان قرار می گیرد.

یکی از روش های مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به فرانسه ” اطلاعات کسب کنید .

بورسیه تحصیلی فرانسه – بورسیه ایفل تعالی

مؤسسات آموزش عالی فرانسه کمک هزینه و بورسیه ایفل تعالی را برای دانشجویان خود ارائه می کنند . دانشجویانی که در مقطع کارشناسی  ارشد و مقطع دکتری هستند می توانند از این بورسیه استفاده نمایند . مبلغ این بورسیه برای مقطع کارشناسی ارشد 1181 یورو و برای مقطع دکتری 1400یورو است . لازم به ذکر است که این بورسیه شهریه دانشجو را پوشش نخواهد داد .

بورسیه تحصیلی فرانسه – بورسیه کارشناسی ارشد ایل دو فرانسه

بورسیه کارشناسی ارشد ایل دو فرانسه برای دانشجویان خارجی که تازه وارد می باشند و می خواهند در دانشگاه های منطقه پاریس تحصیل نمایند ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی فرانسه به مدت ۱۰ ماه محل اقامت دانشجو را در محوطه دانشگاه مورد نظر تأمین می کند و علاوه برآن کمک هزینه ای به مبلغ ۱۰۵۰۰ یورو به دانشجو ارائه می دهد.

بورسیه تحصیلی فرانسه –  بورسیه تحصیلی اراسموس موندوس

بورسیه تحصیلی اراسموس موندوس برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکتری ارائه می شود .

بورسیه تحصیلی فرانسهبورسیه های تحصیلی دانشگاه فرانسه

بورسیه های تحصیلی دانشگاه فرانسه برای دانشجویان بین المللی عبارتند از :

  •  اکول نرمال سوپریور انتخاب بین المللی

در هر سال ENS به 30 نفر از دانشجویان بین المللی در فرانسه این بورسیه را ارائه می دهد . این بورسیه در محوطه دانشگاه برای دانشجو محل اقامتی را ارائه میدهد  و در هر ماه هم مبلغ 1000 یورو به دانشجو ارائه می کند . این بورسیه بین 2 تا 3 سال دانشجو را پوشش می دهد .

  •  بورسیه  تحصیلی اکول پلی تکنیک بنیاد تعالی و برنامه حمایت مالی

این بورسیه برای دانشجویان با انگیزه وام هایی بدون بهره و یک کمک مالی ارائه می دهد . دانشجویان می توانند بعد از فارغ التحصیل وام را بازپرداخت نمایند .

  • آمپر بورسیه تعالی در ENS لیون

این بورسیه برای دانشجویان قوی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های هنر و علوم انسانی و اجتماعی ارائه می شود . البته برای کارشناسی ارشد حرفه ای در آموزش این بورسیه ارائه نمی شود .

این بورسیه به مدت 12 ماه ( در شرایط خاص تجدید پذیر می باشد ) در هر ماه مبلغ 1000 یورو به دانشجو پرداخت می کند .

بورسیه تحصیلی فرانسه – بورسیه دانشگاه لیون برای مقطع کارشناسی ارشد

بورسیه دانشگاه لیون برای مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی که دارای سابقه ی سطح بالای آکادمیک هستند و در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می نمایند ارائه می شود. مبلغ این بورسیه بین ۴۰۰ یوو تا ۸۰۰ یورو به صورت ماهیانه می باشد.

بورسیه تحصیلی فرانسه

بورسیه تحصیلی فرانسه

بورسیه تحصیلی فرانسه – بورسیه موسسه گرنوبل فناوری

بورسیه موسسه گرنوبل فناوری برای دانشجویان بین المللی که می خواهند یک برنامه استاد بین المللی در گرنوبل INP را دنبال نمایند ارائه می شود. این بورسیه در هر ترم مبلغ ۵۰۰۰ یورو به هر دنشجو ارائه می کند.

 بورسیه تحصیلی فرانسه – بورسیه MBA پاریس HEC

بورسیه MBA پاریس HEC براساس شایستگی دانشجو و یا بر اساس نیاز مالی دانشجو به او ارائه می شود . مبلغ این بورسیه بین 6000 یورو تا 24000 یورو می باشد .

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در فرانسه می توانید مقاله ” تحصیل در فرانسه ” را مطالعه فرمایید .

بورسیه تحصیلی – بورسیه INSEAD MBA

بورسیه INSEAD MBA در تعداد محدودی ارائه خواهد شد . مبلغ این بوسیه بین 5000 دلار تا 25000 دلار می باشد .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بورسیه تحصیلی مالزی بورسیه تحصیلی مالزی

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند که تحصیلات خود را در دانشگاه های با کیفیت کشور های خارجی اد...

بورسیه تحصیلی در چک بورسیه تحصیلی در چک

هزینه ی زندگی در کشور چک بسیار بالا می باشد . بنابراین دریافت بورسیه تحصیلی در چک برای داوطل...

بورسیه تحصیلی کانادا بورسیه تحصیلی کانادا

دانشگاه های کانادا برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی متفاوتی ارائه می کنند. ارائه بو...

نظرات کاربران
Call Now Button