بورسیه تحصیلی سوئیس

کشور سوئیس برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی متنوعی را ارائه می کند . بنابراین در این مقاله به بررسی بورسیه تحصیلی سوئیس می پردازیم . یکی از روش های مهاجرت به سوئیس از طریق بورسیه و تحصیل در سوئیس می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سوئیس شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به سوئیس ” بیاندازید.

بورسیه تحصیلی سوئیس – بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین الملل در دانشگاه سوئیس

بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین الملل در دانشگاه سوئیس به این صورت است که دانشجویان ممتاز هم از دانشگاه ETH  و هم از دانشگاه های دیگر می توانند از این بورسیه استفاده نمایند . این بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد به دو صورت به دانشجویان ارائه می شود . نوع اول به شکل  بورسیه و فرصت مطالعاتی(ESOP) که هزینه های کامل زندگی دانشجویان را پوشش می دهد و نوع دوم به شکل بورسیه (MSP) به دانشجویان حقوق کمی پرداخت می کند .

 

بورسیه تحصیلی سوئیس کمک های مالی برای دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی ارشد

کمک های مالی برای دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی ارشد به این شکل است که دانشگاه لوزان به دانشجویان خود که در مقطع کارشناسی ارشد هستنند و تمایل به دریافت کمک های مالی UNIL دارند این بورسیه را ارائه می کند . این بورسیه در هر ماه مبلغ 1600 CHF پرداخت می کند .

 

بورسیه تحصیلی سوئیس فرصت مطالعاتی EPFL در سوئیس

فرصت مطالعاتی EPFL در سوئیس به این صورت است که دانشگاه اکول پلی تکنیک فدرال لوزان این بورسیه را در تعداد محدود به دانشجویان ممتاز خود که در مقطع کارشناسی ارشد هستند ارائه می کند . این بورسیه تحصیلی در سوئیس برای دانشجویان خارجی کمک هزینه ای به مبلغ 16000CHF  به صورت سالیانه به همراه محل اقامت یا رزرو یک اتاق ارائه می کند .

 

بورسیه تحصیلی سوئیس – کمک هزینه های دانشجویی در سوئیس

موسسه تحصیلات تکمیلی در سوئیس برای حمایت از دانشجویانی که نیاز مالی دارند بورسیه ای کامل برای پوشش کامل هزینه ی  تحصیل و هزینه ی زندگی و یا بورسیه ای جزئی برای کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان در سوئیس ارائه می شود .

  1. توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سوئیس ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در سوئیس ” است .

بورسیه تحصیلی سوئیس فرصت های مطالعاتی دانشگاه ژنو برای دوره دکتری

فرصت های مطالعاتی دانشگاه ژنو برای دوره دکتری به شرح زیر است :

دانشگاه علوم ژنو  در سوئیس به دانشجویان با انگیزه که دارای توانایی های بالایی نیز باشند یک کمک هزینه مالی به مبلغ بین 10هزار تا 15 هزار CHF به صورت سالیانه ارائه می کند .

بورسیه تحصیلی سوئیس

بورسیه تحصیلی سوئیس

بورسیه تحصیلی سوئیس – بورسیه تحصیلی IMD MBA

بورسیه تحصیلی IMD MBA کمک هزینه هایی برای دانشجویانی که از زمینه های علمی بالا برخوردار باشند ارائه می کند . مبلغ این بورسیه بین  25 هزار تا 50 هزار CHF می باشد .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در سوئیس ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سوئیس توضیح دادیم .

بورسیه تحصیلی سوئیس – بورسیه تحصیلی Jim Ellert MBA

بورسیه تحصیلی Jim Ellert MBA برای دانشجویان مرکز و شرق اروپا و همچنین جنوب شرقی شبه جزیره آسیا  که در Jim Ellert MBA تحصیل می کنند ارائه می شود .

بورسیه تحصیلی سوئیس بورسیه های دولتی برای دانشگاه های سوئیس

دولت سوئیس این بورسیه را برای دانشجویان از طریق کمیسیون فدرال اعطای بورسیه به دانشجویان خارجی از بیشتر کشور ها فراهم می نماید.

بورسیه تحصیلی دانشگاهی شامل دانشگاه های سوئیس، موسسات فناوری فدرال و دانشگاه های علوم تجربی می شود.

– بورسیه هنر شامل مدارس موسیقی و هنرهای زیبا می باشند که البته محدود به کشورهای خاصی می شوند.

بورسیه تحصیلی عالیه دولت سوئیس تا مقطع دکترا در تمامی رشته ها امکان تحصیل و پژوهش را برای دانشجویان در یکی از دانشگاه ها و یا موسسات معتبر سوئیس فراهم می آورد. این کمک هزینه تحصیلی هزینه های ماهیانه، معافیت شهریه، تامین بیمه بهداشتی، هزینه پرواز و کمک هزینه زندگی را شامل می شود. 

طرح دانشجوی سیار

طرح مذکور این اجازه را به دانشجویان  سیار می دهد تا بتوانند در یکی از دانشگاه های عضو این سیستم در اتحادیه اروپا به عنوان مهمان ادامه تحصیل دهند و بعد به دانشگاه اولیه خود در برای مثال سوئیس بازگردند.

بورسیه تحصیلی سوئیس بورسیه های اختصاصی دانشگاه های  سوئیس

دانشگاه های بسیاری بورسیه های داخلی متفاوتی را به دانشجویان خارجی اعطا می کنند. دپارتمان مرکزی امور خارجه  سوئیس اطلاعات کاملی را در  زمینه تمامی دانشگاه ها و فرصت های مطالعاتی آن ها در اختیار شما قرار می دهد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button