بورسیه تحصیلی در دومینیکا

در کشور دومینیکا 11 دانشگاه وجود دارد . دانشگاه های کشور دومینیکا جوان و تازه تأسیس هستند . هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی در کشور دومینیکا بسیار ارزان است . اما هزینه ی تحصیل در مراکز خصوصی کشور دومینیکا با دانشگاه های دولتی این کشور بسیار متفاوت می باشد . در ادامه به بررسی بورسیه تحصیلی در دومینیکا می پردازیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در دومینیکا می توانید مقاله ” تحصیل در دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

بورسیه تحصیلی در دومینیکا – تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور دومینیکا

تحصیل در مقطع کارشناسی در دومینیکا به زبان اسپانیایی که زبان رسمی این کشور است می باشد . البته در تعداد محدودی از دانشگاه های دولتی بعضی از رشته ها در کشور دومینیکا تحصیل به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر می باشد . اما در دانشگاه های خصوصی معمولاً بیشتر رشته ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند . بعضی از رشته ها هم در دانشگاه های دولتی به زبان فرانسوی تحصیل می شوند .

 

افراد برای تحصیل در دانشگاه های دولتی در کشور دومینیکا باید قبل از ورود به دانشگاه مدرک زبان اسپانیایی را دریافت کرده باشند . همچنین برای ورود به دانشگاه های خصوصی دانشجویان باید مدرک B2 زبان اسپانیایی و مدرک 6  آیلتس را داشته باشند . دانشجویان مقطع کارشناسی در دومینیکا اجازه دارند که در هفته 10 ساعت کار انجام دهند .

 

یکی از روش های مهاجرت به دومینیکا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به دومینیکا ” اطلاعات کسب کنید .

 

بورسیه تحصیلی در دومینیکا – تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور دومینیکا

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور دومینیکا می توانند به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی تحصیل نمایند . برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد داوطلبان باید دارای مدک معتبر کارشناسی و همچنین مدرک آیلتس 6.5 داشته باشند . دانشجویان مقطع کارشناسی اجازه دارند در هر هفته 20 ساعت مشغول به کار شوند .  همچنین متقاضی باید در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ای مرتبط با رشته ی مقطع کارشناسی خود تحصیل نماید .

بورسیه تحصیلی در دومینیکا

بورسیه تحصیلی در دومینیکا

بورسیه تحصیلی در دومینیکا – تحصیل در مقطع دکتری در کشور دومینیکا

تعداد دانشگاه هایی که در کشور دومینیکا دارای مقطع دکتری هستند محدود می باشد . بنابراین امکان قبولی در مقطع دکتری در کشور دومینیکا پایین است . دوره ی تحصیل در مقطع دکتری در کشور دومینیکا بین 3 تا 5 سال می باشد . بیشتر رشته ها در مقطع دکتری به زبان انگلیسی تحصیل می شوند . برای پذیرش در مقطع دکتری وجود استاد راهنما برای دانشجو الزامی است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت دومینیکا مقاله ” اقامت در دومینیکا ” را مطالعه بفرمایید .

اما دریافت بورسیه تحصیلی در کشور دومینیکا برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر نیست  دانشجویان برای تحصیل در دومینیکا باید تمام هزینه های تحصیل و زندگی را خودشان تأمین کنند . دانشجویان می توانند با انجام کار دانشجویی بخشی از هزینه های خود را تأمین نمایند . بنابراین قبل از اقدام برای تحصیل در کشور دومینیکا توجه داشته باشید که این کشور برای دانشجویان بین المللی بورسیه تحصیلی ارائه نمی کند .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بورسیه تحصیلی مالزی بورسیه تحصیلی مالزی

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند که تحصیلات خود را در دانشگاه های با کیفیت کشور های خارجی اد...

بورسیه تحصیلی در چک بورسیه تحصیلی در چک

هزینه ی زندگی در کشور چک بسیار بالا می باشد . بنابراین دریافت بورسیه تحصیلی در چک برای داوطل...

بورسیه تحصیلی کانادا بورسیه تحصیلی کانادا

دانشگاه های کانادا برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی متفاوتی ارائه می کنند. ارائه بو...

نظرات کاربران
Call Now Button