در کشور دانمارک بورسیه های تحصیلی در مقطع دکتری و مقطع کارشناسی ارشد راحت تر از مقطع کارشناسی دریافت می شوند .
داوطلبانی که دارای رزومه های تحصیلی قوی و بالا در مقاطع تحصیلی قبلی خود داشته باشند می توانند برای دریافت بورسیه های تحصیلی رایگان در کشور دانمارک ( بورسیه تحصیلی در دانمارک ) درخواست بدهند . کشور دانمارک دارای انواع مختلفی بورسیه تحصیلی است که در ادامه معرفی می شوند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در دانمارک” را مطالعه فرمایید .

بورسیه تحصیلی در دانمارک بورسیه اراسموس موندوس

دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد می تواند برای دریافت بورسیه اراسموس موندوس درخواست بدهند .

بورسیه تحصیلی در دانمارک بورسیه های دولتی دانمارک

همه ی دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا و سوئیس در هر رشته ای می توانند برای دریافت این بورسیه درخواست بدهند . موسسات آموزش عالی در دانمارک این نوع بورسیه ها را به دانشجویان اعطا می کنند . بورسیه های دولتی دانمارک ممکن است به صورت کامل شهریه دانشجو را پرداخت کند و به او کمک هزینه ای برای زندگی نیز اعطاء کند . ممکن است بورسیه دولتی فقط نیمی از شهریه ی دانشجو را پرداخت کند . میزان و مبلغ بورسیه بستگی به موسسه ای که آن را ارائه می کند دارد .

بعضی از انواع بورسیه دولتی در کشور دانمارک به شرح زیر می باشد .

  • بورسیه دولتی جهت تحصیل در دانشگاه Roskilde

تعداد محدودی از این نوع بورسیه برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا وجود دارد . دانشجویان با استعداد که در مقطع کارشناسی ارشد هستند می توانند برای دریافت این بورسیه درخواست بدهند . این بورسیه از شهریه دانشجویان چشم پوشی کرده و در دانشگاه Roskilde مکانی را برای اقامت به دانشجو اعطا می کند همچنین در هر ماه تقریباً مبلغ 7800 DKK برای هزینه های زندگی دانشجو پرداخت می کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به دانمارک شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به دانمارک ” بیاندازید.

بورسیه تحصیلی دانمارک

بورسیه تحصیلی دانمارک

  • بورسیه جهت تحصیل در دانشگاه IT کپنهاگ

سه یا چهار عدد از این بورسیه برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا ارائه می شد و دانشجویان فوق العاده با استعداد و قوی می توانند برای دریافت این بورسیه اقدام نمایند . این بورسیه امکان تحصیل رایگان در دانمارک و را برای دانشجو فراهم می کند و کمک هزینه های زندگی نیز برای دانشجو ارائه می کند .

  • بورسیه دولتی جهت تحصیل در دانشگاه و کالج های کشور دانمارک

دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا می توانند از این بورسیه استفاده کنند . این بورسیه مبلغ 30% تا 50% درصد از شهریه ی دانشگاه را تامین می کند و همچنین کمک های جزئی برای تامین هزینه  های زندگی به دانشجو ارائه می کند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در دانمارک ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در دانمارک ” است .

  • بورسیه دولتی جهت تحصیل در دانشگاه آرهوس کشور دانمارک

تعداد محدودی از این نوع بورسیه برای دانشجویان خارج از اتحادی اروپا در نظر گرفته شده است . دانشجویانی که در دوره های دوساله در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند می توانند از این بورسیه استفاده نمایند . این بورسیه از تمام شهریه ی دانشجو چشم پوشی کرده این کمک هزینه حداکثر به مدت 23 ماه به دانشجو تعلق می گیرد .

 گروه آتیه آفرینان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بورسیه تحصیلی مالزی بورسیه تحصیلی مالزی

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند که تحصیلات خود را در دانشگاه های با کیفیت کشور های خارجی اد...

بورسیه تحصیلی در چک بورسیه تحصیلی در چک

هزینه ی زندگی در کشور چک بسیار بالا می باشد . بنابراین دریافت بورسیه تحصیلی در چک برای داوطل...

بورسیه تحصیلی کانادا بورسیه تحصیلی کانادا

دانشگاه های کانادا برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی متفاوتی ارائه می کنند. ارائه بو...

نظرات کاربران
Call Now Button