بورسیه تحصیلی در برزیل

در آمریکای جنوبی کشور برزیل یکی از کشور هایی است که از زیرساخت های قوی و قدرتمند تحصیلی و آموزشی برخوردار است . یکی از مسائلی که در کشور برزیل وجود دارد این است که تعداد دانشجویان این کشور زیاد نیست و معمولاً افراد این کشور بعد از اتمام مقطع لیسانس خود دیگر برای مقاطع بالاتر ادامه تحصیل نمی دهند همچنین بسیاری از افراد در این کشور تمایلی به تحصیلات دانشگاهی ندارند . بنابراین با توجه به کمبود تعداد دانشجو در کشور برزیل این کشور دانشجویان خارجی در مقاطع فوق لیسانس  به بالا را می پذیرد  . همچنین به دانشجویان پرتلاش بورسیه های تحصیلی ارائه می کند . بنابراین دانشجویانی که تلاش می کنند و کوشا هستند می توانند با دریافت بورسیه تحصیلی کشور برزیل به صورت رایگان در این کشور تحصیل نمایند . ( تحصیل رایگان در برزیل )  همچنین دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیلی خود می توانند در این کشور شغل مناسب و با درآمد بالا برای خود پیدا کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در برزیل می توانید مقاله ” تحصیل در برزیل ” را مطالعه فرمایید .

بورسیه تحصیلی در برزیل

داوطلبانی که دارای رزومه های عالی و پژوهش های قوی باشند می توانند در مقاطع بالاتر از لیسانس از بورسیه تحصیلی در برزیل استفاده نمایند . دانشجویان مقطع فوق لیسانس می توانند ماهیانه مبلغ 600 دلار آمریکا را به عنوان بورسیه دریافت کنند . همچنین دانشجویان مقطع دکتری نیز می توانند در هر ماه مبلغ 900 دلار آمریکا را به عنوان بورسیه دریافت کنند . بنابراین مبلغ بورسیه تحصیلی در برزیل در هر سال برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد 7200 دلار آمریکا و برای دانشجویان مقطع دکتری 10800 دلار آمریکا می شود .

یکی از روش های مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به برزیل ” اطلاعات کسب کنید .

بورسیه تحصیلی در برزیل

بورسیه تحصیلی در برزیل

مدارک فارغ التحصیلی از دانشگاه های ایران یا دانشگاه های کشور های دیگر که معتبر باشد تأثیرات مثبتی برای دریافت بورسیه تحصیلی برزیل می گذارند . چون مدارک تحصیلی در دانشگاه های معتبر تر در اولویت هستند و همچنین معدل بالا در مقاطع قبلی تأثیر فراوانی دارد . لازم به ذکر است که مدرک دانشگاه آزاد در کشور برزیل معتبر است اما مدرک دانشگاه های علمی کاربردی و پیام نور در کشور برزیل معتبر نیستند و برای ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی برزیل پذیرفته نمی شوند و بورسیه تحصیلی در برزیل هم به آن ها ارائه نمی شود .  دانشجویانی که مدرک لیسانس آن ها از دانشگاه های علمی کاربردی و پیام نور است برای تحصیل در برزیل باید در دانشگاه های خصوصی این کشور به ادامه تحصیل بپردازند اما به هیچ وجه نمی توانند از بورسیه تحصیلی در برزیل استفاده کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت برزیل مقاله ” اقامت در برزیل ” را مطالعه بفرمایید .

 گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button