بورسیه تحصیلی در ایرلند

تعداد بورسیه های تحصیلی موجود در کشور ایرلند برای دانشجویان مقطع کارشناسی 15 بورسیه است و در مقطع کارشناسی ارشد 11 بورسیه به ارزش 29000 دلار است . هزینه های تحصیل در کشور ایرلند به نسبت کشور انگلستان پایین است اما از کشور های اتحادیه اروپا بیشتر است . بنابراین دانشجویان خارجی در کشور ایرلند در رقابت هستند که بتوانند از بورسیه تحصیلی در ایرلند استفاده کنند . دانشجویان برای دریافت بورسیه تحصیلی در ایرلند باید 8 تا 12 ماه قبل از شروع دوره تحصیل خود درخواست دریافت بورسیه تحصیلی در ایرلند را بدهند . هر دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد اجازه دارد که پس از دریافت پذیرش دانشگاه مورد نظر یک بار درخواست دریافت بورسیه تحصیلی در ایرلند را بدهد .

مهم ترین بورسیه های تحصیلی در کشور ایرلند به شرح زیر می باشند .

 یکی از روش های مهاجرت به ایرلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به ایرلند ” اطلاعات کسب کنید .

بورسیه تحصیلی در ایرلند –دانشکده حقوق ساترلند در ایرلند

این بورسیه به همه دانشجویان از تمام کشور ها به جز کشور های اروپایی در مقطع  دکتری در رشته حقوق در دانشکده حقوق ساترلند در ایرلند به دانشجویان ارائه می شود . برای دریافت این بورسیه دانشجو باید دارای مدرک کارشناسی با معدل بالا در رشته حقوق یا رشته های مرتبط با حقوق باشد . همچنین دانشجو باید دارای مدرک آیلتس با حداق نمره 6.5  باشد . مبلغ این بورسیه در هر سال ۱۶ هزار یورو است و در کل دوره تحصیلی دانشجو را ساپورت می کند .

بورسیه تحصیلی در ایرلند بورسیه دانشگاه کورک در کشور ایرلند

دانشجویان این دانشگاه که در مقطع دکتری یا پسا دکتری هستند می توانند درخواست دریافت بورسیه تحصیلی در بورسیه دانشگاه کورک در کشور ایرلند  را ارائه دهند .

بورسیه تحصیلی در ایرلند دانشگاه اولستر در کشور ایرلند

دانشجویان برای دریافت بورسیه دانشگاه اولستر در کشور ایرلند باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی یا علوم پایه باشد و به زبان انگلیسی کاملاً مسلط باشد .  مبلغ این بورسیه در هر سال 14553 پوند است و به مدت 3 سال دانشجو را ساپورت می کند .

بورسیه تحصیلی در ایرلند بورسیه رشته موزه شناسی در کشور ایرلند

دانشجویان رشته موزه شناسی برای دریافت بورسیه رشته موزه شناسی در کشور ایرلند باید دارای مدرک معتبر کارشناسی در رشته های مرتبط با علوم انسانی و هنر باشند و از معدل خوبی برخوردار باشند . همچنین دانشجویان باید به صورت شفاهی و کتبی به زبان انگلیسی کاملاً مسلط باشند . این بورسیه به مدت 2 سال دانشجو را ساپورت می کند و مبلغ آن در هر سال 8000 یورو است .

بورسیه تحصیلی در ایرلند

بورسیه تحصیلی در ایرلند

بورسیه تحصیلی در ایرلند بورسیه دکتری مهندسی برق دانشگاه ماینوث در کشور ایرلند

دانشجویان برای دریافت بورسیه دکتری مهندسی برق دانشگاه ماینوث در کشور ایرلند باید علاوه بر معدل بالا در مقاطع قبلی خود ، مدرک تافل یا آیلتس داشته باشند . همچنین از استادان بنام در رشته مهندسی برق دو عدد توصیه نامه داشته باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایرلند می توانید مقاله ” تحصیل در ایرلند ” را مطالعه فرمایید .

بورسیه تحصیلی در ایرلند بورسیه تحصیلی دانشگاه دوبلین سیتی در کشور ایرلند

دانشجویان مقطع دکتری در دانشکده ارتباطات دانشگاه دوبلین سیتی می توانند از بورسیه تحصیلی دانشگاه دوبلین سیتی در کشور ایرلند استفاده کنند . این بورسیه شهریه کامل دانشگاه دانشجو را پوشش می دهد و مبلغ 14000 پوند در هر سال برای کمک هزینه زندگی پرداخت می کند . همچنین برای دانشجویان مقطع دکتری موقعیت شغلی نیز ایجاد می کند . دانشجویان برای دریافت این بورسیه باید مدرک کارشناسی ارشد خود را که مرتبط با رشته مورد نظر باشد از دانشگاه های معتبر دریافت کرده باشند . همچنین دانشجویان باید مدرک تافل یا آیلتس داشته باشند .

 گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button