بورسیه تحصیلی اسلوونی

افرادی که در حال تحصیل در اسلوونی هستند و یا می خواهند برای تحصیل به کشور اسلوونی مهاجرت کنند تلاش بسیاری می کنند که بتوانند بورسیه تحصیلی اسلوونی را دریافت کنند . بنابراین در این مقاله به بررسی بورسیه تحصیلی اسلوونی می پردازیم .

یکی از روش های مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اسلوونی” اطلاعات کسب کنید .

بورسیه تحصیلی اسلوونیدانشگاه های کشور اسلوونی

برای تحصیل در دانشگاه های کشور اسلوونی دانشجویان باید مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی خود را به دانشگاه مورد نظر ارائه دهند . بنابراین افرادی که هنوز مدرک دیپلم خود را نگرفته اند نمی توانند برای پذیرش دانشگاه های اسلوونی اقدام کنند . افرادی که بخواهند در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه های کشور اسلوونی پذیرش بگیرند باید مدرک لیسانس خود را به دانشگاه مورد نظر ارائه دهند . افرادی که بخواهند در مقطع دکتری از دانشگاه های کشور اسلوونی پذیرش بگیرند باید مدرک فوق لیسانس خود را ارائه دهند . برای تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های کشور اسلوونی دانشجویان باید حتماً دارای حداقل نمره 5/5 آیلتس باشند زیرا تحصیل در دانشگاه های اسلوونی به دو زبان اسلوونیایی و انگلیسی می باشد و دانشجویان باید به یکی از این دو زبان مسلط باشند . معمولاً افرادی که می خواهند در مقطع دکتری در دانشگاه های اسلوونی مشغول تحصیل شوند باید یا از دانشگاه های اسلوونی فارغ التحصیل شده باشند یا تبعه ی کشور اسلوونی باشند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در اسلوونی” را مطالعه فرمایید .

بورسیه تحصیلی اسلوونی

بورسیه تحصیلی اسلوونی

افرادی که برای دوره های پزشکی در اسلوونی و داروسازی در کشور اسلوونی وارد دانشگاه می شوند می توانند به زبان انگلیسی تحصیل نمایند اما باید حتماً دوره ی زبان اسلوونیایی را پشت سر گذاشته باشند .

برای اقامت و تابعیت در اسلوونی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در اسلوونی” را مطالعه فرمایید .

مدرک زبان و سوابق تحصیلی از شرایط دریافت بورسیه تحصیلی اسلوونی هستند . در صورتی که دانشجویان بخواهند از بورسیه تحصیلی اسلوونی استفاده کنند باید شرایط لازم را داشته باشند . پس از بررسی سوابق تحصیلی فرد متقاضی بورسیه تحصیلی اسلوونی در صورت تأیید شرایط فرد ، به او بورسیه تحصیلی اسلوونی داده می شود . هزینه زندگی دانشجویی در کشور اسلوونی در هر ماه بین 500 تا 800 یورو می شود . هزینه تحصیل در اسلوونی بین 4 تا 5 هزار یورو می شود .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button